Heel veel plezier vanavond tijdens de finale!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Plaats alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies, trollen) belanden in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
tuurlijk. Om 8 uur had ik al gedoucht en zat ik met gewassen haartjes voor de tvquote:
Glaasje chocomel, bakje rozijnenquote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef Oscar. het volgende:
[..]
tuurlijk. Om 8 uur had ik al gedoucht en zat ik met gewassen haartjes voor de tv
Had ik door.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze komen op volgorde van de jury dus dat duurt nog even
zekerquote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef Marcoss het volgende:
Dit is wel betere volgorde dan voorgaande jaren
schaaltje chippiesquote:
quote:
Lol, ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:53 schreef Yaku het volgende:
Waarom ben ik nerveus. Dit kan mij eigenlijk niks schelen als het straks voorbij is.
quote:Op zondag 19 mei 2019 00:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie van jullie heeft laatste ESF-winst van Nederland meegemaakt (1975)
quote:
Palestina sjaaltjequote:
Moi...quote:Op zondag 19 mei 2019 00:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie van jullie heeft laatste ESF-winst van Nederland meegemaakt (1975)?
Nee echtquote:
Itt het raseueopese Australiequote:Op zondag 19 mei 2019 00:55 schreef -Chakotay- het volgende:
ik vind het toch wel frappant dat een arrogant land als Israel zelf zegt of het meedoet of niet..
misschien moeten wij eens bepalen dat het land niet meedoet omdat het niet bij Europa hoort
Untill we score.quote:Op zondag 19 mei 2019 00:55 schreef PzKpfw het volgende:
Hoeveel punten zijn hier wel niet te verdelen?
Net zoveel als netquote:Op zondag 19 mei 2019 00:55 schreef PzKpfw het volgende:
Evenveel als vakjuryquote:Op zondag 19 mei 2019 00:55 schreef PzKpfw het volgende:
lekker manquote:Op zondag 19 mei 2019 00:56 schreef timmmmm het volgende:
Haha die Russische gast links had al wat vodkaatjes op
Meeste punten zijn al weg.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 00:56 schreef Justevo het volgende:
Gaan we niet halen, er zijn niet genoeg punten meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |