Verhaaltje voorlezen voor het "slapen" gaan.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Airwin kan het vast wel even rustig aan dr uitleggen op de bank voor t slapengaan
Ja, al zal het minimaal zijn.quote:
Ik ga er vanuit van wel.quote:
En dan donderdag ga ik naar Antwerpenquote:Op zondag 19 mei 2019 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
1 nacht dat is geen luxe![]()
Dus wel druk weekend. En wel een leven!
In de buurtquote:Op zondag 19 mei 2019 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan donderdag ga ik naar Antwerpen
Jep, eindelijk gereconnect ook met m'n beste vriendin
Chocolade etenquote:Op zondag 19 mei 2019 21:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan donderdag ga ik naar Antwerpen
Jep, eindelijk gereconnect ook met m'n beste vriendin
Moet ik even opzoeken, is de releaseparty van KM's nieuwe magazinequote:
Laat maar wetenquote:Op zondag 19 mei 2019 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet ik even opzoeken, is de releaseparty van KM's nieuwe magazine.
Ja, want dat was ook zeer moeilijk te begrijpenquote:
Dan maak je kinderenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef julius123 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen kinderen en ben geen vrouw
Hier de hele nachtquote:Op maandag 20 mei 2019 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Genuil.
In slaap gevallen op de bank.![]()
Horrorlentequote:
Tot je weer uit het vliegtuig stapt hier.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:48 schreef Q. het volgende:
Volgende week zit ik in Sevilla. Daar is het 35 graden. Dan ga ik Nederland wel missen.
True.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tot je weer uit het vliegtuig stapt hier.
Handigquote:Op maandag 20 mei 2019 07:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je wat ook tragisch is?
Dat mijn laptop van werk constant mijn chrome snelkoppelingen verwijderd.
De enige manier nu om chrome te gebruiken is chrome opnieuw te downloaden, vervolgens te horen krijgen dat het er al op staat en dan kan ik wat doen.
Kan zelfs niet eens meer eindexamens nakijken
Echt hoor. geen idee wat hier nou het idee achter is.quote:
Heeft IT er überhaupt een antwoord op? Of moet je verplicht IE gebruiken of zo?quote:Op maandag 20 mei 2019 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt hoor. geen idee wat hier nou het idee achter is.
Misschien moet ik maar solliciteren voor IT-medewerker. Slechter gaat het niet worden.
Geen idee, kan niet meer bij mijn mailquote:Op maandag 20 mei 2019 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft IT er überhaupt een antwoord op? Of moet je verplicht IE gebruiken of zo?
Verplicht IE gebruiken.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft IT er überhaupt een antwoord op? Of moet je verplicht IE gebruiken of zo?
Deze is best okay. Niet dat ik hem privé ga gebruiken maar ik mag niet klagen. Doe het wel maar het mag niet.quote:
Jezus, vaagquote:Op maandag 20 mei 2019 08:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, kan niet meer bij mijn mail![]()
Enkele links op het bureaublad waren al in Chrome. Zoals je mail, schoolwebsite etc. Dus denk het niet.
Zelfs mijn Vista van 12 jaar oud doet daar niet zo lang over.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:15 schreef Q. het volgende:
En ik weet niet wat ze hier met Windows 10 gedaan hebben maar het is soms echt bizar traag. Het duurt 10 seconden om een bestand op je desktop te verplaatsen.
Moet je nagaan. En is het iets wat ik nogal vaak doe.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs mijn Vista van 12 jaar oud doet daar niet zo lang over.
Jezus. Lekker ergernis bouwen. Yay.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je nagaan. En is het iets wat ik nogal vaak doe.
Werken in de cloud zeker?quote:Op maandag 20 mei 2019 08:15 schreef Q. het volgende:
En ik weet niet wat ze hier met Windows 10 gedaan hebben maar het is soms echt bizar traag. Het duurt 10 seconden om een bestand op je desktop te verplaatsen.
Klinkt als mijn laptop.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:15 schreef Q. het volgende:
Niet eens. Sterker nog, ik denk dat het een stuk beter gaat zodra mn desktop gemigreerd is naar OneDrive omdat dat gewoon een directory op de C-schijf (SSD) is die wordt gesynchroniseerd met de cloud. Nu staat ie op een netwerkschijf dus dat is gewoon trager. Maar zo traag... was met Windows 7 toch heel veel sneller.quote:
Diep.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Lang en diep huehue geslapen, maar wat een klotedroom gehad zeg.
Ah, je hebt over mij gedroomd.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Lang en diep huehue geslapen, maar wat een klotedroom gehad zeg.
Je was okay.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
Zo, alles ingepakt en wachten op de taxi.
Vakantie alweer voorbij.
Ik ga niet dood hoorquote:
Heb je er wel van genoten?quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
Vakantie alweer voorbij.
Ik stam uit 18vuursteen hoor, maar wat hebben examens nakijken en Chrome met elkaar te maken?quote:Op maandag 20 mei 2019 07:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet je wat ook tragisch is?
Dat mijn laptop van werk constant mijn chrome snelkoppelingen verwijderd.
De enige manier nu om chrome te gebruiken is chrome opnieuw te downloaden, vervolgens te horen krijgen dat het er al op staat en dan kan ik wat doen.
Kan zelfs niet eens meer eindexamens nakijken
Misschien kun je dan bij Dino gaan werken.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt hoor. geen idee wat hier nou het idee achter is.
Misschien moet ik maar solliciteren voor IT-medewerker. Slechter gaat het niet worden.
Jezus, ik dacht dat ik met achterhaalde reut werktequote:Op maandag 20 mei 2019 08:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs mijn Vista van 12 jaar oud doet daar niet zo lang over.
Nieuwe al gekocht? Oh nee, was een PC?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef Samzz het volgende:
Vakantie alweer voorbij.
Nee daar wilde ik me vandaag verder in verdiepen huehue maar nu kapt m'n pc er iets te vroeg mee.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nieuwe al gekocht? Oh nee, was een PC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |