Heel veel plezier vanavond tijdens de live show!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Hier alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies) belanden de rest van de week in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
Dit jaar niet hoor. Valt erg mee.quote:
Milf??quote:
Wut? Dat kind is net 18 manquote:
Wel catchyquote:
Wij sturen niet eens een winnaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Uiteindelijk sturen wij toch ook een winnaar van een talentenjacht... dus zo raar is dat niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef marcodej het volgende:
Zet er een draaimolen naast en het is Sieneke.
Als Dunken dit hele zooitje niet wint, moeten we nooit meer meedoen.
nee jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef just me het volgende:
Sommige mensen moeten in de spiegel kijken voordat ze gaan optreden !!
38 is ze geloof ik.quote:
Eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tekst was prima tot refrein met yeah yeah chameleon kwam..
quote:
Het scheelt toch minstens 30 kilo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef alpeko het volgende:
Is dit niet gewoon een rip off van de winnaar vorig jaar?
Dit is echt geen Afro Bros hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
he de nederlandse uitgaansbeat die je tegenwoordig overal onder hoort ... bubbling ofzo.
nederland is een smakeloos landjequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
hé de nederlandse uitgaansbeat die je tegenwoordig overal onder hoort ... bubbling ofzo.
Zet er een draaimolen naast en het is Sieneke.
Michela Pace (born 25 January 2001) is a Maltese singer who won the inaugural season of Malta's version of The X Factor in 2019. As a prize for her win, she will represent Malta at the Eurovision Song Contest 2019 with the song "Chameleon", while also winning a contract with Sony Music Italy.[1][2]quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het scheelt toch minstens 30 kilo.
De halve finale is de finalequote:
ouwe lul gespotquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
hé de nederlandse uitgaansbeat die je tegenwoordig overal onder hoort ... bubbling ofzo.
Ah ja, ik ben in de war met die uit Cyprus denk ik. Was die 38 dan? LOL.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wut? Dat kind is net 18 man
Geboren in 2001
Toch hoor je als je naar de verkeerde kroeg gaat zo'n soort beat onder allemaal oude nummers die ze vervolgens niet langer dan een halve minuut laten horen....quote:
quote:
Boeiend, gewoon atten en doorgaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch hoor je als je naar de verkeerde kroeg gaat zo'n soort beat onder allemaal oude nummers die ze vervolgens niet langer dan een halve minuut laten horen....
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ben wel 38quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:53 schreef Falco het volgende:
Vroeger dacht ik dat Lee Towers uit Litouwen kwam.
Die heb ik nog gezien. Dadelijk de Zweedse Ronnie Flex.quote:
Chiptune is best grootquote:
Da noeme ze electro en trance en techno en zo!quote:
Die is al geweestquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik nog gezien. Dadelijk de Zweedse Ronnie Flex.
Hij mag blijven hoorquote:
Dit dusquote:
NIET ZEGGEN DAT IK DAN NIETS GEMIST HEB HE.quote:
Klopt, ik haal die van Cyprus en Malta door elkaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Michela Pace (born 25 January 2001) is a Maltese singer who won the inaugural season of Malta's version of The X Factor in 2019. As a prize for her win, she will represent Malta at the Eurovision Song Contest 2019 with the song "Chameleon", while also winning a contract with Sony Music Italy.[1][2]
Ik denk dat ik met 10 euro ook goed zitquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef T3hTommay het volgende:
Ash tave myliu is Litouws voor ik hou van je. Gratis tip voor de heren hier die een Litouwse in bed willen krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
NIET ZEGGEN DAT IK DAN NIETS GEMIST HEB HE.
Na het huidige deelsnemersveld. Nee.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Minimunt het volgende:
Is iemand nog gespannen voor Duncan dadelijk?
je moet watquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Zaadvragende ogen en een gejat liedje
Slechte combi
Hey nog een Haxball God.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ben ik optijd voor het gloryhunten?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 10 euro ook goed zit
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met 10 euro ook goed zit
Ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:53 schreef Falco het volgende:
Vroeger dacht ik dat Lee Towers uit Litouwen kwam.
Geen slecht woord over Quick Boys, he?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef T3hTommay het volgende:
Gespannen zijn voor Dunken is alsof een Ajacied gespannen is voor een potje tegen Katwijk.
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef Injetta het volgende:
Hij mag door op zijn uiterlijk. Dat rare nummer nemen we dan voor lief.
Mja, ok dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef vencodark het volgende:
Als hij zijn bek nou houdt, wil ik best naar hem kijken.
Nee. Wel voor de gloryholes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ben ik optijd voor het gloryhunten?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef Injetta het volgende:
Hij mag door op zijn uiterlijk. Dat rare nummer nemen we dan voor lief.
Mijn mute knopquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef Renesite het volgende:
Voorlopig is nog niks blijven hangen...
Al even hoor.quote:
WE hebben al gewonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Echt die arrogantie dat we denken dat duncan wel even gaat winnen. dan wordt het zwitserland of zweden en dan is het weer janken
Janken om ESFquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Echt die arrogantie dat we denken dat duncan wel even gaat winnen. dan wordt het zwitserland of zweden en dan is het weer janken
Nee. Eindwinst.quote:
Ik denk niet dat er ook maar iemand in Nederland huilt als hij niet wint.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Nederland eeuwige tweede.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Die gaat zeker niet winnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Minimunt het volgende:
IT'S COMING HOMEquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Halfuur geleden weer 39 hoor.quote:
Ooh jawel hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand in Nederland huilt als hij niet wint.
Duncan is helemaal niks, in het buitenland lachen ze om ons. Weer een jaar in de marge.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef Minimunt het volgende:
Ilse.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar iemand in Nederland huilt als hij niet wint.
Ja. Eens.quote:
øngenåkquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar nog steeds 61% kans om te falen
En dan een mod die er doorheen post.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:59 schreef superniger het volgende:
Inb4 vol topic tijdens Duncans optreden.
doe dit maar niet meerquote:
Gelachenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Heeft zo'n goedkoop Dennis Weening-hoofd
sowquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Jaa!quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |