quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:39 schreef lashatumbai het volgende:
@:Nexum zit nu in de intercity op weg naar Arnhem.
Bij het eerste filmpje kan ik de John Frostbrug duidelijk in beeld zien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:58 schreef molloot200 het volgende:
Zo dicht bij huis Op haar Instagram pagina is nog een nieuw shot te zien. Verlaten gebouw. Graffiti in Arnhem?
Ik check!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:42 schreef Em31 het volgende:
Weet iemand waar hij is?
@:Strani zegt hij misschien nog iets interessants?
quote:
Je bent geweldig Dankjewel!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt ie:
Heel blij, eerste keer in Nederland. Fantastisch team, is heel enthousiast over wat hij ziet, blij om in alle talen te kunnen praten. Hij kan zich niet herinneren hoe je 'Dutch' in het Spaans zegt (wat!? ).
De mensen zijn geweldig, prima behandeling en goed eten. Hij verwacht heel blij te zijn met hoe het in mei zal gaan. We zijn heel dichtbij het ESF en om dit op te nemen in het gastland doet je je thuisvoelen dus de volgende keer zal het minder eng zijn. Hij heeft er zin in.
Hij is ook heel blij met z'n mensen; dat is het belangrijkst om je thuis te voelen. Dat is waar het om gaat; om een geweldige ervaring te hebben, maar met de mensen die belangrijk voor je zijn.
Even getweet, want best een leuk nieuwtje over dat met die ogen! 👀quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:40 schreef Em31 het volgende:
Er mag blijkbaar toch wel wat gedeeld worden!
Elke postcard begint met het openen van de ogen van de artiest.
Dat vind ik nou goed bedachtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Even getweet, want best een leuk nieuwtje over dat met die ogen! 👀
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:16 schreef GeorgeM het volgende:
@:Strani, onze enige echte eigen Iberogast
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:16 schreef GeorgeM het volgende:
@:Strani, onze enige echte eigen Iberogast
ZO LEUK OM TE ZIENquote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:40 schreef Em31 het volgende:
Er mag blijkbaar toch wel wat gedeeld worden!
Elke postcard begint met het openen van de ogen van de artiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |