Ik heb het tijdens opening al gedaan met klein bedragquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Moira. het volgende:
Gaat een van ons rond de tijd dat Nederland moet Matt nog een donatie geven en het Songfestivalforum.nl pluggen?
Wow, zullen ze dat expres hebben gedaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja ze kunnen mooi tijdens deze shows met elkaar praten. Serhat moet na haar optreden toch?
Ik keek nooit naar Matt, dit jaar voor het eerstquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben door FOK! echt wel fan van Matt geworden
Na 301 posts gaat een topic dicht en gaan we door naar een volgend deel... moet je even opzoek naar het juiste pijltje op de laatste topicpagina. :pquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:40 schreef leukerdje het volgende:
Ja heb jullie weer gevonden. Heb als achtergrond muziekje Halleluja opgezet. Als je daar niet blij van wordt
En weet nu inmiddels ook wie Gali Atari is. Leuk dat ze ook meedoet in de show.
Ze kijkt als een psychopate, knippert amper met haar ogen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Gewoon engste optreden van dit jaar. Supercute liedje, supereng wijf, soort Chucky-ervaring.
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ohh ik ga de hoofden zo missen na morgen
En dan hebben we morgen ook nogquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:40 schreef Guanabana het volgende:
God ik ben weer bekaf na deze avond. En ik wilde het nog wel rustig aan houden vandaag.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Zal hij dan ook zeggen: Say eens NAaaaaaaaa
En ik ga nog aan de alcohol ook straks waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:40 schreef Guanabana het volgende:
God ik ben weer bekaf na deze avond. En ik wilde het nog wel rustig aan houden vandaag.
oh shit gemistquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens opening al gedaan met klein bedrag
Hij kwam zelfs een paar vragen beantwoordenquote:
Matt is het opperhoofdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik keek nooit naar Matt, dit jaar voor het eerst
Oh dat is een prima idee eigenlijk...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ik ga nog aan de alcohol ook straks waarschijnlijk.
Jezelf quoten
Ja, zoek maar terug in het Hoofd adoratie topic! Dat had die lievequote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:41 schreef Em31 het volgende:
Ik op dit moment na maar 4 uurtjes geslapen te hebben
[ afbeelding ]
Dat is het leven van een esf fan en we houden er zo vanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:41 schreef Em31 het volgende:
Ik op dit moment na maar 4 uurtjes geslapen te hebben
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik gehoord trouwensquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kwam zelfs een paar vragen beantwoorden![]()
ESF / HET HOOFD (Matt) adoratie topic
En hij noemde Songfestivalforum.nk van de week in z'n stream.
Ja kort geslapenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef superduba het volgende:
Ja ik heb ook zo slecht geslapen deze week door het lezen van topic, reageren, alles volgen!!!! Jullie ook?!?!?!
quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:37 schreef MattESCunited het volgende:
Well, Hi everyone.
It was brought to my attention that there is a thread dedicated to my work which is such a nice thing to see. Thank you, everyone, for your support on this, I'm beyond flattered and encouraged to continue my work to the best of my abilities.
I'd wish you all good luck but, clearly you don't need it as your country is going to (rightfully) own the contest this year.
If you happen to be in Amsterdam for Eurovision in concert, make sure to say Hi as I will be attending the event and will
Eurovisieweek is afzienquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef superduba het volgende:
Ja ik heb ook zo slecht geslapen deze week door het lezen van topic, reageren, alles volgen!!!! Jullie ook?!?!?!
wat een godverdomme held is die @murp toch ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zoek maar terug in het Hoofd adoratie topic! Dat had die lieveMurp
voor ons geregeld
Mobiel? Dan moet je even op je username boven klikken naast je Usericon, dan klopt een menutje uit met opties. Daar op klikken en dan kun je de smilies aanzetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:43 schreef leukerdje het volgende:
Dank je wel Ijsbeer voor de uitleg. Ik klik op het topic wat bovenaan staat komt meestal ook wel goed.
Alleen kan ik geen emoticons vinden hier...
Wat een lieverd is het ookquote:
Ja Youtube in een tabje en meescrollen in dit FOK!topic ernaastquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Eigenlijk is het goede radio. Luisteren naar de hoofden en dan hier meepraten.
Jaquote:
Precies dit. Latop op schoot, in een luie stoel. Oortjes in. Volledig afgesloten van de wereld.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja Youtube in een tabje en meescrollen in dit FOK!topic ernaast
@murpquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat een godverdomme held is die @:murp toch ook
Ja!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil Matt toedekken onder een dekentje.
Ik heb Matt gewoon naar m'n tv gecast. Hoppa!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee m'n foon heeft een beter geluidquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja he?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat we dit toch nog eens zouden zeggen. (En ik ook!)![]()
![]()
Niet eens met jezelf?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil Matt toedekken onder een dekentje.
hoe?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb Matt gewoon naar m'n tv gecast. Hoppa!
Zo niet. Dan maken we gewoon een fantopic in zijn thuisforum aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
@:murp![]()
(als we hem vaak genoeg taggen hier, zou hij dan mee komen kijken naar de livestream?)
k ook hoor, niemand maakt foute ranzige opmerkingenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat we dit toch nog eens zouden zeggen. (En ik ook!)![]()
![]()
Ik heb Matt gecast naar mijn televisiequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er ook niets mee. Ik vind het prima verder, maar niet mijn dingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ben ik de enige die hier helemaal niks mee heeft?Het raakt me niet.
Ja ja, je lijkt Ewan welquote:
Bedankt ik ga het uitvogelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mobiel? Dan moet je even op je username boven klikken naast je Usericon, dan klopt een menutje uit met opties. Daar op klikken en dan kun je de smilies aanzetten.
Dan loop je behoorlijk achterquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef TLC het volgende:
Volgens mij loopt mn stream n beetje achter, ik hoor Denemarken nu
Even hieronder klikken en dan 'emoticons by quickreply' aan zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:43 schreef leukerdje het volgende:
Dank je wel Ijsbeer voor de uitleg. Ik klik op het topic wat bovenaan staat komt meestal ook wel goed.
Alleen kan ik geen emoticons vinden hier...
Deze dame klinkt anders of ze nog de rans van dr vagijn moet afschrapen!!!!1einz!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Joraan het volgende:
[..]
k ook hoor, niemand maakt foute ranzige opmerkingen
Doen wij ook altijd😊quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb Matt gecast naar mijn televisie
Ik denk dat Zweden het jammer vindt dat Tamara voor John zit. Ik denk dat zij het namelijk best goed gaat doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Butler456 het volgende:
Alleen wel jammer voor Noord-Macedonië dat Zweden gelijk hierna komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |