quote:Voor de ingang van de Al-Aqsamoskee wordt Kuzu staande gehouden door Israëlische agenten, zo is te zien op de beelden. Onder de video staat: ‘BREAKING: Kuzu aangehouden door Israëlische agenten en soldaten voor ingang van #AlAqsa. We wachten op verdere informatie.’
Kuzu is meegenomen en aangehouden, aldus een woordvoerder. De videobeelden zouden zijn gemaakt door een medewerker van de partij die ook in Israël is.
quote:DENK: Kuzu met Palestijnse vlag aangehouden in Jeruzalem
De fractievoorzitter van DENK, Tunahan Kuzu, is aangehouden tijdens een werkbezoek aan Jeruzalem. Hij liep hier met de Palestijnse vlag over zijn schouder.
Op beelden is te zien hoe Kuzu rondloopt met de vlag. Israëlische soldaten spreken hem vervolgens aan, zegt DENK. Het filmen stopt kort hierna.
De delegatie van DENK was donderdag nog aanwezig in Tel Aviv bij de ambassade. Het is niet bekend of Kuzu nog steeds vastzit.
"We krijgen moeilijk contact met hem en we weten niet op welke grond hij is aangehouden", laat DENK aan NU.nl weten.
https://www.nu.nl/politie(...)alem.html?redirect=1
Liep met een Palestijnse vlag te wapperenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:54 schreef Nikonlover het volgende:
Hahaha!!!!! Mooizo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd waarom ze hem aangehouden hebben![]()
Ja, ik las het inderdaad vlak na het plaatsen van mn bericht.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Liep met een Palestijnse vlag te wapperen
Ben je parlementslid van Nederland, ga je in Israël met een Palestijnse vlag lopen. Dan ben je dus aan het provoceren. Malloot.
Dit schaadt Nederland.
Spijker -> Kopquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben je parlementslid van Nederland, ga je in Israël met een Palestijnse vlag lopen. Dan ben je dus aan het provoceren. Malloot.
Dit schaadt Nederland.
Nou nee, dat lijkt me wat ver gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Hopelijk stoppen ze hem in een concentratiekamp. Met het zwaaien van een vlag, hoort de grootste straf op te staan.
Ik wist niet dat provoceren in het wetboek van strafrecht staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou nee, dat lijkt me wat ver gaan.
Maar verder is dit gewoon ff lekker provoceren natuurlijk. Iets anders zijn we niet van Kuzu en zijn clubje stakkers gewend overigens.
Gewoon over de grens naar Gaza zetten, laat hem daar maar zwaaien met z'n vlagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou nee, dat lijkt me wat ver gaan.
Maar verder is dit gewoon ff lekker provoceren natuurlijk. Iets anders zijn we niet van Kuzu en zijn clubje stakkers gewend overigens.
Tuurlijk joh. Wat jij wil.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik wist niet dat provoceren in het wetboek van strafrecht staat.
Wat is provoceren uberhaupt? Als ik een clownspak aantrek en ik ga naar de Binnenhof is dat provoceren?
Het laat maar weer eens zien dat ze in Israel bepaalde moeite hebben met vrijheid. Flink van Kuzu om dit soort mistanden aan de kaart te brengen, toch wat anders dan oordelen op een internetforum wat voor stakker het is.
Vind ik ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:10 schreef SeLang het volgende:
De Tempelberg (waar de El Aqza Moskee staat) is een speciaal gebied waar aparte regels gelden. Als je daar met een Israëlische gaat lopen wordt je ook opgepakt.
Schei toch uit man. Deze actie gaat helemaal nergens over, en al helemaal niet door iemand die een Nederlands volksvertegenwoordiger acteert.quote:
Hoezo? Gratis reclame voor hem overal. Bovendien kan hij nog verder de slachtofferrol in.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een ongelofelijk domme boerenlul is die vent toch ook.
Zeker waar. Zo'n actie appelleert prima aan de onderbuik van de nationalistische Turk. Dat zijn stemvee verder weinig opheeft met Nederland of Europa is bijzaak.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoezo? Gratis reclame voor hem overal. Bovendien kan hij nog verder de slachtofferrol in.
Persoonlijk ben ik van mening dat als je volksvertegenwoordiger van een land bent dat je niet in andere landen met vlaggen van nog weer andere landen moet gaan lopen wapperen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoezo? Gratis reclame voor hem overal. Bovendien kan hij nog verder de slachtofferrol in.
Ik denk niet dat jij zijn doelgroep bent. De meeste moslims en oikofobe Nederlanders vinden het volgens mij wel mooi als je Israël een hak zet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat als je volksvertegenwoordiger van een land bent dat je niet in andere landen met vlaggen van nog weer andere landen moet gaan lopen wapperen.
En als die lamlul zo begaan is met Palestina dan levert ie zijn zetel maar in en gaat ie daar aan het werk.
Het maakt me geen flikker uit of ik zijn doelgroep ben. Als Wilders in Duitsland met een vlag van Israel gaat lopen wapperen of Rutte met een vlag van Frankrijk in Spanje gaat lopen wapperen dan vind ik dat ook ronduit debiel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:20 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij zijn doelgroep bent. De meeste moslims en oikofobe Nederlanders vinden het volgens mij wel mooi als je Israël een hak zet.
Kan je beargumenteren waarom je dat vindt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Deze actie gaat helemaal nergens over, en al helemaal niet door iemand die een Nederlands volksvertegenwoordiger acteert.
Ik vind het ook debiel, maar dat maakt hem niet dom want ik zou toch niet op hem stemmen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Het maakt me geen flikker uit of ik zijn doelgroep ben. Als Wilders in Duitsland met een vlag van Israel gaat lopen wapperen of Rutte met een vlag van Frankrijk in Spanje gaat lopen wapperen dan vind ik dat ook ronduit debiel.
Je bent volksvertegenwoordiger van Nederland. Als je dan al als hobby hebt om met vlaggen te wapperen, doe dat dan met een Nederlandse vlag. In Nederland.
Zou ook gewoon mogen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat zou Kuzu er van vinden als iemand met een Koerdische vlag in Ankara staat te wapperen en daardoor opgepakt word?
Dat noem ik hem toch ook niet?quote:
Helemaal gelijk hoor. Maar hij zit niet voor Nederland in het parlement maar voor zijn achterban en de Turkse belangen. En zijn achterban vindt dit natuurlijk prachtig.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit schaadt Nederland.
Het zal mij eerlijk gezegd aan m'n reet roesten wat ze daar allemaal uitspoken. Niet mijn probleem. Er zijn in Nederland genoeg problemen op te lossen waar Nederlanders heel wat meer aan hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kan je beargumenteren waarom je dat vindt?
Of vind je doden aan de kant van Israel en Palestina en een onderdrukt volkt, een ver van je bed show? En heb je liever dat Kuzu zich bezig houdt met Nederland?
Nou, dat mag dus niet. Mensen worden in Turkije al gearresteerd omdat ze in Nederland iets verkeerds over Erdogan schreven. En als je in Ankara demonstratief op een gevoelige plek met een Koerdische vlag gaat wapperen dan kom je ook niet weg met een waarschuwing.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:24 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Zou ook gewoon mogen.
Wel mooi dat je vindt dat Turkije en Israel een pot nat zijn. Al geef ik Erdogan wel gelijk na die staatsgreep
Ik vind zoiets typisch voor een lid van een oppositiepartij. Maar het haalt wat van de kredietwaardigheid van een potentiele regeringspartij af. Bij de PVV hangt een flinke Israelische vlag en dan weet je ook wel hoe de kaarten geschud zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik van mening dat als je volksvertegenwoordiger van een land bent dat je niet in andere landen met vlaggen van nog weer andere landen moet gaan lopen wapperen.
En als die lamlul zo begaan is met Palestina dan levert ie zijn zetel maar in en gaat ie daar aan het werk.
Omdat ie Nederland te kakken zet..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als het niet zo onwijs treurig was.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:40 schreef Twiitch het volgende:
Precies zoals gepland. Dat is weer een mooi filmpje waar de achterban op klaar kan komen.
Kuzu is geen Nederlandse volksvertegenwoordiger. Dat hij toch die functie bekleedt is de kern van het probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:22 schreef vosss het volgende:
Je bent volksvertegenwoordiger van Nederland. Als je dan al als hobby hebt om met vlaggen te wapperen, doe dat dan met een Nederlandse vlag. In Nederland.
Echt een poster van een partij die de Nederlandse belangen op 1 heeft staan.quote:
Dat wordt wekenlang interviews bij DWDD, Pauw, Jinek, RTL Late Night etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:32 schreef Quasimoto het volgende:
Nou het is hem gelukt hoor, alle programma’s en websites zullen het weer over hem hebben.
Valt ook wel weer mee, samen met je vriendje met een domme grijns op je kop met een vlag rondlopen in openbaar gebied terwijl er een camera op je gericht is. Is nou niet echt demonstreren maar gewoon 'lekker tegendraads' willen zijn zonder al te veel risico te willen lopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die Kuzu heeft wel meer ballen dan die demonstranten in Nederland wat over alles en nog wat lopen te schreeuwen in hun safe space wetende dat de Nederlandse agenten toch niet mogen ingrijpen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:54 schreef Nikonlover het volgende:
Dat krijg je er nou van als je provoceert.
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kuzu is een Nederlandse volksvertegenwoordiger.
Dit toch wel 100x. Hij wilde gewoon opgepakt worden. Dat was zijn doel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:32 schreef Quasimoto het volgende:
Nou het is hem gelukt hoor, alle programma’s en websites zullen het weer over hem hebben.
Op Dutchturks.org zullen ze wel weer lekker losgaan op Israel nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit toch wel 100x. Hij wilde gewoon opgepakt worden. Dat was zijn doel.
En dit is precies waarom hij dit doet, om dit aan te tonen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die Kuzu heeft wel meer ballen dan die demonstranten in Nederland wat over alles en nog wat lopen te schreeuwen in hun safe space wetende dat de Nederlandse agenten toch niet mogen ingrijpen.
Hoezo ballen? Er is helemaal niks aan de hand maar DENK maakt er een mooie promotiestunt vanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Welnee. Kuzu weet toch dat op he moment dat de camera's uit staan, hij direct de zielepiet gaat uithangen en huilen dat hij een Nederlands parlementslid is en dat er direct naar de ambassade wordt gebeld en Kuzu zo weer de straat op mag. Als hij met een Israelische vlag in Gaza gaat zwaaien als protest tegen de raketaanvallen, dan is hij pas een baas.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Of met de Israëlische vlag in Iran.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat zou Kuzu er van vinden als iemand met een Koerdische vlag in Ankara staat te wapperen en daardoor opgepakt word?
Ik wilde het netjes houden, vandaar dat ik hem een Nederlandse volksvertegenwoordiger noemde. Dat hij dat niet is lijkt me evident inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kuzu is geen Nederlandse volksvertegenwoordiger. Dat hij toch die functie bekleedt is de kern van het probleem.
Zal wel met een sisser aflopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik dacht in één of ander troll topic terecht te komen waar de werkelijke situatie heel anders zou zijn dan de TT doet vermoeden.
Ik hoop dat ze streng, doch rechtvaardig met hem om zullen gaan.
Liever niet, dan krijgt hij hier martelaarstatus en gaat de hele Israel-Palestina kwestie hier weer (nog) meer leven. En volgens mij is dat laatste ook iets wat deze schoft probeert te bewerkstelligenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:09 schreef maryen65 het volgende:
Hij is helemaal niet opgepakt. Ze zijn gewoon met hem in gesprek gegaan. Maar opgepakt bekt lekkerder. Van mij mogen ze hem 10 jaar in de cel zetten dan zijn wij van hem af
Ik vrees het ook. Hij zal nu wel helemaal het gevierde mannetje zijn onder de DENK stemmers.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal wel met een sisser aflopen.
Verder toont zo'n actie vooral weer de debiliteit van deze partij aan.
Zo zal het ongeveer wel gegaan zijn, maar ‘opgepakt door politie’ klinkt wat lekkerder. Als ze die politie niet op camera in beeld hadden gehad dan had waarschijnlijk niemand überhaupt geweten dat die flapdrollen in Israël waren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:26 schreef Toga het volgende:
Ik denk dat het gesprek als volgt gegaan is:
"Dag meneer, dit is een terrein wat voor vele mensen als heilig wordt beschouwd. Ik wil u vragen de politiek hierbuiten te laten. U kun deze vlag hier achterlaten als u binnen wilt treden, u kunt 'm als u weer naar buiten gaat weer komen ophalen"
Wat moet dat een teleurstelling voor 'm zijn geweest als hij een Turkse behandeling had verwacht.
Niet echt boeiend wat jij ervan vindt. Als ik in Thailand een jointje rook word ik ook de gevangenis in gegooid. Moet daar dan ook allemaal ophef over komen? Hun land, hun regels. Als je het er niet mee eens bent komt je er toch niet?quote:
Daar wringt de schoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Niet echt boeiend wat jij ervan vindt. Als ik in Thailand een jointje rook word ik ook de gevangenis in gegooid. Moet daar dan ook allemaal ophef over komen? Hun land, hun regels. Als je het er niet mee eens bent komt je er toch niet?
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Liever niet, dan krijgt hij hier martelaarstatus en gaat de hele Israel-Palestina kwestie hier weer (nog) meer leven. En volgens mij is dat laatste ook iets wat deze schoft probeert te bewerkstelligen
Er is ook nog zoiets als ethiek.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet echt boeiend wat jij ervan vindt. Als ik in Thailand een jointje rook word ik ook de gevangenis in gegooid. Moet daar dan ook allemaal ophef over komen? Hun land, hun regels. Als je het er niet mee eens bent komt je er toch niet?
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat wanneer je in het buitenland komt je je hebt te conformeren aan de wetten en regels die daar gelden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:01 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als ethiek.
Iemand zijn vrijheid inperken omdat hij een joint rookt gaat veels te ver en gaat ver over de rechten van de mens heen. Dezelfde rechten waar jij en ik van profiteren.
Dat zij daar in Thailand zo conservatief denken en hun inwoners proberen te beschermen tegen iets onschuldigs als wiet, geeft al aan dat ze in Thailand nog eeuwen lopen achter het Westen.
twitter:Jorn twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 13:13:14Minister Kaag zegt dat Kuzu van Denk in Israël niet echt gearresteerd is. Wel is de vlag waar hij mee liep (Palestijnse) in beslag genomen https://t.co/tkBUS1AgXV reageer retweet
Wat op zich best vreemd is gezien eigenlijk alle landen ter wereld zijn ontstaan doordat er een groep heeft gezegd 'dit is ons land'. Meestal opgelost met een oorlogje hier en daar waardoor de andere partij die eerst op het land verbleef zei 'ja als je zo moeilijk gaat lopen doen neem het dan maar'. Heel dat gebied daar was vroeger ook gewoon grondgebied van Syrië, Libanon en Jordanië en daarvoor nog van tig verschillende rijken. Als het dan toch over 'bezet' gebied gaat, vraag dan de Turken waarom ze nog steeds op Cyprus lopen te kutten, of China hoe het gaat met de landen Taiwan en Tibet of de Britten over de Falklandeilanden.quote:
Kuzu liegt dus glashard. Wie had dat kunnen denken....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:26 schreef maan_man het volgende:
Schijnbaar pure propaganda.
Kuzu is aangesproken, moest zijn paspoort, telefoon en de vlag inleveren. Hij is zelf niet aangehouden. Een uur later heeft hij zijn telefoon en paspoort teruggekregen, maar de vlag is hij voor alsnog kwijt, als dus onze minister:twitter:Jorn twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 13:13:14Minister Kaag zegt dat Kuzu van Denk in Israël niet echt gearresteerd is. Wel is de vlag waar hij mee liep (Palestijnse) in beslag genomen https://t.co/tkBUS1AgXV reageer retweet
Ja gek, het leek me zo'n betrouwbare man.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kuzu liegt dus glashard. Wie had dat kunnen denken....
Was eigenlijk wel te verwachten van deze engnek. Erdogan zal trots zijn op hemquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:26 schreef maan_man het volgende:
Schijnbaar pure propaganda.
Kuzu is aangesproken, moest zijn paspoort, telefoon en de vlag inleveren. Hij is zelf niet aangehouden. Een uur later heeft hij zijn telefoon en paspoort teruggekregen, maar de vlag is hij voor alsnog kwijt, als dus onze minister:twitter:Jorn twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 13:13:14Minister Kaag zegt dat Kuzu van Denk in Israël niet echt gearresteerd is. Wel is de vlag waar hij mee liep (Palestijnse) in beslag genomen https://t.co/tkBUS1AgXV reageer retweet
Vanaf Palestina vliegen? Die hebben geen vliegveld. Alle Palestijnen moeten naar Jordanië als ze willen vliegen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
en dan zeker wel op Tel Aviv vliegen en niet op Palestina. Wat een hypocriete flikker.
Dus als één van z'n mede-parlementariërs ook opgepakt zou worden vanwege het bezigen van termen als kopvoddentaks en het organiseren van een Mohammedcartoonwedstrijd waarmee hij zich schuldig maakt aan provocatie is dat terecht?quote:
Waag het niet om ons boeren te vergelijken met dit soort uitschot.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:10 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat een ongelofelijk domme boerenlul is die vent toch ook.
En weer een whataboutism.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:36 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Dus als één van z'n mede-parlementariërs ook opgepakt zou worden vanwege het bezigen van termen als kopvoddentaks en het organiseren van een Mohammedcartoonwedstrijd waarmee hij zich schuldig maakt aan provocatie is dat terecht?
of jordanië dan jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
Vanaf Palestina vliegen? Die hebben geen vliegveld. Alle Palestijnen moeten naar Jordanië als ze willen vliegen.
nee, dat is vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:36 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Dus als één van z'n mede-parlementariërs ook opgepakt zou worden vanwege het bezigen van termen als kopvoddentaks en het organiseren van een Mohammedcartoonwedstrijd waarmee hij zich schuldig maakt aan provocatie is dat terecht?
In zijn geval maak ik graag per ongeluk een typo: slachtofferdrol.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zo komen we er wel als wereld.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat wanneer je in het buitenland komt je je hebt te conformeren aan de wetten en regels die daar gelden.
Zij gaan zich niet aan jouw denkbeelden en ideeën aanpassen in elk geval.
Oekraïne mag wel? Oekraïne is doodgezwegen sinds MH17.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Zo komen we er wel als wereld.
Dan wil ik ook geen NWS berichten meer zien over Rusland of Turkije
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit schaadt Nederland.
Van mij mag hetquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Oekraïne mag wel? Oekraïne is doodgezwegen sinds MH17.
Overigens de coalitie is gesneuveld.
Ja zoek even ergens een Sovjet-topic om te gaan discussiëren over het wel en wee van de Krim, daar zijn er genoeg van.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:44 schreef ZOA het volgende:
[..]
Oekraïne mag wel? Oekraïne is doodgezwegen sinds MH17.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:39 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Zo komen we er wel als wereld.
Dan wil ik ook geen NWS berichten meer zien over Rusland of Turkije
Ik ben niet begonnen over Krim.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoek even ergens een Sovjet-topic om te gaan discussiëren over het wel en wee van de Krim, daar zijn er genoeg van.
Jij gaat lekker he?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:56 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet begonnen over Krim.
Verder even voor de goede orde de Sovjet-Unie bestaat niet meer want dan was de Krim niet zo een probleem voor jullie en dit is een Sovjet topic daar Kuzu een onderdaan van EU is.
Dat zal het zijn ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:08 schreef ZOA het volgende:
On topic Kuzu is niet de eerste bekende die opgepakt is in Jeruzalem. Ongeveer2019 jaar geleden is er een houtbewerker en Joodse rebel ook opgepakt die door de halve planeet nog steeds aanbeden wordt..
Voor de zoveelste keer.....hij is niet opgepakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:08 schreef ZOA het volgende:
On topic Kuzu is niet de eerste bekende die opgepakt is in Jeruzalem. Ongeveer2019 jaar geleden is er een houtbewerker en Joodse rebel ook opgepakt die door de halve planeet nog steeds aanbeden wordt..
Ok misschien wat meer Turk dan Nederlander gebaseerd op dat steevast flink met de verkeerde vlag wapperen.Gelukkig viel er niets te vieren dan komt er ook nog flink toeteren bijquote:
Hij wordt ook niet gekruisigd noch martelaar. Het is niks en wordt niks.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.....hij is niet opgepakt.
Jij bent toch ook Moslim(a) ?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:13 schreef Qarrad het volgende:
Riep Kuzu niet steeds heel hard dat Nederlanders zich niet moesten bemoeien met Turkse kwesties (zoals de genocide)? Wat loopt hij zich nu dan te bemoeien met de Palestijnse kwestie?
Wat een zielige manier om zieltjes te winnen. Aan de andere kant: wat een mooi filter om de simpele zieltjes die hierin trappen naar een tandeloze partij te trekken. Hebben we er tenminste geen last van wanneer het land bestuurd wordt door de wél relevante spelers in de politiek.
Dus, wat is je punt? Je leek daar hier namelijk een stuk minder moeite mee te hebben.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2019 17:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Typisch dat men weer lopen te bazelen over Trump en Verdonk, maar Tunahan Kuzu - het meest iconische voorbeeld - wordt genegeerd.
In welke zin? Ik keur het moreel af maar vind niet dat het hem verboden moet worden om aan te tonen wat voor een idioot ie is. Hetzelfde is van toepassing op Kuzu.quote:Laten we het omdraaien. Keuren jullie wat Wilders doet nou goed of af?
Nee.quote:Willen jullie hem gestraft zien?
Ik wil Wilders niet gestraft zien, en nu? Niet dat ik Kuzu's gedrag wil goedkeuren overigens want hij vertoont hetzelfde idiote gedrag als Wilders waar ik niet van gediend ben.quote:Dan kun je wat Kuzu doet nu ook niet goedkeuren.
Nee ik ben satanist. Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:24 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Ik heb een hekel aan die Kuzu geval. Maar nu heb ik zoiets van 'hey dit is best gewaagd joden op hun achterste poten door een enkele vlag'
[..]
Jij bent toch ook Moslim(a) ?
Die Joden leiden een concentratiekamp vol Moslims!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee ik ben satanist. Wat maakt het uit?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:18 schreef vosss het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat als je volksvertegenwoordiger van een land bent dat je niet in je fractiekamer met vlaggen van andere landen moet gaan lopen paraderen. Of woordvoeders van buitenlandse politieke partijen zoals AKP of Likud op je lijst moet zetten, vooral niet als de minister van justitie je waarschuwt omdat die persoon volgens de AIVD informatie heeft overgedragen aan buitenlandse mogendheden zoals de Democratische Partij of de Mossad.
En als een lamlul zo begaan is met Turkije, Amerika of Israël dan levert ie zijn zetel maar in en gaat ie daar aan het werk.
I love the smell of nuance in the morning...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Die Joden leiden een concentratiekamp vol Moslims!
Persoonlijk denk ik dat jij slaafs gaat stemmen.Waarschijnlijk op degene die je het meest belazerd. Ik zou op deze idioot stemmen.Nutteloos weggegooide stem.Hoezo weggegooid? Ik geef er als rechtgeaarde Hollander die niemand nodig heeft een ondertussen een beetje weet hoe de wereld werkt mee aan dat elke stem voor wie of wat dan ook is jou niets brengt maar slechts degene en zijn clubje die de stem krijgen.quote:
Jouw ondertitel is tegenstrijdig as fuck...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:48 schreef ZOA het volgende:
Je moet de gemiddelde gemeentelijke ambtenaren ook geen stem geven.Je moet zorgen dat ze er feitelijk eerst voor je zijn en misschien kunnen ze op een stem rekenen.Echter de Nederlandse verzorgingsstaat is zover doorgedraaid met gebazel over democratie en socialisme en zorgen voor dat men echt denkt verzorgt te worden en alles maar pikt.Wordt wakker Nederland is al 30 jaar communistisch.Geef ze brood en spelen.. werkte 700 jaar voor de Romeinen.
Of gewoon elke verkiezing braaf op de AK Parti gaat stemmen en daarna lekker tüteren en vlaggetjes wapperen als ze hebben 'gewonnen'.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:51 schreef DoubleUU het volgende:
Denk is de partij die je moet stemmen als je totaal schizofreen en half terrorist bent. In Nederland kan alles.
Waarom impliceer je dan dat het wel terecht is als Kuzu streng aangepakt zou worden? Omdat het mag volgens de wet?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee, dat is vrijheid van meningsuiting.
Als in de wet aldaar staat dat je niet met een vlag van eender welk land op die locatie mag gaan staan wapperen en je doet het toch, dan is het dus meer dan logisch als die daarop wordt aangepakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Waarom impliceer je dan dat het wel terecht is als Kuzu streng aangepakt zou worden? Omdat het mag volgens de wet?
Zo te zien lag die over zijn schouder.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als in de wet aldaar staat dat je niet met een vlag van eender welk land op die locatie mag gaan staan wapperen en je doet het toch, dan is het dus meer dan logisch als die daarop wordt aangepakt.
Dat ik nooit haast heb?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Jouw ondertitel is tegenstrijdig as fuck...
Is dat de grap?
Zo te zien loopt hij ermee te etteren in het gezicht van een van die militairen. Check hoe hij zit te draaien met dat stokje en zich precies nadat de wind er vat op krijgt "toevallig en nonchalant" naar links draait.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo te zien lag die over zijn schouder.
Dat strijd ik helemaal niet tegen echter niet staan en niet wapperen, ik weet niet of die wet werkelijk is of bestaat, maar zo te zien als, doet hij dat dus niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zo te zien loopt hij ermee te etteren in het gezicht van een van die militairen. Check hoe hij zit te draaien met dat stokje en zich precies nadat de wind er vat op krijgt "toevallig en nonchalant" naar links draait.
Moet hij Gaza in?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Hopelijk stoppen ze hem in een concentratiekamp. Met het zwaaien van een vlag, hoort de grootste straf op te staan.
Je moet niet alles zo letterlijk nemen, 'wapperen' gebruik ik gewoon voor 'in het openbaar mee rondlopen' in dit geval.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat strijd ik helemaal niet tegen echter niet staan en niet wapperen, ik weet niet of die wet werkelijk is of bestaat, maar zo te zien als, doet hij dat dus niet.
Vandaar je avatar?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:24 schreef longinus het volgende:
Provocatie, gefilmd, met de bedoeling in slachtofferrol te komen en zo stemmen te winnen want sommige groepen zien alleen maar wat ze willen zien.
ik ben er niet mee opgepaktquote:
eigenlijk best jammer nu ik er over nadenk, ik wil ook mijn 5 minuten of famequote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vindt je het jammer of ben je er blij om?
Wat heb je eraan je weet het toch van jezelf waarom een bevestiging?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:44 schreef longinus het volgende:
[..]
eigenlijk best jammer nu ik er over nadenk, ik wil ook mijn 5 minuten of fame
Logisch vinden dat een wet word gehandhaafd is iets anders dan hopen dat iemand streng word aangepakt. Je impliceert daarmee namelijk dat je het eens bent met de desbetreffende wet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als in de wet aldaar staat dat je niet met een vlag van eender welk land op die locatie mag gaan staan wapperen en je doet het toch, dan is het dus meer dan logisch als die daarop wordt aangepakt.
Waar lees je dat ik hoop dat die streng wordt aangepakt? Dat die wet daar bestaat en wordt gehandhaafd is gewoon een vaststaand feit en impliceert geenzins of ik het er wel of niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:03 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Logisch vinden dat een wet word gehandhaafd is iets anders dan hopen dat iemand streng word aangepakt. Je impliceert daarmee namelijk dat je het eens bent met de desbetreffende wet.
quote:Kamervoorzitter Arib: Kuzu verspreidt nepnieuws met knip- en plakwerk
Tweede Kamervoorzitter Arib heeft felle kritiek op de actie van Denk-leider Kuzu in Jeruzalem. Kuzu liep gisteren met een Palestijnse vlag op de Tempelberg en provoceerde daarmee Israëlische militairen.
De Tempelberg is een heilige plek voor joden, christenen en moslims. "Het getuigt van weinig respect om daar te demonstreren", zei de Kamervoorzitter in het tv-programma Pauw.
Ook verweet ze Kuzu nepnieuws te verspreiden. De Denk-leider zei dat hij was aangehouden, maar later bleek dat alleen zijn telefoon en paspoort even waren ingenomen. Die kreeg hij na ongeveer een uur weer terug. De Palestijnse vlag is niet aan hem teruggegeven.
Gemanipuleerd
Arib heeft kritiek op de werkwijze van Denk. "Dit is de manier waarop ze het doen, voor mij is het niet vreemd. Provoceren en niet de hele waarheid laten zien." Volgens haar wordt door de partij informatie gemanipuleerd.
"Wat zij doen, is met knip- en plakwerk nepnieuws verspreiden", zei de Kamervoorzitter in Pauw.
https://nos.nl/artikel/22(...)nip-en-plakwerk.html
Niks nieuws onder de zon. Zo rollen Kuzu en co al sinds de oprichting van Denk. Zijn partijmaatjes (Azarkan) houden ook wel van knip- en plakwerk met filmpjes. En was het niet Kuzu die riep dat ze allochtonen in ziekenhuizen eerder laten doodgaan dan niet-allochtonen?quote:
Je bedoelt 'aan de kaak te stellen' of 'in kaart te brengen'?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:08 schreef Vollenhoven het volgende:
Flink van Kuzu om dit soort mistanden aan de kaart te brengen,
Of 'de kaart brengen'?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Je bedoelt 'aan de kaak te stellen' of 'in kaart te brengen'?
Klopt, zelfde moeten ze doen met Turkse vlag zwaaiers hier in Nederland. Ga lekker in Turkije met die vlag zwaaien.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:02 schreef Vollenhoven het volgende:
prima oplossing, maar dan geloven er weer een paar biljoen meer in god..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:39 schreef Komondeja het volgende:
Tweede Kamervoorzitter Arib zegt dat het van weinig respect getuigt om te demonstreren op een plek die voor joden, christenen en moslims heilig is.
Kuzu had volgens haar dus geen respect voor de "heilige" plek. Prima toch?! Deed Kuzu tenminste iets goed want religies met hun heilige boeken en plekken zijn een bron van ellende.
Zo'n "heilige" plek gun ik ingrijpen van "boven". Bijvoorbeeld in de vorm van een brokstuk uit de ruimte die er een krater voor in de plaats zet.
Toch gewoon lachen om zoveel opzichtig amateurisme?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon. Zo rollen Kuzu en co al sinds de oprichting van Denk. Zijn partijmaatjes (Azarkan) houden ook wel van knip- en plakwerk met filmpjes. En was het niet Kuzu die riep dat ze allochtonen in ziekenhuizen eerder laten doodgaan dan niet-allochtonen?
Walgelijk clubje. Maar hij scoort er goed mee bij zijn laagopgeleide Turkse achterban.
Hoe die Ozturk erbij is gekomen is helemaal een raadsel, die kerel heeft het iq van een garnaal.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Toch gewoon lachen om zoveel opzichtig amateurisme?
Ik mag DENK wel. Ze hebben veel zeteltjes weg gekaapt bij die verschrikkelijke PvdA.
Natuurlijk hebben ze het moeilijk om die flow vast te houden en dan beDENKen ze weer zoiets. Net als hun politieke spotjes op tv. Zeker met een jointje op lig ik iedere keer weer in een breuk van het lachen. Zo amateuristisch dat het tegelijkertijd weer briljant is. Die koppen van die drie gasten Zo stereotype. Geweldig!
EN toen bleek dat Kuzu een vuile leugenaar was. Dat hij keurig door de Israelis is behandeld en vervolgens maar wat heeft zitten knippen en plakken in beeldmateriaal om de suggestie te wekken dat er iets was gebeurd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Wat is provoceren uberhaupt? Als ik een clownspak aantrek en ik ga naar de Binnenhof is dat provoceren?
Het laat maar weer eens zien dat ze in Israel bepaalde moeite hebben met vrijheid. Flink van Kuzu om dit soort mistanden aan de kaart te brengen, toch wat anders dan oordelen op een internetforum wat voor stakker het is.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:23 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
EN toen bleek dat Kuzu een vuile leugenaar was. Dat hij keurig door de Israelis is behandeld en vervolgens maar wat heeft zitten knippen en plakken in beeldmateriaal om de suggestie te wekken dat er iets was gebeurd.
Ik ben benieuwd of je nu je excuses aan het volk van Israel gaat aanbieden en de liegende moslim hard gaat veroordelen.
You must feel like a right dipshit, don't you?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ja manquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
You must feel like a right dipshit, don't you?
Kuzu 'verdedigen' en dan blijkt dat hij heeft gelogen.quote:
Hoeveel denk je dat er liegen, of liegen, niets zeggen is ook geen liegen he.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kuzu 'verdedigen' en dan blijkt dat hij heeft gelogen.
Who cares, ik lach Vollenhoven gewoon uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat er liegen, of liegen, niets zeggen is ook geen liegen he.
Ver van mijn bed showquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kuzu 'verdedigen' en dan blijkt dat hij heeft gelogen.
Je hebt een anti-semiet gevonden die het met je eens is. Bravo!quote:
Mijn initiële post waar je op reageerde was een reactie op een post van Toefjes die het topic binnenstapte met deze post:quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik hoop dat die streng wordt aangepakt? Dat die wet daar bestaat en wordt gehandhaafd is gewoon een vaststaand feit en impliceert geenzins of ik het er wel of niet mee eens ben.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:18 schreef Toefjes het volgende:
Ik dacht in één of ander troll topic terecht te komen waar de werkelijke situatie heel anders zou zijn dan de TT doet vermoeden.
Ik hoop dat ze streng, doch rechtvaardig met hem om zullen gaan.
Wat heb ik hier mee te maken? Betrek mij niet bij je enge linkse gedachtes aub. Kuzu en al die andere Israelhaters zijn walgelijke mensen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ver van mijn bed show
@:Nikonlover is het met mij eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |