quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef DevK het volgende:
[..]
Eerste keer keek hij niet in de camera, maar had hij z'n ogen dicht. Daarna alle camerablikken.
Ga handwerken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:20 schreef grazz het volgende:
[..]
ik weet echt niet wat ik nu in de avonduren moet gaan doen voortaanmja nog ff niet aan denken
Ja ik bedoel, als je het gaat vergelijken met Euphoria dan hoort er geen twijfel te zijn of de startplek uitmaakt. Anders is het gewoon niet te vergelijken met Euphoriaquote:
Allerlaatste keer?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
Jongens beseffen jullie je wel dat dit de allerlaatste keer is dat we met zn allen naar de livestream luisteren/kijken?![]()
(die van morgen telt niet mee
)
Heel goed en aandoenlijk, zeker op het eind, vocaal was hij met name beter op de stille momenten. En ik had het idee dat er in het begin wat verandert was in het licht. Was deze spot gisteren ook zo aanwezig? Vond het heel mooi in elk gevalquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef Chocoladesoes het volgende:
@:DevK @:lashatumbai en anderen die het optreden van Duncan hebben gezien, hoe waren z'n camerablikken?
Ik denk dat ie vooral doelt op het feesteind met Zwitserland Australië Spanje. Maar gelukkig is er nog altijd een recap of tig daarnaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze doen wel net alsof er nog nooit iemand uit de eerste helft heeft gewonnen steeds
is een dressrehearsal...maar we kunnen alsnog samen kijken al is het niet zo spannend als nuquote:
quote:
Volgens mij was het licht gisteren meer wit en inderdaad minder aanwezig. Mooi dit!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Heel goed en aandoenlijk, zeker op het eind, vocaal was hij met name beter op de stille momenten. En ik had het idee dat er in het begin wat verandert was in het licht. Was deze spot gisteren ook zo aanwezig? Vond het heel mooi in elk geval
[ afbeelding ]
Wow nee volgens mij niet, mooi!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Heel goed en aandoenlijk, zeker op het eind, vocaal was hij met name beter op de stille momenten. En ik had het idee dat er in het begin wat verandert was in het licht. Was deze spot gisteren ook zo aanwezig? Vond het heel mooi in elk geval
[ afbeelding ]
Die was er volgens mij al ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:21 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit de hele tijd op Playback Control 'request remote' te drukken, maar 'Minh' has the remotequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
Ah. de stream wordt gehost door een Rus kennelijk. Het zal eens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |