SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Milou en HeikkiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rodanya en MorganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laura en RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verleidsters
De verleiders
Presentatie
Te zien op tv bij RTL5 op donderdag om 20.30 uur en op Videoland.Forever yours, forever mine, forever ours...![]()
Heikki praat echt een beetje als Philippe Geubels
The only way you can be original, is to be yourself.![]()
En Milou als een dampende drolquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Heikki praat echt een beetje als Philippe GeubelsHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Haha Laura wordt straks verlaten door Roger.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef Vlicious87 het volgende:
Jaja en Roger en Laura gaan straks op 't bankje slapen 😴Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die Rodanya is duidelijk emotioneel en mentaal nog een tiener. Ik heb geen idee hoe zij mee mocht doen van haar ouders.![]()
Ik geef m trouwens groot gelijk. Zo'n saaie doos.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha Laura wordt straks verlaten door Roger.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Raad eens wie er weer samen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geef m trouwens groot gelijk. Zo'n saaie doos.![]()
Jammer. Ik gaf m groot gelijk in zn twijfel. Maar zij is volledig afhankelijk van hemquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:11 schreef so.original het volgende:
[..]
Raad eens wie er weer samen zijnHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
"De dreamdate is eigenlijk een beetje uitzitten"
Net zoals de afgelopen 2 weken he Laura(of ja, eerder uitliggen/-slapen)
Roger hoorde Sidney over die 76 vrouwen, dus die wilde ook nu zijn Congolese speer uitwerpen 😆quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geef m trouwens groot gelijk. Zo'n saaie doos.![]()
Je ze stelt zich voor niemand anders openquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jammer. Ik gaf m groot gelijk in zn twijfel. Maar zij is volledig afhankelijk van hem![]()
Tja.. Ze zijn allemaal wel verantwoordelijk voor een van de saaiste TI's ooit waar nauwelijks iets gebeurt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het is trouwens best wel bizar hoeveel van de koppels niet eens 2 weken zonder elkaar kunnen leven.![]()
Waarschijnlijk omdat ze bang zijn dat ze niet iemand anders kunnen krijgen als ze het zouden verpesten. Niemand van de deelnemers straalt echt zelfvertrouwen uit en staat sterk in zijn schoenen. Misschien Sidney maar dat is omdat hij een dorpsidioot is.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:16 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Tja.. Ze zijn allemaal wel verantwoordelijk voor een van de saaiste TI's ooit waar nauwelijks iets gebeurt.![]()
Ja maar ik kan t niet helemaal serieus nemen, de afloop kennend (zelf al zijn ze nu weer samen)quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het was de mooiste moment van dit seizoenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Saai koppel, maar samen wel lief.![]()
![]()
![]()
Inmiddels weer bij elkaar hoor...quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:21 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
het is al bekend dat ze na temptation uit elkaar zijn.![]()
Ah ik lees het nu ja. Vandaag bekend gemaakt op instagram.quote:
https://www.ad.nl/show/te(...)t-loslaten~a811030b/![]()
Effe dit er tussendoor:
https://www.rtlboulevard.(...)EmeNgWPD5P-tIhDhmP4g
Topic kan levend gehouden worden na dit saaiste seizoen ooit.
Ja lees 't. Tjoh.. En dat Laura het allemaal heeft toegelaten dat hij even mocht rondneuken (als hij 't aankon) en na 3 maanden weer terug..quote:![]()
14 weken weer niksquote:Temptation Island VIPS vanaf 27 juni te zien op Videoland
Goed nieuws voor fans van Temptation Island VIPS. Het programma, waarin koppels de ultieme relatietest aangaan, is vanaf 27 juni te zien op Videoland. Dat werd vandaag bekendgemaakt in RTL Boulevard.
Het huidige seizoen Temptation Island – zonder BN’ers – komt bijna ten einde. Fans van het programma moeten dus nog éven geduld hebben tot het nieuwe seizoen van start gaat. Vanaf 27 juni staat er gedurende 14 weken lang iedere donderdag om 09.00 uur ‘s ochtends een gloednieuwe aflevering klaar.
Het is nog niet bekend welke koppels en verleid(st)ers aan het programma deelnemen. Dat maakt de zender op een later moment bekend. Wel gonst het inmiddels van de geruchten. Zo zouden de Vlaamse Pommeline en Fabrizio, die elkaar leerden kennen door een van de vorige seizoenen, hun opwachting maken. Ook de namen van Thomas Cox en zijn vriendin Yasmin Karssing gaan rond. Verder wordt gefluisterd dat Niels en Rosanna, die al twee keer eerder meededen, het avontuur aangaan.
Temptation Island VIPS wordt ook dit seizoen weer door Yolanthe Sneijder-Cabau en Kaj Gorgels gepresenteerd. Het programma is alleen te zien op Videoland.
https://www.ad.nl/show/te(...)-videoland~a4b8a71c/?
SOONY![]()
Bij gebrek aan bn'ers halen we Niels en Rosanna nog maar een keer terug.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Fabiola, Parastoo en Alex ook dan maarquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij gebrek aan bn'ers halen we Niels en Rosanna nog maar een keer terug.
SOONY![]()
Ik verwacht weer tokkie scheldpartijen als ze mee doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:32 schreef roos94 het volgende:
Als Niels en Rosanna meedoen ga ik niet kijken.
Ik geloof het idd niet dat er iets is gebeurt, omdat er zoooo weinig is gebeurt tijdens TI hebben ze dit erin gemonteerd.![]()
Ik ga keihard lachen als die weer de fout in gaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij gebrek aan bn'ers halen we Niels en Rosanna nog maar een keer terug.![]()
En weer samenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:21 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
het is al bekend dat ze na temptation uit elkaar zijn.![]()
![]()
Aannames dat 'schijnen'. Ik wil keiharde seks beelden zien! Niet van die aannamesquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:37 schreef so.original het volgende:
Ik geloof het wel (na afloop schijnen ze zelfs nog 2x seks te hebben gehad)![]()
![]()
Daar was wel iets mis mee jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Parastoo was toch een raar persoon. Ze leek en gedroeg zich als een stoephoer.
SOONY![]()
Laat ik het zo zeggen: ik vind Rodanya niet geloofwaardig overkomen. Ik zie haar het wel doen. Helemaal gezien een eerder gesprek waaruit wel bleek dat zij en Morgan al lang geen seks meer hadden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:38 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Aannames dat 'schijnen'. Ik wil keiharde seks beelden zien! Niet van die aannames![]()
Morgan lijkt wel de enige intellectueel persoon deze editie. Ik begrijp wel waarom alle verleidsters op hem vielen.![]()
Oh ja, die wilde ze alle 4 neuken zei ze toen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Parastoo was toch een raar persoon. Ze leek en gedroeg zich als een stoephoer.![]()
Morgan voelt Rodanya goed aan de tand.
Héél erg nep idd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:40 schreef ejvdb het volgende:
Rodanya doet nu wel nep met dat schildpadmondje![]()
Can't unseequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:40 schreef ejvdb het volgende:
Rodanya doet nu wel nep met dat schildpadmondje![]()
Idd, lekker hypocrietquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:40 schreef ejvdb het volgende:
Rodanya doet nu wel nep met dat schildpadmondje
Je mag het niet zeggen, maar die Parastoo was echt een goedkope snol.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Oh ja, die wilde ze alle 4 neuken zei ze toen.![]()
Morgan voelt Rodanya goed aan de tand.![]()
Die had een drugsprobleem las ik achteraf. Schaamde zich ook. Wel sneu op zichquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Parastoo was toch een raar persoon. Ze leek en gedroeg zich als een stoephoer.![]()
Oh, gaan nu alle verleid(st)ers in de laatste aflevering samen in een bioscoop kijken naar de "after TI-beelden" van de stellen?
Al die boys ook lekker bij elkaar en zeggen dat ze al die dames bijna geneukt hadden..quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh, gaan nu alle verleid(st)ers in de laatste aflevering samen in een bioscoop van de "after TI-beelden" van de stellen?![]()
Jaimy tegen de rest: "Jaha, ik moet het nog een keertje afmaken."quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:45 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Al die boys ook lekker bij elkaar en zeggen dat ze al die dames bijna geneukt hadden..
Heb t laatste deel gemist door Buma en songfestival. Zijn rodanya en haar guy nog samen?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nog wel tijdens deze aflevering.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t laatste deel gemist door Buma en songfestival. Zijn rodanya en haar guy nog samen?![]()
Ik heb via via gehoord dat ze al een tijdje uit elkaar zijn en dat Morgan het al eerder wist dan nu.quote:Don't let my username fool you...![]()
Lastig jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Wou dat mijn vrouw niet zo anti-gamen was![]()
![]()
Wij gamen ook samen, kan niet wacht tot september![]()
![]()
Aflevering 16:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.![]()
Rodanya heeft idd van alle "kopplmensen" het slechtste karakter.Samen met Sidney, al maakte zijn gedrag het nog enigszins vermakelijk.
Ik heb me kostelijk vermaakt door Sidney, uiteindelijk had hij een beetje ene kwade dronk maar zeker in het begin vond ik het geweldigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Rodanya heeft idd van alle "kopplmensen" het slechtste karakter.Samen met Sidney, al maakte zijn gedrag het nog enigszins vermakelijk.
hij bleef ook zo lekker nuchter
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit dan? Ik keek net de laatste aflevering op videoland en er stondHoelang geleden waren die opnamens ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:54 schreef Tieten het volgende:
[..]
Hoelang geleden waren die opnamens ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:22 schreef roos94 het volgende:
[..]Niet? Die is toch helemaal niet jaloers verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is Lange Frans een droeftoeter zeg.
Ik kijk nu TTalk terug en dan hebben ze het over dat Laura op straat wordt uitgescholden en van haar fiets wordt getrapt.
Zegt hij ; ja dan moet je niet meedoen aan temptation, moest ze maar beter dr best doen blabla.
Sukkel..![]()
Jezus. Wat een mongool ben je danquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:44 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk nu TTalk terug en dan hebben ze het over dat Laura op straat wordt uitgescholden en van haar fiets wordt getrapt.
Zegt hij ; ja dan moet je niet meedoen aan temptation, moest ze maar beter dr best doen blabla.
Sukkel..![]()
https://www.nu.nl/achterk(...)ikki-uit-elkaar.htmlquote:"Twee maanden na Temptation Island ging ik twijfelen en kreeg ik irritaties. Toen heb ik het uitgemaakt, maar kreeg ik weer spijt", legt Milou uit. "Ik heb er toen alles aangedaan om hem terug te krijgen en dat was gelukt. Toen hebben we het nog twee weken geprobeerd, maar het liep nog steeds niet lekker en toen zijn we uit elkaar gegaan", besluit ze.
Milou sluit echter niet uit dat de twee binnenkort weer bij elkaar komen. Als Gulsen haar vraagt of het zou kunnen dat ze volgende week weer samen zijn, antwoordt ze bevestigend.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Dat is toch hoe aso's werken?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:44 schreef roos94 het volgende:
Sukkel..
Het is nooit de dader zijn schuld, want het slachtoffer vroeg er om.
Ook al had Laura zich als een debiel gedragen in t programma, dan nog geeft dat je niet t recht iemand iets na te roepen of aan te doen.
Ik schop hem toch ook niet omdat ie zulke kut muziek maakt.
Zou t graag willen. Maar ik doe t niet.
"Moet ie maar beter zijn best doen".L'Amour menaçant:
De tweets na gisteren:
https://www.thebestsocial(...)PCRPrGn-RO_dU_LahovU
Nav de laatste tweet ben ik toch wel benieuwd naar volgende week.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schop hem toch ook niet omdat ie zulke kut muziek maakt.
Zou t graag willen. Maar ik doe t niet.
"Moet ie maar beter zijn best doen".![]()
![]()
Sidney bleef nuchter...?? Grootste dramaqueeenn ooit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:55 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt door Sidney, uiteindelijk had hij een beetje ene kwade dronk maar zeker in het begin vond ik het geweldighij bleef ook zo lekker nuchter
![]()
“Kut Congolees”quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Sidney bleef nuchter...?? Grootste dramaqueeenn ooit.SOONY![]()
In het begin vond ik hem wel relaxed. Op de beelden van de anderen ook met wat hij zei.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Sidney bleef nuchter...?? Grootste dramaqueeenn ooit.
Dat hij Gaetan congolees bleef noemen vond ik wel echt minder. Wel grappig weer om te zien hoe ongemakkelijk Rick daar van werd.![]()
Ja echt he. Alsof hij naar een ander programma heeft gekekenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Sidney bleef nuchter...?? Grootste dramaqueeenn ooit.![]()
Hij deed ook niet echt zijn best om zijn naam te zeggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En niemand die erover zou vallen als hij kutbelg had gezegd
Want zijn Demi valt niet op donkere jongens......
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 18-05-2019 10:38:18 ]SOONY![]()
Interview met Rodanya en Goedele staat online op www.vijf.be
Rodanya interesseert het geen hol wat ze heeft gedaan![]()
![]()
Dat is een beetje haar mechanisme idd. Gewoon schijt aan alles.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef roos94 het volgende:
Interview met Rodanya en Goedele staat online op www.vijf.be
Rodanya interesseert het geen hol wat ze heeft gedaan![]()
Met een lach zeggen dat ze het bed heeft gedeeld met Danicioquote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:50 schreef so.original het volgende:
[..]
Dat is een beetje haar mechanisme idd. Gewoon schijt aan alles.![]()
![]()
Hahaha wowquote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Met een lach zeggen dat ze het bed heeft gedeeld met DanicioDus toch wel, zoals ik al dacht. Haar gezicht bij het wederzien sprak boekdelen. Toch mooi dat je mond een ding kan zeggen maar je gezicht iets anders.
![]()
Omdat het hij duidelijk liet blijken met welke intentie hij het zei, zeker in combinatie met "vieze kanker kut neger".quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En niemand die erover zou vallen als hij kutbelg had gezegd![]()
Ze heeft t toegegeven dus? Ik dacht nog wel dat hij misschien loog. Wel sneu voor Morgan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Met een lach zeggen dat ze het bed heeft gedeeld met Danicio![]()
Ja, een paar keer ná Temptation nog wel. Op momenten dus dat Morgan niet thuis was oid bleef Danicio slapen. Ook smerig van Danicio. Wat je doet op Temptation komt uit, dat is het spel. Maar stiekem terug in NL gaan ketsen terwijl Morgan van niks weet...siert hem niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ze heeft t toegegeven dus? Ik dacht nog wel dat hij misschien loog. Wel sneu voor Morgan.
Maar goed, deze informatie over Rodanya blijft voor altijd op het internet staan dus ik hoop dat alle mannen snel weg van haar rennen als ze dit lezenblijf lekker eeuwig vrijgezel en neem een kat.
![]()
Yup. Want ze vond op dat moment dat ze beter verdiende.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ze heeft t toegegeven dus? Ik dacht nog wel dat hij misschien loog. Wel sneu voor Morgan.
Ik vind het niet sneu voor Morgan. Die jongen is zelf ook vaak vreemdgegaan.![]()
Nou ja, sneu voor Morgan... Laten we niet vergeten wat voor hun de aanleiding was om mee te doen aan het programma.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ze heeft t toegegeven dus? Ik dacht nog wel dat hij misschien loog. Wel sneu voor Morgan.![]()
Ik geloof Ro ook wel als ze zegt dat Morgan niet zichzelf was op temptationquote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Nou ja, sneu voor Morgan... Laten we niet vergeten wat voor hun de aanleiding was om mee te doen aan het programma.![]()
Als je het dan terug doet ben je even verrot. Ze verdienen elkaar allemaal. Misschien een driehoeksrelatie beginnen met Rodanya Danicio en Morgan. Drie grote ratten bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:35 schreef so.original het volgende:
[..]
Yup. Want ze vond op dat moment dat ze beter verdiende.
Ik vind het niet sneu voor Morgan. Die jongen is zelf ook vaak vreemdgegaan.![]()
![]()
Ja eens.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je het dan terug doet ben je even verrot. Ze verdienen elkaar allemaal. Misschien een driehoeksrelatie beginnen met Rodanya Danicio en Morgan. Drie grote ratten bij elkaar.![]()
Dat is een beetje de double standard op dit moment in de PC SJW maatschappij.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En niemand die erover zou vallen als hij kutbelg had gezegd![]()
Gaetan is gewoon Nederlander.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:37 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Dat is een beetje de double standard op dit moment in de PC SJW maatschappij.![]()
Die Sidney is normaal. Totaal geen racist, hoewel hij wel steeds huidskleur en afkomst benoemd - of kanker neger zegt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:37 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Dat is een beetje de double standard op dit moment in de PC SJW maatschappij.![]()
Ik vind Sidney alles behalve normaalquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:04 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Die Sidney is normaal. Totaal geen racist, hoewel hij wel steeds huidskleur en afkomst benoemd - of kanker neger zegt.![]()
Ik wist niet dat België weer onderdeel van Nederland was. Dan ben ik opeens voor Brussel en de EUquote:. Hij komt uit Olsene.
![]()
Hij komt toch uit Congo? Anders kan ik zijn huidskleur en naam niet echt plaatsen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:08 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat België weer onderdeel van Nederland was. Dan ben ik opeens voor Brussel en de EU. Hij komt uit Olsene.
AZ
ALKMAAR![]()
:’)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij komt toch uit Congo? Anders kan ik zijn huidskleur en naam niet echt plaatsen.![]()
Nee. Jij vind Sidney serieus normaal?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]ik neem aan dat het cynisch bedoeld was
![]()
Oh, ja Belgisch dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:08 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat België weer onderdeel van Nederland was. Dan ben ik opeens voor Brussel en de EU. Hij komt uit Olsene.
![]()
![]()
Iemand definieren op basis van huidskleur is dus racisme.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij komt toch uit Congo? Anders kan ik zijn huidskleur en naam niet echt plaatsen.![]()
Alle drama was alleen na de opnamesquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:56 schreef roos94 het volgende:
Mja, al met al was het een zeer treurig seizoen.![]()
En ik heb nog braaf elke aflevering gekeken met de hoop.. De drang.. Haha.. Dat er iets gebeurtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:56 schreef roos94 het volgende:
Mja, al met al was het een zeer treurig seizoen.![]()
![]()
Ik bedoelde degene in jouw quote, die was cynisch. Sidney is een mongool.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee. Jij vind Sidney serieus normaal?![]()
Blijkbaar heeft Demi geen contact meer met Gaetan. (Insta story) Een paar weken geleden zei hij nog dat ze elkaar dagelijks spraken.
Ze hebben elkaar ook ontvolgd op instagram.![]()
Moest vast van Sidney.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:07 schreef roos94 het volgende:
Blijkbaar heeft Demi geen contact meer met Gaetan. (Insta story) Een paar weken geleden zei hij nog dat ze elkaar dagelijks spraken.
Ze hebben elkaar ook ontvolgd op instagram.![]()
![]()
Nee, dat is niet de definitie van racisme.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:22 schreef so.original het volgende:
[..]
Iemand definieren op basis van huidskleur is dus racisme.![]()
Ik vond Sidney ook fantastisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:55 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik heb me kostelijk vermaakt door Sidney, uiteindelijk had hij een beetje ene kwade dronk maar zeker in het begin vond ik het geweldighij bleef ook zo lekker nuchter
- Eerst zijn matties proberen te kalmeren, dan zelf episch door het lint gaan
- ''I need a one man...''
- ''Kut Congolees, vieze Congolees, Gay-Tan''
- De Meltdown ''Ik heb dit niet verdiend'' terwijl later blijkt dat, inderdaad, hij verdient die woorden, omdat hij in een dronken bui onaardige dingen heeft gezegd
- Uit alles blijkt dat Demi de baas is, tot aan het inschenken van haar sap toe in de laatste scene
Het is zo'n foute jongen dat het bijna weer goed is. Maar hey... hij is niet vreemdgegaan!![]()
Je vergeet dat hij vond dat Heikki niet alleen moest slapen na de beelden van Milou en hij echt aankwam met "zal ik hier slapen, of jij bij mij, of apart is ook goed."quote:Op maandag 20 mei 2019 09:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik vond Sidney ook fantastisch.
- Eerst zijn matties proberen te kalmeren, dan zelf episch door het lint gaan
- ''I need a one man...''
- ''Kut Congolees, vieze Congolees, Gay-Tan''
- De Meltdown ''Ik heb dit niet verdiend'' terwijl later blijkt dat, inderdaad, hij verdient die woorden, omdat hij in een dronken bui onaardige dingen heeft gezegd
- Uit alles blijkt dat Demi de baas is, tot aan het inschenken van haar sap toe in de laatste scene
Het is zo'n foute jongen dat het bijna weer goed is. Maar hey... hij is niet vreemdgegaan!
EN het mooi maken voor de verleiders, want wie wil je precies verleiden hier?![]()
![]()
Ik word er ook niet warm van..quote:Op maandag 20 mei 2019 17:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik vind niet snel mensen lelijk maar Rodanya vind ik lelijk op de 1 of andere manier![]()
Ze heeft een raar gezicht, sterke kin en een neus die uitsteekt. Ze heeft iets weg van een heks qua uiterlijk en gedrag.![]()
Haar uiterlijk weerspiegelt prima haar innerlijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ze heeft een raar gezicht, sterke kin en een neus die uitsteekt. Ze heeft iets weg van een heks qua uiterlijk en gedrag.![]()
Ben wel erg nieuwsgierig naar de vips editie. Maar als Rosanna en Niels meedoen dan laat ik deze aan mij voorbij gaan. Ik kan niet naar die twee gedrochten kijken.![]()
Ik hoop wel dat ze dicht bij de Engelse versie blijven en het concept niet veranderenquote:Op woensdag 22 mei 2019 06:52 schreef Max23 het volgende:
NL versie van Love Island komt binnenkort
Lotte boh![]()
Komt van de binnenkant naar buiten. Naar mens.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik vind niet snel mensen lelijk maar Rodanya vind ik lelijk op de 1 of andere manierL'Amour menaçant:
Rodanyaquote:![]()
https://www.shownieuws.nl(...)osmetische-ingrepen/
Maar ze heeft wel alles zelf betaald.
Waarom ga je in je joggingspak zo op de bank zitten?quote:
#generatiekloofL'Amour menaçant:
"Ik krijg geen reden"
Nee Heikki, je weet de reden gewoon: ze is gewoon extreem jaloers.
Dit. He het is uit maar ik zou t echt niet leuk vinden als je gaat daten ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
Hahaha die Milou,
Wat een enorm kut wijf![]()
En ondertussen laat zij zich uit elkaar trekken en dat filmen![]()
![]()
Milou is zo’n type dat altijd bang zal zijn dat ze iets goeds laat schieten als ze zo’n man helemaal loslaat en tegelijk tijdens de relatie rond blijft kijken of er iemand beter is.![]()
![]()
> Kun je drinken inschenken?
< Kun je dat niet zelf?
> Nee
![]()
M.a.w. Roger wilde nog wat rondneuken voordat hij zich echt "vastzette".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
M.a.w. Roger wilde nog wat rondneuken voordat hij zich echt "vastzette".
Ja, volgens mij heeft hij 3 maanden lang kunnen doen waar hij zin in had en daarna zijn ze weer samen gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rodanya Exposedquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Deze laatste 10 minuten waren t beste van t hele seizoen
SOONY![]()
Ja, het enige wat er dit seizoen is gebeurd, en dan ook nog na de opnamesquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
Hahaha die Danicio is flink betaald door de programmaleiding om dit op te nemen![]()
![]()
Rodanya wil haar telefoon niet laten zien, wordt onrustig en loopt weg. Zegt genoeg.The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Ja die moest even wat dingen verwijderenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Rodanya wil haar telefoon niet laten zien, wordt onrustig en loopt weg. Zegt genoeg.![]()
![]()
Rodayna is niet alleen een lelijk mens maar heeft ook een ongelooflijk kut karakter.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Ik hoop echt dat ze voor altijd alleen blijft en nooit een goeie man zal vindenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rodayna is niet alleen een lelijk mens maar heeft ook een ongelooflijk kut karakter.![]()
![]()
Ik las trouwens dat Jordan van EOTB is gevraagd voor Temptation VIPS, maar dat ze hen uiteindelijk niet hebben gekozen omdat ze dachten dat ze toch niet zouden vreemdgaan. Toch jammer, Jordan levert sowieso leuke tv op![]()
Dit geldt bijna voor alle figuranten in dit programma..quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rodayna is niet alleen een lelijk mens maar heeft ook een ongelooflijk kut karakter.U MAD?![]()
Laura lijkt wel geobsedeerd door Roger. Ze doet echt niets anders dan insta storys over hem plaatsen. Het gaat echt altijd over Roger Roger Roger.![]()
Zeker jammer, als je al zag hoe jaloers Jorden werd in EOTB.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik las trouwens dat Jordan van EOTB is gevraagd voor Temptation VIPS, maar dat ze hen uiteindelijk niet hebben gekozen omdat ze dachten dat ze toch niet zouden vreemdgaan. Toch jammer, Jordan levert sowieso leuke tv opAZ
ALKMAAR![]()
![]()
Whaha, serieus?
L'Amour menaçant:
Ik moest even denken, maar lolquote:
Ik keek gisteren en het viel me wel op dat die roodharige (ben even haar naam kwijt) echt heel dom zat te kijken de hele tijd![]()
![]()
Lizzyquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest even denken, maar lol
Ik keek gisteren en het viel me wel op dat die roodharige (ben even haar naam kwijt) echt heel dom zat te kijken de hele tijdheeft blijkbaar een kutkarakter want niemand moest wat van dr hebben
![]()
waar staat dat?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:49 schreef roos94 het volgende:
Doet die bosmongool Alex nou mee aan temptation vips!? Gatverdamme
Niet als koppel in ieder geval.
https://www.glamour.nl/ni(...)ptation-island-vips/![]()
Op instagram van temptation island staat zo'n preview van de vips editie en daar zie je alex zn kutkop. Maar heb vorige vips niet gezien dus weet niet of dat oude beelden erdoor gemonteerd zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar staat dat?
Niet als koppel in ieder geval.
https://www.glamour.nl/ni(...)ptation-island-vips/![]()
Ah okay .quote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:04 schreef DonnaRush het volgende:
In het promo filmpje zitten beelden van vorig seizoen zo te zien.![]()
quote:![]()
De laatste tweets van dit seizoen:
https://www.thebestsocial(...)uIkoqAFD-aaHw3P4YrSc
Nou, op naar VIPS... Alhoewel eerst nog Love Island... Ken het hele concept niet want heb de Engelse versie nooit gezien. Ja oké, singles op een eiland op zoek naar liefde, maar hoe het verder in elkaar steekt? We shall see...Ik heb het vermoeden dat zijn vriendin niet wilde meedoen, omdat ze bang was dat hij vreemd zou gaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik las trouwens dat Jordan van EOTB is gevraagd voor Temptation VIPS, maar dat ze hen uiteindelijk niet hebben gekozen omdat ze dachten dat ze toch niet zouden vreemdgaan. Toch jammer, Jordan levert sowieso leuke tv opWant die raket lustte ze wel hoor op EOTBDD
dat snapte ik dan weer niet, is er een keer wat te bespreken is er geen talk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:40 schreef DKUp het volgende:
Vanavond Topshow voor de mensen die het nog moeten kijken.
Geen Temptation Talk helaas.![]()
Ik ken het ook niet maar ik stel me voor dat het zoiets is als Ex on the Beach maar dan zonder exen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Alhoewel eerst nog Love Island... Ken het hele concept niet want heb de Engelse versie nooit gezien. Ja oké, singles op een eiland op zoek naar liefde, maar hoe het verder in elkaar steekt? We shall see...![]()
Ja iets "serieuzer" en met minder drama / ruzie... Maar oké, kan het ook helemaal verkeerd hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet maar ik stel me voor dat het zoiets is als Ex on the Beach maar dan zonder exen?The only way you can be original, is to be yourself.![]()
Overigens komt De Villa ook weer terug, zelfde genre. De Engelse versie van vroeger was altijd wel tof, die werden altijd strontdronken en vervelendEn WTF dat wist ik helemaal nietquote:De Villa, het datingprogramma waarin acht vrijgezelle mannen en vrouwen in een villa verblijven in de hoop dat zij hier een nieuwe liefde vinden, krijgt een nieuw seizoen op RTL 5. In 2011 werd er al eerder een Nederlandse remake gemaakt.
De nieuwe reeks zal in het najaar worden uitgezonden op RTL 5, bevestigt een woordvoerder in gesprek met NU.nl na eerdere berichtgeving door RTL Boulevard.
De Villa was oorspronkelijk een Britse serie die van 1999 tot 2003 werd uitgezonden. In het programma bepaalt een computer welke deelnemers het beste bij elkaar passen. Aan het eind wordt duidelijk of zij inderdaad met elkaar eindigen.
De eerdere Nederlandse reeks uit 2011, die is opgenomen in het Spaanse Lloret de Mar, werd niet helemaal uitgezonden, omdat een mannelijke kandidaat was veroordeeld voor moord.
https://www.nu.nl/media/5(...)eizoen-op-rtl-5.html![]()
![]()
Nu juist nodig eigenlijk. De enige boeiende aflevering.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:43 schreef JJ76 het volgende:
[..]
dat snapte ik dan weer niet, is er een keer wat te bespreken is er geen talk.
TOPSHOWSOONY![]()
Heb voor het eerst 2 afleveringen van ex on the beach gekeken vind er echt niks aan. Ik laat dit lekker aan mij voorbij gaan![]()
![]()
Ik heb dat eigenlijk nooit leuk gevonden. Seizoen met Jordan en Channah etc vond ik wel leuk, maar dat kwam denk ik echt door de mensen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:54 schreef roos94 het volgende:
Heb voor het eerst 2 afleveringen van ex on the beach gekeken vind er echt niks aan. Laat dit aan mij voorbij gaan
Lijkt er wel altijd op alsof daar nog gekkere mensen meedoen dan aan temptation.![]()
Het love island seizoen met jessica hayes vond ik leuk. Daarna nog eens geprobeerd maar de mensen waren een stuk minder boeiend. Ben benieuwd naar de Nederlandse versie.![]()
![]()
Seizoen 1 begonnen? Dat is ook wel het minste seizoenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 13:54 schreef roos94 het volgende:
Heb voor het eerst 2 afleveringen van ex on the beach gekeken vind er echt niks aan. Ik laat dit lekker aan mij voorbij gaan![]()
Ik heb in 2 dagen het hele seizoen van Temptation Vips gebingewatchedik had het nog niet gezien maar ik was ergens wel nieuwsgierig.
Rosanna is compleet borderline. Hoort thuis in een inrichting.
Stefano is echt het grootste gezwel wat hier rondloopt. Wat een droeftoeter.
En die praatjes van Ruud, Stefano en Donny was echt te cringy voor woorden. Maar wel mooie tv op zich
Trouwens die Fabiola, is zij serieus verstandelijk beperkt?![]()
Moet je voor de grap Fabiola op instagram bekijken. Het antwoord is: ja.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:14 schreef roos94 het volgende:
Ik heb in 2 dagen het hele seizoen van Temptation Vips gebingewatchedik had het nog niet gezien maar ik was ergens wel nieuwsgierig.
Rosanna is compleet borderline. Hoort thuis in een inrichting.
Stefano is echt het grootste gezwel wat hier rondloopt. Wat een droeftoeter.
En die praatjes van Ruud, Stefano en Donny was echt te cringy voor woorden. Maar wel mooie tv op zich
Trouwens die Fabiola, is zij serieus verstandelijk beperkt?
Rosanna is idd borderline denk ik.
Stefanio is weer samen met die meid.![]()
![]()
Niet geteld maar het woord ‘vrienden’ komt zeker zo’n 6 keer voor.![]()
Stop gewoon met praten/ schrijven!![]()
![]()
Door het filmpje wat TI vips op zijn Instagram plaatsen gaan er weer geruchten dat Niels en Rosanna meedoen aan het nieuwe seizoen.
Mocht dit zo zijn dan laat ik deze editie aan mij voorbij gaan.![]()
Met die 2 wordt het weer Top Seizoen. Beide zo labiel als wat.quote:Op zondag 2 juni 2019 05:24 schreef roos94 het volgende:
Door het filmpje wat TI vips op zijn Instagram plaatsen gaan er weer geruchten dat Niels en Rosanna meedoen aan het nieuwe seizoen.
Mocht dit zo zijn dan laat ik deze editie aan mij voorbij gaan.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
De koppels zijn toch al bekend?quote:Op zondag 2 juni 2019 05:24 schreef roos94 het volgende:
Mocht dit zo zijn dan laat ik deze editie aan mij voorbij gaan.
En op insta heeft Rosanna al gezegd dat ze niet mee doen![]()
![]()
Hmm, ik wist niet dat de koppels al bekend waren. In ieder geval mooi dat het monsterkoppel niet meedoet.
ZIN AN!![]()
Grappig om te zien wat een matennaaier Sidney lijkt te zijn.
Dikke mik met Morgan op het eiland, Rodanya heeft Morgan vervolgens hard genaaid. Zit Sidney lekker in een restaurant als bffs met Demi en Rodanya te eten en heeft Morgan ontvolgd op instagram(Morgan hem ook).
Morgan weet iig wel wie zn ware vrienden zijn na dit avontuur.![]()
Hahaha ware vrienden ook echt. Ik mag hopen dat Morgan voor het avontuur ook goede vrienden had en zijn sociale leven niet gaat koppelen aan mensen die hij kende via TI.quote:Op zondag 2 juni 2019 10:36 schreef roos94 het volgende:
Grappig om te zien wat een matennaaier Sidney lijkt te zijn.
Dikke mik met Morgan op het eiland, Rodanya heeft Morgan vervolgens hard genaaid. Zit Sidney lekker in een restaurant als bffs met Demi en Rodanya te eten en heeft Morgan ontvolgd op instagram(Morgan hem ook).
Morgan weet iig wel wie zn ware vrienden zijn na dit avontuur.AZ
ALKMAAR![]()
Pommeline haar hele armen zitten vol met tattoeages. Die vrouw op de stoel heeft kale armen zo te zienquote:Op zondag 2 juni 2019 11:31 schreef DKUp het volgende:
Zijn gewoon oude beelden in de teaser en Pommeline en Fabrizio zitten in de stoel zo te zien.![]()
Dan is het eventueel een andere deelnemer of gewoon iemand die alleen voor dit filmpje is gebruikt.quote:Op zondag 2 juni 2019 12:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Pommeline haar hele armen zitten vol met tattoeages. Die vrouw op de stoel heeft kale armen zo te zienSOONY![]()
VipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
VipsWtf die spellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ben wel erg benieuwd wie er dan veroordeeld is voor moord eigenlijk maar kan er niks over vinden. Zijn hier nog Google-wonders?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:47 schreef Karina het volgende:
Overigens komt De Villa ook weer terug, zelfde genre. De Engelse versie van vroeger was altijd wel tof, die werden altijd strontdronken en vervelend
[..]
En WTF dat wist ik helemaal niet![]()
[quote]Op maandag 3 juni 2019 22:17 schreef Charade het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 juni 2019 22:16 schreef Charade het volgende:
[..]
Verkeerd gequote maar heb het al gevonden.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2019 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
VipsJAAAAAA GENOTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken dus
SOONY![]()
Ja ik herkende haar dus nauwelijks van haar instagram foto's.quote:Op maandag 3 juni 2019 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die heeft haar hele gezicht laten verbouwen, is net een mislukte barbie nu, zonde![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:49 schreef mossad_agent het volgende:
Ik heb nog nooit van haar gehoord....![]()
Hmm blijkbaar komt er ook een extra tablet waarop goede óf slechte beelden te zien kunnen zijn en deelnemers mogen zelf weten of ze het wel of niet willen zienKlinkt echt heeeel suf
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Deelnemers van Temptation Vips 2019SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe zijn dit vips?
Ik ken 3 deelnemers. De overige 5 heb ik werkelijk nog nooit gezien terwijl ik veel op social media zit/tv kijk.![]()
Channah en Quentin van Ex on the beach
Edit: oh lees net dat die halverwege naar huis gaan omdat Channah zwanger blijkt te zijn![]()
Ja, dat is wel matig. Dan komt er een ander koppel die er dan maar kort zit. Beetje lamequote:Op vrijdag 7 juni 2019 08:22 schreef Max23 het volgende:
Channah en Quentin van Ex on the beach
Edit: oh lees net dat die halverwege naar huis gaan omdat Channah zwanger blijkt te zijn![]()
Walgelijk trouwens dat Channah al wist dat ze zwanger was voor de opnames van Temptation Island VIPS
Rot dan gewoon op
SOONY![]()
Echt? Waarom ging ze dan toch heen?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
Walgelijk trouwens dat Channah al wist dat ze zwanger was voor de opnames van Temptation Island VIPS
Rot dan gewoon op![]()
Ze wisten het als ik dit lees:quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:00 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Echt? Waarom ging ze dan toch heen?
https://www.rtlboulevard.(...)ger-tijdens-deelname
RTL en Zodiak heeft ze daarna er meteen uitgeflikkerd.
Aandacht?
Instagramvolgers?
Ziek?
Joost mag het weten
SOONY![]()
Instagramvolgers.
Ik vind dat wel onbegrijpelijk. Dat je zwanger meedoet aan zo’n drank en seks programma.![]()
Hij heeft al eens meegedaan vorig jaar, toen als verleider.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:46 schreef so.original het volgende:
Maar Fabrizio zou nooooit meedoen zei die eerst nog.AZ
ALKMAAR![]()
Ja, daar doel ik niet op want toen was hij single.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij heeft al eens meegedaan vorig jaar, toen als verleider.![]()
Die wordt snel verliefd heb ik het idee. Was idd ook vreemdgegaan met Fabrizio... toen ze nog met Merijn had.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:52 schreef roos94 het volgende:
Heb weinig vertrouwen in ons Pommelientje. Die is al zovaak vreemdgegaan in haar vorige relaties![]()
Pommeline en Fabrizio zijn twee van die figuren die heel snel verliefd worden op een ander, top televisie
SOONY![]()
Dat zei pommeloen ook nog vorig jaar bin tempation talk.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 11:46 schreef so.original het volgende:
Maar Fabrizio zou nooooit meedoen zei die eerst nog."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
ja zon gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
Pommeline en Fabrizio zijn twee van die figuren die heel snel verliefd worden op een ander, top televisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door zoem op 13-06-2019 15:47:40 (spoilertags) ]![]()
Verleiders Vips 2019
Verleidsters: https://www.rtlboulevard.(...)mptation-island-vips
Verleiders:
https://www.rtlboulevard.(...)mptation-island-vips![]()
De hoofden van de dames zijn ook niet allemaal "even vleiend gefotografeerd".quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:00 schreef roos94 het volgende:
Die mannelijke verleiders zijn stuk voor stuk niet om aan te gluren..wat een griezels![]()
Sorry maar waarom kiezen ze nou altijd zulke engnekken bij de mannen? Men kiest echt puur op lichaam.![]()
Die Jonah heeft geen bijzonder lichaam, Roy ook niet. Maar snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:30 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sorry maar waarom kiezen ze nou altijd zulke engnekken bij de mannen? Men kiest echt puur op lichaam.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2019 15:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Insta fame ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou ook wel meedoen voor nietsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 21:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik zou best mee willen doen voor een goed bedrag, dus snap het wel.![]()
Of als je juist veel vertrouwen hebt in je relatie en het ziet als een gratis vakantiequote:Op woensdag 19 juni 2019 00:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je jong bent en weinig vertrouwen hebt in je relatie moet je het lekker doen.![]()
Zoals Tim.quote:Op woensdag 19 juni 2019 07:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Of als je juist veel vertrouwen hebt in je relatie en het ziet als een gratis vakantie![]()
Ik nietquote:. Maar voor 50k zou ik zeker wel meedoen hoor. Ik weet zeker dat mijn vriend niet vreemdgaat, ik niet vreemdga, dat we onszelf niet voor lul zetten op tv. En als bonus krijg je allemaal followers op insta, waardoor je ook weer easy geld kan verdienen. Het is best leuk, maar eigenlijk hebben alle mensen die hebben meegedaan, zichzelf altijd nog voor lul gezet..
![]()
Demi ben jij het?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar voor 50k zou ik zeker wel meedoen hoor. Ik weet zeker dat mijn vriend niet vreemdgaat, ik niet vreemdga, dat we onszelf niet voor lul zetten op tv. En als bonus krijg je allemaal followers op insta, waardoor je ook weer easy geld kan verdienen. Het is best leuk, maar eigenlijk hebben alle mensen die hebben meegedaan, zichzelf altijd nog voor lul gezet..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Neverquote:. Maar zij is wel mooi aan t cashen nu met haar fit girl methode, dus wel slim. Maar ja die 2 hebben zich dus wel voor lul gezet.
![]()
Je moet de perfectie wel benaderen dan. Als je voor zo'n periode wordt gefilmd kan de regie je bijna altijd wel op een bepaalde manier framen dat je er niet echt lekker uit komt. Maar kan zijn dat jij en je vriend die perfectie benaderenquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar voor 50k zou ik zeker wel meedoen hoor. Ik weet zeker dat mijn vriend niet vreemdgaat, ik niet vreemdga, dat we onszelf niet voor lul zetten op tv. En als bonus krijg je allemaal followers op insta, waardoor je ook weer easy geld kan verdienen. Het is best leuk, maar eigenlijk hebben alle mensen die hebben meegedaan, zichzelf altijd nog voor lul gezet..
![]()
![]()
Naar het perfecte koppeltje kijken is vaak ook geen reet aan of het perfecte koppeltje moet echt gemeend aardig en leuk zijn.SOONY![]()
Maar dat enken er wel meer die meedoen, dat ze noooit vreemd zouden gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Venessa en hoe heetie kwamen er wel goed uit.![]()
De eerste beelden van VIPS staan op Facebook. Hoorde al weer zeggen dat “dit de beste ooit is”
Nou dus :’)Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ja, dat viel mij ook op! Die vond ik niet echt een type hiervoor.quote:Frankly, my dear, I don't give a damn.![]()
Na het debacle van dit seizoen zie je duidelijk in de promo's dat ze er alles aan willen doen om de kijker de indruk te geven dat met Tempation Vips, de stellen wel vreemdgaan.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
VIPS vorig jaar was ook boeiender dan de reguliere serie dit jaar.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Na het debacle van dit seizoen zie je duidelijk in de promo's dat ze er alles aan willen doen om de kijker de indruk te geven dat met Tempation Vips, de stellen wel vreemdgaan.SOONY![]()
ze hadden mezdi erin moeten doen als verleider kon hij wraak nemen op die plakplaat clown.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: