Er is toch altijd oorlogquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:06 schreef Le_Professeur het volgende: Er worden momenteel oorlogen bevochten maar jij vecht tegen de slaap
💪👊quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we altijd op jou rekenen.
Heb ik gedaan in al die minuten dat jij geen nieuw topic opende. Van de week ook al, waar ben je mee bezig jonge. Word je vergeetachtig?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe even heel kort vind het idee romantisch
Had de strijd bijna verlorenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er is toch altijd oorlog
Net zo nutteloos als tegen de slaap vechten haha
Huh hebben we het hier van de week over gehad? 😱😥quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in al die minuten dat jij geen nieuw topic opende. Van de week ook al, waar ben je mee bezig jonge. Word je vergeetachtig?
🤦♂😩quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh hebben we het hier van de week over gehad? 😱😥
Geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:18 schreef McBrokkie het volgende:
@:Le_Professeur
Plek 3 lag dit jaar voor het oprapen.
Een derde plek was een prestatie van jewelste geweest voor Arsenal. Absoluut het hoogst haalbare. Maar ja, ze moesten weer choken een aantal wedstrijden voor de eindstreep.
Eeuwig zonde. Ik had het ze absoluut gegund.
Zeg nou maar dat je een ouwe lul bent. Je hoeft je niet te schamenquote:
Nee remqo leg mij geen woorden in de mondquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat je een ouwe lul bent. Je hoeft je niet te schamen
Hahaha ik zal voor je duimenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik gek genoeg nog niet
Eens zien of ik dit onthoud haha
Lijd jij aan insomnia (slapeloosheid)?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er is toch altijd oorlog
Net zo nutteloos als tegen de slaap vechten haha
Ik slaap meestal binnen 10 seconden nadat ik mn ogen dichtdoequote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:22 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Lijd jij aan insomnia (slapeloosheid)?
Heel goed, geniet ervanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dankje ik ga nu met een gerust hart slapen
Dat is goed om te horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik slaap meestal binnen 10 seconden nadat ik mn ogen dichtdoe
Kam je soms haren over een kalend hoofd om iets te verbergen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee remqo leg mij geen woorden in de mond
Wat noem je oud, beste Remqo?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kam je soms haren over een kalend hoofd om iets te verbergen?
Maar welterusten.
Ik zou je wel doen, met een zak over je hoofd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:39 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Wat noem je oud, beste Remqo?
Ik ben pas 27 en ik heb beginnende inhammen (de eerste tekenen van kaalheid).
Ben ik nu ook een oude lul?
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik 37 ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:39 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Wat noem je oud, beste Remqo?
Ik ben pas 27 en ik heb beginnende inhammen (de eerste tekenen van kaalheid).
Ben ik nu ook een oude lul?
Nou nou nou. Wat een praatjes, Stray_cat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou je wel doen, met een zak over je hoofd.
Heel goed, brada!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik 37 ben.
Heb ook inhammen maar geen vogelnestje in mijn zachte blonde haardos.
Sorryquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nou nou nou. Wat een praatjes, Stray_cat.
Ik vergeef je, wijffie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wijffiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:07 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik vergeef je, wijffie.
[ afbeelding ]
Heyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geilquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf insmeren met vissticks kan wel, beetje afgekoeld uit de blender.
Met abortie is dat allemaal over?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:27 schreef Myrr het volgende:
En van al die kinderen die eeuwenlang en vandaag ook nog steeds in weeshuizen misbruikt en mishandeld worden?
Of kinderen die verhandeld worden omdat ze toch ongewenst zijn en niemand een fuck om ze geeft.
True, maar wil het toch horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy mag geen mening hebben want die heeft geen baarmoeder, zelfs niet eentje in bruikleen.
Dat mag Jimmy gewoon hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy mag geen mening hebben want die heeft geen baarmoeder, zelfs niet eentje in bruikleen.
Niet elk ongewenst persoon die een abortie had moeten ondergaan wordt misbruikt al dan niet in een instelling.quote:
Heeft vaak een religieuze achtergrond, oude al dan niet homofiele mannen doen niets liever dan vrouwen de wet voorschrijven, tot in de baarmoeder toe.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:33 schreef Myrr het volgende:
Abortus verbieden verkleint in ieder geval niet dat probleem.
En gezien Alabama zal de populatie aan gehandicapten ook toenemen.
Snap echt niet hoe je tegen abortus kunt zijn.dan vermoed ik dat het van Jimmy gewoon een act is maar zoveel mensen zijn er tegen, echt achterlijk. Bijna alleen mannen ook.
Knettergekke vleermuis dat het is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, gelukkig komt Jimmy alleen online als het donker is, aangezien hij daglicht niet aan kan.
als het aan mij ligt ontnemen we hen die rechten ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Het enige recht dat vrouwen hebben is het aanrecht.
De kern van waarheid die hierin zit is dat er maar erg weinig vrouwen wereldberoemde topkoks zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
als het aan mij ligt ontnemen we hen die rechten ook
Jij mag geen mening hebben hequote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:43 schreef SideEffect het volgende:
De wereld is beter af zonder vrouwen en homo’s
RTquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Is dit een eufemisme?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
RT
Daarom ben ik brownie aan het bakken
Neequote:
En zwijgplichtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Haha poepquote:
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Maar helaas komen de wijven me niet meer aanwaaien. Ooit was dat anders. Soms heb ik een pareltje, eentje van het hoogste niveau qua schoonheid en geilheid. En dan weer lange tijd niks.
Dan heb je jezelf laten verslonzen in hedonisme.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Maar helaas komen de wijven me niet meer aanwaaien. Ooit was dat anders. Soms heb ik een pareltje, eentje van het hoogste niveau qua schoonheid en geilheid. En dan weer lange tijd niks.
Ik kom ze wel even afhandig makenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
RT
Daarom ben ik brownie aan het bakken
NielsGodquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Is het ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd jammer als het redelijk is
Ik ook, waren 5 heerlijke uren vergeleken met die 3 uur de dag ervoorquote:
Oh maar fit ben ik nooitquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Een fitte Zosk is wel een sieraad voor de mensheid me dunkt
Dat trek ik nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, waren 5 heerlijke uren vergeleken met die 3 uur de dag ervoor
kom naar de sportschoolquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh maar fit ben ik nooitzit altijd de hele dag te gapen
Ben je papa geworden?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, waren 5 heerlijke uren vergeleken met die 3 uur de dag ervoor
Niet overdrijven, een sieraad voor de sc is al heel watquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Een fitte Zosk is wel een sieraad voor de mensheid me dunkt
Ja ok, mee eens, hij maakt ons ook al een beetje leuker.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet overdrijven, een sieraad voor de sc is al heel wat
Oh ik drink geen koffie in het weekendquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja eerst koffie en dan lekker poepen
Altijd een zwak gehad voor zoskquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef SideEffect het volgende:
Wat heb je gedaan/gezegd Zosk? Allen mannen in de sc zijn opeens verliefd op je geworden
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef SideEffect het volgende:
Wat heb je gedaan/gezegd Zosk? Allen mannen in de sc zijn opeens verliefd op je geworden
laat mij hier buitenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef SideEffect het volgende:
Alleen uitstraling hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:34 schreef SideEffect het volgende:
Bedoel je dan het mes of de piemel?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alleen uitstraling hoor.
Als je tegen hem lief bent moet je goed achterom kijken.
jij hebt vast een heel spannend leven, loop je straks ook een keer door het groene licht als het begint te knipperen?quote:
Piemel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedoel je dan het mes of de piemel?
Ben nog hetero en te zachtaardig voor een mes, heb wel een scherpe tong die het hart kan raken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Piemel.
Al begin ik nu te twijfelen..
Ik reis met de autoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
jij hebt vast een heel spannend leven, loop je straks ook een keer door het groene licht als het begint te knipperen?
Ik drink doordeweeks alleen koffie omdat het helpt, is niet eens lekkere koffie op werkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink echt 20 bakken koffie in het weekend of zo anders heeft het geen zin om mijn bed uit te springen
Ja same, same, verschrikkelijke bruine drab bij ons ook, heb wel eens buikkrampen daardoor denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik drink doordeweeks alleen koffie omdat het helpt, is niet eens lekkere koffie op werk
Beetje overdreven, vind je het wel lekker?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink echt 20 bakken koffie in het weekend of zo anders heeft het geen zin om mijn bed uit te springen
Ik drink zowel melk als frisdrank uit de fles anders hoeft het van mij niet, tot groot afgrijzen van degene waarmee ik samenwoon op dat moment.quote:
Achquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat is wel lekker maar wordt zo vies
Frisdrank niet, maar dat drink ik sowieso nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik drink zowel melk als frisdrank uit de fles anders hoeft het van mij niet, tot groot afgrijzen van degene waarmee ik samenwoon op dat moment.
Koffieverslaafd dus 2/3e van de inname kan ik serieus intens van genieten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vind je het wel lekker?
Ik echt zelden, fruitsapjes wel regelmatig maar sinds ik merk dat jij antisuiker bent en ik het daar een beetje mee eens ben zit daar bij mij ook de rem opquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Frisdrank niet, maar dat drink ik sowieso niet
Nou nee dat helaas niet omdat ik vier weken een kloppende leak heb gezien maar wel benieuwd naar de uitwerking ervan.quote:
Ja ik heb gisteren ook al iets gelezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee dat helaas niet omdat ik vier weken een kloppende leak heb gezien maar wel benieuwd naar de uitwerking ervan.
Oooooh, zonde?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren ook al iets gelezen.
Verstandig, suiker is als vergifquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik echt zelden, fruitsapjes wel regelmatig maar sinds ik merk dat jij antisuiker bent en ik het daar een beetje mee eens ben zit daar bij mij ook de rem op
Haha sukkelquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren ook al iets gelezen.
Frappant altijd, in Europa is zout het ultieme kwaad en in de VS suiker.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verstandig, suiker is als vergif
Walgelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja same, same, verschrikkelijke bruine drab bij ons ook, heb wel eens buikkrampen daardoor denk ik.
Heeeeeeey Kaneel, geef je vijf centen eens dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou spannend hoor, hoe zal het aflopen
Heb kennelijk de leaks gelezen, dus zal niet spoilen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeey Kaneel, geef je vijf centen eens dan?
Jij ook alquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb kennelijk de leaks gelezen, dus zal niet spoilen.
Ik moet soms werken en om 5 uur op maar vroeg slapen lukt niet/is zo zondequote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat trek ik niet
Heb je weer kittens ofzo
Echt hè @Der_Mannquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
Game of Thrones.Altijd al een overhypede kutserie dus mooi dat al die mensen janken over het niveau ervan.
Dat is toch die gezonde hetero die op kleine jongetjes valt gezien die ene UI van hemquote:
nounounouquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:32 schreef Catkiller het volgende:
Game of Thrones.Altijd al een overhypede kutserie dus mooi dat al die mensen janken over het niveau ervan.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Hoe+youtube+ads+blocker+op+iPad%3F
Safari jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga nou eens 2 minuten zelf leren googelen, luie baviaan
Omdat meisjes zoals jij ook wel eens op piemeljacht willen op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:00 schreef Crack_ het volgende:
hoezo is de bouwmarkt op zaterdag ook niet gewoon tot 10 open
OMDAT JE DAN AL DE HELE DAG VRIJ HEBTquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:00 schreef Crack_ het volgende:
hoezo is de bouwmarkt op zaterdag ook niet gewoon tot 10 open
niet zo vroeg johquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat meisjes zoals jij ook wel eens op piemeljacht willen op een zaterdagavond.
NEE NIET maar dat is tijdelijk ja maarja stil nouquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
OMDAT JE DAN AL DE HELE DAG VRIJ HEBT
Ja wmb had die CL finale vanavond wel gemogen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beetje saai weekend zo zonder voetbal
genotquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wmb had die CL finale vanavond wel gemogen.
Fa Cup finale, jodokus kwarkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beetje saai weekend zo zonder voetbal
Ben je voor Duitsland?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgend jaar winnen we het EK voetbal
Nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland heeft twee toptalenten, een die gearriveerd is op het wereldtoneel, een godsdienstwaanzinnige instabiele, twee bijzondere subtoppers en een heleboel matigheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland heeft twee toptalenten, een die gearriveerd is op het wereldtoneel, een godsdienstwaanzinnige instabiele, twee bijzondere subtoppers en een heleboel matigheid.
De roon gaat ons redden!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland heeft twee toptalenten, een die gearriveerd is op het wereldtoneel, een godsdienstwaanzinnige instabiele, twee bijzondere subtoppers en een heleboel matigheid.
Ok Ronaldquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks. Ben gewoon vrij zeker.
Tweede is nog te hoog.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:16 schreef HPLC het volgende:
ik hoop dat Nederland vanavond tweede wordt en die poppenkast hier niet heen hoeft
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:16 schreef HPLC het volgende:
ik hoop dat Nederland vanavond tweede wordt en die poppenkast hier niet heen hoeft
flikker nou op met dat gezeik, idioten.quote:
Ah oké, dan maar gewoon zo iddquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik moet soms werken en om 5 uur op maar vroeg slapen lukt niet/is zo zonde
Je dikke hoerenmoeder volgepompt door die vieze gladjakkers van een presentatoren voor jouw dansschoentjesquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
flikker nou op met dat gezeik, idioten.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder volgepompt door die vieze gladjakkers van een presentatoren voor jouw dansschoentjes
altijd maar dat gehak omdat het geen schreeuwerige metaltroep isquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:16 schreef HPLC het volgende:
Is wel redelijk accuraat ja. We zijn goed op weg, maar er staat nog lang geen wereldploeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
alsof ik alleen daar maar naar luister, jankbalquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
altijd maar dat gehak omdat het geen schreeuwerige metaltroep is
Jij jankt om het esf hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
alsof ik alleen daar maar naar luister, jankbal
Ik sta ieder jaar gewoon achter nederland, dit jaar vind ik het wel een lekker nummer jazekerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En jij doet gepikeerd omdat jij dat homoliedje zo leuk vindt
Alleen als je er aan twijfeltquote:
je bent gay als je je seksueel of romantisch aangetrokken voelt tot mensen van hetzelfde geslachtquote:
@TARDIS.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent gay als je je seksueel of romantisch aangetrokken voelt tot mensen van hetzelfde geslacht
Oh geil alleen soms op grote piemels maar dat is niks tochquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent gay als je je seksueel of romantisch aangetrokken voelt tot mensen van hetzelfde geslacht
De hele gifbeker der wansmaak moet leeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:16 schreef Zosk het volgende:
Oh Jezus het begint nu pas![]()
Ik dacht lekker de puntenverdeling kijken zodra ik thuiskom maar helaas
Vreselijkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele gifbeker der wansmaak moet leeg.
Echt een zieke afknapper dat je hier naar kijkt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik sta ieder jaar gewoon achter nederland, dit jaar vind ik het wel een lekker nummer jazeker
Jezus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb toevallig wel wijn in huis
En nog een halve fles Goldstrike
Ik heb daar paar weken geleden nog alles van uitgekotstquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jezus.
Goldstrike. Trauma's.
Neem ff paar slokken.
Ja snap ik wel. Laatste keer dat ik dat kocht was nog voor ik deze relatie had. Dat doe je niet zo vaak. Snap niet dat het nog bestaat eigenlijk. Dat haal je maar 3 keer in huis voor je je lesje leert.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb daar paar weken geleden nog alles van uitgekotst
Een vriend van mij heeft ooit zo’n hele fles leeggedronken in zijn eentje en alles op mijn slaapkamer (vloerbedekking) ondergekotst. Maanden later rook je het nogquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Laatste keer dat ik dat kocht was nog voor ik deze relatie had. Dat doe je niet zo vaak. Snap niet dat het nog bestaat eigenlijk. Dat haal je maar 3 keer in huis voor je je lesje leert.
heerlijk verhaal dit, echt goud waard hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ooit zo’n hele fles leeggedronken in zijn eentje en alles op mijn slaapkamer (vloerbedekking) ondergekotst. Maanden later rook je het nog
Haha goeiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heerlijk verhaal dit, echt goud waard haha
Naïef dat je geen emmerketting hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft ooit zo’n hele fles leeggedronken in zijn eentje en alles op mijn slaapkamer (vloerbedekking) ondergekotst. Maanden later rook je het nog
Het ging zoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naïef dat je geen emmerketting hebt gemaakt.
En ja dit heb ik gedaan nadat iemand dus ongeveer hetzelfde deed met vodka. Emmer om zijn nek gehangen.
Duh. Hij vraagt dat toch niet voor niets joh. Dakraam. Paar emmer water achteraan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het ging zo
Vriend: hey mag ik uit je dakraam kotsen?
Ik: nee
Vriend: *paniek*
Paar seconden later
Vriend: *kotst alles onder*
Het zat overal
mis die tijd dat we nog echte gesprekken hadden met elkaar, tegenwoordig zit iedereen maar op "sociale" media, meer "asociale" media als je het mij vraagt!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het ging zo
Vriend: hey mag ik uit je dakraam kotsen?
Ik: nee
Vriend: *paniek*
Paar seconden later
Vriend: *kotst alles onder*
Het zat overal
Weet ik, maar ik had daar helemaal geen zin in. Ik dacht die kan makkelijk ff naar beneden naar de wcquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Duh. Hij vraagt dat toch niet voor niets joh. Dakraam. Paar emmer water achteraan.
Ik spreek mijn vrienden ook alleen maar online :squote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mis die tijd dat we nog echte gesprekken hadden met elkaar, tegenwoordig zit iedereen maar op "sociale" media, meer "asociale" media als je het mij vraagt!
Ah nastyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:39 schreef Myrr het volgende:
Iemand had een keer stiekem uit mn raam in de dakgoot genekt in de zomer en elke keer als ik het raam open deed meurde het zo erg.
Dat zijn de betere kinderverjaardagenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:40 schreef Myrr het volgende:
Kom net van een kinder verjaardag maar was mn lievelingskinder en er was een koelkast vol wijn en bier.
En daarna moet hij jou nog even plezieren met een half stijve pik? :squote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:44 schreef Myrr het volgende:
Denk het niet alleen, zeg het ook tegen hem. In tekst en gifjes om het extra te benadrukken. Alleen thuis komen als je ogen dicht vallen en anders niet doei.
Hij moet niets. My body my choice werkt natuurlijk twee kanten op he 🙂😉quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
En daarna moet hij jou nog even plezieren met een half stijve pik? :s
Zo heb je toch meer aan hem lijkt me
Hij pijpt wel lekker als ie dronken is jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij moet niets. My body my choice werkt natuurlijk twee kanten op he 🙂😉
Maar als 'ie wil, mag ie wel. Dronken heeft 'ie zo'n sloppy mondwerk en das ook wel lekker.
Hehe oke, is soms toch ook gewoon lekker als je ff geen keus hebt maar ieder zn ding uiteraardquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij moet niets. My body my choise werkt natuurlijk twee kanten op he 🙂😉
Maar als 'ie wil, mag ie wel. Dronken heeft 'ie zo'n sloppy mondwerk en das ook wel lekker.
Heb nu echt een mental image waar ik om moet lachen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij pijpt wel lekker als ie dronken is ja
Wat heb je gedronkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb nu echt een mental image waar ik om moet lachen.
Ja je kan je zin wel doordrijven maar dat werkt niet als een piemel half slap is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe oke, is soms toch ook gewoon lekker als je ff geen keus hebt maar ieder zn ding uiteraard
Dat kan ik me voorstellen ja
Goed puntquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja je kan je zin wel doordrijven maar dat werkt niet als een piemel half slap is.
Hoezo nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:52 schreef Myrr het volgende:
Maar de mental image liep niet goed af voor Noel.
Ik heb mijn vriend voor we een kind kregen een paar keer zien vechten. En hij houdt niet van piemels. Mijn brein is creatief, dus het werd een grappig verhaal.quote:
Lekker die dronken kop kletsnat squirtenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij moet niets. My body my choice werkt natuurlijk twee kanten op he 🙂😉
Maar als 'ie wil, mag ie wel. Dronken heeft 'ie zo'n sloppy mondwerk en das ook wel lekker. En vingers zijn nooit hald stijf en hij heeft goeie grote mannenhanden dussssss.
Ja echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker die dronken kop kletsnat squirten
Zeer goede postquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker die dronken kop kletsnat squirten
Niets mis meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Klinkt een beetje of je een spons uitknijpt. Heel kort ook.
Vieze wijven die mensen onder zeiken
In mn bek lijkt me niet zoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja vind je het prima als iemand in je bek zeikt?
Maar het is plas. En nep.quote:
Ja nee sorry. Een echte squirt komt vanuit een soort sponsachtig onderontwikkeld iets wat uiteindelijk de prostaat zou worden als ze een man zou zijn. Dat komt uit hele mini kliertjes tussen de plasbuis en de clitoris.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:00 schreef Zosk het volgende:
1 handdoek overigens niets dat is echt zo doorweekt en zit alsnog alles onder
Van squirten dan hè, of hoe je het wilt noemen. Niet lekker op haar hurken gaan zitten zeiken in bed
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar het is plas. En nep.je ziet het ze er ook echt uit persen. Een echte squirt is 1, 2 kleine straaltjes en zonder controle. Die hele zeiken is gewoon zeik en duwt ze er expres uit om jou/ de kijker in de zeik te nemen.
Hm weet niet. Jij zal het ongetwijfeld beter weten dan ik begrijp me niet verkeerd. Maar bij mijn ex en dan twee vingers erin op de juiste manier spoot het er niet uit ofzo maar er liep wel heel erg veel uit en uiteindelijk is alles doorweektquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar het is plas. En nep.je ziet het ze er ook echt uit persen. Een echte squirt is 1, 2 kleine straaltjes en zonder controle. Die hele zeiken is gewoon zeik en duwt ze er expres uit om jou/ de kijker in de zeik te nemen.
Nice. Oké klinkt legit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hm weet niet. Jij zal het ongetwijfeld beter weten dan ik begrijp me niet verkeerd. Maar bij mijn ex en dan twee vingers erin op de juiste manier spoot het er niet uit ofzo maar er liep wel heel erg veel uit en uiteindelijk is alles doorweekt
Ja zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja nee sorry. Een echte squirt komt vanuit een soort sponsachtig onderontwikkeld iets wat uiteindelijk de prostaat zou worden als ze een man zou zijn. Dat komt uit hele mini kliertjes tussen de plasbuis en de clitoris.
Nicequote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
Maar niet een handdoek vol ofzo. Al is iedereen verschillend. Heb ook wel een keer een chick gehad waarvan ik dacht Jezus wat heb jij veel kutvocht.
Jaaaa Oke ik had echt een doorweekte handdoek in gedachtequote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee gewoon een hele grote plek en er helemaal doorheen wel
Haha nee zo erg zeker niet iddquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaaaa Oke ik had echt een doorweekte handdoek in gedachte
Ja dan is het zeik maar gewoon een natte plek is wel legit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee zo erg zeker niet idd
Dat zou ik ook wel beetje bijzonder en heftig vinden
Ruikt wel echt nasty naderhand, tijdens boeit me dat echt nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dan is het zeik maar gewoon een natte plek is wel legit.
HG geur spray. Heb dat ivm mn katten en werkt prima.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ruikt wel echt nasty naderhand, tijdens boeit me dat echt niet
Haha shitquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
HG geur spray. Heb dat ivm mn katten en werkt prima.
Zijn 2 plekjes in de badkamer waar vrouwtjeskatten graag zeiken.quote:
Godverdomme wat kut is dat zegquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zijn 2 plekjes in de badkamer waar vrouwtjeskatten graag zeiken.
Vorige buren hadden er ook last van en die daarvoor ook.
Zal ooit in het verleden wel een kater met een megapenis gewoond hebben met baasje(s) die niet meteen hebben schoon gemaakt.
Ruik het zelf niet maar die bruine poes van ons wel blijkbaar.
Nee ze doet het soms, maar check wel altijd als ik er ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Godverdomme wat kut is dat zeg![]()
Dus jij haalt maandelijks een nieuwe fles?
Haha oké, wat bizarquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee ze doet het soms, maar check wel altijd als ik er ben.
Twee honden in je eentje is te veel, zou het liefst altijd eentje willen maar denk hierna even tijdje nietsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:27 schreef Myrr het volgende:
En ook mijn urge om een puppy te nemen tegenhouden. Fuck huisdieren.
Ik zou mn katten ook niet buiten laten als ik ze had denk ik. Katten op straat is ook vrijwel altijd kut en irritantquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:29 schreef Myrr het volgende:
Die zwarte die toen kwijt was die was helemaal kaal aan het worden waardoor hun voer nu per 3 weken 50 euro is en honderdduizend euro dierenartskosten is nu eindelijk zn haar terug gegroeid. Begint die andere kaal te worden echt DOEEEEEIIIIII.
Is ook alweer beter aan het worden hoor maar Jezus. Word echt leip van ze. Ze mogen ook niet buiten want daar raken ze kwijt.Hou teveel van ze. En andere mensen geven ze eten en dat kotsen ze dan thuis uit.
Ja weet ik crono. Waarom denk je dat ik geen nieuwe meer neem.quote:
Haha shit 10 jaar ook echt nogquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weet ik crono. Waarom denk je dat ik geen nieuwe meer neem.
Is leuk in een dorp waar ze paar jaar dood worden gereden maar wel gewoon buiten zeiken maar dus niet in de stad. Mja. Heb verantwoordelijkheid over ze genomen dus dan beschermt ik ze ook.
Over 10 jaar gaan ze dood en ben ik er vanaf.
Je kan ze ook gewoon onder een auto gooien.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weet ik crono. Waarom denk je dat ik geen nieuwe meer neem.
Is leuk in een dorp waar ze paar jaar dood worden gereden maar wel gewoon buiten zeiken maar dus niet in de stad. Mja. Heb verantwoordelijkheid over ze genomen dus dan beschermt ik ze ook.
Over 10 jaar gaan ze dood en ben ik er vanaf.
Vind het wel lief als zo'n kroelkat bij me komt kroelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou mn katten ook niet buiten laten als ik ze had denk ik. Katten op straat is ook vrijwel altijd kut en irritant
Hjb ben al genoeg katten kwijt geraakt door auto's vroeger. En die van mb zus laatst ook samen begraven en Dikkie was ook pas 4,5.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon onder een auto gooien.
En zo hoort het ook Myrrquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja met hoe ik voor ze zorg gaan ze wel oud worden.
Ik zou mijn honden ook nooit wegdoen maar ben over X aantal jaar van de ene kant wel blij dat ik ff ‘rust’ hebquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het wel lief als zo'n kroelkat bij me komt kroelen.Maar ja hier zijn geen tuinen. Alleen dakterassen. En auto's. En mensen die je niet kent.
Word echt bloedlink van het idee dat iemand mijn Moessie en Nona iets aandoet.
Ook al wil ik ze niet omdat ze irritant zijn en geld kosten en zeiken.En moet twee x per dag stofzuigen bij de kattenbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |