Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
Jongens beseffen jullie je wel dat dit de allerlaatste keer is dat we met zn allen naar de livestream luisteren/kijken?![]()
(die van morgen telt niet mee
)
Ik kan er al nauwelijks afscheid van nemenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
Jongens beseffen jullie je wel dat dit de allerlaatste keer is dat we met zn allen naar de livestream luisteren/kijken?![]()
)
Hij gaat het flikkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef Greys het volgende:
twitter:KeithMillsD7 twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:07:08#eurovision thread 14/30Netherlands is now the hottest favourite going into a jury final since "Euphoria" in 2012. If this is still a song contest it's winning but from this draw and everything coming later, I'm not calling it just yet.Prediction: Top 3 reageer retweet
Eerste keer keek hij niet in de camera, maar had hij z'n ogen dicht. Daarna alle camerablikken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef Chocoladesoes het volgende:
@:DevK @:lashatumbai en anderen die het optreden van Duncan hebben gezien, hoe waren z'n camerablikken?
Ik kan dit ook echt niet uitstaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe kan dat nou zo moeilijk zijn om een lamp op een juist moment aan te zetten
Allerlaatste klinkt wel heel dramatisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
)
Ze doen wel net alsof er nog nooit iemand uit de eerste helft heeft gewonnen steedsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef Greys het volgende:
twitter:KeithMillsD7 twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:07:08#eurovision thread 14/30Netherlands is now the hottest favourite going into a jury final since "Euphoria" in 2012. If this is still a song contest it's winning but from this draw and everything coming later, I'm not calling it just yet.Prediction: Top 3 reageer retweet
Nooo. Na morgen volgt de collectieve depressiequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
)
Suggestieve vragen genot.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:16 schreef Vollenhoven het volgende:
Zien jullie ooit een normaal niet extravagante zanger/zangeres winnen in de nabije toekomst?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heel dit nummer is een grote mispeer.
Stukje FOK!traditie inmiddelsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
)
De afgelopen jaren juist heel vaakquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze doen wel net alsof er nog nooit iemand uit de eerste helft heeft gewonnen steeds
ik weet echt niet wat ik nu in de avonduren moet gaan doen voortaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan er al nauwelijks afscheid van nemen
Dat was alleen woensdagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Mandy040986 het volgende:
Jury's mochten toch alleen de nummers en vocalen beoordelen of zo? Ivm technical issues? Of heb ik dat verkeerd gelezen ergens?
Die van morgenmiddag niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:18 schreef grazz het volgende:
)
Gold alleen bij de tweede halve finale geloof ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:19 schreef Mandy040986 het volgende:
Jury's mochten toch alleen de nummers en vocalen beoordelen of zo? Ivm technical issues? Of heb ik dat verkeerd gelezen ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |