Ok, gelukkig zang gewoon goedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:27 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Op een lamp die het pas later deed na gewoon meer dan prima
Nr.1 trending in Nederland, dan gaat het snel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:28 schreef Aadrianus het volgende:
En inmiddels is de video van Arcade bij de tweede semi final meer dan 1 miljoen keer bekeken!
Kan het niet beter trending zijn in alle andere landen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nr.1 trending in Nederland, dan gaat het snel.
Heldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:33 schreef benlankamp het volgende:
Procentenplaatje in elkaar geknutseld (werkt automatisch bij):
* cijfers van de bekende bookmakers pagina, zelf verrekend
[ afbeelding ]
Geen .png?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:33 schreef benlankamp het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi gedaan. Misschien kan die in de openings post geplaatst worden. Kan ik elke minuut even snel kijken hoe het ervoor staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:33 schreef benlankamp het volgende:
[ afbeelding ]
Prima gedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:33 schreef benlankamp het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vinden ze van alle favorieten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:01 schreef Chaoko het volgende:
Merk toch aan veel reacties van buitenlandse media’s dat ze Nederland erg goed vinden, maar toch z’n twijfels hebben of het wel gaat winnen.
twitter:AranBade twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:30:07Het optreden van Duncan voor de vakjury finale ging goed. Hij zong sterk, het licht was op het juiste moment fel en het laatste stuk zorgde weer voor een hoop geklap uit de zaal. Duncan kan tevreden en gerust morgen aantreden voor de finale. #eurovision #songfestival reageer retweet
Hoe hou je er anders spanning in?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:01 schreef Chaoko het volgende:
Merk toch aan veel reacties van buitenlandse media’s dat ze Nederland erg goed vinden, maar toch z’n twijfels hebben of het wel gaat winnen.
#Neverforget, ik hoop morgen weerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:10 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop zo dat we na dit weekend weer zo'n mooi filmpje hebben
GC / FOK!STOK door Nederland #260 - Zaandam (aKboR)quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:15 schreef grazz het volgende:
BREAKING
Getty Kaspers zoekt een stok om aan Duncan te kunnen overdragen als hij wint
Goeien promo voor het forumquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:22 schreef KoningPils het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #260 - Zaandam (aKboR)
Is deze goed?
Ja, een nog mooier filmpje met heel veel douze points.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:10 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop zo dat we na dit weekend weer zo'n mooi filmpje hebben
Daar zeg je iets. Niet bij stilgestaan, klinkt wel logisch iddquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:26 schreef Meke het volgende:
Hee maar ik zat ook even te denken: ik ga er vanuit dat niet alleen Nederlanders geld hebben ingezet via de bookmakers. Alle mensen die er (zeker in een vroeg stadium) geld op Arcade hebben ingezet willen dat ook uitbetaald zien worden, dus dat lijken me ook weer behoorlijk wat gegarandeerde stemmen toch? Of zie ik nou iets heel doms over het hoofd?
Haha, dat zat ik gisteren ook te bedenkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:26 schreef Meke het volgende:
Hee maar ik zat ook even te denken: ik ga er vanuit dat niet alleen Nederlanders geld hebben ingezet via de bookmakers. Alle mensen die er (zeker in een vroeg stadium) geld op Arcade hebben ingezet willen dat ook uitbetaald zien worden, dus dat lijken me ook weer behoorlijk wat gegarandeerde stemmen toch? Of zie ik nou iets heel doms over het hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |