Er is toch altijd oorlogquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:06 schreef Le_Professeur het volgende: Er worden momenteel oorlogen bevochten maar jij vecht tegen de slaap
💪👊quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we altijd op jou rekenen.
Heb ik gedaan in al die minuten dat jij geen nieuw topic opende. Van de week ook al, waar ben je mee bezig jonge. Word je vergeetachtig?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe even heel kort vind het idee romantisch
Had de strijd bijna verlorenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er is toch altijd oorlog
Net zo nutteloos als tegen de slaap vechten haha
Huh hebben we het hier van de week over gehad? 😱😥quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in al die minuten dat jij geen nieuw topic opende. Van de week ook al, waar ben je mee bezig jonge. Word je vergeetachtig?
🤦♂😩quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Huh hebben we het hier van de week over gehad? 😱😥
Geen woord aan gelogenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:18 schreef McBrokkie het volgende:
@:Le_Professeur
Plek 3 lag dit jaar voor het oprapen.
Een derde plek was een prestatie van jewelste geweest voor Arsenal. Absoluut het hoogst haalbare. Maar ja, ze moesten weer choken een aantal wedstrijden voor de eindstreep.
Eeuwig zonde. Ik had het ze absoluut gegund.
Zeg nou maar dat je een ouwe lul bent. Je hoeft je niet te schamenquote:
Nee remqo leg mij geen woorden in de mondquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat je een ouwe lul bent. Je hoeft je niet te schamen
Hahaha ik zal voor je duimenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik gek genoeg nog niet
Eens zien of ik dit onthoud haha
Lijd jij aan insomnia (slapeloosheid)?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er is toch altijd oorlog
Net zo nutteloos als tegen de slaap vechten haha
Ik slaap meestal binnen 10 seconden nadat ik mn ogen dichtdoequote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:22 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Lijd jij aan insomnia (slapeloosheid)?
Heel goed, geniet ervanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dankje ik ga nu met een gerust hart slapen
Dat is goed om te horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik slaap meestal binnen 10 seconden nadat ik mn ogen dichtdoe
Kam je soms haren over een kalend hoofd om iets te verbergen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee remqo leg mij geen woorden in de mond
Wat noem je oud, beste Remqo?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kam je soms haren over een kalend hoofd om iets te verbergen?
Maar welterusten.
Ik zou je wel doen, met een zak over je hoofd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:39 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Wat noem je oud, beste Remqo?
Ik ben pas 27 en ik heb beginnende inhammen (de eerste tekenen van kaalheid).
Ben ik nu ook een oude lul?
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik 37 ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:39 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Wat noem je oud, beste Remqo?
Ik ben pas 27 en ik heb beginnende inhammen (de eerste tekenen van kaalheid).
Ben ik nu ook een oude lul?
Nou nou nou. Wat een praatjes, Stray_cat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik zou je wel doen, met een zak over je hoofd.
Heel goed, brada!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schaam me niet om te zeggen dat ik 37 ben.
Heb ook inhammen maar geen vogelnestje in mijn zachte blonde haardos.
Sorryquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Nou nou nou. Wat een praatjes, Stray_cat.
Ik vergeef je, wijffie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wijffiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:07 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik vergeef je, wijffie.
[ afbeelding ]
Heyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geilquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf insmeren met vissticks kan wel, beetje afgekoeld uit de blender.
Met abortie is dat allemaal over?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:27 schreef Myrr het volgende:
En van al die kinderen die eeuwenlang en vandaag ook nog steeds in weeshuizen misbruikt en mishandeld worden?
Of kinderen die verhandeld worden omdat ze toch ongewenst zijn en niemand een fuck om ze geeft.
True, maar wil het toch horen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy mag geen mening hebben want die heeft geen baarmoeder, zelfs niet eentje in bruikleen.
Dat mag Jimmy gewoon hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy mag geen mening hebben want die heeft geen baarmoeder, zelfs niet eentje in bruikleen.
Niet elk ongewenst persoon die een abortie had moeten ondergaan wordt misbruikt al dan niet in een instelling.quote:
Heeft vaak een religieuze achtergrond, oude al dan niet homofiele mannen doen niets liever dan vrouwen de wet voorschrijven, tot in de baarmoeder toe.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:33 schreef Myrr het volgende:
Abortus verbieden verkleint in ieder geval niet dat probleem.
En gezien Alabama zal de populatie aan gehandicapten ook toenemen.
Snap echt niet hoe je tegen abortus kunt zijn.dan vermoed ik dat het van Jimmy gewoon een act is maar zoveel mensen zijn er tegen, echt achterlijk. Bijna alleen mannen ook.
Knettergekke vleermuis dat het is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, gelukkig komt Jimmy alleen online als het donker is, aangezien hij daglicht niet aan kan.
als het aan mij ligt ontnemen we hen die rechten ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Het enige recht dat vrouwen hebben is het aanrecht.
De kern van waarheid die hierin zit is dat er maar erg weinig vrouwen wereldberoemde topkoks zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
als het aan mij ligt ontnemen we hen die rechten ook
Jij mag geen mening hebben hequote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:43 schreef SideEffect het volgende:
De wereld is beter af zonder vrouwen en homo’s
RTquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Is dit een eufemisme?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
RT
Daarom ben ik brownie aan het bakken
Neequote:
En zwijgplichtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef McGrath het volgende:
Haha poepquote:
quote:
Hahaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Maar helaas komen de wijven me niet meer aanwaaien. Ooit was dat anders. Soms heb ik een pareltje, eentje van het hoogste niveau qua schoonheid en geilheid. En dan weer lange tijd niks.
Dan heb je jezelf laten verslonzen in hedonisme.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Maar helaas komen de wijven me niet meer aanwaaien. Ooit was dat anders. Soms heb ik een pareltje, eentje van het hoogste niveau qua schoonheid en geilheid. En dan weer lange tijd niks.
Ik kom ze wel even afhandig makenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
RT
Daarom ben ik brownie aan het bakken
NielsGodquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:07 schreef Catkiller het volgende:
Is het ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd jammer als het redelijk is
Ik ook, waren 5 heerlijke uren vergeleken met die 3 uur de dag ervoorquote:
Oh maar fit ben ik nooitquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Een fitte Zosk is wel een sieraad voor de mensheid me dunkt
Dat trek ik nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, waren 5 heerlijke uren vergeleken met die 3 uur de dag ervoor
kom naar de sportschoolquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh maar fit ben ik nooitzit altijd de hele dag te gapen
Ben je papa geworden?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook, waren 5 heerlijke uren vergeleken met die 3 uur de dag ervoor
Niet overdrijven, een sieraad voor de sc is al heel watquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
Een fitte Zosk is wel een sieraad voor de mensheid me dunkt
Ja ok, mee eens, hij maakt ons ook al een beetje leuker.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet overdrijven, een sieraad voor de sc is al heel wat
Oh ik drink geen koffie in het weekendquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja eerst koffie en dan lekker poepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |