twitter:kaliclor twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 00:04:44Филиппу очень интересно на этой конференции #Eurovision https://t.co/4Sqmpl3hoP reageer retweet
zeker is elk jaar hun achilleshiel gebleken. gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
aangezien ze vorig jaar laatste werden en dat nou ook weer niet zo'n ontzettende ramp was ben ik wel benieuwd hoeveel mensen er op Australië willen stemmen
Jawel joh, dat was echt vreselijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
aangezien ze vorig jaar laatste werden en dat nou ook weer niet zo'n ontzettende ramp was ben ik wel benieuwd hoeveel mensen er op Australië willen stemmen
Eensquote:
oh dit is ook wel een optie jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Op pauze zetten en bij de break doorspoelen
En vals!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat yvonne heel goed kan alalalalalaaaal'en
Ik ben het echt zo spuugzat nu hequote:
Helaas nog geen linkjes gespot/gekregenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Val net in, kijken we ESCUnited of is er wat anders te zien ergens?
Echt he? Ik kan het ook niet meer unhearen nu.quote:
Nee en de mensen die op wat 'geks' willen stemmen gaan voor IJsland of San Marino gok ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:37 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
zeker is elk jaar hun achilleshiel gebleken. gaat niet gebeuren
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben het echt zo spuugzat nu heMet haar lelijke tanden
Een behoorlijke zelfs; het was door de stream heen te horenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:37 schreef ato het volgende:
Hij was wel goed, alleen op laatst een uitglijder.
Ja! Dat was het.quote:
een uitglijder voor Duncan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:37 schreef ato het volgende:
Hij was wel goed, alleen op laatst een uitglijder.
Ze kan bij Serhat langs. Die is tandartsquote:
Ik ben door FOK! echt wel fan van Matt gewordenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:36 schreef superduba het volgende:
Ik kijk wiwibloggs, schakel af en toe naar Matt
Nee. Voor Sergey. De vloer van de douchecabine was te nat.quote:
gvdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:38 schreef Momo... het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen: Haat zal zegevieren
Ik ga stuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Chuckyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Gewoon engste optreden van dit jaar. Supercute liedje, supereng wijf, soort Chucky-ervaring.
Ja ze kunnen mooi tijdens deze shows met elkaar praten. Serhat moet na haar optreden toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kan bij Serhat langs. Die is tandarts
GEWOON DIT, IS MIJN NIEUWE CREDO IN LIFEquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:38 schreef Momo... het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen: Haat zal zegevieren
Zal hij dan ook zeggen: Say eens NAaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze kan bij Serhat langs. Die is tandarts
Dont stick dick in crazy-gevalletje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Gewoon engste optreden van dit jaar. Supercute liedje, supereng wijf, soort Chucky-ervaring.
Hij was ook even hier op het forum een paar weken geleden!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben door FOK! echt wel fan van Matt geworden
Welcome to the clubquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
GEWOON DIT, IS MIJN NIEUWE CREDO IN LIFE
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Zal hij dan ook zeggen: Say eens NAaaaaaaaa
omg echt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij was ook even hier op het forum een paar weken geleden!In zijn eigen fantopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |