Helemaal statisch daarnaquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:31 schreef Ang3l het volgende: [..] Ook niet dat irritante geluid wat ballonnen met wrijving ook wel eens maken?
[..] Oke, laat maar
Spuit 11.
Geen enkele dynamische meningen meer kunnen vormen, alles.quote:
Ok, Yats.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Krakend bed tijdens de seks is wel de goede manier om het drie uur uit te houden. Zo storend.
Opschepper.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zonder krakend bed is het maar drie minuten hoor
Ik weet nog dat mijn ex een verhaal vertelde dat hij z'n ouders ooit had betrapt, en dat zijn moeder gewoon ondertussen een boekje aan t lezen wasquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is altijd vervelend. Gewoon bek dicht totdat een iemand klaar gekomen is. De lichten weer aan en verder lezen in je boek. Gedoe.
Ouch....quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn ex een verhaal vertelde dat hij z'n ouders ooit had betrapt, en dat zijn moeder gewoon ondertussen een boekje aan t lezen wasEn pa maar z'n gang gaan.
Echt! Ik moet zo hard iets aan m'n bed gaan doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Krakend bed tijdens de seks is wel de goede manier om het drie uur uit te houden. Zo storend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn ex een verhaal vertelde dat hij z'n ouders ooit had betrapt, en dat zijn moeder gewoon ondertussen een boekje aan t lezen wasEn pa maar z'n gang gaan.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Ik moet zo hard iets aan m'n bed gaan doen
Afgelopen woensdag dacht ik "oke we verhuizen NU naar de bank!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Ik moet zo hard iets aan m'n bed gaan doen
Afgelopen woensdag dacht ik "oke we verhuizen NU naar de bank!"
Oh ja... ik moet binnenkort ook maar eens naar de bouwmarkt om het bonken tegen de muur wat te verzachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
quote:
Ja, da's toch echt heel erg?quote:
Je moet naar de bouwmarkt om je bed een paar cm te verschuiven?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja... ik moet binnenkort ook maar eens naar de bouwmarkt om het bonken tegen de muur wat te verzachten
Dat heb ik al opgelostquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja... ik moet binnenkort ook maar eens naar de bouwmarkt om het bonken tegen de muur wat te verzachten
Zijn ze 12?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, da's toch echt heel erg?
Als ik OOIT een bedpartner er op betrap dat ie ondertussen de Donald Duck of Tina er bij pakt, oei!
Nee t mag pas vanaf 16. Dus ze zijn geen 12.quote:
Nee, iets van schuimrubber ter isolatie ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je moet naar de bouwmarkt om je bed een paar cm te verschuiven?
Koop gelijk wat extra pakken en soundproof t als een soort geluidsstudio!quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, iets van schuimrubber ter isolatie ofzo.
Aparte ruimte in mijn slaapkamer in elkaar getimmerd. Ook goed voor wietplanten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koop gelijk wat extra pakken en soundproof t als een soort geluidsstudio!
Ik moet nog even verder sparen qua nieuw laminaat (plus soundproof ondergrond hint hint) en wat gordijnen...quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de sling?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog even verder sparen qua nieuw laminaat (plus soundproof ondergrond hint hint) en wat gordijnen...
Paar boorhaken in het plafondquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laat ik iemand van mijn mannenharem wel kopen...quote:
(reeds....quote:
Neem dan gewoon hoogpolig tapijt, ben je in 1x klaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet nog even verder sparen qua nieuw laminaat (plus soundproof ondergrond hint hint) en wat gordijnen...
Dat dweilt zo moeilijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Neem dan gewoon hoogpolig tapijt, ben je in 1x klaar
Ik zou niet weten hoe.quote:
K&W / Korte Klus Kwesties deel 26 - Zagen zagen zagen!quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe.
Hoe goed ben jij met dat soort dingen?![]()
Ik kan iemand wel in een evenwichtig en redundant ophangsysteem leggenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe.
Hoe goed ben jij met dat soort dingen?![]()
Ik zie je nu liggen in een bed vol Bolognesequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Heb mijn slaapkamer omgebouwd naar een kas, voor tomaten. Voor pastasaus. Ieder zijn feestje.
Nee, slaap op de grond, in de gang. Of een doos onder de brug. Alles voor de 'tomaten'.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je nu liggen in een bed vol Bolognese
Vergeet de basilicum niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, slaap op de grond, in de gang. Of een doos onder de brug. Alles voor de 'tomaten'.
MI van onmeunig dikke naakte vrouw in de katrollen nu. Thanksquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Indien te zwaar kan er ook nog wel een 3:1 hijssysteem aangelegd worden
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
MI van onmeunig dikke naakte vrouw in de katrollen nu. Thanks
Wat klinkt dit geilquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik kan iemand wel in een evenwichtig en redundant ophangsysteem leggen
Katrollen & Vetrollen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Binnenkort te zien op rtl4 met die gast uit Volendamquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Katrollen & Vetrollen.
Klinkt als een nieuw lifestyle magazine.
Oh... sorry als mijn foto's uitgelekt zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had een dun beeld van jouquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh... sorry als mijn foto's uitgelekt zijn.
Sorry.... -15 kg maar nog steeds volslank...quote:
das iets anders dan onmeunig dikquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry.... -15 kg maar nog steeds volslank...
Ben niet morbide obees iigquote:
Wat is volslank nou weer, wat betekent het als vrouwen zichzelf volslank noemenquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sorry.... -15 kg maar nog steeds volslank...
Liever te dik in m'n kistquote:
Yo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn ook mensen die te dik zijn voor een kist of de crematie-oven
Dat als ik op het strand in een bikini zou lopen, Greenpeace wordt opgeroepen om mij terug de zee in te duwen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is volslank nou weer, wat betekent het als vrouwen zichzelf volslank noemen
Durf je tenminste wel het strand opquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat als ik op het strand in een bikini zou lopen, Greenpeace wordt opgeroepen om mij terug de zee in te duwen.
Beste plafond haken dan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat als ik op het strand in een bikini zou lopen, Greenpeace wordt opgeroepen om mij terug de zee in te duwen.
Fuckable ben ik wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beste plafond haken dan.
Of je bent als een klein zeehondje. Fuckable.
Jij vindt kleine zeehondjes fuckable? Iew dude.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beste plafond haken dan.
Of je bent als een klein zeehondje. Fuckable.
Knuppelbaar oke, neukbaar neequote:Op donderdag 16 mei 2019 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij vindt kleine zeehondjes fuckable? Iew dude.
Wie zeggen dat?quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:43 schreef MCH het volgende:
Ik beeld me de meiden die hier zeggen dat ze fuckable zijn ook altijd veel te mooi in terwijl Lokasenna denk ik echt de seksbom is
[O] geschiktquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Anderhalf uur bezig met allerlei wijzigen in een excelbestand en dan bij afsluiten op "niet opslaan" klikken
+- 37 graden en een hartslag toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zeggen dat?
Overigens is geloof ik elke vrouw fuckable als je bepaalde mensen moet geloven
Volgens mij is dat toch gewoon netjes?quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
Ik ben volslank. Ik ben 70 kilo bij 1.73Maar naar het schijnt heb ik wel goede spieren
... Dus dat weegt een beetje af
Dat is gewoon slank gekquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
Ik ben volslank. Ik ben 70 kilo bij 1.73Maar naar het schijnt heb ik wel goede spieren
Slaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een collega al een paar keer gevraagd iets niet te doen zonder het eerst met mij te overlegggen (omdat ik dan kan zeggen of het wel uitkomt) en ze blijft het gewoon doen![]()
Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch gewoon netjes?
Ik was een paar maanden geleden 64 kiloquote:
Das toch gewoon normaal tot slankquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:47 schreef Californium het volgende:
Ja ok herkenbaar. Maar dan nog.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Ik was een paar maanden geleden 64 kilo. Hoewel mijn broeken nog steeds passen
dus er kan ook een afwijking zijn in de weegschaal
Maar jij bent al binnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ok herkenbaar. Maar dan nog.
Ik ben ook beetje aan het afvallen want vind 5 kilo erbij ook niet mooi meer.
Hoewel ik het ook niet zie, maar toch is het niet goedquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit nog 1x vriendelijk via de mail vragen, als ze het nog een keer doet escaleren en dan staat het tenminste op papier.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een collega al een paar keer gevraagd iets niet te doen zonder het eerst met mij te overlegggen (omdat ik dan kan zeggen of het wel uitkomt) en ze blijft het gewoon doen![]()
O ja, jij kent het klappen van de zweep.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zolang er geen ring om mijn vinger zit moet ik oppassen he.
Joehoe @ElDinosaurquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen had ik de ring zelfs al.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:53 schreef MCH het volgende:
[..]
O ja, jij kent het klappen van de zweep.
Kan ook nog gewoon een andere relatie hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zolang er geen ring om mijn vinger zit moet ik oppassen he.
Ja niks is meer zeker tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ook nog gewoon een andere relatie hebben.
En waarom moet ze met jou overleggen? Ze heeft je hulp nodig? dan heb je gewoon " geen tijd" ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze heeft geen mailquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit nog 1x vriendelijk via de mail vragen, als ze het nog een keer doet escaleren en dan staat het tenminste op papier.
O ja, dat zal een taaie opgave wordenquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze heeft geen mail![]()
Is n productie/housekeeping/manusje van alles medewerkster die dit werk al 80 jaar doet en niet snapt waarom t nu anders moet
Nee, ik ben van de voorraden zeg maar en zij pakt soms zomaar dingen weg omdat ze ze ergens voor nodig heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:57 schreef Californium het volgende:
[..]
En waarom moet ze met jou overleggen? Ze heeft je hulp nodig? dan heb je gewoon " geen tijd" ?
Of kan jij dan je werk niet doen? Gewoon tegen de baas zeggen "Yo ik ga naar huis want..."
Ik ben daar altijd heel erg stellig in
De dingen die zij nodig heeft in je kantoor verzamelen en wachten tot ze bij je komt klagen dat het op is?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de voorraden zeg maar en zij pakt soms zomaar dingen weg omdat ze ze ergens voor nodig heeft.
Alleen dat kan niet zomaar, want er zijn een aantal producten waarbij mijn voorraden in de knoei komen door haar ge’jat’.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:01 schreef Californium het volgende:
[..]
De dingen die zij nodig heeft in je kantoor verzamelen en wachten tot ze bij je komt klagen dat het op is?![]()
@Lospedrosa wil ze wel voor je sorterenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]zou ik best willen, maar ik heb geen plaats voor 3 pallets in mn kantoor
Ohquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]zou ik best willen, maar ik heb geen plaats voor 3 pallets in mn kantoor
Aankaarten bij de chef en als het dan niet ophoudt gewoon de boel een keer laten escaleren? Dan moet je maar eens zonder voorraad komen te zitten omdat iemand zonder toestemming spullen wegneemt. Dan het probleem weer bij de chef leggen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik ben van de voorraden zeg maar en zij pakt soms zomaar dingen weg omdat ze ze ergens voor nodig heeft.
Alleen dat kan niet zomaar, want er zijn een aantal producten waarbij mijn voorraden in de knoei komen door haar ge’jat’.
Dat heb ik al gedaan, en ook zonder voorraad zien zeker probleem niet zo..quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Aankaarten bij de chef en als het dan niet ophoudt gewoon de boel een keer laten escaleren? Dan moet je maar eens zonder voorraad komen te zitten omdat iemand zonder toestemming spullen wegneemt. Dan het probleem weer bij de chef leggen.
Hou op.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:55 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet ook eennkilo of 5 kwijt eigenlijk, maar heb net besloten een patatje te gaan halen
Oke, genoeg over de patat. Wat zal ik er bij nemen? Kroketje? Frikandel? Gehaktbal?quote:
Had vanmiddag een mexicano met satesaus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke, genoeg over de patat. Wat zal ik er bij nemen? Kroketje? Frikandel? Gehaktbal?
https://www.tom-tailor.nl(...)ouwen-1010255_17243/quote:
Frikandel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Oke, genoeg over de patat. Wat zal ik er bij nemen? Kroketje? Frikandel? Gehaktbal?
Balletje gehakt met satésaus had ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had vanmiddag een mexicano met satesaus.
Tom Tailor is wel een kekmerk voor mensen van 35-45quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.tom-tailor.nl(...)ouwen-1010255_17243/
https://www.tom-tailor.nl(...)ouwen-1010429_17342/
Maar ik heb een vetschort dus ze staan iets minder charmant.
Dan kan ik er nog wel even mee door gelukkig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Tom Tailor is wel een kekmerk voor mensen van 35-45
Pretrolquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste vind ik leuk, tweede beetje mwa.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmiddag sjans met de ober. Maar verder niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebje al een lekkere servier aan de haak geslagen?
Zo'n balkanslager die nog wat mensen heeft afgeslacht tijdens de balkanoorlogquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebje al een lekkere servier aan de haak geslagen?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo'n balkanslager die nog wat mensen heeft afgeslacht tijdens de balkanoorlog
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Vast een hele lieve jongen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf de grootste boeven waren tochquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:28 schreef Samzz het volgende:
Je merkt dat de oorlog hier nog best veel doet. Er hangen ook nog enorme spandoeken met alle slachttoffers en een eis voor gerechtigheid voor het parlementsgebouw en zo. Paar protesten nog.
Best apart, het is nog maar kort geleden.
Wil je daarmee zeggen dat een oorlog dan geen invloed heeft op burgers?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf de grootste boeven waren toch
Hamburgersquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat een oorlog dan geen invloed heeft op burgers?
Ik ben ook niet zo van de paisley maar hij zat goed en dan ben ik al blij.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerste vind ik leuk, tweede beetje mwa.
Heel blij meequote:
Overweldigend applaus op het eind.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)kogelen_halsema.html
![]()
Onverstoorbaar positief blijven.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overweldigend applaus op het eind.
Jammer dat ik daar niet wasquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Nieuwe definitie van tenenkrommend.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:14 schreef ElDinosaur het volgende:
![]()
Ze hoorde vast alleen applaus in haar verstoorde realiteit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onverstoorbaar positief blijven.
Totaal geen fan van haar ideeën of politieke voorkeur.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze hoorde vast alleen applaus in haar verstoorde realiteit.
Dat dus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar je kunt ook gewoon de burgemeester van je stad respect tonen.
Wel weer typisch tokkie voetbalsupporter gedrag.
Beetje zoals de gele hesjes bij Rutte.
Soms kom je over als iemand met wat verstand.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Totaal geen fan van haar ideeën of politieke voorkeur.
Je aartsvijand, geef je die de hand ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aartsvijand, kom op hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:34 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je aartsvijand, geef je die de hand ?
Zowaar eens met je.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar bereik je meer mee dan dat genuil de hele tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:34 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:34 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Maar die moet je ook niet serieus nemen. Zijn gewoon tokkies.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:36 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Zo beschouwen de gele hesjes Mark Rutte wel
Ben jij eenquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:34 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Dan nog, wanneer iemand je ontvangt voor een gesprek, dan gedraag je je behoorlijk en niet als een lompe kut.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:36 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Zo beschouwen de gele hesjes Mark Rutte wel
Niet raar dat zo iemand kritiek heeft op de overheid. Als je je zo gedraagt kom je inderdaad nergens in het leven.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Dan nog, wanneer iemand je ontvangt voor een gesprek, dan gedraag je je behoorlijk en niet als een lompe kut.
Exact.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet raar dat zo iemand kritiek heeft op de overheid. Als je je zo gedraagt kom je inderdaad nergens in het leven.
Tokkies met een geel hesje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die moet je ook niet serieus nemen. Zijn gewoon tokkies.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoor. Daar bereik je meer mee dan dat genuil de hele tijd.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet raar dat zo iemand kritiek heeft op de overheid. Als je je zo gedraagt kom je inderdaad nergens in het leven.
Ik heb het nummer deze week pas voor het eerst gehoordquote:
* kijkt *quote:
Nou ik kan je vertellen, op het werk staat 8 uur P/d de radio aan en na 20x per dag dat nummer ben ik al gaan hopen dat NL de voorrondes niet haalt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nummer deze week pas voor het eerst gehoordmaar best mooi. Geloof niks van die voorspellingen maar hoop natuurlijk dat hij het leuk doet.
Wellicht daarom juist vermakelijk om te kijken.quote:
Ja dat dan weer welquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht daarom juist vermakelijk om te kijken.
Ik heb het idee dat elk jaar de kwaliteit achteruit gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen, op het werk staat 8 uur P/d de radio aan en na 20x per dag dat nummer ben ik al gaan hopen dat NL de voorrondes niet haalt.
Wat een schijtnummer
Nog nooit gehoordquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen, op het werk staat 8 uur P/d de radio aan en na 20x per dag dat nummer ben ik al gaan hopen dat NL de voorrondes niet haalt.
Wat een schijtnummer
Ja die komt waarschijnlijk wel rond die tijd thuis. Zou net kunnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag je vriend of die je dan even aan wil duwen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:38 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik was pas bij iemand en die vond het een goede daad van de gele hesjes.
Ik heb toen maar meteen gezegd dat het een horken actie was van hen.
Je moet gewoon respect tonen ook al ben je niet met zijn beleid eens.
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:23 schreef Lotusss het volgende:
Mijn vakantie is La Balconia.
Maar ach, met mooi weer is het net alsof je je in het Mediterraanse gebied bevindt. Turks, Marokkaans, Grieks, Italiaans, Tunesisch...
Als er nog een bruid wordt opgehaald, is het helemaal feest
Ja, heb er echt zin inquote:
Ga je meer naar het zuiden ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heb er echt zin in![]()
Wil ook naar novigradwant in the witcher zit novigrad
Haha, geen idee. Ben er als kind ooit geweest, in mijn herinnering 1 grote stretch van campings.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus dan kunnen we ook wel naar porec. Wat is daar? (Nog niet gekeken)
Niet ver genoeg naar mijn zinquote:
Ah.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet ver genoeg naar mijn zin![]()
We gaan met de auto en dit was ver genoeg. In de buurt van pula zitten we.
Doet hij/zij/x ook weer mee ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:30 schreef Elvi het volgende:
Conchita ziet er heel stom uit zonder lang haar
Welk bierfestival dit weekend?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef MCH het volgende:
Nog 5 biertjes en ik heb 1500 unieke check-ins op Untappd
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:30 schreef Elvi het volgende:
Conchita ziet er heel stom uit zonder lang haar
Ik juist niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar wel heel tof.
Komende tijd maar even kijken wat er allemaal te doen is.
Ik maak altijd een documentje met fotootjes van bezienswaardigheden en een korte tekst erbij en dan kijken we wat we willen doen/zien![]()
Ik vind die voorpret ook heel leuk.
Zonder festival haal ik die ook wel denk ik maar waarschijnlijk ben ik te bewonderen op die van de Kaapse.quote:
Plitvice, eindje rijden vanaf daar. Maar wel heel tof.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar wel heel tof.
Komende tijd maar even kijken wat er allemaal te doen is.
Ik maak altijd een documentje met fotootjes van bezienswaardigheden en een korte tekst erbij en dan kijken we wat we willen doen/zien![]()
Ik vind die voorpret ook heel leuk.
In Eindhoven wel eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Is iemand hier wel eens in die Coolblue winkels geweest?
Das heel wat zuidelijker!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ah.
Ik zat redelijk dichtbij Dubrovnik
Hebben ze daar nog een beetje assortiment staan om te bekijken? Wil wel ff monitoren checken voordat ik ga kopenquote:
Je durft de MM niet in?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog een beetje assortiment staan om te bekijken? Wil wel ff monitoren checken voordat ik ga kopen
Ja ook zonder festival nog 5 nieuwe?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Zonder festival haal ik die ook wel denk ik maar waarschijnlijk ben ik te bewonderen op die van de Kaapse.
Die in Den Haag om wat op te halen eens. Ze hebben we wat in de display staan maar het is relatief klein.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Is iemand hier wel eens in die Coolblue winkels geweest?
O nee, ik doe het altijd zo en dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik juist niet.
Dan verwacht je er teveel van.
Omgquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, altijd teveel staan. Ik schat nog wel 200 nieuwe biertjes
Wil ik heeeel graag naar terug, want dat vond ik idd echt super en wil ik graag met Ado delenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Plitvice, eindje rijden vanaf daar. Maar wel heel tof.
Daar soort van in de buurt nog toffe grot ook. Was echt niemand toen en superleuke gidsquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wil ik heeeel graag naar terug, want dat vond ik idd echt super en wil ik graag met Ado delen![]()
![]()
En is maar drieënhalf uur rijden
Ik vond het echt een geweldig land. Ben blij dat ik nog een keer terug gaquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ja klopt.
Wel mooie natuur hoor,
Het is wel heel droog in Kroatie
Grotten ga ik ook zeker kijken of die in te plannen zijn. Ik houd van grotten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar soort van in de buurt nog toffe grot ook. Was echt niemand toen en superleuke gids
Zou 'ie ook zo'n vitrine met bierglazen in de woonkamer hebben?quote:
Dat boeit me geen zak, ik mis alleen echt goede opslagruimtequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie ook zo'n vitrine met bierglazen in de woonkamer hebben?
Meh.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog een beetje assortiment staan om te bekijken? Wil wel ff monitoren checken voordat ik ga kopen
Goed idee!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende meet bij MCH thuis dus
Ik weet niet of mijn vriendin dit allemaal wel aan kanquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Ben niet heel erg een bier drinker.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar jij pakt ook nog wat mee ihkv de week van het NLse bier?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:49 schreef MCH het volgende:
Ik weet niet of mijn vriendin dit allemaal wel aan kan
quote:
Zure bieren ook, gist door op de fles. En sommige stouts en trappisten natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Bier moet je niet sparen maar opdrinken.
Wijn of whiskey kun je mooi bewaren.
Wijn is er ook voor om op te drinkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Bier moet je niet sparen maar opdrinken.
Wijn of whiskey kun je mooi bewaren.
Jij snapt het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:53 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wijn is er ook voor om op te drinken![]()
Is ie toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We printen gewoon wat posts van je uit dan is ze helemaal up to datequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn vriendin dit allemaal wel aan kan
Mja, eigenlijk willen we zijn biertjes meeten. Hem niet perse.quote:
Ze kent me wel inmiddels, als ik weer eens zit te gniffelen dan roept ze: Fok weer zekerquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
We printen gewoon wat posts van je uit dan is ze helemaal up to date
Kom dan Hageneesquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk willen we zijn biertjes meeten. Hem niet perse.
Als ie even aanwijst waar de bier staat kan ie zelf weer naar zolder verder Fokken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk willen we zijn biertjes meeten. Hem niet perse.
Vindt ze het wel oké dat we soort van FOK!-vriendjes aan het worden nu...?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze kent me wel inmiddels, als ik weer eens zit te gniffelen dan roept ze: Fok weer zeker
Meh. Je mag me dm'en voor gratis advies. Maar er zitten hier meer IT-ersquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet een nieuwe pc denk ik want m'n huidige is bijna 8 jaar oud en begint te kutten.
Nah denk aan 16gb werkgeheugen maar processor ben ik nog niet helemaal uit.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meh. Je mag me dm'en voor gratis advies. Maar er zitten hier meer IT-ers
Euh... geen idee. De laatste pc heb ik zelf in elkaar gezet (want zelf in elkaar zetten is goedkoper dan een "hele" pc kopen met dezelfde specificaties).quote:
Jij kan de aanschaf gewoon aftrekken toch? huequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah denk aan 16gb werkgeheugen maar processor ben ik nog niet helemaal uit.
Ja hoor, jij bent geen bedreiging.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Meh. Je mag me dm'en voor gratis advies. Maar er zitten hier meer IT-ers
Wtf de pc is toch je werk-gereedschap?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar moet de rest gewoon zelf dokken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kan de aanschaf gewoon aftrekken toch? hue
Geef haar dan tips voor een pc bouwpakketquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euh... geen idee. De laatste pc heb ik zelf in elkaar gezet (want zelf in elkaar zetten is goedkoper dan een "hele" pc kopen met dezelfde specificaties).
Nogmaals, is afhankelijk van wat je wensen zijn!
i7quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laptop of PC?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
En qua merk. Heb nu een asus dus ben daar wel enthousiast over.
Hoezo oude zooi?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wtf de pc is toch je werk-gereedschap?
Dan ga je toch geen oude zooi gebruiken.
Build your own trollstationquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Geef haar dan tips voor een pc bouwpakket
Ja vandaar dat ik een nieuwe wil. Vertrouw hem niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
8 jaar oud, voor een pc is dat x7 net als met hondenjaren.
Je weet niet eens waar ze die pc voor gebruikt. Als ze 8 jaar terug een beest van een pc had met af en toe een upgrade qua HD/SSD en RAM, en het alleen gebruikt voor browsen en vertalen/typen, dan kan het prima.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
8 jaar oud, voor een pc is dat x7 net als met hondenjaren.
Ja ga niet zelf in elkaar laten zetten. Maar ik weer niet of HP een goed merk is of dat ik eerst allemaal meuk eraf moet gooien. Ben er gewoon allemaal een beetje huiverig voor sinds die vaio laptop die het nooit goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou gewoon een kant en klare HP workstation kopen, geen gezeik.
Je weet niet zo goed wat vertalen inhoudt he?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ze die pc voor gebruikt. Als ze 8 jaar terug een beest van een pc had met af en toe een upgrade qua HD/SSD en RAM, en het alleen gebruikt voor browsen en vertalen/typen, dan kan het prima.
Beetje Word typen, niet zo overdrijven.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet zo goed wat vertalen inhoudt he?
Wat dat betreft, heb tweedehands een HP laptop gekocht (ProBook 6550b) en ik zit er nu op schoot mee te typen hier. Kan wel een RAM update gebruiken, en een SSD wellicht.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou gewoon een kant en klare HP workstation kopen, geen gezeik.
Office 365 abo'tje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:05 schreef CherryLips het volgende:
O fuck moet ik Office ook weer opnieuw kopen en de Van Dale. Met hun kut licenties.
Ik geef alleen maar een voorbeeld aan Lospedrosa.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en Loty geen vriendinnenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon deze doen, als investering op je omzet drukken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik een nieuwe wil. Vertrouw hem niet meer.
Soms gaat intonatie verloren in puur tekst.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en Loty geen vriendinnen
Dit klinkt echt als een fijne relatiequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Meestal zegt kaneel toch bijna niks 's avonds of ligt hij nu al in bed, maar toch lijkt het zo rustig en stil nu hij er een keer niet is
We praten gewoon met elkaar hoor en morgen zijn we samen vrij dus waarschijnlijk zit er een ochtendwipje inquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De hele avond naast je vriendin zitten fokken is wel een feestje
Is het dan niet vreemd dat hij daar sociaal gaat doen en dat thuis niet is?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hij is naar een FOK! meet, als een sociale jongen. Maar ik kon niet want had vergadering van de kerk.
Gewoon Netflix aanzetten, goed luisteren en dan typen tochquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaloers op Kaneel, wat een baas. Hele avond niets zeggen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
Meestal zegt kaneel toch bijna niks 's avonds of ligt hij nu al in bed, maar toch lijkt het zo rustig en stil nu hij er een keer niet is
Dat gaat via speciale software die je via MS Dos moet installeren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Gewoon Netflix aanzetten, goed luisteren en dan typen toch
Open Office documentje en mailen
Nee hoor, mij ziet hij toch de hele tijd al, je hoeft toch niet de hele avond sociaal te doen als je thuis bent.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Is het dan niet vreemd dat hij daar sociaal gaat doen en dat thuis niet is?
Moet jij altijd terug ouwehoeren van je vrouw dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaloers op Kaneel, wat een baas. Hele avond niets zeggen.
"Vrijwilligerswerk" heet dat dan. Maar ondertussen kost het je veel meer tijd dan dat ze in eerste instantie aangaven toen ze je als vrijwilliger wilden hebben...quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hij is naar een FOK! meet, als een sociale jongen. Maar ik kon niet want had vergadering van de kerk.
Je schetst het zo dramatisch maar zegt het zonder gevoelquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, mij ziet hij toch de hele tijd al, je hoeft toch niet de hele avond sociaal te doen als je thuis bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |