Heel veel plezier vanavond tijdens de live show!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Hier alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies) belanden de rest van de week in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
@Anneloosquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Present allen.
@:powerloungen
@:wereldgozer
@:handleiding
@:praadje
@:monkyyy
Leuk, zin in.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Present allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht % gewijzigd door Benny op 16-05-2019 20:45:09 ]You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Present allen.
Volgens mij als 16e.......quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand hoe laat hij ongeveer komt?Ik zag als 16e maar ik wil ook.......temptation zien
SCHAAM
Rond 22.15quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:15 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Weet iemand hoe laat hij ongeveer komt?Ik zag als 16e maar ik wil ook.......temptation zien
SCHAAM
Op zich is dat ook niet moeilijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Beter dan alle rommel die we eergisteren voorgeschoteld kregen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:05 schreef IriYe het volgende:
Hallo allemaal.![]()
Eindelijk is het weer zover, ben er helemaal klaar voor! Heb gisteren stiekem meegekeken op de stream van Twitch [bedankt daarvoor!] en heb er alle vertrouwen in dat Duncan zonder moeite de finale weet te halen. Dus gefeliciteerd en proost alvast!
Ga ik zeker doen! Jij en iedereen ook!quote:
Dankje en ja dinsdag bedoel jequote:Op donderdag 16 mei 2019 19:14 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen! Jij en iedereen ook!![]()
De dag kon niet snel genoeg voorbij gaan om vanavond weer te genieten van de hele kermis die vanavond weer voorbijtrekt. Maandag was echt slecht. Ik ben gewoon de afwas gaan doen ergens in het midden. En ik heb een ontiegelijke hekel aan de afwas....kun je nagaan hoe erg het was.![]()
![]()
![]()
![]()
Dindag ja!. Pff ik heb het dus nu al verdrongen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Dankje en ja dinsdag bedoel jewas bedroevend slecht, zelfs ik als ESFfan schaam me hier voor. Maar vanavond krijg je meer kwaliteit en wordt er beter gezongen!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Present allen.
Die heb je er vanavond ook wel tussen zitten volgens mij. Armenië (lied 1), Moldavië (lied 3), Kroatië (lied 10), en het Screamlied uit Rashja (lied 13). Sterkte alvastquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:17 schreef IriYe het volgende:
[..]
Dindag ja!. Pff ik heb het dus nu al verdrongen.![]()
Ja, kwaliteit iets beter maar vooral veel overschreeuwen, vond ik persoonlijk.
Komt goed, ik heb drank ingeslagen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Die heb je er vanavond ook wel tussen zitten volgens mij. Armenië (lied 1), Moldavië (lied 3), Kroatië (lied 10), en het Screamlied uit Rashja (lied 13). Sterkte alvast
Als je bij de eerste halve finale bij iedere valse noot een shotje had gedaan dan was je nu nog steeds lamquote:
Laat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe laat moet ONZE Donken Lurrens zingen?![]()
gebakken
Over en nergensquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:49 schreef Strani het volgende:
Jongens, in welk topic zitten we nou allemaal? Hier?
Zeker! Maar dat komt ook omdat Duncan gewoon iedereen wegblaast met zijn kalmte en bescheiden genialiteit als muzikant EN met zijn persoonlijkheid!quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:36 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Als je bij de eerste halve finale bij iedere valse noot een shotje had gedaan dan was je nu nog steeds lamDurf je het bij deze aan?
![]()
Je wil graag woeste hysterische vrouwen hier op je dak?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:59 schreef franklop het volgende:
Puur voor de hype zou het fantastisch zijn als Duncan eruit gaat.
Maar uiteraard ga ik ervanuit en hoop ik dat ie doorgaat!
Die zijn toch allemaal bij de meetquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil graag woeste hysterische vrouwen hier op je dak?
Hypes zijn toch leuk? Ik snap nooit waarom mensen zo snel mogelijk een einde aan een hype willen hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:59 schreef franklop het volgende:
Puur voor de hype zou het fantastisch zijn als Duncan eruit gaat.
Maar uiteraard ga ik ervanuit en hoop ik dat ie doorgaat!
Op de overwinning zaterdag?quote:
39% kans om te winnen in een veld van pakweg 30 deelnemers (op het moment) is vrij groot.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:13 schreef IriYe het volgende:
[..]
Op de overwinning zaterdag?
Iemand een link of korte uitleg en vergelijking wat dat nu precies inhoudt want ik probeer het aan iemand anders ook uit te leggen dat 39% echt heel erg goed is.
Gewoon uitleggen dat nr. 2 momenteel op 11% staat. Dan moet het duidelijk zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:13 schreef IriYe het volgende:
[..]
Op de overwinning zaterdag?
Iemand een link of korte uitleg en vergelijking wat dat nu precies inhoudt want ik probeer het aan iemand anders ook uit te leggen dat 39% echt heel erg goed is.
Maar er kan wel teruggelezen worden.quote:
Alleen is het niet echt een kans.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
39% kans om te winnen in een veld van pakweg 30 deelnemers (op het moment) is vrij groot.
Dat betwijfel ik maar doe mijn best. Bedankt!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen dat nr. 2 momenteel op 11% staat. Dan moet het duidelijk zijn.
Ik heb deze nog. Bedankt!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:14 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
39% kans om te winnen in een veld van pakweg 30 deelnemers (op het moment) is vrij groot.
Als het dan nog niet duidelijk is, dan is het gewoon een verloren zaakquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:18 schreef IriYe het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik maar doe mijn best. Bedankt!
[..]
Ik heb deze nog. Bedankt!
Vergeet deze niet:quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef TLC het volgende:
Zo ga je toch anders kijken dan wanneer er n draaiorgel op t toneel staat of je naar n zingende indiaan gaat kijken, of naar Trijntje in een vreselijke jurk
Dit is echt gebeurd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Of vergeet hem juist wel
Zo is dat. Maar volgens mij kwam het wel binnen. Of men doet alsof...quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het dan nog niet duidelijk is, dan is het gewoon een verloren zaak
Die hadden er gisteren prima tussen gepastquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Of vergeet hem juist wel
San Marino, maar die moet zaterdag pas weer.quote:
OPquote:
Dan ben ik voor San Marino. Waar ik overigens wel eens ben geweest. Ik heb nog een mooie 50 eurocent van dat land.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
San Marino, maar die moet zaterdag pas weer.
Prachtig feitje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan ben ik voor San Marino. Waar ik overigens wel eens ben geweest. Ik heb nog een mooie 50 eurocent van dat land.
Na naaa naaa naaaaaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
San Marino, maar die moet zaterdag pas weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |