Ik weet niet wie daar mee is begonnen (internationaal gezien), maar in (en ook buiten) Nederland is PSV wel vaak als koopclub bestempelt en Ajax als eigen jeugd- en opleidingclub.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar alsof Ajax dat van PSV heeft gekopieerd
Tijden veranderen en een middenweg is waarschijnlijk de juiste voor een Nederlandse topclub, wel een verschil tussen beide clubs is de besluitvorming, daar is bij PSV veel minder twijfel en gepolder.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie daar mee is begonnen (internationaal gezien), maar in (en ook buiten) Nederland is PSV wel vaak als koopclub bestempelt en Ajax als eigen jeugd- en opleidingclub.
Hij is zojuist bij de buurman afgeleverdquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag de nieuwe 4k box aan. Die is goud
Overmars heeft het idd aangedurfd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tijden veranderen en een middenweg is waarschijnlijk de juiste voor een Nederlandse topclub, wel een verschil tussen beide clubs is de besluitvorming, daar is bij PSV veel minder twijfel en gepolder.
Bij Ajax gaat/ging dat over teveel schijven die allemaal wat willen en te melden hebben, nu Overmars zijn nek heeft uitgestoken en het ook nog eens goed uitpakt verwacht ik dat ze hem wel met rust laten voorlopig.
financieel lijkt dat wel zo maar net zoals Ajax ook al is het incidenteel van clubs met een veel groter budget kan winnen geldt dat voor PSV uiteraard ook en in de competitie hoef je niet beter te zijn dan die ene zolang je maar wel beter bent dan die andere 16quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Overmars heeft het idd aangedurfd.
Pakt ook goed uit met aankopen en salarissen van mannen als Tadic en Blind.
Bij PSV zijn er die middelen (in die mate) niet helaas en dat soort aankopen zijn dan ook niet mogelijk. Het gat tussen beide clubs is nu enorm en lijkt onoverbrugbaar.
Proza!quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
financieel lijkt dat wel zo maar net zoals Ajax ook al is het incidenteel van clubs met een veel groter budget kan winnen geldt dat voor PSV uiteraard ook en in de competitie hoef je niet beter te zijn dan die ene zolang je maar wel beter bent dan die andere 16
quote:
Maar dan zal Ajax toch echt al haar wedstrijden moeten gaan winnen. En dat gaat niet gebeuren. Zeker niet zolang PSV in staat is om 80+ punten te (blijven) halen. En dat zijn ze. dus dat hele Juve/Bayern/PSG is gewoon een enorm kakverhaal, tenzij PSV opeens in elkaar stort.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Scarface88 het volgende:
Eens met deze discussie. Ik roep dit al jaren dat Ajax bij ons weg gaat lopen en alleen zal heersen zoals Juventus. Je had als PSV in de periode 2010-2014 eens kampioen moeten worden. Die jaren onder Frank de Boer was echt een schandalig slecht Ajax. Kampioenschappen met 74 punten enz... Ajax kreeg hierdoor CL inkomsten en kon bouwen. PSV had toen de kans een reeks kampioenschappen neer te zetten maar faalde hard ondanks een betere selectie. Ondanks dat PSV daarna wel 3x kampioen werd is er bijzonder slecht geinvesteerd door de heer Brands. Waar Ajax met een aantal absurde verkopen zoals Sanchez en Milik kon gaan kopen.
Nu heeft Ajax dit financieel gat uitgebouwd. Misschien dat je af en toe nog eens in de 6 jaar een titel kan pakken maar waarschijnlijk zit zelfs dat er niet meer in.
Alleen FOX en Omroep Brabant dacht ik bij PSVquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even iets anders trouwens. De huldigingen van PSV (of andere clubs) werden die ook live uitgezonden op de NPO?
Nope. Maar die van Feyenoord weer wel. Als het echt nieuws is komt het bij de NPO.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Even iets anders trouwens. De huldigingen van PSV (of andere clubs) werden die ook live uitgezonden op de NPO?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Maar die van Feyenoord weer wel. Als het echt nieuws is komt het bij de NPO.
Ach gossie..quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Is er iets?quote:
Nee. Met knoop in je zakdoek krijgt PSV genoeg zendtijd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
xD goeien ^^quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Met knoop in je zakdoek krijgt PSV genoeg zendtijd.
Wiens keuze dit is, ik heb geen idee. Maar dit lijkt mij verder een totaal andere discussie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:47 schreef Dejannn het volgende:
Heeft dat misschien ook iets te maken met rechten of de wens van PSV daar in? Volgens mij wil PSV zelf vanuit de club ook toch vaak de binding met de regio (lees: provincie) benadrukken. Voor mijn gevoel heeft PSV ook door het land een stuk minder fans dan Feyenoord en Ajax, bij PSV ligt het denk ik veel meer in de provincie. Is verder ook helemaal niet erg, maar dan kan ik de keuze wel begrijpen betreffende uitzenden op nationale omroep of niet.
Even opgezocht en inderdaad: https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~af46fb37/
xDquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Goeie postquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar dan zal Ajax toch echt al haar wedstrijden moeten gaan winnen. En dat gaat niet gebeuren. Zeker niet zolang PSV in staat is om 80+ punten te (blijven) halen. En dat zijn ze. dus dat hele Juve/Bayern/PSG is gewoon een enorm kakverhaal, tenzij PSV opeens in elkaar stort.
En zoals eerder gezegd, clubs als PSV en Ajax blijven hun beste spelers kwijtraken, terwijl een Bayern/Juve/PSG deze teams kunnen versterken met gerichte (dure) aankopen.
Daarnaast is het (waarschijnlijk) niet zo dat Ajax de komende jaren dezelfde inkomsten blijven binnenstromen. Over 10 jaar mag je deze post quoten en dan zullen we zien dat ik gelijk heb. Als het al niet eerder gebeurt
Nogmaals: https://nos.nl/livestream(...)ndskampioen-psv.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wiens keuze dit is, ik heb geen idee. Maar dit lijkt mij verder een totaal andere discussie.
Kom ik aan met m'n Utrecht.. Niemand mag me hier, als het op voetbal aan komt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:47 schreef Dejannn het volgende:
Heeft dat misschien ook iets te maken met rechten of de wens van PSV daar in? Volgens mij wil PSV zelf vanuit de club ook toch vaak de binding met de regio (lees: provincie) benadrukken. Voor mijn gevoel heeft PSV ook door het land een stuk minder fans dan Feyenoord en Ajax, bij PSV ligt het denk ik veel meer in de provincie. Is verder ook helemaal niet erg, maar dan kan ik de keuze wel begrijpen betreffende uitzenden op nationale omroep of niet.
Even opgezocht en inderdaad: https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~af46fb37/
Waarschijnlijk heeft LBM je geblockt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals: https://nos.nl/livestream(...)ndskampioen-psv.html
Dat zou ik ten zeerste betreuren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft LBM je geblockt.
Zat er maar een knoop in de eileider van je moeder.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Goeie god...quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zat er maar een knoop in de eileider van je moeder.
Ik druip af, Lans.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie god...
Benieuwd of Caland hier van terug heeft.
Daar zal iedereen begrip voor op kunnen brengen.quote:
Maar dat is alleen livestream op het internet toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals: https://nos.nl/livestream(...)ndskampioen-psv.html
Je hebt gelijk, ik ging er stiekem vanuit dat het ook op tv was.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar dat is alleen livestream op het internet toch?
Huldiging was ook op zondag hč. Dan is er ook veel op tv qua sport. Op donderdagmiddag is er natuurlijk - op de max geheugentrainer na - niets op tv.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ging er stiekem vanuit dat het ook op tv was.(maar livestream is prima toch?)
Is de huldiging ook op andere manieren te volgen?
De NOS zendt tussen 18.00 en 20.00 uur beelden uit tijdens de uitzending van Studio Sport. Zij zullen af en toe overschakelen naar beelden vanuit Eindhoven. Daarnaast is alles live te volgen via de website www.nos.nl. RTL en SBS zullen in hun nieuwsitems beelden tonen van de huldiging.
Ah, dat zal het verklaren ja.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huldiging was ook op zondag hč. Dan is er ook veel op tv qua sport. Op donderdagmiddag is er natuurlijk - op de max geheugentrainer na - niets op tv.
Ja, ik vroeg het me vooral ook alleen maar afquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ging er stiekem vanuit dat het ook op tv was.(maar livestream is prima toch?)
Is de huldiging ook op andere manieren te volgen?
De NOS zendt tussen 18.00 en 20.00 uur beelden uit tijdens de uitzending van Studio Sport. Zij zullen af en toe overschakelen naar beelden vanuit Eindhoven. Daarnaast is alles live te volgen via de website www.nos.nl. RTL en SBS zullen in hun nieuwsitems beelden tonen van de huldiging.
Ik vind de verklaring van Lans wel plausibel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het me vooral ook alleen maar afIk beb dan toch in de stad.
Alhoewel ik het toch vreemd zou vinden, moet ik zeggen.
Zeker waar. Zoals wel vaker brengt Lange weer eens uitsluitselquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de verklaring van Lans wel plausibel.
Ik kan mij namelijk niet heugen dat ik ooit live op TV zo'n huldiging van Ajax heb gezien. Maar goed, dat was natuurlijk ook al een tijdje geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zeker waar. Zoals wel vaker brengt Lange weer eens uitsluitsel
Dit is ongeveer van eenzelfde waarheid als het onoverkomelijk striemende fluitconcert richting Bergwijn, gisteren. De pogingen van die Ajacieden om iets te forceren hier is van een bedroevend niveau.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Hier wordt blijkbaar met afgunst gekeken naar (de aandacht voor) de huldiging van Ajax. Genot
Ik welquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan mij namelijk niet heugen dat ik ooit live op TV zo'n huldiging van Ajax heb gezien. Maar goed, dat was natuurlijk ook al een tijdje geleden.
De hype omtrent Bergwijn krijgt wel erg veel aandacht inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is ongeveer van eenzelfde waarheid als het onoverkomelijk striemende fluitconcert richting Bergwijn, gisteren. De pogingen van die Ajacieden om iets te forceren hier is van een bedroevend niveau.
Poep in je broekquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hype omtrent Bergwijn krijgt wel erg veel aandacht inderdaad.
Ziedendquote:
xDquote:
Is er serieus gezegd dat Bergwijn uitgefloten is gisteren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is ongeveer van eenzelfde waarheid als het onoverkomelijk striemende fluitconcert richting Bergwijn, gisteren. De pogingen van die Ajacieden om iets te forceren hier is van een bedroevend niveau.
Vooraf, ja. Hij zou waarschijnlijk niet eens bij de selectie zitten om hem te beschermen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is er serieus gezegd dat Bergwijn uitgefloten is gisteren?
Vlap op 10 a la vd Beek bij Ajax, veel lopen, veel scoren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:12 schreef Ciscus het volgende:
Het was vanmiddag echt bizar rustig op de wallen, nooit eerder meegemaakt (en ik kom er vaak) (nee, geen hoerenloper)
#liefdagboekja
Welke spelers uit de Nederlandse competitie zien jullie graag aansluiten bij PSV?
Die heb ik ook op m'n lijstje. Toch is hij minder aanwezig dan bijvoorbeeld Maher was bij AZ... En dan denk ik toch dat hij het misschien ook wel niet redt. Zo lastig te zeggen. Maar leuke speler wel!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:46 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vlap op 10 a la vd Beek bij Ajax, veel lopen, veel scoren.
Je hebt toch genoeg voor op het middenveld?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:46 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vlap op 10 a la vd Beek bij Ajax, veel lopen, veel scoren.
Ja dat hebben we gezien dit jaarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt toch genoeg voor op het middenveld?
Ramselaar, Mauro, Ihattaren, Pereiro, Hendrix, Guti, Dante, Rosario, Sadilekquote:
De Ligt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:12 schreef Ciscus het volgende:
Het was vanmiddag echt bizar rustig op de wallen, nooit eerder meegemaakt (en ik kom er vaak) (nee, geen hoerenloper)
#liefdagboekja
Welke spelers uit de Nederlandse competitie zien jullie graag aansluiten bij PSV?
Pereiro weg, Hendrix zal t ook wel gezien hebben nu hij op zn terechte linksbank positie is beland. Rigo, Mauro zullen wel verhuurd worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Als backup zou ik Memisevic graag zien. Vind ik geen slechte. Zou ook zeker proberen of Schouten haalbaar is en dan nog een jaar verhuren. Tweede seizoenshelft was helaas niet altijd even goed.
Het middenveld volgend jaar ben ik wel benieuwd naar. Daar zijn volgend seizoen Guti, Sadilek, Thomas, Rosario, Ihattaren, Pereiro, Mauro, Rigo, Hendrix en Lonwijk voor beschikbaar. Overvol.
Stel dat Ajax Bergwijn wel weet te strikken, zou PSV een poging voor Odegard of Stengs moeten doen. Die Russische rechtsback van Vitesse vind ik ook wel aardig.
Op 10 (als Bommel met de punt naar voren blijft spelen) heb je eigenlijk alleen Ihattaren volgend jaar en dan zou daar Lonwijk achter kunnen komen gedurende het jaar. Die zijn 17 en 19.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ramselaar, Mauro, Ihattaren, Pereiro, Hendrix, Guti, Dante, Rosario, Sadilek
Dat je er ondertussen maar steeds 3 van gebruikt is een ander probleem, maar ik zie niet in waarom je aan dit rijtje nog eenzelfde kaliber gaat toevoegen in de vorm van Vlap.
Dat terwijl je belangrijkste centrale verdediger weg is gegaan en je bijna zeker op zoek moet gaan naar twee buitenspelers.
Odegaard kan je natuurlijk compleet op je buik schrijven. Als hij in Nederland blijft dan zal het bij Ajax zijn en nergens anders.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Als backup zou ik Memisevic graag zien. Vind ik geen slechte. Zou ook zeker proberen of Schouten haalbaar is en dan nog een jaar verhuren. Tweede seizoenshelft was helaas niet altijd even goed.
Het middenveld volgend jaar ben ik wel benieuwd naar. Daar zijn volgend seizoen Guti, Sadilek, Thomas, Rosario, Ihattaren, Pereiro, Mauro, Rigo, Hendrix en Lonwijk voor beschikbaar. Overvol.
Stel dat Ajax Bergwijn wel weet te strikken, zou PSV een poging voor Odegard of Stengs moeten doen. Die Russische rechtsback van Vitesse vind ik ook wel aardig.
Ik denk alleen dat als een speler van het type Odegaard nu de keuze heeft, gezien ook dit seizoen, dat het aantrekkelijker is voor hem om richting Amsterdam te gaan. Daarnaast komt zijn spel ook beter tot z'n recht bij een club dat aantrekkelijk aanvallend voetbal wil spelen. No brainer in dit geval.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:45 schreef Dejannn het volgende:
PSV is gewoon een prima club om je te ontwikkelen, ook voor Řdegaard. Wel betwijfel ik heel erg of Řdegaard bij PSV past. Mocht MvB blijven dan neig ik naar een nee. Řdegaard is juist sterk met de bal aan de voet, waar PSV momenteel vooral insteekt om de omschakeling met snelle buitenspelers.
Misschien kunnen we komend seizoen maar eens gaan voor de KNVB beker...quote:Mogelijke tegenstanders PSV bij loting (18 juni) voor tweede Champions League-voorronde op 23 of 24 juli:
Bij Europa League-winst Chelsea: FC Basel of Olympiakos Piraeus.
Bij Europa League-winst Arsenal: Basaksehir/Galatasaray (een van de twee wordt vrijwel zeker tweede in Turkije*) of Plzen (vrijwel zeker 2e in Tsjechië) pf LASK Linz (vrijwel zeker 2e in Oostenrijk).
*Mocht Besiktas in dit scenario tóch nog tweede worden in Turkije, dan gaat PSV loten tegen FC Basel, Olympiakos of Besiktas.
Wat zegt Fifa 19, wat betreft dit dilemma?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:02 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat als een speler van het type Odegaard nu de keuze heeft, gezien ook dit seizoen, dat het aantrekkelijker is voor hem om richting Amsterdam te gaan. Daarnaast komt zijn spel ook beter tot z'n recht bij een club dat aantrekkelijk aanvallend voetbal wil spelen. No brainer in dit geval.
Vlap lijkt mij een top versterking voor PSV!
Europa League als vangnetquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we komend seizoen maar eens gaan voor de KNVB beker...
Of is er nog een ontsnappingsroute na verlies in deze tweede voorronde om alsnog Europees voetbal te halen?
Odegaard is door de community in het "Team of the Season" terecht gekomen door z'n prestaties dit jaar. Net als Bergwijn overigens.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zegt Fifa 19, wat betreft dit dilemma?
Verklaar je nader Dven.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Odegaard kan je natuurlijk compleet op je buik schrijven. Als hij in Nederland blijft dan zal het bij Ajax zijn en nergens anders.
Dit heb ik je eerder zien roepen, maar dit klopt gewoon niet. Alleen uit tegen Ajax en de uitwedstrijden in de CL hebben ze meer controle genomen en zijn wat verder naar achteren gaan spelen, om van daaruit te proberen snel om te schakelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:45 schreef Dejannn het volgende:
waar PSV momenteel vooral insteekt om de omschakeling met snelle buitenspelers.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Odegaard kan je natuurlijk compleet op je buik schrijven. Als hij in Nederland blijft dan zal het bij Ajax zijn en nergens anders.
Dejann roept veel domme dingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit heb ik je eerder zien roepen, maar dit klopt gewoon niet. Alleen uit tegen Ajax en de uitwedstrijden in de CL hebben ze meer controle genomen en zijn wat verder naar achteren gaan spelen, om van daaruit te proberen snel om te schakelen.
De rest van de wedstrijden staan ze veel dieper als ten tijde van Cocu en zetten ze veel sneller druk op de helft van de tegenstander. En natuurlijk schakelen ze ook wel eens om. Dat zijn ook de makkelijkste doelpunten. Fout van een tegenstander en er overheen. Dat doet ieder team. Maar het PSV van Van Bommel speelt juist veel op de helft van de tegenstander. En de tweede seizoenshelft hadden tegenstanders dat door en verzandde het spel in een eindeloos gebrei van breedtepasses en handbalaanvallen. Zag er natuurlijk niet uit.
Eerste seizoenshelft was de balcirculatie hoog en had je met Pereiro en Bergwijn twee spelers die iets in de kleine ruimte kunnen en zo iemand vrij konden zetten. Backs stonden vaak enorm hoog waardoor je veel mensen in en rond de 16 kreeg. Die tactiek was niet slecht bedacht, maar op een zeker moment redelijk makkelijk te tackelen.
Enige echt jammere is dat hij steeds met 2 controleurs is blijven spelen. Tegen Heracles werd wel pijnlijk duidelijk waarom Guti daar niet is geprobeerd. Mooie voetballer, maar mist naast zelfvertrouwen ook echt nog wel wat handelingssnelheid voor die positie.
Persoonlijk vind ik de database van Football Manager beter.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zegt Fifa 19, wat betreft dit dilemma?
Ik vroeg het niet aan jou. Ik vroeg het aan Dven.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat hij graag in een voetballend elftal terecht wil komen.
Dven denkt hier hetzelfde over.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou. Ik vroeg het aan Dven.
Doet niets af aan mijn scherpe constatering.quote:
Zou niet weten wat Feyenoord met Vlap moet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Vlap is overigens geen PSV materiaal. Die kan beter naar Feyenoord. Of AZ
Betere uitvoering van Toornstra.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou niet weten wat Feyenoord met Vlap moet.
Mwah, vraag ik me af. Denk dat het niet veel verschilt. Bovendien kost Vlap teveel geld voor wat je ervoor krijgt (vind ik) en gaat alleen maar Kokcu in de weg lopen.quote:
Ik denk dat hij wel meer potentie heeft, maar het klopt dat die veel geld moet kosten. En Kokcu vind ik wel een talentje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah, vraag ik me af. Denk dat het niet veel verschilt. Bovendien kost Vlap teveel geld voor wat je ervoor krijgt (vind ik) en gaat alleen maar Kokcu in de weg lopen.
Dit is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:28 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt heeft pas geleden een huis gekocht in Eindhoven. Waar rook is, is vuur.
Niemand wil in Amsterdam wonen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:28 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt heeft pas geleden een huis gekocht in Eindhoven. Waar rook is, is vuur.
Wow, filosofisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar.
Als je een burnout met je wagen maakt komt er rook van je banden af, maar is er zeker geen vuur. Dus bij dezen ontkracht!
Bron? Dit is het? Meer is niet mogelijk?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Of is er nog een ontsnappingsroute na verlies in deze tweede voorronde om alsnog Europees voetbal te halen?
Afgelopen seizoen ging PSV vol voor de beker. Mark durfde het aan om jonge talenten een kans te geven, tja, dat kan een keer verkeerd vallen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dank, dat scheelt toch nog wel een beetje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europa League als vangnet
Mocht PSV al in de tweede voorronde van de Champions League uitgeschakeld worden, dan maakt het nog altijd kans op Europees voetbal. Verliezers stromen namelijk in de derde voorronde van de Europa League in. Mocht PSV de derde voorronde bereiken, dan is het hoe dan ook verzekerd van Europees voetbal. Bij uitschakeling op weg naar de Champions League is een plekje in de groepsfase van de Europa League een feit. Dat geldt overigens niet voor Ajax. Clubs uit de kampioenenroute die verliezen in de derde voorronde van de Champions League, komen terecht in de play-offs voor de Europa League. Clubs die uitgeschakeld worden in de play-offs voor de Champions League, plaatsen zich automatisch voor de groepsfase van de Europa League.
Uit het ED. Staat overigens verder geen uitleg bij hoe dit nu al zo duidelijk kan zijn, maar blijkbaar is dit het inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bron? Dit is het? Meer is niet mogelijk?
Dat sowieso. Chelsea is een kutclub.quote:
voor Ajax is het beter als Chelsea wint, die komen dan in pot 2 als de groepsfase CL wordt bereikt, dus ook hier al een ander belangquote:
Arseanal ook. Ik hoop dat ze degraderen!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dat sowieso. Chelsea is een kutclub.
Waarom? Die gasten zijn tenminste niet helemáál verziekt door het grote geld.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Arseanal ook. Ik hoop dat ze degraderen!
dat is gewoon omdat ze het niet hebben maar ik heb ook meer sympathie voor hun dan Chelski maar wat ik hier boven al stelde, het is voor Ajax beter als Chelsea wintquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:35 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waarom? Die gasten zijn tenminste niet helemáál verziekt door het grote geld.
Wat heeft Ajax daar mee van doen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is gewoon omdat ze het niet hebben maar ik heb ook meer sympathie voor hun dan Chelski maar wat ik hier boven al stelde, het is voor Ajax beter als Chelsea wint
Oh kut, dat is serieus wel een dilemma...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is gewoon omdat ze het niet hebben maar ik heb ook meer sympathie voor hun dan Chelski maar wat ik hier boven al stelde, het is voor Ajax beter als Chelsea wint
ditquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax daar mee van doen dan?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor Ajax is het beter als Chelsea wint, die komen dan in pot 2 als de groepsfase CL wordt bereikt, dus ook hier al een ander belang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |