Ja. ik heb er al Eurosport 2 bij genomen en ik hoop dat dat genoeg is. Maar op de Eurosport Player zijn de wedstrijden toch zonder commentaar (behalve wat er wordt uitgezonden op ES 1 en ES 2)?quote:Op maandag 27 mei 2019 14:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
En anders die 7 euro voor de player hè. Anders zit je dit toernooi vast een keer naar Bertens te kijken terwijl er betere potjes worden gespeeld
Geen idee. Normaal gesproken kan je het meeste wel zien wat je wil zien op Eurosport 1. Al maken ze nu wel een vreemde keuze om terug te gaan naar Nadal.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. ik heb er al Eurosport 2 bij genomen en ik hoop dat dat genoeg is. Maar op de Eurosport Player zijn de wedstrijden toch zonder commentaar (behalve wat er wordt uitgezonden op ES 1 en ES 2)?
Ja, vind het ook vreemd. Alsof ze niet kunnen besluiten of ze liever een saaie partij van een topper laten zien of een spannende partij van twee mindere goden.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:53 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Geen idee. Normaal gesproken kan je het meeste wel zien wat je wil zien op Eurosport 1. Al maken ze nu wel een vreemde keuze om terug te gaan naar Nadal.
Ja, da's waar. Maar hopelijk volstaan ES1 en ES 2 dan.quote:En volgende week heb je dus dat de kwartfinales tegelijkertijd gespeeld worden i.p.v. achter elkaar.
Daarmee bedoelen ze dat hij zichzelf carrière technisch sloopt. Niet per se in een toernooi. Nadal is nog nooit fysiek stuk gegaan in een finale.quote:Op maandag 27 mei 2019 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wat raar dat ze opeens zonder aankondiging weggaan bij Nadal? Althans, ik heb er niks over gehoord. Werd het aangekondigd?
Ja, maar op een gegeven moment moet hij dat punt toch hebben bereikt, na meer dan vijftien jaar op de Tour.quote:Op maandag 27 mei 2019 15:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarmee bedoelen ze dat hij zichzelf carrière technisch sloopt. Niet per se in een toernooi. Nadal is nog nooit fysiek stuk gegaan in een finale.
Dat weet ik niet. Ik ben ook niet een van degenen die dat roepen.quote:Maar inmiddels is hij 33 en tikt hij over 2 weken Slam 18 aan. Dus hoezo sloopt hij zichzelf?
De gedachtengang van de gemiddelde Nederlandse sportliefhebber die met een roze bril op TV kijkt, dat heeft het er mee te maken. We spreken elkaar na RG wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken?
Ik zeg toch ook helemaal niet dat ze sowieso gaat winnen? Kom op, wees een beetje realistisch: natuurlijk heeft ze kans op de titel, en aanzienlijk meer dan 100+ andere deelneemsters. Lijkt me een vrij normaal statement.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De gedachtengang van de gemiddelde Nederlandse sportliefhebber die met een roze bril op TV kijkt, dat heeft het er mee te maken. We spreken elkaar na RG wel.
Je weet toch wel dat bowa AntiBertensN1Fan isquote:Op maandag 27 mei 2019 16:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niet dat ze sowieso gaat winnen? Kom op, wees een beetje realistisch: natuurlijk heeft ze kans op de titel, en aanzienlijk meer dan 100+ andere deelneemsters. Lijkt me een vrij normaal statement.
Oh, dan neem ik het niet zo serieus. Sorry.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat bowa AntiBertensN1Fan is
djokovic ook geniaal bezig, die gaat hier voor mij de hoogste ogen gooienquote:Op maandag 27 mei 2019 15:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We noteren Hanfmann voor 6 games en danken hem voor de moeite.
Benieuwd of er iemand is die deze prestatie gaat overtreffen de komende 2 weken!
Zelden zo'n onzin gelezen. Als er iemand fan is vanaf het eerste uur dan ben ik het wel.quote:Op maandag 27 mei 2019 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat bowa AntiBertensN1Fan is
quote:
Nou zeg, jammer dat ze niet eerder een ongeneeslijke ziekte kreeg!quote:Op maandag 27 mei 2019 13:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zo jammer dat die walgelijke ACT nog een slam heeft weten te winnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |