Hoezo nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:52 schreef Myrr het volgende:
Maar de mental image liep niet goed af voor Noel.
Ik heb mijn vriend voor we een kind kregen een paar keer zien vechten. En hij houdt niet van piemels. Mijn brein is creatief, dus het werd een grappig verhaal.quote:
Lekker die dronken kop kletsnat squirtenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij moet niets. My body my choice werkt natuurlijk twee kanten op he 🙂😉
Maar als 'ie wil, mag ie wel. Dronken heeft 'ie zo'n sloppy mondwerk en das ook wel lekker. En vingers zijn nooit hald stijf en hij heeft goeie grote mannenhanden dussssss.
Ja echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker die dronken kop kletsnat squirten
Zeer goede postquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker die dronken kop kletsnat squirten
Niets mis meequote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:57 schreef Myrr het volgende:
Klinkt een beetje of je een spons uitknijpt. Heel kort ook.
Vieze wijven die mensen onder zeiken
In mn bek lijkt me niet zoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja vind je het prima als iemand in je bek zeikt?
Maar het is plas. En nep.quote:
Ja nee sorry. Een echte squirt komt vanuit een soort sponsachtig onderontwikkeld iets wat uiteindelijk de prostaat zou worden als ze een man zou zijn. Dat komt uit hele mini kliertjes tussen de plasbuis en de clitoris.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:00 schreef Zosk het volgende:
1 handdoek overigens niets dat is echt zo doorweekt en zit alsnog alles onder
Van squirten dan hè, of hoe je het wilt noemen. Niet lekker op haar hurken gaan zitten zeiken in bed
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar het is plas. En nep.je ziet het ze er ook echt uit persen. Een echte squirt is 1, 2 kleine straaltjes en zonder controle. Die hele zeiken is gewoon zeik en duwt ze er expres uit om jou/ de kijker in de zeik te nemen.
Hm weet niet. Jij zal het ongetwijfeld beter weten dan ik begrijp me niet verkeerd. Maar bij mijn ex en dan twee vingers erin op de juiste manier spoot het er niet uit ofzo maar er liep wel heel erg veel uit en uiteindelijk is alles doorweektquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar het is plas. En nep.je ziet het ze er ook echt uit persen. Een echte squirt is 1, 2 kleine straaltjes en zonder controle. Die hele zeiken is gewoon zeik en duwt ze er expres uit om jou/ de kijker in de zeik te nemen.
Nice. Oké klinkt legit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hm weet niet. Jij zal het ongetwijfeld beter weten dan ik begrijp me niet verkeerd. Maar bij mijn ex en dan twee vingers erin op de juiste manier spoot het er niet uit ofzo maar er liep wel heel erg veel uit en uiteindelijk is alles doorweekt
Ja zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja nee sorry. Een echte squirt komt vanuit een soort sponsachtig onderontwikkeld iets wat uiteindelijk de prostaat zou worden als ze een man zou zijn. Dat komt uit hele mini kliertjes tussen de plasbuis en de clitoris.
Nicequote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
Maar niet een handdoek vol ofzo. Al is iedereen verschillend. Heb ook wel een keer een chick gehad waarvan ik dacht Jezus wat heb jij veel kutvocht.
Jaaaa Oke ik had echt een doorweekte handdoek in gedachtequote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee gewoon een hele grote plek en er helemaal doorheen wel
Haha nee zo erg zeker niet iddquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaaaa Oke ik had echt een doorweekte handdoek in gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |