Ik heb het tijdens opening al gedaan met klein bedragquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Moira. het volgende:
Gaat een van ons rond de tijd dat Nederland moet Matt nog een donatie geven en het Songfestivalforum.nl pluggen?
Wow, zullen ze dat expres hebben gedaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef libranl het volgende:
[..]
Ja ze kunnen mooi tijdens deze shows met elkaar praten. Serhat moet na haar optreden toch?
Ik keek nooit naar Matt, dit jaar voor het eerstquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben door FOK! echt wel fan van Matt geworden
Na 301 posts gaat een topic dicht en gaan we door naar een volgend deel... moet je even opzoek naar het juiste pijltje op de laatste topicpagina. :pquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:40 schreef leukerdje het volgende:
Ja heb jullie weer gevonden. Heb als achtergrond muziekje Halleluja opgezet. Als je daar niet blij van wordt
En weet nu inmiddels ook wie Gali Atari is. Leuk dat ze ook meedoet in de show.
Ze kijkt als een psychopate, knippert amper met haar ogen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Gewoon engste optreden van dit jaar. Supercute liedje, supereng wijf, soort Chucky-ervaring.
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ohh ik ga de hoofden zo missen na morgen
En dan hebben we morgen ook nogquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:40 schreef Guanabana het volgende:
God ik ben weer bekaf na deze avond. En ik wilde het nog wel rustig aan houden vandaag.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:39 schreef grazz het volgende:
[..]
Zal hij dan ook zeggen: Say eens NAaaaaaaaa
En ik ga nog aan de alcohol ook straks waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:40 schreef Guanabana het volgende:
God ik ben weer bekaf na deze avond. En ik wilde het nog wel rustig aan houden vandaag.
oh shit gemistquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb het tijdens opening al gedaan met klein bedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |