Nice!!quote:Op zondag 19 mei 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
Dan zal ik maar eens een nieuw deel openen
Heb gisteren eindelijk de date gehad met degene die ik op koningsdag heb ontmoet. Het was het wachten meer dan waard. De tijd vloog voorbij. We hebben gelachen, gekletst, over het strand gewandeld. Het is dat ik 's avonds nog naar een feestje moest, anders had ik daar wel tot in de late uurtjes met hem op het strand kunnen zitten.
Hij denkt er hetzelfde over, en hebben maar gelijk afgesproken dat we volgend weekend de tweede date gaan doen. Eigenlijk zouden we elkaar dan meeten op pinkpop als 'tweede date', maar dat duurt te lang vinden we
quote:Op zondag 19 mei 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
Heb gisteren eindelijk de date gehad met degene die ik op koningsdag heb ontmoet. Het was het wachten meer dan waard. De tijd vloog voorbij. We hebben gelachen, gekletst, over het strand gewandeld. Het is dat ik 's avonds nog naar een feestje moest, anders had ik daar wel tot in de late uurtjes met hem op het strand kunnen zitten.
Hij denkt er hetzelfde over, en hebben maar gelijk afgesproken dat we volgend weekend de tweede date gaan doen. Eigenlijk zouden we elkaar dan meeten op pinkpop als 'tweede date', maar dat duurt te lang vinden we
Nice!!quote:Op zondag 19 mei 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
quote:
quote:
Ja, ben echt helemaal happyquote:
Waarom na dit verhaal toch met hem zoenen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:40 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Ik heb net date gehad
Lang
Hij had 70euro betaald wel heftig
Was niet van plan samen te avondeten
Ik heb wel erge twijfels over bepaalde dingen
Voornamelijk zijn neus aan de zijkant, hij met zijn voeten over elkaar zat heel lang en niet op mij gericht (lichamelijk is dat hij dan niet geïnteresseerd is als hij hetero is), hij voornamelijk bevriend is met vrouwen en ik jaloers en angstig daarmee ben, hij zo 6x op zijn mobiel gewoon keek; dat doe je toch niet.., ik Engels moet spreken blegh, andere cultuur (weet niet of deze cultuur weer gaat werken) en hij teveel met kinderen bezig was die langliepen ;mijn trauma met mijn pedo ex dan omhoog komt en mij afvraag of hij wel hetero is
Dus ik weet het niet
Het is vervelend dat ik alles aan m'n ex van 1,5jaar terug vergelijk en mijn vorige tinderjongen, die waren echt leuk
Zoenen was wel goed met deze knaap
Ik merk het wel
Hij zat continu over de volgende date
Maar ik weet niet hoe oprecht dit was
Of ik hoor niks en dan regel ik voor volgende week weer een andere date
Maar ok hij stuurt mij nu wel een uurtje na de afspraak al wat ik aan het doen ben..
En hij zei dat hij zich fijn en op zijn gemak bij mij voelde, maar dat hoor ik van elke man die ik date, mensen op hun gemak brengen doe ik door spiegelen met mijn lichaamsbeweging& houding en ik ze blijf aankijken en goed naar ze luister en erop doorga. Dat kan ik super goed, maar dan ben ik uiteindelijk altijd het meisje dat ze ultra relaxt en gezellig vinden en op date 8 / later achterkomen dat ze niet verliefd op me kunnen worden
Maar na al mijn ervaringen vertrouw ik niet zomaar meer een man.
Zo kun je je uiteindelijk aan tig dingen storen. Zie het zo, niemand is perfect.quote:Op zondag 19 mei 2019 10:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kun je je er nog wel aan storen op zich.
Maar als dat het enige is en hij is verder gewoon helemaal leuk.... tja
Mja ik ook nietquote:Op zondag 19 mei 2019 14:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zo kun je je uiteindelijk aan tig dingen storen. Zie het zo, niemand is perfect.
Ik zou niet iemand afwijzen omdat één ding je na een eerste date niet aanstaat.
Oke nu je mij deze vraag stelt en ik nu toch geen fuck doe zal ik weer met een lange lap aan klaagzang en uitleg op je reageren:quote:Op zondag 19 mei 2019 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom na dit verhaal toch met hem zoenen?
Ben je nu een pot of hetero? De term Oekraïense is gereserveerd voor vrouwen...quote:Op zondag 19 mei 2019 18:58 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Waars komt date 2 er aan met de Oekraïnse. 🤗
Hetero. Wat is de mannelijke term?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ben je nu een pot of hetero? De term Oekraïense is gereserveerd voor vrouwen...
Wanneer kap je met je act?quote:Op zondag 19 mei 2019 22:03 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Hetero. Wat is de mannelijke term?
Oekraïne boy heeft last van de mosquitos en Kan slecht slapen dus hij gaat mij morgen melden of hij beter geslapen heeft. Mijn Italiaanse ervoor was heel bang voor vissen. En deze weer voor mosquitos en was ook bang voor bijen. Ik helemaal geruststellen hem. Haha. Mensen hebben altijd maar vreemde trekjes, but I like.
M = Oekraïniër en die uit Italië Italiaan.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:03 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Oekraïne boy heeft last van de mosquitos en Kan slecht slapen, hij werd vanochtend om 4uur wakker omdat hij belachelijk veel werkt het hele weekend door en naar buitenland enzo moet en dus hij gaat mij morgen melden of hij beter geslapen heeft. Mijn Italiaanse ervoor was heel bang voor vissen. En deze weer voor mosquitos en was ook bang voor bijen. Ik helemaal geruststellen hem. Haha. Mensen hebben altijd maar vreemde trekjes, but I like.
Ok, jij wint.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Oekraïner, als je het dan nog echt goed wil doen.
Is het nu een keer klaar met dit gezeur zeg. Maak een dagboek topic of weet ik veel. En verdiep je eens in de Nederlandse taal..quote:Op zondag 19 mei 2019 22:03 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Oekraïne boy heeft last van de mosquitos en Kan slecht slapen, hij werd vanochtend om 4uur wakker omdat hij belachelijk veel werkt het hele weekend door en naar buitenland enzo moet en dus hij gaat mij morgen melden of hij beter geslapen heeft. Mijn Italiaanse ervoor was heel bang voor vissen. En deze weer voor mosquitos en was ook bang voor bijen. Ik helemaal geruststellen hem. Haha. Mensen hebben altijd maar vreemde trekjes, but I like.
Ik begrijp je volkomenquote:Op zondag 19 mei 2019 18:44 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Oke nu je mij deze vraag stelt en ik nu toch geen fuck doe zal ik weer met een lange lap aan klaagzang en uitleg op je reageren:
Omdat deze oekrainse wel een blik heeft die ik zoek net zoals mijn vorige Italiaanse en Belgische had. En de combinatie van de cultuur waarin efficiëntie(fijn want de Italiaanse cultuur was mij weer wat té sloom en vaag), uiterlijk belangrijker is (iets killer/oppervlakkiger dan Nederlanders in dat, meer italiaans, maar ik vind Nederlanders hypocriet met hun gezegde dat innerlijk het belangrijkste is want we zijn gewoon in wezen dieren naar mijn mening waarin uiterlijk gewoon de basis is voor de voortplanting) , het zachtere subtiele accent (maar wel minder zachtaardig dan Italiaans), meer open-minded cultuur dan Nederlands maar niet zo heftig als in Spanje bijv. Misschien een combinatie wat wie weet beter mij past. Ik ben benieuwd. Het land heeft nog veel Russische invloeden en dat is ook interesting. Ik kan ook kill en efficiënt zijn, maar ben wel erg open-minded/open/ spontaner veel meer dan de gemiddelde Nederlander, en dat mis ik soms hier.
En de vorm van zijn gezicht is wat ik zoek(rond) en zijn lichaam heb ik zover dat ik het niet onaantrekkelijk vind (99procent vind ik onaantrekkelijk). Hij is lang en niet te smal. En zijn niveau is geschikt voor mij/lijkt een ambitieuze intelligente technische jongen zover (ook al spreekt de studie mij niet meteen aan van hem) ik zie aan zijn blik dat hij ambitieus is en dat is het belangrijkste.
Dat is de reden. Hopelijk krijg ik een Oekraïns gerecht , heb al hoop gerechten van verschillende culturen gehad.
Mijn vorige tinderdate was met een typische Hollandse jongen, manmanman ik wist meteen weer waarom ik in het algemeen mij snel niet tot Hollandse mannen aangetrokken voel.. het accent, de blik, de leefstijl, de Hollandse simpelheid/niet de soort diepgang die ik zoek/ik zoek nieuwigheid omdat ik geloof dat je de beste combinatie bent als je van verschillende wereld een mooie nieuwe wereld creëert , hij was saai, het uiterlijk, a-romantisch,amateuristisch, houterig/ niet smooth/ níet subtiel/niet beschaafd (de Hollandse harde snauw in ons accent vind ik ook echt heel erg onaantrekkelijk), hij was niet subtiel maar ongemakkelijk (dan word ik ook ongemakkelijk, waarom ontmoet ik zoveel 'ongemakkelijke' Hollandse mannen? Ja of verder heb je de gladjakkers in NL vind ik ook niks. Liever een smooth non player boy, waar smooth Normaal is in de cultuur zonder dat je een player meteen hier zoals in NL bent),verder was de zoveelste Hollandse Tinderboy voorheen zoals elke man hier en niet als mijn bijzondere pareltje te benoemen.. ik had hem ook niet veel te zeggen.. gelukkig hadden we na die date beiden elkaar niks gestuurd.
Jammer...quote:Op maandag 20 mei 2019 19:12 schreef snoesje45 het volgende:
Helaas, zoals mijn gevoel al zeiergens doe ik dingen echt goed fout
Bizar is dat hè, echt onbegrijpelijkquote:Op maandag 20 mei 2019 19:30 schreef snoesje45 het volgende:
Ze vond het vriendschappelijk gezellig, toch vreemd dat je 4 dagen geleden nog half naakt op mijn bank ligt.
Jij keest met al je vrienden?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, echt vreemd, beetje kezen en dan niet gelijk trouwen...
Klinkt als 100% commitment.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef snoesje45 het volgende:
Nou is er geen seks geweest en waren de broeken nog gewoon aan. maar verder waren mijn handen overal en accepteerde ze alles behalve het open maken van haar broek.
vrouwen hebben soms ook gewoon jeuk.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef snoesje45 het volgende:
Nou is er geen seks geweest en waren de broeken nog gewoon aan. maar verder waren mijn handen overal en accepteerde ze alles behalve het open maken van haar broek.
Ging je niet te snel?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:43 schreef snoesje45 het volgende:
Zou kunnen dat het te snel is, ging gewoon zoals het ging. Denk er dan niet teveel over op dat momentquote:Op maandag 20 mei 2019 20:02 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ging je niet te snel?
Dus in termen van tijd tussen verschillende dates?
Ik meen me te herinneren dat je ontzettend verliefd op haar was. Maar als dat pas na 3 of 4 dates is, dan kan ik goed begrijpen dat ze het misschien te snel vond gaan en dat je all over the place was.
Hmm, te snel bestaat niet in mijn ogen, klik is er of is er niet. Wellicht verschil in verwachting. Al ligt een #metoo ook snel op de loer tegenwoordig..quote:Op maandag 20 mei 2019 20:02 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ging je niet te snel?
Dus in termen van tijd tussen verschillende dates?
Ik meen me te herinneren dat je ontzettend verliefd op haar was. Maar als dat pas na 3 of 4 dates is, dan kan ik goed begrijpen dat ze het misschien te snel vond gaan en dat je all over the place was.
Niet mee eens. Bestaat wel degelijk. Als je na 2 dates de liefde verklaard, je haar elke 10 minuten appt, dan voelt ze een strop om haar nek en kapt ze het af want ze krijgt het benauwd. Je moet haar de rust en tijd geven om aan je te kunnen denken. Een date verwerken werkt bij ons mannen anders dan vrouwen. Wij mannen denken: Yes, gescoord. Vrouwen hebben meer tijd nodig om die ene date te verwerken emotioneel.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hmm, te snel bestaat niet in mijn ogen, klik is er of is er niet. Wellicht verschil in verwachting. Al ligt een #metoo ook snel op de loer tegenwoordig..
Veel vrouwen willen juist meteen die pats boem klik op date 1 (vraag mij niet waarom). En dat zegt dan nog niet veel..quote:Op maandag 20 mei 2019 20:45 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bestaat wel degelijk. Als je na 2 dates de liefde verklaard, je haar elke 10 minuten appt, dan voelt ze een strop om haar nek en kapt ze het af want ze krijgt het benauwd. Je moet haar de rust en tijd geven om aan je te kunnen denken. Een date verwerken werkt bij ons mannen anders dan vrouwen. Wij mannen denken: Yes, gescoord. Vrouwen hebben meer tijd nodig om die ene date te verwerken emotioneel.
Wat is dan een metoo situatie bij deze user? Of bedoelde je dat over het algemeen?
Ja? Ik heb altijd het tegenovergestelde ervaren (ik heb veel dates gehad). Hoe langer je niets zei (even gechargeerd), hoe meer ze uit haarzelf ging appen en contact met je ging opzoeken. Zeker na die eerste date.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Veel vrouwen willen juist meteen die pats boem klik op date 1 (vraag mij niet waarom). En dat zegt dan nog niet veel..
Ik bedoel het in de vorm van: als je elkaar beide leuk vind en hotel de botel bent, dan bestaat te snel niet. Als de een sneller wil / gaat dan de ander, tja, dat loopt vaak spaak..
#metoo in het algemeen.
Jammer! Ze heeft gelukkig wel laten weten.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:12 schreef snoesje45 het volgende:
Helaas, zoals mijn gevoel al zeiergens doe ik dingen echt goed fout
Je hebt in ieder geval een date gehad. Die ervaring neem je weer mee naar je volgende date.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:30 schreef snoesje45 het volgende:
Ze vond het vriendschappelijk gezellig, toch vreemd dat je 4 dagen geleden nog half naakt op mijn bank ligt.
Das ook lekker makkelijk gezegd... Hij vond de chick leuk en alles. Dacht dat het wederzijds was en dan zeg jij je hebt tenminste een date gehad....quote:Op maandag 20 mei 2019 21:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval een date gehad. Die ervaring neem je weer mee naar je volgende date.
Misschien ook maar eens toepassenquote:Op maandag 20 mei 2019 20:54 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja? Ik heb altijd het tegenovergestelde ervaren (ik heb veel dates gehad). Hoe langer je niets zei (even gechargeerd), hoe meer ze uit haarzelf ging appen en contact met je ging opzoeken. Zeker na die eerste date.
Maar alsnog jammer! NEXT
Klopt, daar zit wel wat in. Het is zeker klote voor hem, dat ontken ik niet. Maar wat kan hij nog doen dan? Ze wil niet verder, pushen heeft geen zin.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das ook lekker makkelijk gezegd... Hij vond de chick leuk en alles. Dacht dat het wederzijds was en dan zeg jij je hebt tenminste een date gehad....
Niets mis mee toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das ook lekker makkelijk gezegd... Hij vond de chick leuk en alles. Dacht dat het wederzijds was en dan zeg jij je hebt tenminste een date gehad....
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Klopt, daar zit wel wat in. Het is zeker klote voor hem, dat ontkent ik niet.
Maar je kan ook geen date hebben, dan ben je nog verder weg van huis.
Is toch lullig als er gevoelens zijn voor iemand dat je dan zegt ja maar je hebt tenminste een date gehad...quote:Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niets mis mee toch?
Dat is toch gewoon waar wat hij zegt?
Ik denk niet zozeer dat je iets anders had kunnen doen met een andere uitkomst. Voor haar was het blijkbaar toch niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:27 schreef snoesje45 het volgende:
Het enigste wat ik mezelf kan verwijten is dan misschien het "te snel" reageren op haar.
Al heb ik mezelf aangenomen dat ik meeste van de tijd niet eerder reageer dan dat zij op mij deed. We hadden hooguit 10 berichten per dag
Blijkbaar, ik ga der nog vaak tegenkomen. gaat beetje vreemd worden.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat je iets anders had kunnen doen met een andere uitkomst. Voor haar was het blijkbaar toch niet.
Nou ja, lullig heb ik het niet bedoeld. Dat is wat jij ervan maakt. Uit elke negatieve ervaring moet je wat positiefs proberen te halen. Wat moet hij anders? 3 dagen rouwen om dit?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is toch lullig als er gevoelens zijn voor iemand dat je dan zegt ja maar je hebt tenminste een date gehad...
@Yasmin23quote:Op maandag 20 mei 2019 21:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nou ja, lullig heb ik het niet bedoeld. Dat is wat jij ervan maakt. Uit elke negatieve ervaring moet je wat positiefs proberen te halen. Wat moet hij anders? 3 dagen rouwen om dit?
Het is goed dat ze het tegen hem heeft gezegd, want nu kan hij gewoon verder met zijn leven en op zoek naar iemand waar het wel mee klikt en meer kan worden.
Zeggen dat iemand tenminste al een date heeft gehad vind ik wel wat lulligquote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef black-soldier het volgende:
[..]
@:Yasmin23
Exact dit. Huilie doen heeft geen zin. Hij moet dit als een nieuwe ervaring zien en verdergaan en de andere keer iets anders proberen.
Zoals hij al zei: hij is misschien 'te snel' gegaan met reageren. Iets wat ik ook al zei in termen van 'laten wachten' om haar gevoelens op een rij te zetten.
Dat hij dit realiseert, is al een stap vooruit.
Dat moet je juist niet doen. Laat het gaan. Makkelijk gezegd, maar het moet wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef snoesje45 het volgende:
Kan wel wat hebben, dus komt totaal niet over als lullig. Baal uiteraard wel maar meer omdat ik het gevoel krijg dat ik zelf dingen fout doe maar niet kan achterhalen wat.
Vind ik niet. Ik ben niet van de aai over je bol type. Ik zeg waar het op slaat. Mensen pleasen heb je niets aan. Als hij iets wil leren, dan moet het soms maar even met de harde hand. Zeker in deze situaties waar hij van zijn roze wolk af moet.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand tenminste al een date heeft gehad vind ik wel wat lulligMet andere woorden niet huilen, tenminste al 1 vrouw die met je op date wilde
Wat is dat toch met dat gegeneraliseer over wat vrouwen wel of niet leuk vinden?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen. Laat het gaan. Makkelijk gezegd, maar het moet wel.
Ga weer daten, nieuwe vrouwen ontmoeten en probeer het eens op een andere manier. In plaats van hoteldebotel te zijn, haar na dates even paar dagen niet reageren om haar even tijd te geven na een date. Het is voor haar een emotionele achtbaan. Ze heeft gewoon tijd nodig om dat te verwerken en te denken aan die fijne date met jou. Ze moet je verlangen. Als je dan na de date steeds op haar huid zit, werkt dat alleen maar averechts en heeft ze geen tijd om de date te verwerken en om aan je te denken.
Uit ervaring is het zo dat je altijd, maar ook altijd moet meegaan met haar flow. Is ze iemand die niet veel appt, app dan ook niet veel. Appt ze per keer maar 1 zin. Dan app je ook maar 1 zin terug. Appt ze juist heeeel veel. Dan moet je je drang in bedwang houden door evenveel of minder terug te appen. Dus: evenveel terugappen of wat minder is altijd het best. Ga nooit meer appen dan dat zij doet.
Houd appcontact puur voor logistieke doeleinden: waar gaan we daten, wanneer gaan we daten, he gaan we daar komen, waar gaan we van te voren uit eten en hoelaat. PUNT. Houd het classy en zakelijk. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als jij in je appbericht al deze punten in 1 bericht kunt stoppen, dan weet ze dat je to the point bent en niet van de poespas bent. En dat je niet om dingen heen draait maar van het aanpakken bent. Daar houden vrouwen van.
Als je dit hebt verstuurd en ze geeft een akkoord: niet meer appen!! App haar weer de dag voor de date om te peilen of het doorgaat. Als ze dan ook een akkoord geeft: veel plezier op de date! Ga dan ook niet na haar goedkeuren hele verhalen appen en vragen hoe 'haar dag was'. Dodelijk saai![]()
Laat haar denken aan de date en laat haar de spanning voelen van de date. Als jullie dan iets leuks gaan doen dan is dat helemaal BINGO!
jaja, ik breng het wat eenzijdig. My badquote:Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat gegeneraliseer over wat vrouwen wel of niet leuk vinden?
Welke verdediging?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]
jaja, ik breng het wat eenzijdig. My bad![]()
NIET ALLE VROUWEN ZIJN HETZELFDE.
Mijn doel van die ene post is: probeer eens iets anders richting die user. In plaats van steeds maar veel appen, even je strategie veranderen door juist iets minder te appen.
En trust me, hij gaat nog meer falen in het daten. Net als ik veel heb gefaald en nog steeds wel faal. Maar daar leer je van
Waarom meteen in de verdediging schieten? @:Yasmin23
Ik stop al, anders krijg ik een represaille van Mod.
Ja, maar ik zeg toch: 'uit ervaringen'. Dat impliceert dat ik dit niet plak op iedere vrouw of man die aan het daten is. Ik probeer meer te zeggen: probeer iets anders de volgende date. En daarbij geef ik tips om HOE dat te doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Welke verdediging?
Je post is toch wat kort door de bocht over de vrouw?
Je begint idd met uit ervaring. Daarna ga je verder met ; vrouwen vinden etc.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:57 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg toch: 'uit ervaringen'. Dat impliceert dat ik dit niet plak op iedere vrouw of man die aan het daten is. Ik probeer meer te zeggen: probeer iets anders de volgende date.
Je zegt het zelf.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je begint idd met uit ervaring. Daarna ga je verder met ; vrouwen vinden etc.
Iedereen is anders
Ik zal maar niks meer roepen over formuleren, oké?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Je zegt het zelf.
Je moet die post in zijn context bezien. Een zinnetje eruit halen kan iedereen. Alleen moet je die post in zijn geheel bezien.....
En ik zeg ook dat hij met haar flow mee moet gaan. Impliceer ik daar ook 'alle vrouwen'.. nee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:10 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zal maar niks meer roepen over formuleren, oké?Ik schrijf geen essay of een scriptie oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen moeten sommige mensen even wat beter lezen in plaats van meteen verwijten maken. En dan bedoel ik niet per definitie @Yasmin23
Wie schiet hier nou in de verdediging eigenlijk? :pquote:Op maandag 20 mei 2019 22:12 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik schrijf geen essay of een scriptie oké?
Alleen moeten sommige mensen even wat beter lezen in plaats van meteen verwijten maken. En dan bedoel ik niet per definitie @:Yasmin23
Jij ging in de verdediging, ik in de aanvalquote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie schiet hier nou in de verdediging eigenlijk? :p
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:25 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jij ging in de verdediging, ik in de aanval
In beide strategieën zit een punt. Ik denk niet dat de ene beter of slechter is dan de ander. Alleen ben ik wel van mening (en uit ervaring) is dat het niet uitmaakt of je de bal bij haar laat of niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:39 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, vanmiddag met mijn maten van mening verschild op een onderwerp, namelijk: bij wie laat je het initiatief? Weet niet of dit een eigen topic waard is, zo ja, dan doe ik dat wel.
Ik ben altijd van de bal bij haar laten. Bijvoorbeeld: ik vraag om een date volgende week, ze weet vervolgens niet of ze kan. Ik zeg dan altijd: "App me maar als je het weet." Mijn filosofie is namelijk: ik heb meer dingen te doen dan op een date met jou azen. Als je interesse hebt, kom je vanzelf wel over de brug. En als je niet meer reageert, heb ik je eruit gefilterd, want ik heb ook geen zin om achter iemand aan te gaan met weinig interesse. En steeds naar een date vragen is ook best wanhopig. Ik vraag dan ook altijd niet meer dan één keer een meid om een eerste date.
Mijn maten doen het andersom, die zouden het laten en de volgende week het nog een keer vragen. Ze zeggen namelijk dat meiden veel aandacht van jongens hebben en je eruit moet springen door iets meer moeite te doen.
Wat is jullie mening? Ik ben slecht in day game.
Kopieer dit even naar het topic dat ik net geopend heb.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:56 schreef black-soldier het volgende:
[..]
In beide strategieën zit een punt. Ik denk niet dat de ene beter of slechter is dan de ander. Alleen ben ik wel van mening (en uit ervaring) is dat het niet uitmaakt of je de bal bij haar laat of niet.
Als ze werkelijk interesse in je heeft, dan zegt ze op je vraag of ze met je wil daten volmondig 'ja' op. Een vrouw die echt met je wil daten gaat niet om je vraag heen draaien of smoesjes verzinnen. Een vrouw die zegt 'ik kan niet', 'ik heb het druk', 'ik kan niet want werk', is voor mij een red flag. Als ze zoiets zegt, dan laat ik het meestal gaan en date ik verder. Als ze op een later moment weer contact zoekt, dan kijk ik of ik nog interesse heb of nog met haar wil daten. Maar dit betekent niet dat ik haar al heb afgeschreven. Zeker niet. Bij alarmbellen laat ik haar met rust en focus ik mijn aandacht op andere vrouwen.
Paar keer (ik denk 2 keer) dat een vrouw na een tijdje weer contact zocht uit haarzelf en een date voorstelde. Met mijn huidige date zitten ook veel tijd tussen dates en appen we niet elke dag. Soms bijna een week niet. Maar als het puntje bij paaltje komt (lees: op date gaan), kunnen we meestal binnen 2 minuten een concrete date plannen.
Dus ik denk dat je moet leren om de alarmbellen te zien. Dus ik leun meer op je eerste strategie dan de tweede. Want bij de tweede kan je overkomen dat je wanhopig bent en dat ze een strop om haar nek voelt. Als je op dat punt bent, is er geen weg meer terug, terwijl als je haar laat gaan, de kans op een date juist niet is vergaan.
Gewoon lekker jezelf zijn joh.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef snoesje45 het volgende:
Ik kan het allemaal hebben hoorga het de volgende keer beperken met het appen.
Of gewoon even goedemorgen wensenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 06:55 schreef snoesje45 het volgende:
Wel gewoon weer een bericht op me telefoon van haar toen ik net wakker werd. Denk dat ik er maar even niet meer op reageer
Stuur je haar een filmpje waar je met je hondje aan het knuffelen bent.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:55 schreef snoesje45 het volgende:
En dan krijg ik goedemorgen terug.. en dan?
Gewoon normaal doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:55 schreef snoesje45 het volgende:
Laat haar gaan, ze is een echt een naar persoon in mijn ogen en je verdient beter. Zou als ik jou was echt niets meer terugsturen en hé-le-maal klaar zijn met die spelletjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:55 schreef snoesje45 het volgende:
Oe! <3quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:16 schreef Kopjechino het volgende:
In other news. Het gaat goed tussen mij en mijn date. We gaan zondag afspreken. Met lekker weer naar de dierentuin, met regen glow in the dark golf. Toch nog een beetje soort van sportief
We appen elke dag, en hij maakt een David Bowie artwork voor mij die hij het liefst zondag al wil geven. Hoop alleen niet dat er dan tranen opkomen, want er heeft nog nooit iemand zoiets liefs voor mij gedaan
I approve 👍quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen. Laat het gaan. Makkelijk gezegd, maar het moet wel.
Ga weer daten, nieuwe vrouwen ontmoeten en probeer het eens op een andere manier. In plaats van hoteldebotel te zijn, haar na dates even paar dagen niet reageren om haar even tijd te geven na een date. Het is voor haar een emotionele achtbaan. Ze heeft gewoon tijd nodig om dat te verwerken en te denken aan die fijne date met jou. Ze moet je verlangen. Als je dan na de date steeds op haar huid zit, werkt dat alleen maar averechts en heeft ze geen tijd om de date te verwerken en om aan je te denken.
Uit ervaring is het zo dat je altijd, maar ook altijd moet meegaan met haar flow. Is ze iemand die niet veel appt, app dan ook niet veel. Appt ze per keer maar 1 zin. Dan app je ook maar 1 zin terug. Appt ze juist heeeel veel. Dan moet je je drang in bedwang houden door evenveel of minder terug te appen. Dus: evenveel terugappen of wat minder is altijd het best. Ga nooit meer appen dan dat zij doet.
Houd appcontact puur voor logistieke doeleinden: waar gaan we daten, wanneer gaan we daten, he gaan we daar komen, waar gaan we van te voren uit eten en hoelaat. PUNT. Houd het classy en zakelijk. Vrouwen houden van duidelijkheid en initiatief. Als jij in je appbericht al deze punten in 1 bericht kunt stoppen, dan weet ze dat je to the point bent en niet van de poespas bent. En dat je niet om dingen heen draait maar van het aanpakken bent. Daar houden vrouwen van.
Als je dit hebt verstuurd en ze geeft een akkoord: niet meer appen!! App haar weer de dag voor de date om te peilen of het doorgaat. Als ze dan ook een akkoord geeft: veel plezier op de date! Ga dan ook niet na haar goedkeuren hele verhalen appen en vragen hoe 'haar dag was'. Dodelijk saai![]()
Laat haar denken aan de date en laat haar de spanning voelen van de date. Als jullie dan iets leuks gaan doen dan is dat helemaal BINGO!
Volgens black-soldier is hij dus slecht bezig. Appen jullie nu dagelijks hoe jullie dag is, of over andere dingen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:16 schreef Kopjechino het volgende:
In other news. Het gaat goed tussen mij en mijn date. We gaan zondag afspreken. Met lekker weer naar de dierentuin, met regen glow in the dark golf. Toch nog een beetje soort van sportief
We appen elke dag, en hij maakt een David Bowie artwork voor mij die hij het liefst zondag al wil geven. Hoop alleen niet dat er dan tranen opkomen, want er heeft nog nooit iemand zoiets liefs voor mij gedaan
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik date dus enkel met mensen waar ik een fatsoenlijk gesprek mee kan voeren
Je hoeft me niet dood te smsen.. maar puur uitwisseling van de logistiek.. tja
Als ik online al geen gesprek met iemand kan voeren over wat je / me bezig houdt of interesse heeft... ga ik daar niet veel tijd en moeite insteken en er mee afspreken.
Zo zie je maar... er is niet 1 standaardtaktiek van toepassing op alle dates.
Zal best, maar als er na de date weinig app contact is, is dat in mijn ogen geen goed teken. We hebben het over vanalles. En hij is aan het werk, en ik ook (behalve vandaag), dus het is niet zo dat we honderden berichtjes op een dag sturenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens black-soldier is hij dus slecht bezig. Appen jullie nu dagelijks hoe jullie dag is, of over andere dingen?
Even een paar uur laten liggen. Laat haar maar even het werk doen. Je moet je afvragen waarom ze opeens weer een bericht stuurt. Juist ja, omdat jij haar met rust hebt gelaten. Ze zoekt weer aandacht. Als jij die meteen weer geeft, dan heeft ze je weer te pakken (even gechargeerd gezegd).quote:Op dinsdag 21 mei 2019 06:55 schreef snoesje45 het volgende:
Wel gewoon weer een bericht op me telefoon van haar toen ik net wakker werd. Denk dat ik er maar even niet meer op reageer
Jezus christus man.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Even een paar uur laten liggen. Laat haar maar even het werk doen. Je moet je afvragen waarom ze opeens weer een bericht stuurt. Juist ja, omdat jij haar met rust hebt gelaten. Ze zoekt weer aandacht. Als jij die meteen weer geeft, dan heeft ze je weer te pakken (even gechargeerd gezegd).
Stuur later in de middag weer een bericht terug. Ga niet hele verhalen appen. App zakelijk en koel terug. Probeer te peilen wat ze nou wil. Leg de bal bij haar, zonder hele verhalen te appen maar wel gewoon op haar te reageren. Haar helemaal negeren vind ik niet kunnen. Maar probeer over te komen dat het jou weinig boeit als ze niets met je wil en dat jij gemakkelijk over deze situatie heen kan stappen en nieuwe vrouwen leert kennen. Hoe meer deze situatie jou emotioneel aangrijpt, hoe wanhopiger je overkomt (jaja, even gechargeerd voordat iedereen weer over mij heen valt...).
Pak het koeltjes en zakelijk aan. App met mate en app slechts het noodzakelijke. Mocht je na een paar dagen achter komen dat ze je weer ziet zitten, stel dan een date voor. Let op: ga niet eromheen draaien. Stel dag, tijd, waar, hoe en wat voor in één appbericht. Ga niet over dingen heen draaien. Mocht ze daarop positief antwoorden, laat het dan zo tot de dag voor de date. Ga daartussen niet hele verhalen vertellen en vragen hoe haar dag was. Op de dag voorafgaand aan de date, ga je peilen of het nog doorgaat. That's it.
Ik post met beperkte informatie, dus als dit niet helemaal klopt met jouw situatie, my bad. Ik ken je situatie niet van a tot z. En ik onderschrijf de post van @:Kopjechino
Niet zomaar conclusies trekken zonder argumentenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens black-soldier is hij dus slecht bezig. Appen jullie nu dagelijks hoe jullie dag is, of over andere dingen?
Klopt helemaal. En ze zoekt nu aandacht.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze had toch al gezegd dat ze geen relatie zag zitten of heb ik wat gemist?
Ja doe normaal man. Met je gekke regeltjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:36 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Jezus Christus heeft er niets mee te maken![]()
Past dit niet in je straatje?
Hoezo?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:38 schreef Cue_ het volgende:
App gewoon zoals je zelf wil. Altijd maar koeltjes reageren kan ook afkeer bij de ander te weeg brengen (hij is niet geintresseerd) en dan ben je wss nog verder van huis.
Als hij/zij jouw stijl van appen niet fijn vindt.. dan passen jullie misschien niet heel goed bij elkaar (als het ver uit elkaar ligt).
Dat jij je laat rondslingeren door vrouwen is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja doe normaal man. Met je gekke regeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |