abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 mei 2019 @ 10:31:11 #1
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186959326
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 19 mei 2019 @ 10:35:34 #2
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186959404
Dan zal ik maar eens een nieuw deel openen :')

Heb gisteren eindelijk de date gehad met degene die ik op koningsdag heb ontmoet. Het was het wachten meer dan waard. De tijd vloog voorbij. We hebben gelachen, gekletst, over het strand gewandeld. Het is dat ik 's avonds nog naar een feestje moest, anders had ik daar wel tot in de late uurtjes met hem op het strand kunnen zitten.
Hij denkt er hetzelfde over, en hebben maar gelijk afgesproken dat we volgend weekend de tweede date gaan doen. Eigenlijk zouden we elkaar dan meeten op pinkpop als 'tweede date', maar dat duurt te lang vinden we :9
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186959984
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
Dan zal ik maar eens een nieuw deel openen :')

Heb gisteren eindelijk de date gehad met degene die ik op koningsdag heb ontmoet. Het was het wachten meer dan waard. De tijd vloog voorbij. We hebben gelachen, gekletst, over het strand gewandeld. Het is dat ik 's avonds nog naar een feestje moest, anders had ik daar wel tot in de late uurtjes met hem op het strand kunnen zitten.
Hij denkt er hetzelfde over, en hebben maar gelijk afgesproken dat we volgend weekend de tweede date gaan doen. Eigenlijk zouden we elkaar dan meeten op pinkpop als 'tweede date', maar dat duurt te lang vinden we :9
Nice!! :)
pi_186961454
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
Dan zal ik maar eens een nieuw deel openen :')

Heb gisteren eindelijk de date gehad met degene die ik op koningsdag heb ontmoet. Het was het wachten meer dan waard. De tijd vloog voorbij. We hebben gelachen, gekletst, over het strand gewandeld. Het is dat ik 's avonds nog naar een feestje moest, anders had ik daar wel tot in de late uurtjes met hem op het strand kunnen zitten.
Hij denkt er hetzelfde over, en hebben maar gelijk afgesproken dat we volgend weekend de tweede date gaan doen. Eigenlijk zouden we elkaar dan meeten op pinkpop als 'tweede date', maar dat duurt te lang vinden we :9
O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186962985
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
Dan zal ik maar eens een nieuw deel openen :')

Heb gisteren eindelijk de date gehad met degene die ik op koningsdag heb ontmoet. Het was het wachten meer dan waard. De tijd vloog voorbij. We hebben gelachen, gekletst, over het strand gewandeld. Het is dat ik 's avonds nog naar een feestje moest, anders had ik daar wel tot in de late uurtjes met hem op het strand kunnen zitten.
Hij denkt er hetzelfde over, en hebben maar gelijk afgesproken dat we volgend weekend de tweede date gaan doen. Eigenlijk zouden we elkaar dan meeten op pinkpop als 'tweede date', maar dat duurt te lang vinden we :9
Nice!!
  zondag 19 mei 2019 @ 13:37:20 #6
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186963042
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 11:02 schreef Uhmmpie het volgende:
Nice!! :)
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 12:18 schreef Godshand het volgende:
O+
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 13:35 schreef black-soldier het volgende:
Nice!!
Ja, ben echt helemaal happy :D
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186963052
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 13:37 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja, ben echt helemaal happy :D
Geniet ervan!
  zondag 19 mei 2019 @ 13:38:34 #8
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186963072
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 13:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Geniet ervan!
Dankje, ga ik zeker doen O+
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  zondag 19 mei 2019 @ 14:39:47 #9
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_186964165
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 21:40 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb net date gehad
Lang
Hij had 70euro betaald wel heftig
Was niet van plan samen te avondeten
Ik heb wel erge twijfels over bepaalde dingen
Voornamelijk zijn neus aan de zijkant, hij met zijn voeten over elkaar zat heel lang en niet op mij gericht (lichamelijk is dat hij dan niet geïnteresseerd is als hij hetero is), hij voornamelijk bevriend is met vrouwen en ik jaloers en angstig daarmee ben, hij zo 6x op zijn mobiel gewoon keek; dat doe je toch niet.., ik Engels moet spreken blegh, andere cultuur (weet niet of deze cultuur weer gaat werken) en hij teveel met kinderen bezig was die langliepen ;mijn trauma met mijn pedo ex dan omhoog komt en mij afvraag of hij wel hetero is
Dus ik weet het niet
Het is vervelend dat ik alles aan m'n ex van 1,5jaar terug vergelijk en mijn vorige tinderjongen, die waren echt leuk
Zoenen was wel goed met deze knaap
Ik merk het wel
Hij zat continu over de volgende date
Maar ik weet niet hoe oprecht dit was
Of ik hoor niks en dan regel ik voor volgende week weer een andere date

Maar ok hij stuurt mij nu wel een uurtje na de afspraak al wat ik aan het doen ben..
En hij zei dat hij zich fijn en op zijn gemak bij mij voelde, maar dat hoor ik van elke man die ik date, mensen op hun gemak brengen doe ik door spiegelen met mijn lichaamsbeweging& houding en ik ze blijf aankijken en goed naar ze luister en erop doorga. Dat kan ik super goed, maar dan ben ik uiteindelijk altijd het meisje dat ze ultra relaxt en gezellig vinden en op date 8 / later achterkomen dat ze niet verliefd op me kunnen worden
Maar na al mijn ervaringen vertrouw ik niet zomaar meer een man.
Waarom na dit verhaal toch met hem zoenen? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_186964323
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 10:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Kun je je er nog wel aan storen op zich.

Maar als dat het enige is en hij is verder gewoon helemaal leuk.... tja :)
Zo kun je je uiteindelijk aan tig dingen storen. Zie het zo, niemand is perfect.
Ik zou niet iemand afwijzen omdat één ding je na een eerste date niet aanstaat.
pi_186964336
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo kun je je uiteindelijk aan tig dingen storen. Zie het zo, niemand is perfect.
Ik zou niet iemand afwijzen omdat één ding je na een eerste date niet aanstaat.
Mja ik ook niet :)
Ik zou dan toch gezellig verder kletsen en wel zien waar het schip strand.
pi_186969109
quote:
9s.gif Op zondag 19 mei 2019 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom na dit verhaal toch met hem zoenen? :')
Oke nu je mij deze vraag stelt en ik nu toch geen fuck doe zal ik weer met een lange lap aan klaagzang en uitleg op je reageren:

Omdat deze oekrainse wel een blik heeft die ik zoek net zoals mijn vorige Italiaanse en Belgische had. En de combinatie van de cultuur waarin efficiëntie(fijn want de Italiaanse cultuur was mij weer wat té sloom en vaag), uiterlijk belangrijker is (iets killer/oppervlakkiger dan Nederlanders in dat, meer italiaans, maar ik vind Nederlanders hypocriet met hun gezegde dat innerlijk het belangrijkste is want we zijn gewoon in wezen dieren naar mijn mening waarin uiterlijk gewoon de basis is voor de voortplanting) , het zachtere subtiele accent (maar wel minder zachtaardig dan Italiaans), meer open-minded cultuur dan Nederlands maar niet zo heftig als in Spanje bijv. Misschien een combinatie wat wie weet beter mij past. Ik ben benieuwd. Het land heeft nog veel Russische invloeden en dat is ook interesting. Ik kan ook kill en efficiënt zijn, maar ben wel erg open-minded/open/ spontaner veel meer dan de gemiddelde Nederlander, en dat mis ik soms hier.

En de vorm van zijn gezicht is wat ik zoek(rond) en zijn lichaam heb ik zover dat ik het niet onaantrekkelijk vind (99procent vind ik onaantrekkelijk). Hij is lang en niet te smal. En zijn niveau is geschikt voor mij/lijkt een ambitieuze intelligente technische jongen zover (ook al spreekt de studie mij niet meteen aan van hem) ik zie aan zijn blik dat hij ambitieus is en dat is het belangrijkste.

Dat is de reden. Hopelijk krijg ik een Oekraïns gerecht , heb al hoop gerechten van verschillende culturen gehad.

Mijn vorige tinderdate was met een typische Hollandse jongen, manmanman ik wist meteen weer waarom ik in het algemeen mij snel niet tot Hollandse mannen aangetrokken voel.. het accent, de blik, de leefstijl, de Hollandse simpelheid/niet de soort diepgang die ik zoek/ik zoek nieuwigheid omdat ik geloof dat je de beste combinatie bent als je van verschillende wereld een mooie nieuwe wereld creëert , hij was saai, het uiterlijk, a-romantisch,amateuristisch, houterig/ niet smooth/ níet subtiel/niet beschaafd (de Hollandse harde snauw in ons accent vind ik ook echt heel erg onaantrekkelijk), hij was niet subtiel maar ongemakkelijk (dan word ik ook ongemakkelijk, waarom ontmoet ik zoveel 'ongemakkelijke' Hollandse mannen? Ja of verder heb je de gladjakkers in NL vind ik ook niks. Liever een smooth non player boy, waar smooth Normaal is in de cultuur zonder dat je een player meteen hier zoals in NL bent),verder was de zoveelste Hollandse Tinderboy voorheen zoals elke man hier en niet als mijn bijzondere pareltje te benoemen.. ik had hem ook niet veel te zeggen.. gelukkig hadden we na die date beiden elkaar niks gestuurd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Naregenkomtzon op 19-05-2019 19:08:50 ]
pi_186969351
Feromona *O*
pi_186969415
Waars komt date 2 er aan met de Oekraïnse. 🤗

[ Bericht 61% gewijzigd door Naregenkomtzon op 19-05-2019 19:04:22 ]
  zondag 19 mei 2019 @ 19:08:36 #15
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_186969641
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Feromona *O*
Duidelijk ja. :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 19 mei 2019 @ 21:21:22 #16
108913 Godshand
guide4you
pi_186972635
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:58 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Waars komt date 2 er aan met de Oekraïnse. 🤗

Ben je nu een pot of hetero? De term Oekraïense is gereserveerd voor vrouwen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186973930
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 21:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben je nu een pot of hetero? De term Oekraïense is gereserveerd voor vrouwen...
Hetero. Wat is de mannelijke term?
Oekraïne boy heeft last van de mosquitos en Kan slecht slapen, hij werd vanochtend om 4uur wakker omdat hij belachelijk veel werkt het hele weekend door en naar buitenland enzo moet en dus hij gaat mij morgen melden of hij beter geslapen heeft. Mijn Italiaanse ervoor was heel bang voor vissen. En deze weer voor mosquitos en was ook bang voor bijen. Ik helemaal geruststellen hem. Haha. Mensen hebben altijd maar vreemde trekjes, but I like.
pi_186973962
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:03 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hetero. Wat is de mannelijke term?
Oekraïne boy heeft last van de mosquitos en Kan slecht slapen dus hij gaat mij morgen melden of hij beter geslapen heeft. Mijn Italiaanse ervoor was heel bang voor vissen. En deze weer voor mosquitos en was ook bang voor bijen. Ik helemaal geruststellen hem. Haha. Mensen hebben altijd maar vreemde trekjes, but I like.
Wanneer kap je met je act?
pi_186973978
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wanneer kap je met je act?
Wanneer kap jij met je act?
pi_186973988
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:05 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Wanneer kap jij met je act?
Als jij ook stopt? Het is echt overduidelijk dat je feromona en al die andere figuren bent.
pi_186974678
Tering :')
  zondag 19 mei 2019 @ 22:48:23 #22
108913 Godshand
guide4you
pi_186975207
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:03 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hetero. Wat is de mannelijke term?
Oekraïne boy heeft last van de mosquitos en Kan slecht slapen, hij werd vanochtend om 4uur wakker omdat hij belachelijk veel werkt het hele weekend door en naar buitenland enzo moet en dus hij gaat mij morgen melden of hij beter geslapen heeft. Mijn Italiaanse ervoor was heel bang voor vissen. En deze weer voor mosquitos en was ook bang voor bijen. Ik helemaal geruststellen hem. Haha. Mensen hebben altijd maar vreemde trekjes, but I like.
M = Oekraïniër en die uit Italië Italiaan.

Misschien nog ff je inburgeringscursus NL ff opfrissen
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 19 mei 2019 @ 22:55:13 #23
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_186975438
Oekraïner, als je het dan nog echt goed wil doen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 19 mei 2019 @ 22:57:09 #24
108913 Godshand
guide4you
pi_186975488
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Oekraïner, als je het dan nog echt goed wil doen.
Ok, jij wint.

Zal mijn cursus NL van 6Vwo ook nog eens naslaan :)

Overigens vandaag veel dates gehad, speeddates. Daarna kwam borrel waar je je ook voor kon in schrijven. Kwam nog een zenuwachtige dame op af, dus nummer geregeld.

Morgen nog ff de matchmail afwachten, zaten wel paar leuke tussen of een paar "Ja" aan gekruisd waarvan ik vermoedde dat ze gewoon te nerveus waren...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186976250
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 22:03 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hetero. Wat is de mannelijke term?
Oekraïne boy heeft last van de mosquitos en Kan slecht slapen, hij werd vanochtend om 4uur wakker omdat hij belachelijk veel werkt het hele weekend door en naar buitenland enzo moet en dus hij gaat mij morgen melden of hij beter geslapen heeft. Mijn Italiaanse ervoor was heel bang voor vissen. En deze weer voor mosquitos en was ook bang voor bijen. Ik helemaal geruststellen hem. Haha. Mensen hebben altijd maar vreemde trekjes, but I like.
Is het nu een keer klaar met dit gezeur zeg. Maak een dagboek topic of weet ik veel. En verdiep je eens in de Nederlandse taal..
  maandag 20 mei 2019 @ 11:21:29 #26
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_186980540
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2019 18:44 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Oke nu je mij deze vraag stelt en ik nu toch geen fuck doe zal ik weer met een lange lap aan klaagzang en uitleg op je reageren:

Omdat deze oekrainse wel een blik heeft die ik zoek net zoals mijn vorige Italiaanse en Belgische had. En de combinatie van de cultuur waarin efficiëntie(fijn want de Italiaanse cultuur was mij weer wat té sloom en vaag), uiterlijk belangrijker is (iets killer/oppervlakkiger dan Nederlanders in dat, meer italiaans, maar ik vind Nederlanders hypocriet met hun gezegde dat innerlijk het belangrijkste is want we zijn gewoon in wezen dieren naar mijn mening waarin uiterlijk gewoon de basis is voor de voortplanting) , het zachtere subtiele accent (maar wel minder zachtaardig dan Italiaans), meer open-minded cultuur dan Nederlands maar niet zo heftig als in Spanje bijv. Misschien een combinatie wat wie weet beter mij past. Ik ben benieuwd. Het land heeft nog veel Russische invloeden en dat is ook interesting. Ik kan ook kill en efficiënt zijn, maar ben wel erg open-minded/open/ spontaner veel meer dan de gemiddelde Nederlander, en dat mis ik soms hier.

En de vorm van zijn gezicht is wat ik zoek(rond) en zijn lichaam heb ik zover dat ik het niet onaantrekkelijk vind (99procent vind ik onaantrekkelijk). Hij is lang en niet te smal. En zijn niveau is geschikt voor mij/lijkt een ambitieuze intelligente technische jongen zover (ook al spreekt de studie mij niet meteen aan van hem) ik zie aan zijn blik dat hij ambitieus is en dat is het belangrijkste.

Dat is de reden. Hopelijk krijg ik een Oekraïns gerecht , heb al hoop gerechten van verschillende culturen gehad.

Mijn vorige tinderdate was met een typische Hollandse jongen, manmanman ik wist meteen weer waarom ik in het algemeen mij snel niet tot Hollandse mannen aangetrokken voel.. het accent, de blik, de leefstijl, de Hollandse simpelheid/niet de soort diepgang die ik zoek/ik zoek nieuwigheid omdat ik geloof dat je de beste combinatie bent als je van verschillende wereld een mooie nieuwe wereld creëert , hij was saai, het uiterlijk, a-romantisch,amateuristisch, houterig/ niet smooth/ níet subtiel/niet beschaafd (de Hollandse harde snauw in ons accent vind ik ook echt heel erg onaantrekkelijk), hij was niet subtiel maar ongemakkelijk (dan word ik ook ongemakkelijk, waarom ontmoet ik zoveel 'ongemakkelijke' Hollandse mannen? Ja of verder heb je de gladjakkers in NL vind ik ook niks. Liever een smooth non player boy, waar smooth Normaal is in de cultuur zonder dat je een player meteen hier zoals in NL bent),verder was de zoveelste Hollandse Tinderboy voorheen zoals elke man hier en niet als mijn bijzondere pareltje te benoemen.. ik had hem ook niet veel te zeggen.. gelukkig hadden we na die date beiden elkaar niks gestuurd.
Ik begrijp je volkomen :) Goed dat je het gedaan hebt ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_186988281
Helaas, zoals mijn gevoel al zei ;) ergens doe ik dingen echt goed fout
pi_186988537
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:12 schreef snoesje45 het volgende:
Helaas, zoals mijn gevoel al zei ;) ergens doe ik dingen echt goed fout
Jammer...
nahja... mijn chef zou zeggen: Voorwaarts!
pi_186988649
Ze vond het vriendschappelijk gezellig, toch vreemd dat je 4 dagen geleden nog half naakt op mijn bank ligt. 8)7
pi_186988705
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:30 schreef snoesje45 het volgende:
Ze vond het vriendschappelijk gezellig, toch vreemd dat je 4 dagen geleden nog half naakt op mijn bank ligt. 8)7
Bizar is dat hè, echt onbegrijpelijk 8)7.
pi_186988813
Ja, echt vreemd, beetje kezen en dan niet gelijk trouwen... :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_186988827
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, echt vreemd, beetje kezen en dan niet gelijk trouwen... :?
Jij keest met al je vrienden?
pi_186988894
Nou is er geen seks geweest en waren de broeken nog gewoon aan. maar verder waren mijn handen overal en accepteerde ze alles behalve het open maken van haar broek.
  Official ESF Kreviewer maandag 20 mei 2019 @ 19:50:15 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_186989019
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef snoesje45 het volgende:
Nou is er geen seks geweest en waren de broeken nog gewoon aan. maar verder waren mijn handen overal en accepteerde ze alles behalve het open maken van haar broek.
Klinkt als 100% commitment.
  maandag 20 mei 2019 @ 19:52:41 #35
545 dop
:copyright: dop
pi_186989067
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef snoesje45 het volgende:
Nou is er geen seks geweest en waren de broeken nog gewoon aan. maar verder waren mijn handen overal en accepteerde ze alles behalve het open maken van haar broek.
vrouwen hebben soms ook gewoon jeuk.
Als je dan geen fwb wil, dan kun je beter iemand laten krabben die geen vriend is.
Veel minder complicaties.

Het is niet dat ze het vies vond, ze ziet je alleen niet als relatie materiaal

Maar verder snap ik je wel hoor, gemiste kans is nooit leuk.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_186989297
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef snoesje45 het volgende:
Nou is er geen seks geweest en waren de broeken nog gewoon aan. maar verder waren mijn handen overal en accepteerde ze alles behalve het open maken van haar broek.
Ging je niet te snel?

Dus in termen van tijd tussen verschillende dates?

Ik meen me te herinneren dat je ontzettend verliefd op haar was. Maar als dat pas na 3 of 4 dates is, dan kan ik goed begrijpen dat ze het misschien te snel vond gaan en dat je all over the place was.
pi_186989488
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ging je niet te snel?

Dus in termen van tijd tussen verschillende dates?

Ik meen me te herinneren dat je ontzettend verliefd op haar was. Maar als dat pas na 3 of 4 dates is, dan kan ik goed begrijpen dat ze het misschien te snel vond gaan en dat je all over the place was.
Zou kunnen dat het te snel is, ging gewoon zoals het ging. Denk er dan niet teveel over op dat moment
pi_186990347
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ging je niet te snel?

Dus in termen van tijd tussen verschillende dates?

Ik meen me te herinneren dat je ontzettend verliefd op haar was. Maar als dat pas na 3 of 4 dates is, dan kan ik goed begrijpen dat ze het misschien te snel vond gaan en dat je all over the place was.
Hmm, te snel bestaat niet in mijn ogen, klik is er of is er niet. Wellicht verschil in verwachting. Al ligt een #metoo ook snel op de loer tegenwoordig..
pi_186990403
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hmm, te snel bestaat niet in mijn ogen, klik is er of is er niet. Wellicht verschil in verwachting. Al ligt een #metoo ook snel op de loer tegenwoordig..
Niet mee eens. Bestaat wel degelijk. Als je na 2 dates de liefde verklaard, je haar elke 10 minuten appt, dan voelt ze een strop om haar nek en kapt ze het af want ze krijgt het benauwd. Je moet haar de rust en tijd geven om aan je te kunnen denken. Een date verwerken werkt bij ons mannen anders dan vrouwen. Wij mannen denken: Yes, gescoord. Vrouwen hebben meer tijd nodig om die ene date te verwerken emotioneel.

Wat is dan een metoo situatie bij deze user? Of bedoelde je dat over het algemeen?
pi_186990581
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niet mee eens. Bestaat wel degelijk. Als je na 2 dates de liefde verklaard, je haar elke 10 minuten appt, dan voelt ze een strop om haar nek en kapt ze het af want ze krijgt het benauwd. Je moet haar de rust en tijd geven om aan je te kunnen denken. Een date verwerken werkt bij ons mannen anders dan vrouwen. Wij mannen denken: Yes, gescoord. Vrouwen hebben meer tijd nodig om die ene date te verwerken emotioneel.

Wat is dan een metoo situatie bij deze user? Of bedoelde je dat over het algemeen?
Veel vrouwen willen juist meteen die pats boem klik op date 1 (vraag mij niet waarom). En dat zegt dan nog niet veel..

Ik bedoel het in de vorm van: als je elkaar beide leuk vind en hotel de botel bent, dan bestaat te snel niet. Als de een sneller wil / gaat dan de ander, tja, dat loopt vaak spaak..

#metoo in het algemeen.
pi_186990669
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Veel vrouwen willen juist meteen die pats boem klik op date 1 (vraag mij niet waarom). En dat zegt dan nog niet veel..

Ik bedoel het in de vorm van: als je elkaar beide leuk vind en hotel de botel bent, dan bestaat te snel niet. Als de een sneller wil / gaat dan de ander, tja, dat loopt vaak spaak..

#metoo in het algemeen.
Ja? Ik heb altijd het tegenovergestelde ervaren (ik heb veel dates gehad). Hoe langer je niets zei (even gechargeerd), hoe meer ze uit haarzelf ging appen en contact met je ging opzoeken. Zeker na die eerste date.

Maar alsnog jammer! NEXT

[ Bericht 1% gewijzigd door black-soldier op 20-05-2019 21:16:08 ]
pi_186991186
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:12 schreef snoesje45 het volgende:
Helaas, zoals mijn gevoel al zei ;) ergens doe ik dingen echt goed fout
Jammer! Ze heeft gelukkig wel laten weten.
pi_186991569
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 19:30 schreef snoesje45 het volgende:
Ze vond het vriendschappelijk gezellig, toch vreemd dat je 4 dagen geleden nog half naakt op mijn bank ligt. 8)7
Je hebt in ieder geval een date gehad. Die ervaring neem je weer mee naar je volgende date.
pi_186991623
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je hebt in ieder geval een date gehad. Die ervaring neem je weer mee naar je volgende date.
Das ook lekker makkelijk gezegd... Hij vond de chick leuk en alles. Dacht dat het wederzijds was en dan zeg jij je hebt tenminste een date gehad....
pi_186991652
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja? Ik heb altijd het tegenovergestelde ervaren (ik heb veel dates gehad). Hoe langer je niets zei (even gechargeerd), hoe meer ze uit haarzelf ging appen en contact met je ging opzoeken. Zeker na die eerste date.

Maar alsnog jammer! NEXT
Misschien ook maar eens toepassen
pi_186991671
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das ook lekker makkelijk gezegd... Hij vond de chick leuk en alles. Dacht dat het wederzijds was en dan zeg jij je hebt tenminste een date gehad....
Klopt, daar zit wel wat in. Het is zeker klote voor hem, dat ontken ik niet. Maar wat kan hij nog doen dan? Ze wil niet verder, pushen heeft geen zin.

Maar je kan ook geen date hebben, dan ben je nog verder weg van huis.
pi_186991690
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das ook lekker makkelijk gezegd... Hij vond de chick leuk en alles. Dacht dat het wederzijds was en dan zeg jij je hebt tenminste een date gehad....
Niets mis mee toch?

Dat is toch gewoon waar wat hij zegt?
pi_186991697
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Klopt, daar zit wel wat in. Het is zeker klote voor hem, dat ontkent ik niet.
Maar je kan ook geen date hebben, dan ben je nog verder weg van huis.
_O-

ff serieus.
pi_186991711
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niets mis mee toch?

Dat is toch gewoon waar wat hij zegt?
Is toch lullig als er gevoelens zijn voor iemand dat je dan zegt ja maar je hebt tenminste een date gehad...
pi_186991754
Het enigste wat ik mezelf kan verwijten is dan misschien het "te snel" reageren op haar.
Al heb ik mezelf aangenomen dat ik meeste van de tijd niet eerder reageer dan dat zij op mij deed. We hadden hooguit 10 berichten per dag
pi_186991768
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:27 schreef snoesje45 het volgende:
Het enigste wat ik mezelf kan verwijten is dan misschien het "te snel" reageren op haar.
Al heb ik mezelf aangenomen dat ik meeste van de tijd niet eerder reageer dan dat zij op mij deed. We hadden hooguit 10 berichten per dag
Ik denk niet zozeer dat je iets anders had kunnen doen met een andere uitkomst. Voor haar was het blijkbaar toch niet.
pi_186991787
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk niet zozeer dat je iets anders had kunnen doen met een andere uitkomst. Voor haar was het blijkbaar toch niet.
Blijkbaar, ik ga der nog vaak tegenkomen. gaat beetje vreemd worden.
pi_186991815
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is toch lullig als er gevoelens zijn voor iemand dat je dan zegt ja maar je hebt tenminste een date gehad...
Nou ja, lullig heb ik het niet bedoeld. Dat is wat jij ervan maakt. Uit elke negatieve ervaring moet je wat positiefs proberen te halen. Wat moet hij anders? 3 dagen rouwen om dit?

Het is goed dat ze het tegen hem heeft gezegd, want nu kan hij gewoon verder met zijn leven en op zoek naar iemand waar het wel mee klikt en meer kan worden.
pi_186991924
Kan wel wat hebben, dus komt totaal niet over als lullig. Baal uiteraard wel maar meer omdat ik het gevoel krijg dat ik zelf dingen fout doe maar niet kan achterhalen wat.
pi_186991928
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:29 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nou ja, lullig heb ik het niet bedoeld. Dat is wat jij ervan maakt. Uit elke negatieve ervaring moet je wat positiefs proberen te halen. Wat moet hij anders? 3 dagen rouwen om dit?

Het is goed dat ze het tegen hem heeft gezegd, want nu kan hij gewoon verder met zijn leven en op zoek naar iemand waar het wel mee klikt en meer kan worden.
@Yasmin23

Exact dit. Huilie doen heeft geen zin. Hij moet dit als een nieuwe ervaring zien en verdergaan en de andere keer iets anders proberen.

Zoals hij al zei: hij is misschien 'te snel' gegaan met reageren. Iets wat ik ook al zei in termen van 'laten wachten' om haar gevoelens op een rij te zetten.

Dat hij dit realiseert, is al een stap vooruit.
pi_186992038
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

@:Yasmin23

Exact dit. Huilie doen heeft geen zin. Hij moet dit als een nieuwe ervaring zien en verdergaan en de andere keer iets anders proberen.

Zoals hij al zei: hij is misschien 'te snel' gegaan met reageren. Iets wat ik ook al zei in termen van 'laten wachten' om haar gevoelens op een rij te zetten.

Dat hij dit realiseert, is al een stap vooruit.
Zeggen dat iemand tenminste al een date heeft gehad vind ik wel wat lullig :P Met andere woorden niet huilen, tenminste al 1 vrouw die met je op date wilde :P
pi_186992163
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef snoesje45 het volgende:
Kan wel wat hebben, dus komt totaal niet over als lullig. Baal uiteraard wel maar meer omdat ik het gevoel krijg dat ik zelf dingen fout doe maar niet kan achterhalen wat.
Dat moet je juist niet doen. Laat het gaan. Makkelijk gezegd, maar het moet wel.

Ga weer daten, nieuwe vrouwen ontmoeten en probeer het eens op een andere manier. In plaats van hoteldebotel te zijn, haar na dates even paar dagen niet reageren om haar even tijd te geven na een date. Het is voor haar een emotionele achtbaan. Ze heeft gewoon tijd nodig om dat te verwerken en te denken aan die fijne date met jou. Ze moet je verlangen. Als je dan na de date steeds op haar huid zit, werkt dat alleen maar averechts en heeft ze geen tijd om de date te verwerken en om aan je te denken.

Uit ervaring is het zo dat je altijd, maar ook altijd moet meegaan met haar flow. Is ze iemand die niet veel appt, app dan ook niet veel. Appt ze per keer maar 1 zin. Dan app je ook maar 1 zin terug. Appt ze juist heeeel veel. Dan moet je je drang in bedwang houden door evenveel of minder terug te appen. Dus: evenveel terugappen of wat minder is altijd het best. Ga nooit meer appen dan dat zij doet.

Houd appcontact puur voor logistieke doeleinden: waar gaan we daten, wanneer gaan we daten, he gaan we daar komen, waar gaan we van te voren uit eten en hoelaat. PUNT. Houd het classy en zakelijk. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als jij in je appbericht al deze punten in 1 bericht kunt stoppen, dan weet ze dat je to the point bent en niet van de poespas bent. En dat je niet om dingen heen draait maar van het aanpakken bent. Daar houden vrouwen van.

Als je dit hebt verstuurd en ze geeft een akkoord: niet meer appen!! App haar weer de dag voor de date om te peilen of het doorgaat. Als ze dan ook een akkoord geeft: veel plezier op de date! Ga dan ook niet na haar goedkeuren hele verhalen appen en vragen hoe 'haar dag was'. Dodelijk saai :')

Laat haar denken aan de date en laat haar de spanning voelen van de date. Als jullie dan iets leuks gaan doen dan is dat helemaal BINGO!
pi_186992203
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zeggen dat iemand tenminste al een date heeft gehad vind ik wel wat lullig :P Met andere woorden niet huilen, tenminste al 1 vrouw die met je op date wilde :P
Vind ik niet. Ik ben niet van de aai over je bol type. Ik zeg waar het op slaat. Mensen pleasen heb je niets aan. Als hij iets wil leren, dan moet het soms maar even met de harde hand. Zeker in deze situaties waar hij van zijn roze wolk af moet.
pi_186992212
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat moet je juist niet doen. Laat het gaan. Makkelijk gezegd, maar het moet wel.

Ga weer daten, nieuwe vrouwen ontmoeten en probeer het eens op een andere manier. In plaats van hoteldebotel te zijn, haar na dates even paar dagen niet reageren om haar even tijd te geven na een date. Het is voor haar een emotionele achtbaan. Ze heeft gewoon tijd nodig om dat te verwerken en te denken aan die fijne date met jou. Ze moet je verlangen. Als je dan na de date steeds op haar huid zit, werkt dat alleen maar averechts en heeft ze geen tijd om de date te verwerken en om aan je te denken.

Uit ervaring is het zo dat je altijd, maar ook altijd moet meegaan met haar flow. Is ze iemand die niet veel appt, app dan ook niet veel. Appt ze per keer maar 1 zin. Dan app je ook maar 1 zin terug. Appt ze juist heeeel veel. Dan moet je je drang in bedwang houden door evenveel of minder terug te appen. Dus: evenveel terugappen of wat minder is altijd het best. Ga nooit meer appen dan dat zij doet.

Houd appcontact puur voor logistieke doeleinden: waar gaan we daten, wanneer gaan we daten, he gaan we daar komen, waar gaan we van te voren uit eten en hoelaat. PUNT. Houd het classy en zakelijk. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als jij in je appbericht al deze punten in 1 bericht kunt stoppen, dan weet ze dat je to the point bent en niet van de poespas bent. En dat je niet om dingen heen draait maar van het aanpakken bent. Daar houden vrouwen van.

Als je dit hebt verstuurd en ze geeft een akkoord: niet meer appen!! App haar weer de dag voor de date om te peilen of het doorgaat. Als ze dan ook een akkoord geeft: veel plezier op de date! Ga dan ook niet na haar goedkeuren hele verhalen appen en vragen hoe 'haar dag was'. Dodelijk saai :')

Laat haar denken aan de date en laat haar de spanning voelen van de date. Als jullie dan iets leuks gaan doen dan is dat helemaal BINGO!
Wat is dat toch met dat gegeneraliseer over wat vrouwen wel of niet leuk vinden?
pi_186992230
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat is dat toch met dat gegeneraliseer over wat vrouwen wel of niet leuk vinden?
jaja, ik breng het wat eenzijdig. My bad :')

NIET ALLE VROUWEN ZIJN HETZELFDE.

Mijn doel van die ene post is: probeer eens iets anders richting die user. In plaats van steeds maar veel appen, even je strategie veranderen door juist iets minder te appen.

En trust me, hij gaat nog meer falen in het daten. Net als ik veel heb gefaald en nog steeds wel faal. Maar daar leer je van :)

Waarom meteen in de verdediging schieten? @Yasmin23

Ik stop al, anders krijg ik een represaille van Mod.

[ Bericht 16% gewijzigd door black-soldier op 20-05-2019 21:49:10 ]
pi_186992359
Ik kan het allemaal hebben hoor :) ga het de volgende keer beperken met het appen.
pi_186992570
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef black-soldier het volgende:

[..]

jaja, ik breng het wat eenzijdig. My bad :')

NIET ALLE VROUWEN ZIJN HETZELFDE.

Mijn doel van die ene post is: probeer eens iets anders richting die user. In plaats van steeds maar veel appen, even je strategie veranderen door juist iets minder te appen.

En trust me, hij gaat nog meer falen in het daten. Net als ik veel heb gefaald en nog steeds wel faal. Maar daar leer je van :)

Waarom meteen in de verdediging schieten? @:Yasmin23

Ik stop al, anders krijg ik een represaille van Mod.
Welke verdediging? :P

Je post is toch wat kort door de bocht over de vrouw?
pi_186992751
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welke verdediging? :P

Je post is toch wat kort door de bocht over de vrouw?
Ja, maar ik zeg toch: 'uit ervaringen'. Dat impliceert dat ik dit niet plak op iedere vrouw of man die aan het daten is. Ik probeer meer te zeggen: probeer iets anders de volgende date. En daarbij geef ik tips om HOE dat te doen.

Ik zeg niet dat ALLE vrouwen tijd nodig hebben na een date en dat moeten verwerken. Ligt per vrouw. Daarom zeg ik ook: 'ga met haar flow mee'....
pi_186992796
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, maar ik zeg toch: 'uit ervaringen'. Dat impliceert dat ik dit niet plak op iedere vrouw of man die aan het daten is. Ik probeer meer te zeggen: probeer iets anders de volgende date.
Je begint idd met uit ervaring. Daarna ga je verder met ; vrouwen vinden etc.

Iedereen is anders :)
pi_186992831
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je begint idd met uit ervaring. Daarna ga je verder met ; vrouwen vinden etc.

Iedereen is anders :)
Je zegt het zelf.

Je moet die post in zijn context bezien. Een zinnetje eruit halen kan iedereen. Alleen moet je die post in zijn geheel bezien.....

En ik zeg ook dat hij met haar flow mee moet gaan. Impliceer ik daar ook 'alle vrouwen'.. nee...
  maandag 20 mei 2019 @ 22:10:42 #66
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_186993119
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je zegt het zelf.

Je moet die post in zijn context bezien. Een zinnetje eruit halen kan iedereen. Alleen moet je die post in zijn geheel bezien.....

En ik zeg ook dat hij met haar flow mee moet gaan. Impliceer ik daar ook 'alle vrouwen'.. nee...
Ik zal maar niks meer roepen over formuleren, oké?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_186993160
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:10 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zal maar niks meer roepen over formuleren, oké?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf geen essay of een scriptie oké? :P

Alleen moeten sommige mensen even wat beter lezen in plaats van meteen verwijten maken. En dan bedoel ik niet per definitie @Yasmin23
pi_186993433
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik schrijf geen essay of een scriptie oké? :P

Alleen moeten sommige mensen even wat beter lezen in plaats van meteen verwijten maken. En dan bedoel ik niet per definitie @:Yasmin23
Wie schiet hier nou in de verdediging eigenlijk? :p
pi_186993537
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie schiet hier nou in de verdediging eigenlijk? :p
Jij ging in de verdediging, ik in de aanval :P
pi_186993623
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:25 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jij ging in de verdediging, ik in de aanval :P
:D

Genoeg. Slaap lekker.
pi_186993772
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Genoeg. Slaap lekker.
Welterusten!
  maandag 20 mei 2019 @ 22:39:27 #72
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186993904
Never mind, ik open wel een apart topic voor mijn vraag. :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Gary_Oak op 20-05-2019 22:55:54 ]
pi_186994297
quote:
5s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, vanmiddag met mijn maten van mening verschild op een onderwerp, namelijk: bij wie laat je het initiatief? Weet niet of dit een eigen topic waard is, zo ja, dan doe ik dat wel.

Ik ben altijd van de bal bij haar laten. Bijvoorbeeld: ik vraag om een date volgende week, ze weet vervolgens niet of ze kan. Ik zeg dan altijd: "App me maar als je het weet." Mijn filosofie is namelijk: ik heb meer dingen te doen dan op een date met jou azen. Als je interesse hebt, kom je vanzelf wel over de brug. En als je niet meer reageert, heb ik je eruit gefilterd, want ik heb ook geen zin om achter iemand aan te gaan met weinig interesse. En steeds naar een date vragen is ook best wanhopig. Ik vraag dan ook altijd niet meer dan één keer een meid om een eerste date.

Mijn maten doen het andersom, die zouden het laten en de volgende week het nog een keer vragen. Ze zeggen namelijk dat meiden veel aandacht van jongens hebben en je eruit moet springen door iets meer moeite te doen.

Wat is jullie mening? Ik ben slecht in day game. ;(
In beide strategieën zit een punt. Ik denk niet dat de ene beter of slechter is dan de ander. Alleen ben ik wel van mening (en uit ervaring) is dat het niet uitmaakt of je de bal bij haar laat of niet.

Als ze werkelijk interesse in je heeft, dan zegt ze op je vraag of ze met je wil daten volmondig 'ja' op. Een vrouw die echt met je wil daten gaat niet om je vraag heen draaien of smoesjes verzinnen. Een vrouw die zegt 'ik kan niet', 'ik heb het druk', 'ik kan niet want werk', is voor mij een red flag. Als ze zoiets zegt, dan laat ik het meestal gaan en date ik verder. Als ze op een later moment weer contact zoekt, dan kijk ik of ik nog interesse heb of nog met haar wil daten. Maar dit betekent niet dat ik haar al heb afgeschreven. Zeker niet. Bij alarmbellen laat ik haar met rust en focus ik mijn aandacht op andere vrouwen.

Paar keer (ik denk 2 keer) dat een vrouw na een tijdje weer contact zocht uit haarzelf en een date voorstelde. Met mijn huidige date zitten ook veel tijd tussen dates en appen we niet elke dag. Soms bijna een week niet. Maar als het puntje bij paaltje komt (lees: op date gaan), kunnen we meestal binnen 2 minuten een concrete date plannen.

Dus ik denk dat je moet leren om de alarmbellen te zien. Dus ik leun meer op je eerste strategie dan de tweede. Want bij de tweede kan je overkomen dat je wanhopig bent en dat ze een strop om haar nek voelt. Als je op dat punt bent, is er geen weg meer terug, terwijl als je haar laat gaan, de kans op een date juist niet is vergaan.
  maandag 20 mei 2019 @ 23:20:53 #74
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_186994836
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 22:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

In beide strategieën zit een punt. Ik denk niet dat de ene beter of slechter is dan de ander. Alleen ben ik wel van mening (en uit ervaring) is dat het niet uitmaakt of je de bal bij haar laat of niet.

Als ze werkelijk interesse in je heeft, dan zegt ze op je vraag of ze met je wil daten volmondig 'ja' op. Een vrouw die echt met je wil daten gaat niet om je vraag heen draaien of smoesjes verzinnen. Een vrouw die zegt 'ik kan niet', 'ik heb het druk', 'ik kan niet want werk', is voor mij een red flag. Als ze zoiets zegt, dan laat ik het meestal gaan en date ik verder. Als ze op een later moment weer contact zoekt, dan kijk ik of ik nog interesse heb of nog met haar wil daten. Maar dit betekent niet dat ik haar al heb afgeschreven. Zeker niet. Bij alarmbellen laat ik haar met rust en focus ik mijn aandacht op andere vrouwen.

Paar keer (ik denk 2 keer) dat een vrouw na een tijdje weer contact zocht uit haarzelf en een date voorstelde. Met mijn huidige date zitten ook veel tijd tussen dates en appen we niet elke dag. Soms bijna een week niet. Maar als het puntje bij paaltje komt (lees: op date gaan), kunnen we meestal binnen 2 minuten een concrete date plannen.

Dus ik denk dat je moet leren om de alarmbellen te zien. Dus ik leun meer op je eerste strategie dan de tweede. Want bij de tweede kan je overkomen dat je wanhopig bent en dat ze een strop om haar nek voelt. Als je op dat punt bent, is er geen weg meer terug, terwijl als je haar laat gaan, de kans op een date juist niet is vergaan.
Kopieer dit even naar het topic dat ik net geopend heb. :@
pi_186997833
Wel gewoon weer een bericht op me telefoon van haar toen ik net wakker werd. Denk dat ik er maar even niet meer op reageer ;)
pi_186998552
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef snoesje45 het volgende:
Ik kan het allemaal hebben hoor :) ga het de volgende keer beperken met het appen.
Gewoon lekker jezelf zijn joh.

En ik vind 10 berichten per dag niet extreem veel ook trouwens.
Ik app op het moment elke avond met dezelfde persoon... dat ivertreft de 10 ruimschoots.
En meestal belt ie daarna gewoon.
“Ik ben uitgetypt.. bellen is leuker”

En ook al 2 weken geen handig moment om af te spreken te vinden. 🤷♀
pi_186998556
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 06:55 schreef snoesje45 het volgende:
Wel gewoon weer een bericht op me telefoon van haar toen ik net wakker werd. Denk dat ik er maar even niet meer op reageer ;)
Of gewoon even goedemorgen wensen :)
pi_186998694
En dan krijg ik goedemorgen terug.. en dan?
pi_186998839
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:55 schreef snoesje45 het volgende:
En dan krijg ik goedemorgen terug.. en dan?
Stuur je haar een filmpje waar je met je hondje aan het knuffelen bent. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door rival op 21-05-2019 10:01:12 ]
pi_186999027
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:55 schreef snoesje45 het volgende:
En dan krijg ik goedemorgen terug.. en dan?
Gewoon normaal doen? :)

Je kunt ook met elkaar praten zonder meteen met elkaar te moeten trouwen.
En dat ze geen relatie wil betekent niet automatisch dat ze je nooit meer wil horen of zien :)
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:11:45 #81
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186999532
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:55 schreef snoesje45 het volgende:
En dan krijg ik goedemorgen terug.. en dan?
Laat haar gaan, ze is een echt een naar persoon in mijn ogen en je verdient beter. Zou als ik jou was echt niets meer terugsturen en hé-le-maal klaar zijn met die spelletjes.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:16:03 #82
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186999598
In other news. Het gaat goed tussen mij en mijn date. We gaan zondag afspreken. Met lekker weer naar de dierentuin, met regen glow in the dark golf. Toch nog een beetje soort van sportief _O-
We appen elke dag, en hij maakt een David Bowie artwork voor mij die hij het liefst zondag al wil geven. Hoop alleen niet dat er dan tranen opkomen, want er heeft nog nooit iemand zoiets liefs voor mij gedaan :P
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186999778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:16 schreef Kopjechino het volgende:
In other news. Het gaat goed tussen mij en mijn date. We gaan zondag afspreken. Met lekker weer naar de dierentuin, met regen glow in the dark golf. Toch nog een beetje soort van sportief _O-
We appen elke dag, en hij maakt een David Bowie artwork voor mij die hij het liefst zondag al wil geven. Hoop alleen niet dat er dan tranen opkomen, want er heeft nog nooit iemand zoiets liefs voor mij gedaan :P
Oe! <3

Gaaf.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 10:32:46 #84
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186999834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oe! <3

Gaaf.
Ja, echt geweldig O+
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_187000167
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat moet je juist niet doen. Laat het gaan. Makkelijk gezegd, maar het moet wel.

Ga weer daten, nieuwe vrouwen ontmoeten en probeer het eens op een andere manier. In plaats van hoteldebotel te zijn, haar na dates even paar dagen niet reageren om haar even tijd te geven na een date. Het is voor haar een emotionele achtbaan. Ze heeft gewoon tijd nodig om dat te verwerken en te denken aan die fijne date met jou. Ze moet je verlangen. Als je dan na de date steeds op haar huid zit, werkt dat alleen maar averechts en heeft ze geen tijd om de date te verwerken en om aan je te denken.

Uit ervaring is het zo dat je altijd, maar ook altijd moet meegaan met haar flow. Is ze iemand die niet veel appt, app dan ook niet veel. Appt ze per keer maar 1 zin. Dan app je ook maar 1 zin terug. Appt ze juist heeeel veel. Dan moet je je drang in bedwang houden door evenveel of minder terug te appen. Dus: evenveel terugappen of wat minder is altijd het best. Ga nooit meer appen dan dat zij doet.

Houd appcontact puur voor logistieke doeleinden: waar gaan we daten, wanneer gaan we daten, he gaan we daar komen, waar gaan we van te voren uit eten en hoelaat. PUNT. Houd het classy en zakelijk. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als jij in je appbericht al deze punten in 1 bericht kunt stoppen, dan weet ze dat je to the point bent en niet van de poespas bent. En dat je niet om dingen heen draait maar van het aanpakken bent. Daar houden vrouwen van.

Als je dit hebt verstuurd en ze geeft een akkoord: niet meer appen!! App haar weer de dag voor de date om te peilen of het doorgaat. Als ze dan ook een akkoord geeft: veel plezier op de date! Ga dan ook niet na haar goedkeuren hele verhalen appen en vragen hoe 'haar dag was'. Dodelijk saai :')

Laat haar denken aan de date en laat haar de spanning voelen van de date. Als jullie dan iets leuks gaan doen dan is dat helemaal BINGO!
I approve 👍
pi_187001149
Hmm ik date dus enkel met mensen waar ik een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren :)

Je hoeft me niet dood te smsen.. maar puur uitwisseling van de logistiek.. tja
Als ik online al geen gesprek met iemand kan voeren over wat je / me bezig houdt of interesse heeft... ga ik daar niet veel tijd en moeite insteken en er mee afspreken.

Zo zie je maar... er is niet 1 standaardtaktiek van toepassing op alle dates.
pi_187001720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:16 schreef Kopjechino het volgende:
In other news. Het gaat goed tussen mij en mijn date. We gaan zondag afspreken. Met lekker weer naar de dierentuin, met regen glow in the dark golf. Toch nog een beetje soort van sportief _O-
We appen elke dag, en hij maakt een David Bowie artwork voor mij die hij het liefst zondag al wil geven. Hoop alleen niet dat er dan tranen opkomen, want er heeft nog nooit iemand zoiets liefs voor mij gedaan :P
Volgens black-soldier is hij dus slecht bezig. Appen jullie nu dagelijks hoe jullie dag is, of over andere dingen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:19:28 #88
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_187002354
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik date dus enkel met mensen waar ik een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren :)

Je hoeft me niet dood te smsen.. maar puur uitwisseling van de logistiek.. tja
Als ik online al geen gesprek met iemand kan voeren over wat je / me bezig houdt of interesse heeft... ga ik daar niet veel tijd en moeite insteken en er mee afspreken.

Zo zie je maar... er is niet 1 standaardtaktiek van toepassing op alle dates.
Jawel hoor. :Y
Jezelf zijn.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_187002385
Ik heb zaterdag waarschijnlijk een date. :o
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:23:18 #90
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_187002439
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens black-soldier is hij dus slecht bezig. Appen jullie nu dagelijks hoe jullie dag is, of over andere dingen?
Zal best, maar als er na de date weinig app contact is, is dat in mijn ogen geen goed teken. We hebben het over vanalles. En hij is aan het werk, en ik ook (behalve vandaag), dus het is niet zo dat we honderden berichtjes op een dag sturen
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_187002557
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 06:55 schreef snoesje45 het volgende:
Wel gewoon weer een bericht op me telefoon van haar toen ik net wakker werd. Denk dat ik er maar even niet meer op reageer ;)
Even een paar uur laten liggen. Laat haar maar even het werk doen. Je moet je afvragen waarom ze opeens weer een bericht stuurt. Juist ja, omdat jij haar met rust hebt gelaten. Ze zoekt weer aandacht. Als jij die meteen weer geeft, dan heeft ze je weer te pakken (even gechargeerd gezegd).

Stuur later in de middag weer een bericht terug. Ga niet hele verhalen appen. App zakelijk en koel terug. Probeer te peilen wat ze nou wil. Leg de bal bij haar, zonder hele verhalen te appen maar wel gewoon op haar te reageren. Haar helemaal negeren vind ik niet kunnen. Maar probeer over te komen dat het jou weinig boeit als ze niets met je wil en dat jij gemakkelijk over deze situatie heen kan stappen en nieuwe vrouwen leert kennen. Hoe meer deze situatie jou emotioneel aangrijpt, hoe wanhopiger je overkomt (jaja, even gechargeerd voordat iedereen weer over mij heen valt...).

Pak het koeltjes en zakelijk aan. App met mate en app slechts het noodzakelijke. Mocht je na een paar dagen achter komen dat ze je weer ziet zitten, stel dan een date voor. Let op: ga niet eromheen draaien. Stel dag, tijd, waar, hoe en wat voor in één appbericht. Ga niet over dingen heen draaien. Mocht ze daarop positief antwoorden, laat het dan zo tot de dag voor de date. Ga daartussen niet hele verhalen vertellen en vragen hoe haar dag was. Op de dag voorafgaand aan de date, ga je peilen of het nog doorgaat. That's it.

Ik post met beperkte informatie, dus als dit niet helemaal klopt met jouw situatie, my bad. Ik ken je situatie niet van a tot z. En ik onderschrijf de post van @Kopjechino
pi_187002593
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:30 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Even een paar uur laten liggen. Laat haar maar even het werk doen. Je moet je afvragen waarom ze opeens weer een bericht stuurt. Juist ja, omdat jij haar met rust hebt gelaten. Ze zoekt weer aandacht. Als jij die meteen weer geeft, dan heeft ze je weer te pakken (even gechargeerd gezegd).

Stuur later in de middag weer een bericht terug. Ga niet hele verhalen appen. App zakelijk en koel terug. Probeer te peilen wat ze nou wil. Leg de bal bij haar, zonder hele verhalen te appen maar wel gewoon op haar te reageren. Haar helemaal negeren vind ik niet kunnen. Maar probeer over te komen dat het jou weinig boeit als ze niets met je wil en dat jij gemakkelijk over deze situatie heen kan stappen en nieuwe vrouwen leert kennen. Hoe meer deze situatie jou emotioneel aangrijpt, hoe wanhopiger je overkomt (jaja, even gechargeerd voordat iedereen weer over mij heen valt...).

Pak het koeltjes en zakelijk aan. App met mate en app slechts het noodzakelijke. Mocht je na een paar dagen achter komen dat ze je weer ziet zitten, stel dan een date voor. Let op: ga niet eromheen draaien. Stel dag, tijd, waar, hoe en wat voor in één appbericht. Ga niet over dingen heen draaien. Mocht ze daarop positief antwoorden, laat het dan zo tot de dag voor de date. Ga daartussen niet hele verhalen vertellen en vragen hoe haar dag was. Op de dag voorafgaand aan de date, ga je peilen of het nog doorgaat. That's it.

Ik post met beperkte informatie, dus als dit niet helemaal klopt met jouw situatie, my bad. Ik ken je situatie niet van a tot z. En ik onderschrijf de post van @:Kopjechino
Jezus christus man. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187002624
Ze had toch al gezegd dat ze geen relatie zag zitten of heb ik wat gemist?
pi_187002668
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens black-soldier is hij dus slecht bezig. Appen jullie nu dagelijks hoe jullie dag is, of over andere dingen?
Niet zomaar conclusies trekken zonder argumenten :')

Hij is niet slecht bezig. Dit is een totaal andere situatie dan de situatie van die andere user. Tussen hem en @Kopjechino zit het nog in de beginfase. Maar dan ook écht de beginfase. Die andere user was al een tijdje verder met haar. Ze lag naakt bij hem op de bank (of zoiets). Zij had al aangegeven niets in user te zien. Die situatie vereist een andere aanpak.

@Kopjechino en meneer zitten in het begin. Dus wat meer appcontact is logisch. Je bent elkaar aan het peilen voor een tweede date. Die meneer vond haar blijkbaar leuk genoeg om veel aandacht aan haar te schenken. Geen enkel probleem, mits de dates er komen. En dat is het criterium. Praten, praten, praten.... er moet wel echt gedate worden. Die gesprekken moeten in real life plaatsvinden. Aangezien ze binnenkort op date gaan, is er geen probleem.
pi_187002679
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jezus christus man. :')
Jezus Christus heeft er niets mee te maken :')

Past dit niet in je straatje?
pi_187002695
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze had toch al gezegd dat ze geen relatie zag zitten of heb ik wat gemist?
Klopt helemaal. En ze zoekt nu aandacht.

Dus mijn tip aan user: houd het zakelijk en koeltjes. Eerst zeggen niets met hem te willen maar paar dagen later weer aandacht zoeken? Red flag.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:38:19 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187002710
App gewoon zoals je zelf wil. Altijd maar koeltjes reageren kan ook afkeer bij de ander te weeg brengen (hij is niet geintresseerd) en dan ben je wss nog verder van huis.

Als hij/zij jouw stijl van appen niet fijn vindt.. dan passen jullie misschien niet heel goed bij elkaar (als het ver uit elkaar ligt).
pi_187002749
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jezus Christus heeft er niets mee te maken :')

Past dit niet in je straatje?
Ja doe normaal man. Met je gekke regeltjes. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187002759
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:38 schreef Cue_ het volgende:
App gewoon zoals je zelf wil. Altijd maar koeltjes reageren kan ook afkeer bij de ander te weeg brengen (hij is niet geintresseerd) en dan ben je wss nog verder van huis.

Als hij/zij jouw stijl van appen niet fijn vindt.. dan passen jullie misschien niet heel goed bij elkaar (als het ver uit elkaar ligt).
Hoezo?

Zij heeft aangegeven niets met hem te maken te willen hebben (of niet verder te willen) maar paar dagen later appt ze weer voor aandacht (?) Moet je dan weer helemaal hoteldebotel terugappen?

Sorry hoor, red flags dienen serieus genomen te worden. Ga niet mee met haar spelletjes.
pi_187002764
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja doe normaal man. Met je gekke regeltjes. _O-
Dat jij je laat rondslingeren door vrouwen is niet mijn probleem :')
Oké ik stop wel voordat mod me aanpakt _O-
pi_187002884
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja doe normaal man. Met je gekke regeltjes. _O-
Maar zo staat het in het PUAhandboek :{w
pi_187002891
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:41 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat jij je laat rondslingeren door vrouwen is niet mijn probleem :')
Oké ik stop wel voordat mod me aanpakt _O-
Nee, met je spelletjes en gedoe. Zeg gewoon wat is wat. Gedoe joh. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187002925
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, met je spelletjes en gedoe. Zeg gewoon wat is wat. Gedoe joh. :')
Spelletjes?

Die speelt zij ja. Moet je dan blij zijn dat ze je opeens weer appt? Een beetje ballen hebben om tegen deze situatie in te gaan is ook wel handig :')
pi_187002950
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:48 schreef rival het volgende:

[..]

Maar zo staat het in het PUAhandboek :{w
Nee, ik ben verre van een PUA :')

Waarom kom je niet met argumenten in plaats van met beschuldigingen te komen :')
pi_187002953
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:38 schreef Cue_ het volgende:
App gewoon zoals je zelf wil
Dat idd. Gezeik met regeltjes en ganalyseer altijd.

In dit geval is er zelfs nog een optie die veel mensen niet meer lijken te kennen en dat is gewoon eens opbellen en een gesprek voeren. Maar dat zal waarschijnlijk ook niwt mogen volgens de huidige dateregels
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:53:53 #106
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_187002965
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:36 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niet zomaar conclusies trekken zonder argumenten :')

Hij is niet slecht bezig. Dit is een totaal andere situatie dan de situatie van die andere user. Tussen hem en @:Kopjechino zit het nog in de beginfase. Maar dan ook écht de beginfase. Die andere user was al een tijdje verder met haar. Ze lag naakt bij hem op de bank (of zoiets). Zij had al aangegeven niets in user te zien. Die situatie vereist een andere aanpak.

@:Kopjechino en meneer zitten in het begin. Dus wat meer appcontact is logisch. Je bent elkaar aan het peilen voor een tweede date. Die meneer vond haar blijkbaar leuk genoeg om veel aandacht aan haar te schenken. Geen enkel probleem, mits de dates er komen. En dat is het criterium. Praten, praten, praten.... er moet wel echt gedate worden. Die gesprekken moeten in real life plaatsvinden. Aangezien ze binnenkort op date gaan, is er geen probleem.
Ik analyseer ons app contact niet zo. Het is leuk om met hem te praten. Krijg ik een appje, stuur ik er een terug. We hebben elkaar genoeg te vertellen. Voor de eerste date ook al veel gepraat over WhatsApp, en we hebben op de date zelf geen stiltes gehad.
De tweede date komt er sowieso, of er moet iets heel geks gebeuren.
Er is geen richtlijn voor hoe je met appen naar elkaar. Is de date leuk, heb je daarna nog contact en wordt er gesproken over een tweede date dan prima ^O^
Ik denk er niet over na op dat niveau. Wel gedaan met andere dates, maar dit keer niet. In mijn ogen is dat een goed teken.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_187003008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Spelletjes?

Die speelt zij ja. Moet je dan blij zijn dat ze je opeens weer appt? Een beetje ballen hebben om tegen deze situatie in te gaan is ook wel handig :')
Ja of ze weet niet wat ze wil. Of whatever. Maar die regeltjes en die andere onzin van je daar schiet ook niemand mee op. Gewoon zeggen wat is wat. Beter voor iedereen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187003017
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:53 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik analyseer ons app contact niet zo. Het is leuk om met hem te praten. Krijg ik een appje, stuur ik er een terug. We hebben elkaar genoeg te vertellen. Voor de eerste date ook al veel gepraat over WhatsApp, en we hebben op de date zelf geen stiltes gehad.
De tweede date komt er sowieso, of er moet iets heel geks gebeuren.
Er is geen richtlijn voor hoe je met appen naar elkaar. Is de date leuk, heb je daarna nog contact en wordt er gesproken over een tweede date dan prima ^O^
Ik denk er niet over na op dat niveau. Wel gedaan met andere dates, maar dit keer niet. In mijn ogen is dat een goed teken.
Prima!

Geniet ervan :)
pi_187003055
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja of ze weet niet wat ze wil. Of whatever. Maar die regeltjes en die andere onzin van je daar schiet ook niemand mee op. Gewoon zeggen wat is wat. Beter voor iedereen.
Daarom zeg ik dat hij moet peilen wat ze wil.

Jezelf voor haar voeten gooien werkt sowieso averechts :')

En ik heb het niet over 'regeltjes'. Maar over een behandelmethode zonder wanhopig over te komen. En tegelijkertijd niet mee te gaan in haar 'spel'.
pi_187003086
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:38 schreef Cue_ het volgende:
App gewoon zoals je zelf wil. Altijd maar koeltjes reageren kan ook afkeer bij de ander te weeg brengen (hij is niet geintresseerd) en dan ben je wss nog verder van huis.

Als hij/zij jouw stijl van appen niet fijn vindt.. dan passen jullie misschien niet heel goed bij elkaar (als het ver uit elkaar ligt).
overmatig appen kwam in mijn ervaring alleen voor bij vrouwen die niet leuk waren. Die willen te graag
pi_187003900
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja of ze weet niet wat ze wil. Of whatever. Maar die regeltjes en die andere onzin van je daar schiet ook niemand mee op. Gewoon zeggen wat is wat. Beter voor iedereen.
Mwah of ze vindt hem wel aardig maar is niet verliefd.

Niet zo zwartwit hoor... damned.
pi_187003935
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mwah of ze vindt hem wel aardig maar is niet verliefd.

Niet zo zwartwit hoor... damned.
Ja, best maar dan nog kan dat duidelijk gecommuniceerd worden. Die spelletjes met die regeltjes slaan nergens op.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187006037
Het waren nog steeds appjes over het “afzeggen” van haar.

Maar had geen reactie meer verwacht, maar het is nu wel over. Van mijn kant stuur ik niks meer, en zij waarschijnlijk ook niet meer na haar keuze.
pi_187008023
2e date zaterdag. Hij stelde voor.
Zijn enthousiasme level zit nog niet hoog merk ik (mijne ook nog niet), maar mag ook wel na pas 1date, dingen kunnen groeien.

Om die reden kijk ik ernaast sowieso verder op tinder (mannen-recruitment), totdat ik merk dat ik zowel wederpartij beiden hoog enthousiasme level bereikt hebben. Dat kan soms nog meerdere dates duren. En geef dat altijd in begin de tijd, als ik denk dat dingen eventueel verder kunnen groeien.

(Maar er zijn genoeg no go's for next date dat is als ik de persoon niet aantrekkelijk genoeg vind, maar zover was hij niet onaantrekkelijk. De grote zijkant neus viel mee te leven zover. Zijn karakter moet ik nog beter leren kennen om te weten wat ik ervan moet vinden.)
  dinsdag 21 mei 2019 @ 19:30:13 #115
545 dop
:copyright: dop
pi_187009073
Donderdag date 2, my place.
Ze is zeer enthousiast, ze wil stukgetrokken worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187009476
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:30 schreef dop het volgende:
Donderdag date 2, my place.
Ze is zeer enthousiast, ze wil stukgetrokken worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel even netjes je bed vast verschonen op woensdag he _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187009532
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:52 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Dat idd. Gezeik met regeltjes en ganalyseer altijd.

In dit geval is er zelfs nog een optie die veel mensen niet meer lijken te kennen en dat is gewoon eens opbellen en een gesprek voeren. Maar dat zal waarschijnlijk ook niwt mogen volgens de huidige dateregels
Ohjee ik bel bijna elke avond met iemand die wellicht nog weleens een date gaat worden.
Beter maar meteen mee stoppen dan.
En ook minder appen.
pi_187009626
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:30 schreef dop het volgende:
Donderdag date 2, my place.
Ze is zeer enthousiast, ze wil stukgetrokken worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat je donderdag schrijft en niet vrijdag :P

Ik heb maandag een leuke eerste date gehad met een man. Hij is helemaal mijn type qua uiterlijk en we hebben een uurtje koffie gedronken, drie kusjes op de wang en ieder weer naar huis. We konden leuk kletsen, het is een kletskous, maar het was wel oppervlakkig dus hoop dat er wel iets meer diepte gaat komen, waarschijnlijk de derde of vierde date want vrijdag gok ik dat er weinig gepraat gaat worden :@
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 19:56:06 #119
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187009704
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:30 schreef dop het volgende:
Donderdag date 2, my place.
Ze is zeer enthousiast, ze wil stukgetrokken worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wow.. Zei ze dat?
pi_187009847
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:53 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik analyseer ons app contact niet zo. Het is leuk om met hem te praten. Krijg ik een appje, stuur ik er een terug. We hebben elkaar genoeg te vertellen. Voor de eerste date ook al veel gepraat over WhatsApp, en we hebben op de date zelf geen stiltes gehad.
De tweede date komt er sowieso, of er moet iets heel geks gebeuren.
Er is geen richtlijn voor hoe je met appen naar elkaar. Is de date leuk, heb je daarna nog contact en wordt er gesproken over een tweede date dan prima ^O^
Ik denk er niet over na op dat niveau. Wel gedaan met andere dates, maar dit keer niet. In mijn ogen is dat een goed teken.
Je moet het ook zeker niet gaan analyseren. Gewoon doen wat goed voelt. Als jij zin hebt om hem te appen moet je dat gewoon doen.

Als je een bepaald "handboek" moet aanhouden om het succesvol te maken dan vind je elkaar blijkbaar niet leuk genoeg.
pi_187010720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het is dat je donderdag schrijft en niet vrijdag :P

Ik heb maandag een leuke eerste date gehad met een man. Hij is helemaal mijn type qua uiterlijk en we hebben een uurtje koffie gedronken, drie kusjes op de wang en ieder weer naar huis. We konden leuk kletsen, het is een kletskous, maar het was wel oppervlakkig dus hoop dat er wel iets meer diepte gaat komen, waarschijnlijk de derde of vierde date want vrijdag gok ik dat er weinig gepraat gaat worden :@
Waarom maar een uurtje elkaar gemeet?

Btw op date 1 had ik 14.30afgesproken tot 20.30 omdat hij nog naar een verjaardag moest , in het Engels. Ik vergeet hem nu hele tijd te beantwoorden alleen omdat ik gewoon ook lekker met andere dingen bezig ben. Maar ik ben in het weekend weer voorzien;).[quote]
pi_187010744
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:30 schreef dop het volgende:
Donderdag date 2, my place.
Ze is zeer enthousiast, ze wil stukgetrokken worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel je al de vlinders? Hoelang duurt dat bij jou?
pi_187010927
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je moet het ook zeker niet gaan analyseren. Gewoon doen wat goed voelt. Als jij zin hebt om hem te appen moet je dat gewoon doen.

Als je een bepaald "handboek" moet aanhouden om het succesvol te maken dan vind je elkaar blijkbaar niet leuk genoeg.
Er bestaat geen 'handboek' naar mijn mening. Je past je aan de situatie die voorligt. In de ene situatie werkt dat weer wel en de andere situatie niet. Soms werkt niets en moet je weer gaan improviseren.

Maar red flags en alarmbellen zijn wel te herkennen.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:54:39 #124
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187011337
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:35 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Waarom maar een uurtje elkaar gemeet?

Btw op date 1 had ik 14.30afgesproken tot 20.30 omdat hij nog naar een verjaardag moest , in het Engels. Ik vergeet hem nu hele tijd te beantwoorden alleen omdat ik gewoon ook lekker met andere dingen bezig ben. Maar ik ben in het weekend weer voorzien;).[quote]
Hij moest in het engels naar een verjaardag?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 20:55:11 #125
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187011354
Vind ik altijd zo lastig om in het engels naar een verjaardag te gaan.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 21:00:25 #126
545 dop
:copyright: dop
pi_187011506
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel even netjes je bed vast verschonen op woensdag he _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 21 mei 2019 @ 21:05:17 #127
545 dop
:copyright: dop
pi_187011636
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh wow.. Zei ze dat?
Nou nee een vriendinnetje van mij, hele fijne meid met hoog Eq. Daar mee praat ik vaak over gevoelens.
Ze is normaal heel zacht en verstandig.
Maar nu zij ze dus, ik zou haar gewoon stuktrekken. (Viel bijna van mijn stoel).
Dus ik heb mijn date vertelt dat ik wat advies heb gekregen, en toen zij ze dat ze het daar helemaal mee eens was 😂
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 21 mei 2019 @ 21:07:37 #128
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187011699
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 21:05 schreef dop het volgende:

[..]

Nou nee een vriendinnetje van mij, hele fijne meid met hoog Eq. Daar mee praat ik vaak over gevoelens.
Ze is normaal heel zacht en verstandig.
Maar nu zij ze dus, ik zou haar gewoon stuktrekken. (Viel bijna van mijn stoel).
Dus ik heb mijn date vertelt dat ik wat advies heb gekregen, en toen zij ze dat ze het daar helemaal mee eens was 😂
Nou weet je wel gelijk wat je mag verwachten.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 21:12:29 #129
545 dop
:copyright: dop
pi_187011814
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Voel je al de vlinders? Hoelang duurt dat bij jou?
ik vind haar leuk zij mij. Maar die aantrekking is een behoorlijk deel fysiek.
Dus ja vlinders goede vraag.
Ze is lief begripvol en we kunnen gemakkelijk praten.
Vooral over de app.
Op de eerste date ook wel maar mountainbiken is al fysiek waar bij je geen lange gesprekken hebt.
En daar na was het vrij snel soort van stevig knuffelen.
Dat voelt natuurlijk heel fijn voor beide. Maar of dat dan de vlinders zijn of wat anders 🤔
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  dinsdag 21 mei 2019 @ 21:41:56 #130
108913 Godshand
guide4you
pi_187012530
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 21:12 schreef dop het volgende:

[..]

ik vind haar leuk zij mij. Maar die aantrekking is een behoorlijk deel fysiek.
Dus ja vlinders goede vraag.
Ze is lief begripvol en we kunnen gemakkelijk praten.
Vooral over de app.
Op de eerste date ook wel maar mountainbiken is al fysiek waar bij je geen lange gesprekken hebt.
En daar na was het vrij snel soort van stevig knuffelen.
Dat voelt natuurlijk heel fijn voor beide. Maar of dat dan de vlinders zijn of wat anders 🤔
Komt wel na dat stuk trekken :9
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187013191
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 20:35 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Waarom maar een uurtje elkaar gemeet?

Btw op date 1 had ik 14.30afgesproken tot 20.30 omdat hij nog naar een verjaardag moest , in het Engels. Ik vergeet hem nu hele tijd te beantwoorden alleen omdat ik gewoon ook lekker met andere dingen bezig ben. Maar ik ben in het weekend weer voorzien;).[quote]
Omdat het een heel spontane date was. We hebben allebei een vol schema en hij bleek toevallig maandagmiddag een uurtje tijd te hebben voor hij door moest naar een andere afspraak en voor mij idem. Dus het was: ik kan er over een half uur zijn? Anders hadden we een week moeten wachten en dat wilden we niet. Aankomende vrijdag tweede date en dat is idem: sochtends 2 uurtjes tijd voor we allebei weer andere afspraken hebben.
Sarcasme. Herken het.
pi_187024821
Dame in kwestie stuurt na ongeveer 30 uur alweer een berichtje nadat ik niet meer reageerde op de laatste.
Ze weet niet wat ze wil gok ik

Tips??
pi_187024837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef snoesje45 het volgende:
Dame in kwestie stuurt na ongeveer 30 uur alweer een berichtje nadat ik niet meer reageerde op de laatste.
Ze weet niet wat ze wil gok ik

Tips??
Vraag het?
  woensdag 22 mei 2019 @ 15:25:58 #134
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187024931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef snoesje45 het volgende:
Dame in kwestie stuurt na ongeveer 30 uur alweer een berichtje nadat ik niet meer reageerde op de laatste.
Ze weet niet wat ze wil gok ik

Tips??
Weet je nog wel wat je zelf wilt eigenlijk.

Zo ja, handel daar dan naar.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_187024993
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef snoesje45 het volgende:
Dame in kwestie stuurt na ongeveer 30 uur alweer een berichtje nadat ik niet meer reageerde op de laatste.
Ze weet niet wat ze wil gok ik

Tips??
Wat ik zei.. wellicht is er toch grijs gebied tussen ” wil een relatie” en “ik wil je nooit meer horen of zien”.

Je kunt ook gewoon vrienden worden bijvoorbeeld.
pi_187025048
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat ik zei.. wellicht is er toch grijs gebied tussen ” wil een relatie” en “ik wil je nooit meer horen of zien”.

Je kunt ook gewoon vrienden worden bijvoorbeeld.
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 22 mei 2019 @ 15:56:52 #137
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187025504
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef snoesje45 het volgende:
Dame in kwestie stuurt na ongeveer 30 uur alweer een berichtje nadat ik niet meer reageerde op de laatste.
Ze weet niet wat ze wil gok ik

Tips??
Waarom heb je tips nodig voor iemand die je heeft afgewezen maar blijkbaar toch aandacht van je wil zonder verdere commitment?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187025632
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat ik zei.. wellicht is er toch grijs gebied tussen ” wil een relatie” en “ik wil je nooit meer horen of zien”.

Je kunt ook gewoon vrienden worden bijvoorbeeld.
_O-
pi_187025704
quote:
17s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:56 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Waarom heb je tips nodig voor iemand die je heeft afgewezen maar blijkbaar toch aandacht van je wil zonder verdere commitment?
Omdat ze misschien twijfelt
pi_187026088
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:08 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Omdat ze misschien twijfelt
Je kan toch vragen waarom ze blijft appen?
pi_187026135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:08 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Omdat ze misschien twijfelt
Dan is dat toch aan haar om daar iets mee te doen? Ik zou haar appen dat je ivm jouw gevoelens voor haar alleen contact wil als ze ervoor wil gaan. Anders kunnen jullie immers ook geen echte vriendschap ontwikkelen en is het voor jou extra moeilijk om erover heen te groeien. Dat begrijpt ze vast wel toch, als ze jou ook het beste gunt enzo :)
  woensdag 22 mei 2019 @ 16:49:43 #142
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_187026774
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 16:08 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Omdat ze misschien twijfelt
Ik zeg het nog 1 keer: kap gewoon met haar, dit is echt niet wat je wil hoor.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_187033930
Grote Oekraïnse neusboy die ik nu zaterdag zie woont wel een afstandje van mij vandaan en werkt (een goede baan) fulltime (en moet er soms paar maanden voor naar het buitenland) en doet 2e master ernaast , en is daar mee klaar binnen 2weken(heeft al andere master afgerond) hij moet ook in het weekend doorwerken en vaak naar België Gent voor zijn master zijn maar ik zie hem al zaterdag 13.00 omdat hij extra vroeg opstaat om aan zijn thesis te zitten en mij erna te kunnen zien.

Ik kan het altijd appreciëren als ze hun best doen quality time met mij te hebben, ondanks de afstand of drukte. En boeiend als ze afstandje wonen/ andere cultuur hebben/ het kut is om Engels te moeten spreken , ik ga ze daardoor niet afwijzen, als ze mij leuk vinden zorg ik er wel voor dat ze uiteindelijk maar bij mij gaan wonen, Nederlands leren en mijn plannen maar gaan opvolgen. Ik heb uit zijn vorige relaties opgemaakt dat hij zelfs met zijn wiskunde studie ivm een relatie ermee gestopt was, zegt wel wat dat hij bereid is wat op te offeren voor een vrouw.

[ Bericht 14% gewijzigd door Naregenkomtzon op 22-05-2019 21:43:18 ]
pi_187034044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef snoesje45 het volgende:
Dame in kwestie stuurt na ongeveer 30 uur alweer een berichtje nadat ik niet meer reageerde op de laatste.
Ze weet niet wat ze wil gok ik

Tips??
man, man, man.

Ze houdt je aan een lijntje. Als je dit niet eens kunt handelen, loopt ze over je heen. Dat doet ze nu al. Je bent haar hondje toch niet: blaffen op haar commando :') :')
pi_187034101
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
De boy die ik nu zaterdag zie woont wel een afstandje van mij vandaan en werkt (een goede baan) fulltime (en moet er soms paar maanden voor naar het buitenland) en doet 2e master ernaast , en is daar mee klaar binnen 2weken(heeft al andere master afgerond) hij moet ook in het weekend doorwerken en vaak naar België Gent voor zijn master zijn maar ik zie hem al zaterdag 13.00 omdat hij extra vroeg opstaat om aan zijn thesis te zitten en mij erna te kunnen zien.

Ik kan het altijd appreciëren als ze hun best doen quality time met mij te hebben, ondanks de afstand of drukte. En boeiend als ze afstandje wonen/ andere cultuur hebben/ het kut is om Engels te moeten spreken , ik ga ze daardoor niet afwijzen, als ze mij leuk vinden zorg ik er wel voor dat ze uiteindelijk maar bij mij gaan wonen, Nederlands leren en mijn plannen maar gaan opvolgen. Ik heb uit zijn vorige relaties opgemaakt dat hij zelfs met zijn wiskunde studie ivm een relatie ermee gestopt was, zegt wel wat dat hij bereid is wat op te offeren voor een vrouw.
Die gast spreekt geen Nederlands? Aangezien hij aan de UGENT studeert.
pi_187034144
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Die gast spreekt geen Nederlands? Aangezien hij aan de UGENT studeert.
Hij ging ook al naar een verjaardag in het Engels...
pi_187034159
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Die gast spreekt geen Nederlands? Aangezien hij aan de UGENT studeert.
Hij is oekraiins of hoe je dat ook schrijft.
pi_187034160
quote:
5s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij ging ook al naar een verjaardag in het Engels...
Dat is geen antwoord op mijn vraag :P
pi_187034171
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag :P
Nee klopt.
pi_187034183
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hij is oekraiins of hoe je dat ook schrijft.
Oekraïens :') Als je kan aangeven waar dat ligt, dan krijg je 12 punten!

Een universitaire studie was toch wel handig

maar on topic: succes chickie

(Als dit geen trol is)
pi_187034194
quote:
5s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij ging ook al naar een verjaardag in het Engels...
Hoe bedoel je? Er bestaan internationale vrienden en collega's
pi_187034245
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:44 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Er bestaan internationale vrienden en collega's
Ja maar hoe ga je naar een verjaardag in het Engels? Is dat een speciale outfit ofzo?
pi_187034279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hoe ga je naar een verjaardag in het Engels? Is dat een speciale outfit ofzo?
Sorry Jasmin maar ik weet oprecht niet wat je aan het lullen bent maar ik vind je vermoeiend en zeurend
pi_187034281
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Sorry Jasmin maar ik weet oprecht niet wat je aan het lullen bent
:D
pi_187034307
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Sorry Jasmin maar ik weet oprecht niet wat je aan het lullen bent maar ik vind je vermoeiend en zeurend
Heerlijk

Koopt iemand popcorn voor me
pi_187034415
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:47 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Sorry Jasmin maar ik weet oprecht niet wat je aan het lullen bent maar ik vind je vermoeiend en zeurend
Valt mij trouwens op dat je erg de nadruk legt op zijn studie en een goede baan. Dat die meerdere malen naar het buitenland moet etc. Waarom leg je zoveel nadruk op deze dingen en niet op wat voor persoon hij is?
pi_187034657
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Grote Oekraïnse neusboy die ik nu zaterdag zie woont wel een afstandje van mij vandaan en werkt (een goede baan) fulltime (en moet er soms paar maanden voor naar het buitenland) en doet 2e master ernaast , en is daar mee klaar binnen 2weken(heeft al andere master afgerond) hij moet ook in het weekend doorwerken en vaak naar België Gent voor zijn master zijn maar ik zie hem al zaterdag 13.00 omdat hij extra vroeg opstaat om aan zijn thesis te zitten en mij erna te kunnen zien.

Ik kan het altijd appreciëren als ze hun best doen quality time met mij te hebben, ondanks de afstand of drukte. En boeiend als ze afstandje wonen/ andere cultuur hebben/ het kut is om Engels te moeten spreken , ik ga ze daardoor niet afwijzen, als ze mij leuk vinden zorg ik er wel voor dat ze uiteindelijk maar bij mij gaan wonen, Nederlands leren en mijn plannen maar gaan opvolgen. Ik heb uit zijn vorige relaties opgemaakt dat hij zelfs met zijn wiskunde studie ivm een relatie ermee gestopt was, zegt wel wat dat hij bereid is wat op te offeren voor een vrouw.
Zelf mogen ze niks meer nadat ze in jouw handen zijn gevallen?
pi_187034714
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Valt mij trouwens op dat je erg de nadruk legt op zijn studie en een goede baan. Dat die meerdere malen naar het buitenland moet etc. Waarom leg je zoveel nadruk op deze dingen en niet op wat voor persoon hij is?
Want @Naregenkomtzon is een trol
pi_187034728
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Grote Oekraïnse neusboy die ik nu zaterdag zie woont wel een afstandje van mij vandaan en werkt (een goede baan) fulltime (en moet er soms paar maanden voor naar het buitenland) en doet 2e master ernaast , en is daar mee klaar binnen 2weken(heeft al andere master afgerond) hij moet ook in het weekend doorwerken en vaak naar België Gent voor zijn master zijn maar ik zie hem al zaterdag 13.00 omdat hij extra vroeg opstaat om aan zijn thesis te zitten en mij erna te kunnen zien.

Ik kan het altijd appreciëren als ze hun best doen quality time met mij te hebben, ondanks de afstand of drukte. En boeiend als ze afstandje wonen/ andere cultuur hebben/ het kut is om Engels te moeten spreken , ik ga ze daardoor niet afwijzen, als ze mij leuk vinden zorg ik er wel voor dat ze uiteindelijk maar bij mij gaan wonen, Nederlands leren en mijn plannen maar gaan opvolgen. Ik heb uit zijn vorige relaties opgemaakt dat hij zelfs met zijn wiskunde studie ivm een relatie ermee gestopt was, zegt wel wat dat hij bereid is wat op te offeren voor een vrouw.
Grote kans dat je een dikke trol bent (letterlijk of figuurlijk, dat vult een ieder maar voor zichzelf in :P), maar de manier waarop je schrijft...

De rillingen lopen over mijn rug: jouw plannen opvolgen?! Bah :X :r
pi_187034744
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Want @:Naregenkomtzon is een trol
Sttt.

We doen gewoon mee :P
pi_187035383
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

man, man, man.

Ze houdt je aan een lijntje. Als je dit niet eens kunt handelen, loopt ze over je heen. Dat doet ze nu al. Je bent haar hondje toch niet: blaffen op haar commando :') :')
Heb haar gestuurd dat ze me mag appen als ze interesse heeft, zo niet dan stopt het hier.
  woensdag 22 mei 2019 @ 22:31:27 #162
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_187035521
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:27 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Heb haar gestuurd dat ze me mag appen als ze interesse heeft, zo niet dan stopt het hier.
Ik hoop het voor je. Je moet echt wat eigenwaarde leren hebben, want dit is toch niet hoe behandeld wil worden door iemand?
Als iemand interesse heeft, en het beste met je voor heeft, je graag wil zien dan doet en zegt iemand niet zulke dingen.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_187035597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:31 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je. Je moet echt wat eigenwaarde leren hebben, want dit is toch niet hoe behandeld wil worden door iemand?
Als iemand interesse heeft, en het beste met je voor heeft, je graag wil zien dan doet en zegt iemand niet zulke dingen.
Yep dit.

Maarja, als hij niet wil leren, dan maar voelen.
pi_187035645
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep dit.

Maarja, als hij niet wil leren, dan maar voelen.
Haha, je doet nu net of ik de fouten maak. Ik was er al niet meer mee bezig en geen reactie gegeven op haar bericht gister ochtend.
Vanmiddag stond er ineens weer een bericht, kan ik dan toch niks aan doen?
Vroeg me alleen af waarom iemand die de dag ervoor iemand afwijst en zegt geen interesse te hebben de volgende dag diezelfde persoon een bericht stuurt.
pi_187035755
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 22:36 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Haha, je doet nu net of ik de fouten maak. Ik was er al niet meer mee bezig en geen reactie gegeven op haar bericht gister ochtend.
Vanmiddag stond er ineens weer een bericht, kan ik dan toch niks aan doen?
Vroeg me alleen af waarom iemand die de dag ervoor iemand afwijst en zegt geen interesse te hebben de volgende dag diezelfde persoon een bericht stuurt.
Gewoon laten gaan man. Niet zo laten opfokken door haar.

Geen tijd en aandacht aan besteden. Hoe meer je hier post over haar, hoe meer je er JUIST mee bezig bent. Dat je zelf niet mee bezig bent is om je eigen gedrag te rechtvaardigen.
pi_187042959
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hoe ga je naar een verjaardag in het Engels? Is dat een speciale outfit ofzo?
Dan noem je jezelf bobby en pak je de bijpassende outfit.
pi_187043318
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 10:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan noem je jezelf bobby en pak je de bijpassende outfit.
_O-
  donderdag 23 mei 2019 @ 23:54:45 #168
545 dop
:copyright: dop
pi_187057157
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 19:30 schreef dop het volgende:
Donderdag date 2, my place.
Ze is zeer enthousiast, ze wil stukgetrokken worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5-1 voor de thuisploeg.
Ze weet wat stuktrekken betekent.

Smurk 😅

Wordt vervolgd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door dop op 24-05-2019 00:02:15 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187058674
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2019 23:54 schreef dop het volgende:

[..]

5-1 voor de thuisploeg.
Ze weet wat stuktrekken betekent.

Smurk 😅

Wordt vervolgd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Lekker bezig 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_187098661
Gister date nr 2 gehad
We gingen smiddags rond 15.00 naar het strand
Daar zo 5uur gezeten gedronken en gegeten
Hij pakt mijn hand vast, slaat arm om mij heen en geeft zijn jas toen ik zei dat ik het koud had

Wat wel jammer maar aan andere kant wel begrijpelijk was;
Toen mijn date onderweg voor ons date was en snel koffie haalde ontmoete hij in de rij een Oekraïns stel uit zijn stad waarmee hij avonds drankjes ging doen dus (dat betekende dat hij niet bleef slapen, niet dat we dit ofzo hadden afgesproken maar wel random dat hij mensen ff in rij ontmoet en bespreekt ze avonds te meeten; zover alleen nog gezoend met hem; maargoed ik vind dat prima want ik had ook een gast gedate die mij pas zoende op date nr 5), dus besloot ik na de date avonds door mijn stad te lopen met een vriend. Zo ontmoete ik en mijn vriend een groep van 25 boerenmannen die een vrijgezelle feest aan het houden waren, die niet uit mijn stad kwamen dus ik liet ze vervolgens de stad zien nam ze mee naar verschillende kroegen (zo ook naar mijn tinderstam kroeg en vertelde ze dat, en zo ook verhalen over andere plekken), en we deden de polonaise door de hele stad en ik kreeg allemaal drankjes en hapjes van ze en was gezellig. Dus ik heb gister een leuke dag en avond gehad!

Maargoed ik verwacht een date nr 3, aangezien de Oekraïnse het er steeds over heeft. En zo far komt hij niet nep over. Wel wil ik meer hoogte krijgen over zijn sexualitie omdat hij wat meer vrouwelijk is en meer vrouwelijke vriendinnen(shit en ik ben jaloers type dus weet niet of dat dan gaat botsen) heeft en veel over kinderen heeft. Door verleden ben ik dan toch altijd wat bang of hij dan een andere geaardheid kan hebben. Maar dat zal ik beter kunnen peilen wanneer ik hem beter leer kennen! Hij is veel meer vrouwelijk dan mij en is ook zo iemand die met calorieën bezig is hahah. Verder heeft hij wel bepaalde interesses die zover overeenkomen en zover hadden we opkomende diepgang in ons gesprek. Merk dat ons interesses zo ver wel aardig goed overeenkomen, hij houdt van uitleggen en heeft passie voor historie dus vind hij leuk om uit te leggen en hij erg van reizen, dieren&natuur&huizen en cultuur houdt, hij praktisch is en nog meer dingen.

Hij komt alleen niet verliefd of zwijmelend over mij hij is dat type persoon ook volgens mij helemaal niet. Volgens mij een erg nuchter iemand, meer een 'relaxte coolguy' die meer praktisch is ingesteld en erg realistisch is. Hij is ook wel best lomp naar de serveersters als hij iets wilt bestellen is mij opgevallen; hij is ongeduldig en vraagt of zijn eten snel kon komen want hij moest weg en hij vond het raar dat zijn bierglas elke keer in zelfde soort glas / niet bijpassende bierglas merk geschonken werd en dat moest hij even vermelden.. hij praat ook trouwens vet hard. Hij klinkt echt Amerikaans zijn Engelse accent. Soms attendeer ik hem erop, zijn vrienden doen dat ook altijd.

Hij komt mij zover trouw en serieus over. Hij vertelde mij zover dat hij op date 2 al weet of iemand relatie materiaal is. Nou hij wilt mij snel weer zien. (Ik merk wel of dit waar is en wacht wel af)


Ik ben zelf nog totaal niet hotel de botel of wat. Maar dat is alleen maar fijn. Heb de tijd nodig en merk vanzelf wel of het wat is.
Meestal weet ik zelf pas rond date 8 en na meerdere malen sex of het een ja of nee voor mij is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Naregenkomtzon op 26-05-2019 15:28:35 ]
  zondag 26 mei 2019 @ 23:57:08 #171
108913 Godshand
guide4you
pi_187108927
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2019 15:19 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Gister date nr 2 gehad
We gingen smiddags rond 15.00 naar het strand
Daar zo 5uur gezeten gedronken en gegeten
Hij pakt mijn hand vast, slaat arm om mij heen en geeft zijn jas toen ik zei dat ik het koud had

Wat wel jammer maar aan andere kant wel begrijpelijk was;
Toen mijn date onderweg voor ons date was en snel koffie haalde ontmoete hij in de rij een Oekraïns stel uit zijn stad waarmee hij avonds drankjes ging doen dus (dat betekende dat hij niet bleef slapen, niet dat we dit ofzo hadden afgesproken maar wel random dat hij mensen ff in rij ontmoet en bespreekt ze avonds te meeten; zover alleen nog gezoend met hem; maargoed ik vind dat prima want ik had ook een gast gedate die mij pas zoende op date nr 5), dus besloot ik na de date avonds door mijn stad te lopen met een vriend. Zo ontmoete ik en mijn vriend een groep van 25 boerenmannen die een vrijgezelle feest aan het houden waren, die niet uit mijn stad kwamen dus ik liet ze vervolgens de stad zien nam ze mee naar verschillende kroegen (zo ook naar mijn tinderstam kroeg en vertelde ze dat, en zo ook verhalen over andere plekken), en we deden de polonaise door de hele stad en ik kreeg allemaal drankjes en hapjes van ze en was gezellig. Dus ik heb gister een leuke dag en avond gehad!

Maargoed ik verwacht een date nr 3, aangezien de Oekraïnse het er steeds over heeft. En zo far komt hij niet nep over. Wel wil ik meer hoogte krijgen over zijn sexualitie omdat hij wat meer vrouwelijk is en meer vrouwelijke vriendinnen(shit en ik ben jaloers type dus weet niet of dat dan gaat botsen) heeft en veel over kinderen heeft. Door verleden ben ik dan toch altijd wat bang of hij dan een andere geaardheid kan hebben. Maar dat zal ik beter kunnen peilen wanneer ik hem beter leer kennen! Hij is veel meer vrouwelijk dan mij en is ook zo iemand die met calorieën bezig is hahah. Verder heeft hij wel bepaalde interesses die zover overeenkomen en zover hadden we opkomende diepgang in ons gesprek. Merk dat ons interesses zo ver wel aardig goed overeenkomen, hij houdt van uitleggen en heeft passie voor historie dus vind hij leuk om uit te leggen en hij erg van reizen, dieren&natuur&huizen en cultuur houdt, hij praktisch is en nog meer dingen.

Hij komt alleen niet verliefd of zwijmelend over mij hij is dat type persoon ook volgens mij helemaal niet. Volgens mij een erg nuchter iemand, meer een 'relaxte coolguy' die meer praktisch is ingesteld en erg realistisch is. Hij is ook wel best lomp naar de serveersters als hij iets wilt bestellen is mij opgevallen; hij is ongeduldig en vraagt of zijn eten snel kon komen want hij moest weg en hij vond het raar dat zijn bierglas elke keer in zelfde soort glas / niet bijpassende bierglas merk geschonken werd en dat moest hij even vermelden.. hij praat ook trouwens vet hard. Hij klinkt echt Amerikaans zijn Engelse accent. Soms attendeer ik hem erop, zijn vrienden doen dat ook altijd.

Hij komt mij zover trouw en serieus over. Hij vertelde mij zover dat hij op date 2 al weet of iemand relatie materiaal is. Nou hij wilt mij snel weer zien. (Ik merk wel of dit waar is en wacht wel af)


Ik ben zelf nog totaal niet hotel de botel of wat. Maar dat is alleen maar fijn. Heb de tijd nodig en merk vanzelf wel of het wat is.
Meestal weet ik zelf pas rond date 8 en na meerdere malen sex of het een ja of nee voor mij is.
Vrouwelijk?

Hij heeft nagellak? Of draagt hij panties? _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 27 mei 2019 @ 07:42:38 #172
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187110290
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2019 15:19 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Wel wil ik meer hoogte krijgen over zijn sexualitie omdat hij wat meer vrouwelijk is en meer vrouwelijke vriendinnen(shit en ik ben jaloers type dus weet niet of dat dan gaat botsen) heeft en veel over kinderen heeft. Door verleden ben ik dan toch altijd wat bang of hij dan een andere geaardheid kan hebben.
quote:
Hij is ook wel best lomp naar de serveersters als hij iets wilt bestellen is mij opgevallen; hij is ongeduldig en vraagt of zijn eten snel kon komen want hij moest weg en hij vond het raar dat zijn bierglas elke keer in zelfde soort glas / niet bijpassende bierglas merk geschonken werd en dat moest hij even vermelden.. hij praat ook trouwens vet hard. Hij klinkt echt Amerikaans zijn Engelse accent.
Klinkt alsof je een valse nicht aan het beschrijven bent.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Official ESF Kreviewer maandag 27 mei 2019 @ 07:53:27 #173
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187110335
Please stop feeding the troll.
  maandag 27 mei 2019 @ 07:56:10 #174
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187110352
quote:
9s.gif Op maandag 27 mei 2019 07:53 schreef Kreator het volgende:
Please stop feeding the troll.
Ik heb het al die tijd geprobeerd, but if you can't beat them, join them
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_187110685
Ik heb straks een date. Stadje in, winkels kijken en wat drinken.

Ken d'r via tinder, praat er al een tijd mee op app en hebben ook al paar keer gevideobeld. Ze is op de hoogte van de situatie rondom m'n schouder en deels blijvende schade daaraan.

Ben heel benieuwd!
  maandag 27 mei 2019 @ 08:56:47 #176
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187110750
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 08:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb straks een date. Stadje in, winkels kijken en wat drinken.

Ken d'r via tinder, praat er al een tijd mee op app en hebben ook al paar keer gevideobeld. Ze is op de hoogte van de situatie rondom m'n schouder en deels blijvende schade daaraan.

Ben heel benieuwd!
Leuk! Veel plezier!
pi_187110763
Gisteren een hele gezellige date gehad met een Australische, heerlijk gekletst, gelachen, gegeten en voordat wij het wisten was het 6 uur later!

Op naar een vervolg :s)
pi_187112769
Geen idee of dit topic de beste plek is voor deze vraag, maar zouden jullie met iemand een relatie aangaan die al in het verleden met een ander iemand al een groot deel van de wereld heeft gezien (voornamelijk Europa)?

Ja ik weet het, je kan samen nieuwe herinneringen maken enzovoorts, maar toch blijft het zo dat het voor die ander mogelijk niets nieuws is om te zien en dus ook minder bijzonder of intens. En herinneringen aan de ander aanwakkeren lijkt me niet zo slim. Ja ook voor dit laatste weet ik dat moet gelden dat dat soort herinneringen helemaal niet uit moeten maken als diegene 100% voor jou gaat.
  maandag 27 mei 2019 @ 11:46:33 #179
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187112793
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:45 schreef Gruj0 het volgende:
Geen idee of dit topic de beste plek is voor deze vraag, maar zouden jullie met iemand een relatie aangaan die al in het verleden met een ander iemand al een groot deel van de wereld heeft gezien (voornamelijk Europa)?

Ja ik weet het, je kan samen nieuwe herinneringen maken enzovoorts, maar toch blijft het zo dat het voor die ander mogelijk niets nieuws is om te zien en dus ook minder bijzonder of intens. En herinneringen aan de ander aanwakkeren lijkt me niet zo slim. Ja ook voor dit laatste weet ik dat moet gelden dat dat soort herinneringen helemaal niet uit moeten maken als diegene 100% voor jou gaat.
Ja natuurlijk. Dat geeft aan dat de partner het leuk vindt om nieuwe plekken te zien dus hebben ze de zelfde interesse op dat gebied.
pi_187112892
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Dat geeft aan dat de partner het leuk vindt om nieuwe plekken te zien dus hebben ze de zelfde interesse op dat gebied.
Stel je gaat naar een paar hoofdsteden die die ander al heeft gezien, voor die ander is het dan toch geen "nieuwe plek". Tuurlijk valt er nog genoeg te zien want je kan nooit alles zien, maar dat idee van "eens gezien" blijft hangen. :P
  maandag 27 mei 2019 @ 11:53:51 #181
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187112912
Als je niet wilt dat je partner een geschiedenis heeft, zal je zowat een kluizenaar moeten opzoeken?
Diegene gaat mij jou ook herinneren maken, stel het gaat uit. Is het dan realistisch dat jouw nieuwe partner daar problemen mee maakt? Dat jij dus geleefd hebt / herinneringen hebt etc met een eerdere partner?
  maandag 27 mei 2019 @ 11:54:02 #182
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187112917
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Stel je gaat naar een paar hoofdsteden die die ander al heeft gezien, voor die ander is het dan toch geen "nieuwe plek". Tuurlijk valt er nog genoeg te zien want je kan nooit alles zien, maar dat idee van "eens gezien" blijft hangen. :P
Ja of het leuke is juist dat de ander je dan al leuke dingen kan laten zien?
pi_187112920
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Stel je gaat naar een paar hoofdsteden die die ander al heeft gezien, voor die ander is het dan toch geen "nieuwe plek". Tuurlijk valt er nog genoeg te zien want je kan nooit alles zien, maar dat idee van "eens gezien" blijft hangen. :P
Ze heeft vast ook al seks gehad met anderen, dan is dat toch ook niet speciaal meer?
pi_187112989
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:53 schreef Cue_ het volgende:
Als je niet wilt dat je partner een geschiedenis heeft, zal je zowat een kluizenaar moeten opzoeken?
Diegene gaat mij jou ook herinneren maken, stel het gaat uit. Is het dan realistisch dat jouw nieuwe partner daar problemen mee maakt? Dat jij dus geleefd hebt / herinneringen hebt etc met een eerdere partner?
Ik zie het niet als probleem he? Ik vraag mij alleen af of ik het als probleem zou moeten zien. Ik zie vaker dat er om mij heen wordt gedate waarbij de ene kant of de andere zich afvragen of ze samen nog wel genoeg hebben te zien omdat de ene van zijn leven een wereldreis heeft gemaakt en de ander heeft zitten werken om een huis neer te zetten enz.

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja of het leuke is juist dat de ander je dan al leuke dingen kan laten zien?
Dat is wel een goede insteek ja. :)

quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:54 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ze heeft vast ook al seks gehad met anderen, dan is dat toch ook niet speciaal meer?
Met een ander is het altijd anders. :P
  maandag 27 mei 2019 @ 11:59:15 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187112991
Trouwens OT (of nouja, ook niet helemaal meer)

Gister de ouders ontmoet en van het weekend de datum van "start relatie" vastgesteld op 4 mei. Het gaat nog steeds erg goed O+
Wel af en toe een dingetje her en der, maar gelukkig kunnen we met elkaar praten.

Als je me dit alles drie maanden geleden had verteld, had ik je enorm uitgelachen :+ :')
  maandag 27 mei 2019 @ 12:00:21 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187113001
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:59 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zie het niet als probleem he? Ik vraag mij alleen af of ik het als probleem zou moeten zien. Ik zie vaker dat er om mij heen wordt gedate waarbij de ene kant of de andere zich afvragen of ze samen nog wel genoeg hebben te zien omdat de ene van zijn leven een wereldreis heeft gemaakt en de ander heeft zitten werken om een huis neer te zetten enz.

Als die ander precies diezelfde wereldreis samen met die partner wil maken, is het misschien wat lastiger (omdat partner dan niet meer wil / of er anders op reageert / het minder eng/spannend vindt etc)
Maar verder kan het juist ook weer wat brengen (ervaring / tips / ideeen)
pi_187113028
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als die ander precies diezelfde wereldreis samen met die partner wil maken, is het misschien wat lastiger (omdat partner dan niet meer wil / of er anders op reageert / het minder eng/spannend vindt etc)
Maar verder kan het juist ook weer wat brengen (ervaring / tips / ideeen)
Hah, dat doet me weer aan een ander scenario denken. :D

Stel de ene wil veel reizen en alles zien, misschien wel een wereldreis, maar van de ander hoeft dat allemaal niet meer want gezien, gehad. Die wil settelen. Wat dan? Nergens samen aan beginnen?
pi_187113037
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hah, dat doet me weer aan een ander scenario denken. :D

Stel de ene wil veel reizen en alles zien, misschien wel een wereldreis, maar van de ander hoeft dat allemaal niet meer want gezien, gehad. Die wil settelen. Wat dan? Nergens samen aan beginnen?
Uit ervaring; niet aan beginnen.
  maandag 27 mei 2019 @ 12:04:21 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187113044
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:02 schreef Gruj0 het volgende:

Hah, dat doet me weer aan een ander scenario denken. :D

Stel de ene wil veel reizen en alles zien, misschien wel een wereldreis, maar van de ander hoeft dat allemaal niet meer want gezien, gehad. Die wil settelen. Wat dan? Nergens samen aan beginnen?
Niet aan elkaar beginnen, schiet niet op.
of diegene moet dat alleen/met een ander willen doen en die ander moet dat geen probleem vinden.
pi_187113082
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2019 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens OT (of nouja, ook niet helemaal meer)

Gister de ouders ontmoet en van het weekend de datum van "start relatie" vastgesteld op 4 mei. Het gaat nog steeds erg goed O+
Wel af en toe een dingetje her en der, maar gelukkig kunnen we met elkaar praten.

Als je me dit alles drie maanden geleden had verteld, had ik je enorm uitgelachen :+ :')
Goed gedaan. Elk jaar ook steevast een paar minuten stilte ter herinnering aan de start van jullie relatie. :D

quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet aan elkaar beginnen, schiet niet op.
of diegene moet dat alleen/met een ander willen doen en die ander moet dat geen probleem vinden.
Met een ander iemand willen ter vervanging van je geliefde lijkt me niet zo gezellig. :')
Kortgezegd niet aan beginnen dus. :P
pi_187113315
Nog 5 minuten, de zenuwen komen nu toch wel opspelen.... Altijd die eerste begroeting, knuffel of ook 3 zoenen? Lekker awkward :')
  maandag 27 mei 2019 @ 12:27:03 #192
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187113347
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog 5 minuten, de zenuwen komen nu toch wel opspelen.... Altijd die eerste begroeting, knuffel of ook 3 zoenen? Lekker awkward :')
Zijn nog andere opties :P

Boks, handje schudden of zwaaien :P
  maandag 27 mei 2019 @ 12:27:29 #193
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187113353
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hah, dat doet me weer aan een ander scenario denken. :D

Stel de ene wil veel reizen en alles zien, misschien wel een wereldreis, maar van de ander hoeft dat allemaal niet meer want gezien, gehad. Die wil settelen. Wat dan? Nergens samen aan beginnen?
Voor mij zou dat een reden kunnen zijn om er dan niet mee door te gaan.
pi_187113359
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog 5 minuten, de zenuwen komen nu toch wel opspelen.... Altijd die eerste begroeting, knuffel of ook 3 zoenen? Lekker awkward :')
Gewoon, zelfverzekerd, 3 zoenen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187113492
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:24 schreef Pizzapuntje het volgende:
Nog 5 minuten, de zenuwen komen nu toch wel opspelen.... Altijd die eerste begroeting, knuffel of ook 3 zoenen? Lekker awkward :')
Boeit niet wat je doet. Als je het maar met overtuiging en zelfverzekerdheid doet.
  maandag 27 mei 2019 @ 13:33:13 #196
545 dop
:copyright: dop
pi_187114327
Date 3
Deze week return match.
Bij haar thuis misschien met nog een kleine training op de fiets.
En als dat niet lukt beginnen we gewoon op de bank en kijken wel waar we de match voortzetten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187114958
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:27 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Gewoon, zelfverzekerd, 3 zoenen.
Handje schudden, lekker awkward maken :7
  maandag 27 mei 2019 @ 15:40:09 #198
263417 Keyos
Like a Boss
pi_187116265
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hah, dat doet me weer aan een ander scenario denken. :D

Stel de ene wil veel reizen en alles zien, misschien wel een wereldreis, maar van de ander hoeft dat allemaal niet meer want gezien, gehad. Die wil settelen. Wat dan? Nergens samen aan beginnen?
Belangrijkste is eerder dat je dezelfde ‘soort’ vakanties deelt. Zo date ik nu met iemand die elk jaar 2 keer op wintersport gaat. Dan gaat zoiets voor haar natuurlijk niet werken als de ander helemaal niets met wintersport heeft en ook geen behoefte heeft het te gaan doen.

Zou overigens voor mij ook wel een probleem zijn, ik ga zelf ook graag op wintersport. Aangezien niemand van mijn vriendengroep een wintersporter is, is zoiets toch wel leuk om met een partner (en misschien later met kids) te doen. Essentie van een relatie is dat je elkaar aanvult en het leven beter c.q leuker maakt. Dan vind ik dit soort dingen toch wel heel erg cruciaal bij de partnerkeuze.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 27 mei 2019 @ 15:56:10 #199
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_187116487
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 14:18 schreef Halimede het volgende:

[..]

Handje schudden, lekker awkward maken :7
Dat had ik dus laatst... Dacht hoffelijk te zijn met zo'n half gentleman-like handje en dan een knikje met het hoofd...

Werd niet echt begrepen helaas. Kon het haar wel uitleggen en toen vond ze het best vleiend.

Maar ja, blijkbaar was het kwaad al geschied ;(
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_187117563
Het was leuk, het is 3 zoenen geworden bij zowel aankomst als weggaan haha.

Gezellig gekletst, verder niks spannends gebeurd. Wil sowieso wel op vriendschappelijke basis contact met haar blijven houden.

Edit : toen we afscheid namen gaf ze me nog een zelfgemaakt pakketje met douchegel en zeepjes enzo (daar hadden we het op app over, vond het wel super cute en creatief van haar)

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2019 17:23:37 ]
  maandag 27 mei 2019 @ 17:25:06 #201
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187117636
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 17:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
Het was leuk, het is 3 zoenen geworden bij zowel aankomst als weggaan haha.

Gezellig gekletst, verder niks spannends gebeurd. Wil sowieso wel op vriendschappelijke basis contact met haar blijven houden.

Edit : toen we afscheid namen gaf ze me nog een zelfgemaakt pakketje met douchegel en zeepjes enzo (daar hadden we het op app over, vond het wel super cute en creatief van haar)
Oh lief :D
pi_187117667
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 15:40 schreef Keyos het volgende:

[..]

Belangrijkste is eerder dat je dezelfde ‘soort’ vakanties deelt. Zo date ik nu met iemand die elk jaar 2 keer op wintersport gaat. Dan gaat zoiets voor haar natuurlijk niet werken als de ander helemaal niets met wintersport heeft en ook geen behoefte heeft het te gaan doen.

Zou overigens voor mij ook wel een probleem zijn, ik ga zelf ook graag op wintersport. Aangezien niemand van mijn vriendengroep een wintersporter is, is zoiets toch wel leuk om met een partner (en misschien later met kids) te doen. Essentie van een relatie is dat je elkaar aanvult en het leven beter c.q leuker maakt. Dan vind ik dit soort dingen toch wel heel erg cruciaal bij de partnerkeuze.
Thnx! Sommige mensen vinden andere mensen met meer ervaring een probleem. Ik vroeg mij dus af of ik dit soort dingen als probleem zou moeten zien. Ik wil graag reizen, dus iemand die ook graag wil reizen ondanks dat al (flink) gedaan te hebben is dan wel fijn. :P

quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 17:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
Edit : toen we afscheid namen gaf ze me nog een zelfgemaakt pakketje met douchegel en zeepjes enzo (daar hadden we het op app over, vond het wel super cute en creatief van haar)
Wauw, dat is superlief! :D Dit soort DHZ/knutsel/bak/handig meisjes stelen mijn hart. :P

Een eerste date zegt nog niet heel veel he, denk ik. Je zou een tweede en derde date moeten doen en dan kijken of het meer moet zijn of een meer vriendschappelijk iets moet worden. Klinkt namelijk een lief(devol) iemand.
pi_187118699
Nu thuis Kijken of ik voor zo vanavond nog een happn date kan fixen. Mijn Tinder is weer geschorst.
pi_187119956
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:37 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Nu thuis Kijken of ik voor zo vanavond nog een happn date kan fixen. Mijn Tinder is weer geschorst.
Zou je niet eerst moeten kijken waar het met die Oekraïense man strandt?
  dinsdag 28 mei 2019 @ 14:14:07 #205
27929 piere
doe mij maar bier
pi_187131663
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:37 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Nu thuis Kijken of ik voor zo vanavond nog een happn date kan fixen. Mijn Tinder is weer geschorst.
Gelukt?
fok you ja!
pi_187131702
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zou je niet eerst moeten kijken waar het met die Oekraïense man strandt?
Dit idd.
pi_187132376
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:15 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit idd.
Altijd wedden op meerdere paarden..

En tja.. die neus he..
pi_187132430
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Altijd wedden op meerdere paarden..

En tja.. die neus he..
_O-
pi_187135687
Ja ik vond het ook echt superlief van haar. Ik heb zojuist gevraagd of ze nog eens wil afspreken en dat lijkt haar leuk, en mij ook haha :D
pi_187135695
Eindelijk eens wat positiefs posten in dit topic ipv die stomme dates die niet komen opdagen :')
pi_187136189
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 17:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja ik vond het ook echt superlief van haar. Ik heb zojuist gevraagd of ze nog eens wil afspreken en dat lijkt haar leuk, en mij ook haha :D
Leuk! Jij bent vrouw zoekt vrouw? :)
pi_187136245
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 18:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Leuk! Jij bent vrouw zoekt vrouw? :)
Jup klopt! :) zij is overigens bi ipv fully gay, maar wel heel leuk :D
pi_187136290
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 18:06 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Jup klopt! :) zij is overigens bi ipv fully gay, maar wel heel leuk :D
Zij vindt jouw schouderprobleem geen probleem en dat met die zelfgemaakte zeepjes is ook al een regenboog vlag :D (eindelijk eens wat positiefs posten ipv al die red flags). Zou er zeker moeite in (blijven) steken als ik jou was.
pi_187143683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 14:14 schreef piere het volgende:

[..]

Gelukt?
Nee . Het zit niet mee.

[ Bericht 14% gewijzigd door Samzz op 29-05-2019 07:09:40 ]
pi_187143724
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 18:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Leuk! Jij bent vrouw zoekt vrouw? :)
Grappig.. ik zat me dat dus al af te vragen :)

Leuk :)
  woensdag 29 mei 2019 @ 08:32:58 #216
27929 piere
doe mij maar bier
pi_187146994
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 18:06 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Jup klopt! :) zij is overigens bi ipv fully gay, maar wel heel leuk :D
*;
fok you ja!
  woensdag 29 mei 2019 @ 08:33:42 #217
27929 piere
doe mij maar bier
pi_187147001
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Nee . Het zit niet mee.

Lijkt me niet zo moeilijk om te regelen toch?
fok you ja!
  woensdag 29 mei 2019 @ 08:50:26 #218
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187147133
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Nee . Het zit niet mee.

Misschien moet je niet gaan daten als/omdat je zelf ongelukkig bent. Misschien eerst (met jezelf) gelukkig worden voordat je gaat daten. Gelukkig denken te worden door te daten is dan hier misschien je valkuil wel.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 29 mei 2019 @ 09:03:46 #219
27929 piere
doe mij maar bier
pi_187147247
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 08:50 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Misschien moet je niet gaan daten als/omdat je zelf ongelukkig bent. Misschien eerst (met jezelf) gelukkig worden voordat je gaat daten. Gelukkig denken te worden door te daten is dan hier misschien je valkuil wel.
Je kan ook met een andere insteek daten dan dat je doel meteen een serieuze relatie is. Wat lol hebben en genieten kan ook.
fok you ja!
  woensdag 29 mei 2019 @ 09:13:19 #220
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_187147325
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 09:03 schreef piere het volgende:

[..]

Je kan ook met een andere insteek daten dan dat je doel meteen een serieuze relatie is. Wat lol hebben en genieten kan ook.
Dat is niet wat ik uit haar (verwijderde) reactie haalde in elk geval. Ook niet uit haar andere reacties over hoe ze bezig is met haar laatste dates en dat ze qua potentie een serieuze relatie konden zijn.

Je kunt je ook afvragen (als het al waar is :') ) hoe leuk het nog is als je na 60 mannen en nog veel meer dates zit en je ondertussen hier op het forum ook vertelt dat je eigenlijk nog niet over je ex heen bent en je niet gelukkig bent buiten je werk om.

Maar goed, ik wil het allemaal niet voor haar invullen, als ze er wel van geniet moet ze vooral zo lekker door daten.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 29 mei 2019 @ 10:52:03 #221
545 dop
:copyright: dop
pi_187148742
Date nummer 3 gister.
Van uit mijn werk op de fiets naar haar, goede training 50km. Daar snel even douchen, en daarna samen eten. Ze kan lekker koken. Na het eten samen haar stoomcabine uitgeprobeerd 😅.
En de rest mogen jullie zelf een voorstelling van maken.
Het was fijn.
Vanochtend bij haar vandaan naar het werk. Nog een keer goede training.

Paar uurtjes werken en op naar het weekend 😍
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187149783
Klinkt allemaal heel vervelend @dop
  woensdag 29 mei 2019 @ 11:59:52 #223
545 dop
:copyright: dop
pi_187149926
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Klinkt allemaal heel vervelend @:dop
Ik heb het erg zwaar ;)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187149931
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Nee . Het zit niet mee.

Jammer dat de reactie verwijderd is. Niet lullig bedoeld, maar wellicht is het handig om je leven wat beter op de rit te zetten. Zodat je eerst jezelf kan vinden, wie je bent, wat je wil. Dan komt de rest uiteindelijk ook wel (al denk / geloof je dat op het moment nog niet). Sorry @ mods.
pi_187149947
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 10:52 schreef dop het volgende:
Date nummer 3 gister.
Van uit mijn werk op de fiets naar haar, goede training 50km. Daar snel even douchen, en daarna samen eten. Ze kan lekker koken. Na het eten samen haar stoomcabine uitgeprobeerd 😅.
En de rest mogen jullie zelf een voorstelling van maken.
Het was fijn.
Vanochtend bij haar vandaan naar het werk. Nog een keer goede training.

Paar uurtjes werken en op naar het weekend 😍
Fijn te lezen, geniet ervan! *;
pi_187149957
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 11:59 schreef dop het volgende:

[..]

Ik heb het erg zwaar ;)
Goed voor je conditie :)
  woensdag 29 mei 2019 @ 12:24:12 #227
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187150251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 12:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Jammer dat de reactie verwijderd is. Niet lullig bedoeld, maar wellicht is het handig om je leven wat beter op de rit te zetten. Zodat je eerst jezelf kan vinden, wie je bent, wat je wil. Dan komt de rest uiteindelijk ook wel (al denk / geloof je dat op het moment nog niet). Sorry @ mods.
Nee. Het is offtopic. Deze reactie is offtopic.

Ontopic graag. Concrete dates. De rest mag elders.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187150854
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 10:52 schreef dop het volgende:
Date nummer 3 gister.
Van uit mijn werk op de fiets naar haar, goede training 50km. Daar snel even douchen, en daarna samen eten. Ze kan lekker koken. Na het eten samen haar stoomcabine uitgeprobeerd 😅.
En de rest mogen jullie zelf een voorstelling van maken.
Het was fijn.
Vanochtend bij haar vandaan naar het werk. Nog een keer goede training.

Paar uurtjes werken en op naar het weekend 😍
Dan ben je aardig oververmoeid als je weer op je werk komt :D . Geniet er van.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  woensdag 29 mei 2019 @ 13:51:40 #229
545 dop
:copyright: dop
pi_187151547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 13:05 schreef Telefono het volgende:

[..]

Dan ben je aardig oververmoeid als je weer op je werk komt :D . Geniet er van.
nee geen last mee, conditie van een topsporter.
En als je een fijne nacht hebt gehad, dan zweef je zo de dag door.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187155971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 18:38 schreef CoolGuy het volgende:
Dit gaat niet over concrete dates.
Oeps sorry. Ja de Oekraïnse had mij weer gestuurd maar ik vind hem maar matig hoor. Ik verwacht wel dat hij mij nog wel wilt zien, maar hij warmt mij niet goed op voor de 3e date. Zijn fout, want dan wordt het gewoon geen sex snel voor hem.
pi_187156107
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2019 12:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Het is offtopic. Deze reactie is offtopic.

Ontopic graag. Concrete dates. De rest mag elders.
Wees dan ook zo mans / vrouws genoeg om de reactie weg te halen ipv selectief te quoten :')
  woensdag 29 mei 2019 @ 18:51:00 #232
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_187156129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Oeps sorry. Ja de Oekraïnse had mij weer gestuurd maar ik vind hem maar matig hoor. Ik verwacht wel dat hij mij nog wel wilt zien, maar hij warmt mij niet goed op voor de 3e date. Zijn fout, want dan wordt het gewoon geen sex snel voor hem.
:') Bedankt, voor het nogmaals aantonen hoe sneu de courting game is.

Druk ik een geïmporteerde bulgaarse liever 40 in de handen voor een beurt dan me in zon zielig mijnenveld te begeven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_187161928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 18:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

:') Bedankt, voor het nogmaals aantonen hoe sneu de courting game is.

Druk ik een geïmporteerde bulgaarse liever 40 in de handen voor een beurt dan me in zon zielig mijnenveld te begeven.
Moet elke vrouw zich dan al gelijk de 1e date geven?

Ik snap wel waarom veel vrouwen dat niet willen doen, want vanuit de man is het daarna vaak "oke doei".
  donderdag 30 mei 2019 @ 01:32:11 #234
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_187163455
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Oeps sorry. Ja de Oekraïnse had mij weer gestuurd maar ik vind hem maar matig hoor. Ik verwacht wel dat hij mij nog wel wilt zien, maar hij warmt mij niet goed op voor de 3e date. Zijn fout, want dan wordt het gewoon geen sex snel voor hem.
Ach voor sex alleen kom je vast genoeg aan je trekken hier op fok.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_187163741
Net uitgeweest een arts in opleiding vroeg m'n nr. Niet mee gezoend of wat. Wat k wel laatst op vakantie gedaan had met een prima knaapm
  donderdag 30 mei 2019 @ 12:01:47 #236
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_187166247
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 23:13 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Moet elke vrouw zich dan al gelijk de 1e date geven?

Ik snap wel waarom veel vrouwen dat niet willen doen, want vanuit de man is het daarna vaak "oke doei".
De seks is niet het punt. Gaat om het principe. Alles bij de gratie van haar, ze vindt het eigenlijk zozo maar als hij haar goed "conditioneert" (ergo voldoet aan enkele voorwaarden die zij in het hoofd heeft) mag hij erop.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_187187188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 12:01 schreef inslagenreuring het volgende:
De seks is niet het punt. Gaat om het principe. Alles bij de gratie van haar, ze vindt het eigenlijk zozo maar als hij haar goed "conditioneert" (ergo voldoet aan enkele voorwaarden die zij in het hoofd heeft) mag hij erop.
Vervang seks met praten of luisteren of respecteren/het doen van zuiver vriendschappelijke activiteiten en je hebt dezelfde situatie waarin de man het maar zozo vindt en alles op voorwaarden van hem is (bijv. Zolang hij maar seks krijgt luistert hij naar haar en doet alsof hij haar respecteert en wil hij ook wel een stomme kutfilm met haar kijken die hij doet alsof hij leuk vindt etc)
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  vrijdag 31 mei 2019 @ 18:48:53 #238
545 dop
:copyright: dop
pi_187187342
Date 4 in de planning. En aan het nadenken om samen te gaan kamperen. (Zal date 5 of 6 zijn gok ik)
Alleen nog even lastig plannen. Wat laat je schieten voor elkaar. Allebei voor komende weken ook leuke dingen in de agenda zonder elkaar.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187187349
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 03:36 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Net uitgeweest een arts in opleiding vroeg m'n nr. Niet mee gezoend of wat. Wat k wel laatst op vakantie gedaan had met een prima knaapm
Wat? In begrijpelijk Nederlands graag.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 18:52:56 #240
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187187407
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:48 schreef dop het volgende:
Date 4 in de planning. En aan het nadenken om samen te gaan kamperen. (Zal date 5 of 6 zijn gok ik)
Alleen nog even lastig plannen. Wat laat je schieten voor elkaar. Allebei voor komende weken ook leuke dingen in de agenda zonder elkaar.
Leuk dop! Hoop dat alles goed blijft gaan.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 18:58:53 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_187187488
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vervang seks met praten of luisteren of respecteren/het doen van zuiver vriendschappelijke activiteiten en je hebt dezelfde situatie waarin de man het maar zozo vindt en alles op voorwaarden van hem is (bijv. Zolang hij maar seks krijgt luistert hij naar haar en doet alsof hij haar respecteert en wil hij ook wel een stomme kutfilm met haar kijken die hij doet alsof hij leuk vindt etc)
Nouja zo werkt die dynamiek vaak wel ja. Ergens is een relatie dan ook niet meer dan een zakelijke overeenkomst met een ingegroeid rollenpatroon. Vergelijkbaar met een hypotheek of leasecontract.

Jammer dat iets als een relatie, wat -mijns inziens- eigenlijk vrij diepgaand moet zijn,is afgegleden tot een consumptieproduct. Gesteund door de moderne datingopvattingen uiteraard.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_187187577
Ik heb nu zo knaap met vissen ogen en paardenbek achter mij aan
Had hem bij uitgaan ontmoet
Hoe kan ik hem aardig afwimpelen?
Ik reageer wel gewoon weinig en sloom
pi_187187590
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat? In begrijpelijk Nederlands graag.
Sorry had gratis champagne fles op
  vrijdag 31 mei 2019 @ 19:18:31 #244
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187187821
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:05 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Sorry had gratis champagne fles op
Echt zeer nuttig om te melden dat het gratis was.

Daarnaast is het niet de bedoeling om de fles zelf op te eten.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 19:20:44 #245
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187187871
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:05 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb nu zo knaap met vissen ogen en paardenbek achter mij aan
Had hem bij uitgaan ontmoet
Hoe kan ik hem aardig afwimpelen?
Ik reageer wel gewoon weinig en sloom
Maar je hebt schijnbaar wel nummers uitgewisseld? Ik doe dat doorgaans niet met mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 31 mei 2019 @ 19:29:25 #246
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187188024
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:20 schreef M1stral het volgende:

[..]

Maar je hebt schijnbaar wel nummers uitgewisseld? Ik doe dat doorgaans niet met mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
Natuurlijk, heeft ze er weer eentje achter haar aanlopen, goed hoor 't ego ;)
pi_187188220
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:20 schreef M1stral het volgende:

[..]

Maar je hebt schijnbaar wel nummers uitgewisseld? Ik doe dat doorgaans niet met mensen die ik niet aantrekkelijk vind.
Ze is een trol. Niet serieus op haar ingaan.
  vrijdag 31 mei 2019 @ 19:45:31 #248
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187188235
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Natuurlijk, heeft ze er weer eentje achter haar aanlopen, goed hoor 't ego ;)
Iemand met vissenogen en een paardebenk zou niet goed zijn voor mijn ego.
pi_187192934
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Nouja zo werkt die dynamiek vaak wel ja. Ergens is een relatie dan ook niet meer dan een zakelijke overeenkomst met een ingegroeid rollenpatroon. Vergelijkbaar met een hypotheek of leasecontract.

Jammer dat iets als een relatie, wat -mijns inziens- eigenlijk vrij diepgaand moet zijn,is afgegleden tot een consumptieproduct. Gesteund door de moderne datingopvattingen uiteraard.
Ja zeker jammer... Als je er iets aan mist ten minste. Al vind ik de ouderwetse datingopvattingen niet beter of zo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_187196291
Ik heb morgen een date. Hij heeft me via marktplaats een set fonduevorken verkocht van Le Creuset _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187198023
Haha veel plezier. Laat het even weten hoe het is gegaan :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_187198474
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 18:38 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Vervang seks met praten of luisteren of respecteren/het doen van zuiver vriendschappelijke activiteiten en je hebt dezelfde situatie waarin de man het maar zozo vindt en alles op voorwaarden van hem is (bijv. Zolang hij maar seks krijgt luistert hij naar haar en doet alsof hij haar respecteert en wil hij ook wel een stomme kutfilm met haar kijken die hij doet alsof hij leuk vindt etc)
Klinkt als een deal.
pi_187199498
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 12:42 schreef Telefono het volgende:
Haha veel plezier. Laat het even weten hoe het is gegaan :)
Maar natuurlijk. Heb morgenmiddag ook een Tinderdate. Afgesproken om met de honden te wandelen. Nouja, hij heeft een echte hond en ik een Teckelpupje :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187199969
Veel plezier voor degene die dates op de planning hebben! :) ik heb nog geen nieuwe concrete afspraak staan, ben benieuwd hoe dit gaat lopen. We zullen het zien.
pi_187207174
Ben al een tijdje niet hier geweest maar heb morgen wel weer een date op de planning haha ;)
pi_187208106
Gezellige date gehad met een Engelse, zelfs nog diepgaande gesprekken gehad over politiek, terwijl mij dat normaal gesproken totaal niet boeit :P :D
pi_187211905
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb morgen een date. Hij heeft me via marktplaats een set fonduevorken verkocht van Le Creuset _O-
Begint ten minste nog met een duidelijke ruil waar beiden akkoord mee zijn gegaan. Dat kun je van veel dubieuze nepvriendschappen/neprelaties als dekmantel waarvan je alleen door afluisteren achter de kleine lettertjes komt niet zeggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Klinkt als een deal.
Als je relatie toch voor de helft een fantasie is, waarom dan niet alles verzinnen? Wat heb je aan een omhulsel als degene waar je wel van houdt toch niet thuis is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 2 juni 2019 @ 02:37:10 #258
108913 Godshand
guide4you
pi_187214077
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 21:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gezellige date gehad met een Engelse, zelfs nog diepgaande gesprekken gehad over politiek, terwijl mij dat normaal gesproken totaal niet boeit :P :D
Maarrr...

Komt er een vervolg? :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187216686
Ik heb laatst omdat iemand zei: dat is leuk joh... happn geinstalleerd.

Werd ik toch ineens aangesproken door een 19-jarige die klaar was met leeftijdsgenootjes en eindelijk eens een echte vrouw wilde.

Toen ik wat doorvroeg... (enigzins geintrigeerd omdat ik gewoon een keer zo oud ben en niet helemaal snap wat iemand van 19 met mij zou moeten... of andersom wat dat betreft)... bleek dat alle meisjes (zijn woorden.. not mine) van zijn leeftijd gewoon niet volwassen zijn en structureel vreemdgaan. Ze missen gewoon de levenservaring die hij al wel heeft.

En ik moet bekennen.. al pratende had ik niet direct het idee met een 19-jarige te praten...
zeker niet toen ie wat meer dingen over zichzelf vertelde.
komt volwassener over dan sommige heren van mijn eigen leeftijd die ik soms tegen kom :+

Maar 19...

en hij is niet de enige... ik word structureel aangesproken door mensen tussen de 18 en 25.

Dus als jullie nog een egoboostje zoeken...
Ik verbaas me steeds weer.
pi_187217002
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb laatst omdat iemand zei: dat is leuk joh... happn geinstalleerd.

Werd ik toch ineens aangesproken door een 19-jarige die klaar was met leeftijdsgenootjes en eindelijk eens een echte vrouw wilde.

Toen ik wat doorvroeg... (enigzins geintrigeerd omdat ik gewoon een keer zo oud ben en niet helemaal snap wat iemand van 19 met mij zou moeten... of andersom wat dat betreft)... bleek dat alle meisjes (zijn woorden.. not mine) van zijn leeftijd gewoon niet volwassen zijn en structureel vreemdgaan. Ze missen gewoon de levenservaring die hij al wel heeft.

En ik moet bekennen.. al pratende had ik niet direct het idee met een 19-jarige te praten...
zeker niet toen ie wat meer dingen over zichzelf vertelde.
komt volwassener over dan sommige heren van mijn eigen leeftijd die ik soms tegen kom :+

Maar 19...

en hij is niet de enige... ik word structureel aangesproken door mensen tussen de 18 en 25.

Dus als jullie nog een egoboostje zoeken...
Ik verbaas me steeds weer.
Gewoon doen en wie weet neukt die knul het licht uit je ogen!
  zondag 2 juni 2019 @ 11:21:51 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187217124
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:13 schreef McBrokkie het volgende:

[..]

Gewoon doen en wie weet neukt die knul het licht uit je ogen!
Of niet, want mist ervaring.

Maar als het je interessant lijkt gewoon eens doen. Kan je altijd het proberen
pi_187217422
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of niet, want mist ervaring.

Maar als het je interessant lijkt gewoon eens doen. Kan je altijd het proberen
Haha dat is dus de grap.. hij is bloedserieus en dus niet alleen seks.
(Die “crushes” zitten er ook bij... ook goed voor het ego... maar op een andere manier)
Maar qua seks kun je vast beter juist iemand hebben die al wat ouder is. (En niet al zn hele leven bij dezelfde vrouw is..)

(En heeft ook al een kind op zich.. dus snap wel dat ie toch een iets ander leven leeft dan meeste 19-jarigen)

Feit dat ik zn moeder had kunnen zijn qua leeftijd houdt me toch echt wel een beetje tegen hoor :)
(En mijn dochter zn jongere zusje...)
Maar hij baalt.. want hij kon toch wel goed met me praten.. dus maar gezegd dat we dat best kunnen blijven doen verder.
Daar zie ik serieus geen probleem in want hij was inderdaad gezellig en leuk.
  zondag 2 juni 2019 @ 11:51:50 #263
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187217539
Lees ik dat goed, een jongen van 19 jaar met een kind?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187217625
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:51 schreef M1stral het volgende:
Lees ik dat goed, een jongen van 19 jaar met een kind?
Dat kan nog veel jonger hoor.
  zondag 2 juni 2019 @ 11:59:59 #265
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187217645
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat kan nog veel jonger hoor.
Ongetwijfeld. Maar meestal krijgen jonge mensen geen kinderen omdat ze zo “volwassen” zijn. Eerder als gevolg van onvolwassen gedrag
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187217671
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb laatst omdat iemand zei: dat is leuk joh... happn geinstalleerd.

Werd ik toch ineens aangesproken door een 19-jarige die klaar was met leeftijdsgenootjes en eindelijk eens een echte vrouw wilde.

Toen ik wat doorvroeg... (enigzins geintrigeerd omdat ik gewoon een keer zo oud ben en niet helemaal snap wat iemand van 19 met mij zou moeten... of andersom wat dat betreft)... bleek dat alle meisjes (zijn woorden.. not mine) van zijn leeftijd gewoon niet volwassen zijn en structureel vreemdgaan. Ze missen gewoon de levenservaring die hij al wel heeft.

En ik moet bekennen.. al pratende had ik niet direct het idee met een 19-jarige te praten...
zeker niet toen ie wat meer dingen over zichzelf vertelde.
komt volwassener over dan sommige heren van mijn eigen leeftijd die ik soms tegen kom :+

Maar 19...

en hij is niet de enige... ik word structureel aangesproken door mensen tussen de 18 en 25.

Dus als jullie nog een egoboostje zoeken...
Ik verbaas me steeds weer.
Ja ik kan die jongen wel begrijpen :P

Veel jongens tussen de 18 en 25 vinden het een geil idee om het een keer met een vrouw te doen die een stuk ouder is dan hun zelf.
  zondag 2 juni 2019 @ 12:05:26 #267
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187217709
Vind het nou niet echt een aantrekkkelijk idee dat een jongen van 19 al een kind heeft.
pi_187217714
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:02 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja ik kan die jongen wel begrijpen :P

Veel jongens tussen de 18 en 25 vinden het een geil idee om het een keer met een vrouw te doen die een stuk ouder is dan hun zelf.
Mja dat schijnt hier dus niet de insteek te zijn.

Maar dat is wel vrij duidelijk met de rest van de mensen die me aanspreekt ja _O-
Maar waarom is dat zo’n onwijs opwindend idee?
pi_187217732
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 10:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik heb laatst omdat iemand zei: dat is leuk joh... happn geinstalleerd.

Werd ik toch ineens aangesproken door een 19-jarige die klaar was met leeftijdsgenootjes en eindelijk eens een echte vrouw wilde.

Toen ik wat doorvroeg... (enigzins geintrigeerd omdat ik gewoon een keer zo oud ben en niet helemaal snap wat iemand van 19 met mij zou moeten... of andersom wat dat betreft)... bleek dat alle meisjes (zijn woorden.. not mine) van zijn leeftijd gewoon niet volwassen zijn en structureel vreemdgaan. Ze missen gewoon de levenservaring die hij al wel heeft.

En ik moet bekennen.. al pratende had ik niet direct het idee met een 19-jarige te praten...
zeker niet toen ie wat meer dingen over zichzelf vertelde.
komt volwassener over dan sommige heren van mijn eigen leeftijd die ik soms tegen kom :+

Maar 19...

en hij is niet de enige... ik word structureel aangesproken door mensen tussen de 18 en 25.

Dus als jullie nog een egoboostje zoeken...
Ik verbaas me steeds weer.
Had het vorige zomer meerdere malen op festivals. Gewoon begin twintigers en ik ben 43 :D
Zaten een paar volhoudertjes bij hoor.
Maar niks voor mij, hoe lekker ze ook waren :@

Zo even nog lunch en dan richting Tinderdate. Ben benieuwd. En dan vanavond een drankje doen met de marktplaatsman :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187217756
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 23:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Begint ten minste nog met een duidelijke ruil waar beiden akkoord mee zijn gegaan. Dat kun je van veel dubieuze nepvriendschappen/neprelaties als dekmantel waarvan je alleen door afluisteren achter de kleine lettertjes komt niet zeggen.
[..]

Als je relatie toch voor de helft een fantasie is, waarom dan niet alles verzinnen? Wat heb je aan een omhulsel als degene waar je wel van houdt toch niet thuis is.
Ik begrijp je reactie niet helemaal :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187217758
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 11:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. Maar meestal krijgen jonge mensen geen kinderen omdat ze zo “volwassen” zijn. Eerder als gevolg van onvolwassen gedrag
Je wordt er wel snel volwassen van.

Overigens laat wel tijdje gedate met iemand die zn eerste kind op zn 19e kreeg.. en die toch 20 jaar bij datzelfde meisje is gebleven.
En zich zeker wel zeer verantwoord heeft gedragen gezien de dame in kwestie niet de meest stabiele persoonlijkheid heeft en hij dus echt wel veel zorg daarvan heeft gehad.
Ondanks hele jonge leeftijd.

Dus het zegt ook niet alles...
maar goed.. mijn eerste reactie was ook enigzins bedenkelijk.
Heb alleen wel even verder gepraat en hij is duidelijk wel wat wijzer dan ik van de gemiddelde 19-jarige verwacht.
pi_187217890
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Had het vorige zomer meerdere malen op festivals. Gewoon begin twintigers en ik ben 43 :D
Zaten een paar volhoudertjes bij hoor.
Maar niks voor mij, hoe lekker ze ook waren :@

Zo even nog lunch en dan richting Tinderdate. Ben benieuwd. En dan vanavond een drankje doen met de marktplaatsman :+
Hmm mja ik ben ook nog niet helemaal overtuigd.
En sommige zijn inderdaad toch echt wel... niet vervelend om naar te kijken.

Succes met je mannen vanmiddag en vanavond :)
Het weer is in ieder geval prima om wat te gaan drinken.
pi_187218176
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm mja ik ben ook nog niet helemaal overtuigd.
En sommige zijn inderdaad toch echt wel... niet vervelend om naar te kijken.

Succes met je mannen vanmiddag en vanavond :)
Het weer is in ieder geval prima om wat te gaan drinken.
Tnx. Gaat goedkomen. Ben ook gelijk duidelijk geweest gewoon wat drinken/kletsen/lachen niks meer en niks minder.
Dus de marktplaatsmeneer gaat vanavond ook gewoon weer lekker terug naar België :+

Maar wat een gedoe zeg voordat ik de deur uitga: haren in de verf, nagels in de lak, de boel scheren, epileertangetje die goed is niet kunnen vinden, beetje make-up op en ik doe mijn username eer aan.....zucht :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187218218
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Tnx. Gaat goedkomen. Ben ook gelijk duidelijk geweest gewoon wat drinken/kletsen/lachen niks meer en niks minder.
Dus de marktplaatsmeneer gaat vanavond ook gewoon weer lekker terug naar België :+

Maar wat een gedoe zeg voordat ik de deur uitga: haren in de verf, nagels in de lak, de boel scheren, epileertangetje die goed is niet kunnen vinden, beetje make-up op en ik doe mijn username eer aan.....zucht :D
Haha tja.. wie de term “voorpret” heeft bedacht.. doelde vast niet op daten... gedoe is het altijd.

Maar je kunt zo weer fris, fruitig en leuk de deur uit en gewoon een leuke middag/avond hebben.

Geniet er van :)
pi_187218237
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat schijnt hier dus niet de insteek te zijn.

Maar dat is wel vrij duidelijk met de rest van de mensen die me aanspreekt ja _O-
Maar waarom is dat zo’n onwijs opwindend idee?
Vrouwen van oudere leeftijd zijn vaak erg ervaren, weten wat ze willen enzo. En omdat het niet echt gebruikelijk is maakt het ook opwindend.

En de sex is gewoon vaak heel goed. Heb zelf ook wel wat ervaring met oudere dames en dat was toch wel soms de beste sex die ik gehad heb :9
pi_187219104
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 12:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vrouwen van oudere leeftijd zijn vaak erg ervaren, weten wat ze willen enzo. En omdat het niet echt gebruikelijk is maakt het ook opwindend.

En de sex is gewoon vaak heel goed. Heb zelf ook wel wat ervaring met oudere dames en dat was toch wel soms de beste sex die ik gehad heb :9
Hmm :)
pi_187219342
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm :)
Is je interesse gewekt? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Solid-Snake op 02-06-2019 14:22:26 ]
pi_187219438
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Is je interesse gwerkt? :P
Haha nou.. ik heb al goede seks als ik dat wil... dus weet het zo net niet

Met iemand die geen 20 is trouwens.
  zondag 2 juni 2019 @ 14:24:13 #279
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187220193
om 1900 een date :P
pi_187220206
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:24 schreef Yasmin23 het volgende:
om 1900 een date :P
Veel plezier!
  zondag 2 juni 2019 @ 14:27:09 #281
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187220252
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Veel plezier!
Thnx :P ben ben benieuwd. Vrij weinig gesproken via app dus spannend wat ik aantref :P
pi_187220262
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Thnx :P ben ben benieuwd. Vrij weinig gesproken via app dus spannend wat ik aantref :P
Spannend! Veel plezier! *O*
  zondag 2 juni 2019 @ 14:33:33 #283
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187220369
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Is je interesse verwekt? :P
Fixed that for you, pun intended 😜
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187220532
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:33 schreef M1stral het volgende:

[..]

Fixed that for you, pun intended 😜
_O-
  zondag 2 juni 2019 @ 15:32:40 #285
545 dop
:copyright: dop
pi_187221453
Date 4 vanavond. Ze is vroeger thuis dan verwacht, en wil me toch wel graag nog zien dit weekend.
Of ik haar benen kan komen masseren.
Wat een. Geluk ik had net een flesje massage olie gekocht als kadootje
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 2 juni 2019 @ 15:33:03 #286
545 dop
:copyright: dop
pi_187221460
Foutje
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187221929
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:48 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha nou.. ik heb al goede seks als ik dat wil... dus weet het zo net niet

Met iemand die geen 20 is trouwens.
Dus die ene van 19 heb je al gedaan in de paar uur dat mensen hier zeiden dat je er gewoon voor moet gaan? Solliciteer even bij Musk wil je, hij heeft wel interesse in die lichtsnelheid. :P
pi_187222497
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:32 schreef dop het volgende:
Date 4 vanavond. Ze is vroeger thuis dan verwacht, en wil me toch wel graag nog zien dit weekend.
Of ik haar benen kan komen masseren.
Wat een. Geluk ik had net een flesje massage olie gekocht als kadootje
Nice ^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187222537
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2019 15:32 schreef dop het volgende:
Date 4 vanavond. Ze is vroeger thuis dan verwacht, en wil me toch wel graag nog zien dit weekend.
Of ik haar benen kan komen masseren.
Wat een. Geluk ik had net een flesje massage olie gekocht als kadootje
Lekker op dreef jullie :)
pi_187222574
Mijn date had Teva’s aan....einde update
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187222633
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn date had Teva’s aan....einde update
Vroeg thuis? :)

Of toch nog er maar wat van gemaakt?
pi_187222655
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn date had Teva’s aan....einde update
Is er iets mis met teva's?
pi_187222660
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vroeg thuis? :)

Of toch nog er maar wat van gemaakt?
Richting huis inmiddels :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187222664
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn date had Teva’s aan....einde update
Ook nog met witte sokken of dat niet? Maar dat zijn niet echt opwindende dingen nee :')
pi_187222676
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is er iets mis met teva's?
Google ze even. Niet het meest aantrekkelijke schoeisel. Zeker als je vrouw bent. :D
pi_187222706
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Google ze even. Niet het meest aantrekkelijke schoeisel. Zeker als je vrouw bent. :D
Ja er zitten wel echt lelijke tussen. Maar ik zie toch wel een aantal leuke Teva sandalen voor vrouwen!
pi_187222722
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja er zitten wel echt lelijke tussen. Maar ik zie toch wel een aantal leuke Teva sandalen voor vrouwen!
Barba Papa is een vrouw geloof ik en de man had die Teva sandalen aan.
pi_187222730
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Barba Papa is een vrouw geloof ik en de man had die Tevo sandalen aan.
Ah oké, dan snap ik dat ze is afgeknapt :P
  zondag 2 juni 2019 @ 16:58:36 #299
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187222836
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 16:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn date had Teva’s aan....einde update
Dit soort? Valt wel mee toch?

pi_187223041
Maar ja, je moet ergens idd niet oordelen obv schoeisel. En je kan iemand helpen anders kleden. :P
pi_187223234
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 17:08 schreef Gruj0 het volgende:
Maar ja, je moet ergens idd niet oordelen obv schoeisel. En je kan iemand helpen anders kleden. :P
Zeker, maar ik denk als je zo voor de dag komt, je al niet een goede eerste indruk maakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')