ik kan niet eens fatsnoelijk meer typenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Amarinthe het volgende:
GUYS IK HEB EEN STREAM. Account aanmaken kost 20 seconden
https://www.rabb.it/midiot
SNEL SNEL
Duurt te lang nu ook natuurlijk.quote:
JAAAAAquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Amarinthe het volgende:
SNEL SNEL
SJENK JOEquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Amarinthe het volgende:
SNEL SNEL
Heldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Amarinthe het volgende:
SNEL SNEL
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
Hoorde jullie niet dat ie er even naastzat?
En dan vliegt de piano in de fik. Douze points from Australiaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:03 schreef Chocoladesoes het volgende:
Blijf wel altijd bang dat die lamp op die piano knalt
Nee?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vliegt de piano in de fik. Douze points from Australia
quote:
neequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vliegt de piano in de fik. Douze points from Australia
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
IK NEGEER DITquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het goed klinken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
nou!quote:
klinkt hier toch primaquote:
In 't begin even geloof ik, maar niet storend toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
Dat moet eigenlijk wel, maar ze zijn gewoon met stomheid geslagen. You could hear a pen droppingquote:
Eigenlijk moeten ze dat verplicht doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Matt en Sean die ook helemaal niets meer zeggen, en anders overal doorheen kleppen
Houd ik me daar aan vast.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Als je via die stream kijkt, dan vervormen geluiden wel eens... dus heel accuraat is dit niet te beoordelen op valse noten
Jaquote:
Ja sorry was echt zo op die Rabbit stream, niet perse storend denk ik voor casual kijker maar wel voor mij als fok autistquote:
Halverwege aan, toen ie beneden hing, wat!?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:06 schreef Momo... het volgende:
Vocaal prima, jammer dat de bal pas aanging toe die naar beneden ging
Hoe kan het dat ze dit na zesmiljoen repetities nog steeds niet goed doen daar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:06 schreef Momo... het volgende:
Vocaal prima, jammer dat de bal pas aanging toe die naar beneden ging
Deed ie pianomeppen en zag je dat nu wel goed itt gister?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef DevK het volgende:
Belichting was een hele verbetering ten opzichte van donderdag!Hij klonk emotioneel, maar niet vals emotioneel, het paste wel bij het nummer.
Toen die halverwege van boven naar beneden ging, ging de lamp pas aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Halverwege aan, toen ie beneden hing, wat!?
twitter:escxtra twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:06:53The emotions were palpable and we could feel every word during Duncan's performance. Even the press center was silent! #Eurovision #DareToDream #Netherlands reageer retweet
twitter:ferrisdayoff twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:06:50Duncan Laurence is vocally assured throughout 'Arcade' & everything about this entry exudes class #Eurovision reageer retweet
Inderdaad heel bijzonder. WE gaan winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Matt en Sean die ook helemaal niets meer zeggen, en anders overal doorheen kleppen
nee joh dat was het nummer er voorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef yvonne het volgende:
Flaws, had ie over ons toch?
Omg ik ben nog zenuwachtiger
Ik hoorde het ook een paar keer, maar wist niet of het aan de kwaliteit lag of dat het dit keer echt minder was.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef aarontje112 het volgende:
Omgggg ik keek via die illegale stream, maar het leek alsof z'n stem steeds oversloeg. Of kwam dat door die kutkwaliteit![]()
Ga ik doen, wanneer moet Duncan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Met beeld dus hier als je snel een accountje aanmaakt.
DUNCAN ME SGATJE JE GAAT WINNENquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Em31 het volgende:
twitter:escxtra twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:06:53The emotions were palpable and we could feel every word during Duncan's performance. Even the press center was silent! #Eurovision #DareToDream #Netherlands reageer retweet
twitter:ferrisdayoff twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:06:50Duncan Laurence is vocally assured throughout 'Arcade' & everything about this entry exudes class #Eurovision reageer retweet
Wel een beetje storende stream maar verder primaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Hmmm... Zou ie nu toch echt last van de zenuwen krijgen? Hoop niet te veel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef aarontje112 het volgende:
Omgggg ik keek via die illegale stream, maar het leek alsof z'n stem steeds oversloeg. Of kwam dat door die kutkwaliteit![]()
Dit wil ik ook graag wetenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Deed ie pianomeppen en zag je dat nu wel goed itt gister?
Ik luister nu ff terug via de escunited stream, en volgens mij lag het aan de stream, denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook een paar keer, maar wist niet of het aan de kwaliteit lag of dat het dit keer echt minder was.
Maar niet zodanig dat hij lager beoordeeld wordt hoor denk ik.
Doet niks bij mijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik hoop dat de jury daar niet op gaat letten, lijkt mij niet toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef lashatumbai het volgende:
De lamp stond uit heel even, hartverzakking
[ afbeelding ]
Ah ja, hier moet ie eigenlijk wel aan zijn. Vond die draad gisteren als Fok autist al te zichtbaar tegen die blauwe achtergrond.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef lashatumbai het volgende:
De lamp stond uit heel even, hartverzakking
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef MaGNeT het volgende:
Wordt daar een kat vermoord of zingt er iemand?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef Dave het volgende:
Er staan allemaal krolse katers in m'n tuin, iemand enig idee?
Ja hoor was heel indrukwekkendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm... Zou ie nu toch echt last van de zenuwen krijgen? Hoop niet te veel.
Maar was het nog wel een beetje indrukwekkend alsnog? Dat ie het vocaal later bijtrok?
Ik vind het al fanastisch dat je wat gevonden hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef Amarinthe het volgende:
Guys, degene die vorige keer via Twitch streamde kon nu niet en nu doet iemand anders het via Rabbit, is slechtere kwaliteit (en ze hebben maintenance) dus ik denk dat het daar door komt. Maar we kunnen het iig zien!
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
OKE LIEVE MENSEN DOEI GENIET NOG VERDER VAN DE STREAM IK VOND HET HEEL LEUK HIER TOT MORGEN.
zo, even beleefd gedag zeggen omdat jullie zo leuk zijn![]()
tot morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
OKE LIEVE MENSEN DOEI GENIET NOG VERDER VAN DE STREAM IK VOND HET HEEL LEUK HIER TOT MORGEN.
2x net er iets over, maar niet storend, alleen als je net als wij het nummer door en door kennen was het hoorbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm... Zou ie nu toch echt last van de zenuwen krijgen? Hoop niet te veel.
Maar was het nog wel een beetje indrukwekkend alsnog? Dat ie het vocaal later bijtrok?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
Oké fijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja hoor was heel indrukwekkend. Lag gewoon aan de stream, maar ik was ff bang dat ie van vermoeidheid schor was geworden
fijne avond en tot morgen!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef lashatumbai het volgende:
Duncan zong het stuk waar hij tegen de bal zingt zoveel beter dan gisteren. En ik kon geen LEDJES tellen!
Welterusten!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
Ahh.. vervelend zegtwitter:AlesiaMichelle twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:09:56Tamta had like no background vocals and Greece has all the backing vocals... Who is on the MIX?!?!#Eurovision #ESC2019 #JuryShow https://t.co/r1w0PBV6Bj reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
Hij klonk gewoon goed, sloeg niet over en die kutbol maakt niks uitstelletje stresskonijntjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |