Vergeet deze niet:quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:17 schreef TLC het volgende:
Zo ga je toch anders kijken dan wanneer er n draaiorgel op t toneel staat of je naar n zingende indiaan gaat kijken, of naar Trijntje in een vreselijke jurk
Dit is echt gebeurd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Of vergeet hem juist wel
Zo is dat. Maar volgens mij kwam het wel binnen. Of men doet alsof...quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het dan nog niet duidelijk is, dan is het gewoon een verloren zaak
Die hadden er gisteren prima tussen gepastquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:22 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
[ afbeelding ]
Of vergeet hem juist wel
San Marino, maar die moet zaterdag pas weer.quote:
OPquote:
Dan ben ik voor San Marino. Waar ik overigens wel eens ben geweest. Ik heb nog een mooie 50 eurocent van dat land.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
San Marino, maar die moet zaterdag pas weer.
Prachtig feitje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan ben ik voor San Marino. Waar ik overigens wel eens ben geweest. Ik heb nog een mooie 50 eurocent van dat land.
Na naaa naaa naaaaaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
San Marino, maar die moet zaterdag pas weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |