Lekker saai voor die artiesten. Waarom zo zuinig? Laat ze lekker een mooi stukje Nederland zien. Het is nou niet zo dat er enorme afstanden voor moeten worden afgelegd.quote:Op zondag 1 september 2019 01:01 schreef Greys het volgende:
Ja ik zou postcards in Nederland ook mooi vinden. En dat hoeven geen 'kijk, de artiest doet jolig in de Keukenhof' dingen te zijn.
Hoe ik het nu voor me zie qua postcards (op een haalbare praktische manier waarbij je geen artiesten door heel Nederland hoeft te sleuren):
Elke postcard begint met een paar opvallende/moderne/mooie/typische beelden uit verschillende plekken in Nederland, waarvan steeds één van de beelden uit Rotterdam en de rest elders. Dit in de stijl van de bekendmaking. Passende muziek.
Dus bijvoorbeeld:
- mooi beeld van stormachtige Deltawerken met ruw water
- bollenveld in de avondzon
- een skateboarder bij de kubuswoningen
- de Nachtwacht
Het laatste sfeerbeeld uit Nederland dat getoond werd glittert uiteen in beeld naar de artiest, met een achtergrond van de Erasmusbrug verlicht in de kleuren van de vlag van dat land.
(Stukje met de artiest kan je dan vrij simpel opnemen in een studio voor een greenscreen of hoe heet/werkt dat)
Dat zou best wel heel leuk zijn jaquote:Op zondag 1 september 2019 16:31 schreef Nashipeer het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als er ook één postcard wordt opgenomen in Caribisch Nederland (Bonaire, Sint Eustatius en Saba). Ze horen immers bij het Koninkrijk der Nederlanden.
Ik denk dat er een hoop mensen verbaasd zullen zijn als ze ineens een Caribisch warm eiland voorbij zien komen met felle kleurrijke gebouwen, lichtblauwe zee, een hoop zon en de berg Scenery op Saba (887m).
(Even ervan uitgaande dat ze niet door hebben dat dat deel van de wereld óók bij Nederland hoort)
Ik zie het alleen niet gebeuren wegens de reiskosten om alleen een filmpje van 40 sec op te nemen
Maar wie weet kunnen ze mooie (lucht)beelden van de eilanden ergens verwerken tijdens de shows.
Oh dat lijkt me echt een leuk idee!quote:Op zondag 1 september 2019 16:31 schreef Nashipeer het volgende:
Hoe grappig zou het zijn als er ook één postcard wordt opgenomen in Caribisch Nederland (Bonaire, Sint Eustatius en Saba). Ze horen immers bij het Koninkrijk der Nederlanden.
Ik denk dat er een hoop mensen verbaasd zullen zijn als ze ineens een Caribisch warm eiland voorbij zien komen met felle kleurrijke gebouwen, lichtblauwe zee, een hoop zon en de berg Scenery op Saba (887m).
Als je dat met 43 artiesten moet gaan doen ben je anderhalf/twee maanden bezig met het filmen van de postcards. Van mij mag het hoor, geen idee of het haalbaar is qua tijd en kosten.quote:Op zondag 1 september 2019 12:01 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Lekker saai voor die artiesten. Waarom zo zuinig? Laat ze lekker een mooi stukje Nederland zien. Het is nou niet zo dat er enorme afstanden voor moeten worden afgelegd.
De afgelopen jaren waren ze ook maanden bezig met verschillende opname teams, dus ik ga er van uit dat dat niet gaat afschrikken voor de organisatie dit jaar!quote:Op zondag 1 september 2019 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat met 43 artiesten moet gaan doen ben je anderhalf/twee maanden bezig met het filmen van de postcards. Van mij mag het hoor, geen idee of het haalbaar is qua tijd en kosten.
Alssss Eurovision in Concert ook nog doorgaat dan moeten die artiesten drie keer in een maand naar Nederland reizen. Postcard, EIC en ESF. Sommigen kunnen het dan combineren met EIC maar lang niet allemaal natuurlijk.quote:Op zondag 1 september 2019 22:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De afgelopen jaren waren ze ook maanden bezig met verschillende opname teams, dus ik ga er van uit dat dat niet gaat afschrikken voor de organisatie dit jaar!
Dat doen ze nu toch al jaren?quote:Op zondag 1 september 2019 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je dat met 43 artiesten moet gaan doen ben je anderhalf/twee maanden bezig met het filmen van de postcards. Van mij mag het hoor, geen idee of het haalbaar is qua tijd en kosten.
En 'waarom zo zuinig' was omdat ik las dat er wrs geen geld vanuit Den Haag komt. Heb persoonlijk dan liever dat ze veel geld in een mega goede show steken dan in postcards waarin artiesten door een bollenveld hupsen.Maar mochten er bákken geld zijn waardoor dat allemaal kan, dan graag hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:o)
Filmpje schieten door het land en dan afsluiten met beelden van hun optreden bij EIC. Hatseflats geregeld.quote:Op zondag 1 september 2019 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Alssss Eurovision in Concert ook nog doorgaat dan moeten die artiesten drie keer in een maand naar Nederland reizen. Postcard, EIC en ESF. Sommigen kunnen het dan combineren met EIC maar lang niet allemaal natuurlijk.
Maar goed, als dat praktisch en financieel allemaal kan dan yes.
Met alle respect, maar mag ik zeggen dat ik dit echt een ongelofelijk kutidee vind? Voor het deel over het verleden zou het me geen fluit interesseren als het organiserende land vol trots komt melden dat in dat land toevallig de uitvinding is gedaan van de vouwfiets, het cassettebandje, de garnaalkroket, de diskette of de broek-met-van-die-zakken-aan-de-zijkant. Voor het heden zou het me evenmin interesseren als we van het land informatie krijgen over de hoeveelheid windmolens, de bovengemiddeld verre ontwikkeling van een medicijn tegen de blafhik of het gebruik van een soort asfalt waar zelfs tanks niet voor spoorvorming zorgen. Dat vind ik echt passen bij landen die voor zichzelf de bevestiging nodig hebben dat ze goed bezig zijn, in plaats van ontwikkelde landen als Nederland.quote:Op zondag 8 september 2019 12:59 schreef ijs_beer het volgende:
In de postcards zou je Nederlandse innovaties centraal kunnen stellen. Dat kan gaan van de microscoop van Van Leeuwenhoek tot het project Ruimte aan de Rivier tot de CD van Philips (en ja oké ook Sony) tot agriculturele innovaties tot aan de Deltawerken.
Oké dan Fred_B.quote:Op zondag 8 september 2019 16:55 schreef Fred_B het volgende:
Uit het genoemde topic:
[..]
Een voorstel van de immer gerespecteerde, alom geliefde en aanbevolen door topFOK!kers IJs_beer. Mag ik zeggen dat ik dit echt een ongelofelijk kutidee vind? Voor het deel over het verleden zou het me geen fluit interesseren als het organiserende land vol trots komt melden dat in dat land toevallig de uitvinding is gedaan van de vouwfiets, het cassettebandje, de garnaalkroket, de diskette of de broek-met-van-die-zakken-aan-de-zijkant. Voor het heden zou het me evenmin interesseren als we van het land informatie krijgen over de hoeveelheid windmolens, de bovengemiddeld verre ontwikkeling van een medicijn tegen de blafhik of het gebruik van een soort asfalt waar zelfs tanks niet voor spoorvorming zorgen. Dat vind ik echt passen bij landen die voor zichzelf de bevestiging nodig hebben dat ze goed bezig zijn, in plaats van ontwikkelde landen als Nederland.
Ik geef alleen maar aan hoe zoiets eruit ziet als een ander land het doet en hoe het dan overkomt, ik maak jou toch niet belachelijk?quote:Op zondag 8 september 2019 16:58 schreef ijs_beer het volgende:
Het had op zich ook zonder dat stukje belachelijk maken gekund. Maar you do you.
Mja, dat was misschien wat flauw, maar vooral bedoeld om de post niet te zuur over te laten komen. Ik heb het weggehaald in elk geval.quote:Op zondag 8 september 2019 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
Oh nou. Ik las het begin van je post ietwat cynisch. Da's het vervelende van tekst hé, je krijgt er wel eens een beeld bij dat niet klopt.
Moet perfect lukken met de juiste organisatie. Vorig jaar deden ze dat ook én ze moesten zelfs nog een dans aangeleerd krijgen.quote:Op zondag 1 september 2019 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |