Er is toe?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké oké
Erg hoor
Ik ga toetje met slagroom eten en meelezen, stream uit
Echt hilarisch dat dit Rusland overkomtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:14 schreef Momo... het volgende:
Wow ook meerdere kobi's in beeld als bij zijn clip
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:15 schreef Em31 het volgende:
Dat willen we horentwitter:AlesiaMichelle twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:07:06As someone said at my meet & greet earlier... Position 2-5 can be tight but the Netherlands could still have a huge lead. I could see juries showering them with 12 points. SHOWERING#Eurovision #ESC2019 #JuryShow https://t.co/27Cka7zuZh reageer retweet
Dan moeten we volgend jaar weer Israël gek!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:16 schreef grazz het volgende:
Ik durf het niet te zeggen...maar Israel mag van mij ook wel winnenik vind het zo mooooooi
twitter:stefanraatgever twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:11:23Zojuist optreden juryshow voor finale van Duncan Laurence. Hij zong sterk als altijd, maar wel enigszins voorzichtig. Vooral in het begin stukken beter dan in juryshow van woensdag. Qua act: de lamp blijft op onverklaarbare wijze een onzekerheid. Dit keer sprong hij te laat aan💡 reageer retweet
Als het Nederland niet wordt, dan mag Israël van mij ook welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:16 schreef grazz het volgende:
Ik durf het niet te zeggen...maar Israel mag van mij ook wel winnenik vind het zo mooooooi
Duncanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Zien jullie ooit een normaal niet extravagante zanger/zangeres winnen in de nabije toekomst?
Switchen naar Betfairquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:16 schreef aarontje112 het volgende:
Top 10 voor Israel? Ze staan geloof ik helemaal onderaan bij de bookies. Wil op ze inzetten bij Unibet voor top 10 klassering, maar odds gaan pas open tijdens de live show
Reetkever met z'n 'voorzichtig zingen'quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:17 schreef Em31 het volgende:
twitter:stefanraatgever twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:11:23Zojuist optreden juryshow voor finale van Duncan Laurence. Hij zong sterk als altijd, maar wel enigszins voorzichtig. Vooral in het begin stukken beter dan in juryshow van woensdag. Qua act: de lamp blijft op onverklaarbare wijze een onzekerheid. Dit keer sprong hij te laat aan💡 reageer retweet
Ik zou dat risico niet nemenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het Nederland niet wordt, dan mag Israël van mij ook welHet wordt dan toch niet een 2e keer in Israël gehost
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als het Nederland niet wordt, dan mag Israël van mij ook welHet wordt dan toch niet een 2e keer in Israël gehost
Daar hebben wij onze paniek zaaier.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:17 schreef Em31 het volgende:
twitter:KeithMillsD7 twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:07:08#eurovision thread 14/30Netherlands is now the hottest favourite going into a jury final since "Euphoria" in 2012. If this is still a song contest it's winning but from this draw and everything coming later, I'm not calling it just yet.Prediction: Top 3 reageer retweet
Hij is de absolute topfavorietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Heeft hij grote kans, dat hij wint?
Morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Zien jullie ooit een normaal niet extravagante zanger/zangeres winnen in de nabije toekomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |