Waarschijnlijk heeft LBM je geblockt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals: https://nos.nl/livestream(...)ndskampioen-psv.html
Dat zou ik ten zeerste betreuren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft LBM je geblockt.
Zat er maar een knoop in de eileider van je moeder.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Met knoop in je zakdoek krijgt PSV genoeg zendtijd.
Goeie god...quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zat er maar een knoop in de eileider van je moeder.
Ik druip af, Lans.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie god...
Benieuwd of Caland hier van terug heeft.
Daar zal iedereen begrip voor op kunnen brengen.quote:
Maar dat is alleen livestream op het internet toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nogmaals: https://nos.nl/livestream(...)ndskampioen-psv.html
Je hebt gelijk, ik ging er stiekem vanuit dat het ook op tv was.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar dat is alleen livestream op het internet toch?
Huldiging was ook op zondag hè. Dan is er ook veel op tv qua sport. Op donderdagmiddag is er natuurlijk - op de max geheugentrainer na - niets op tv.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ging er stiekem vanuit dat het ook op tv was.(maar livestream is prima toch?)
Is de huldiging ook op andere manieren te volgen?
De NOS zendt tussen 18.00 en 20.00 uur beelden uit tijdens de uitzending van Studio Sport. Zij zullen af en toe overschakelen naar beelden vanuit Eindhoven. Daarnaast is alles live te volgen via de website www.nos.nl. RTL en SBS zullen in hun nieuwsitems beelden tonen van de huldiging.
Ah, dat zal het verklaren ja.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Huldiging was ook op zondag hè. Dan is er ook veel op tv qua sport. Op donderdagmiddag is er natuurlijk - op de max geheugentrainer na - niets op tv.
Ja, ik vroeg het me vooral ook alleen maar afquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ging er stiekem vanuit dat het ook op tv was.(maar livestream is prima toch?)
Is de huldiging ook op andere manieren te volgen?
De NOS zendt tussen 18.00 en 20.00 uur beelden uit tijdens de uitzending van Studio Sport. Zij zullen af en toe overschakelen naar beelden vanuit Eindhoven. Daarnaast is alles live te volgen via de website www.nos.nl. RTL en SBS zullen in hun nieuwsitems beelden tonen van de huldiging.
Ik vind de verklaring van Lans wel plausibel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg het me vooral ook alleen maar afIk beb dan toch in de stad.
Alhoewel ik het toch vreemd zou vinden, moet ik zeggen.
Zeker waar. Zoals wel vaker brengt Lange weer eens uitsluitselquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de verklaring van Lans wel plausibel.
Ik kan mij namelijk niet heugen dat ik ooit live op TV zo'n huldiging van Ajax heb gezien. Maar goed, dat was natuurlijk ook al een tijdje geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zeker waar. Zoals wel vaker brengt Lange weer eens uitsluitsel
Dit is ongeveer van eenzelfde waarheid als het onoverkomelijk striemende fluitconcert richting Bergwijn, gisteren. De pogingen van die Ajacieden om iets te forceren hier is van een bedroevend niveau.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Hier wordt blijkbaar met afgunst gekeken naar (de aandacht voor) de huldiging van Ajax. Genot
Ik welquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan mij namelijk niet heugen dat ik ooit live op TV zo'n huldiging van Ajax heb gezien. Maar goed, dat was natuurlijk ook al een tijdje geleden.
De hype omtrent Bergwijn krijgt wel erg veel aandacht inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is ongeveer van eenzelfde waarheid als het onoverkomelijk striemende fluitconcert richting Bergwijn, gisteren. De pogingen van die Ajacieden om iets te forceren hier is van een bedroevend niveau.
Poep in je broekquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hype omtrent Bergwijn krijgt wel erg veel aandacht inderdaad.
Ziedendquote:
xDquote:
Is er serieus gezegd dat Bergwijn uitgefloten is gisteren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is ongeveer van eenzelfde waarheid als het onoverkomelijk striemende fluitconcert richting Bergwijn, gisteren. De pogingen van die Ajacieden om iets te forceren hier is van een bedroevend niveau.
Vooraf, ja. Hij zou waarschijnlijk niet eens bij de selectie zitten om hem te beschermen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:42 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is er serieus gezegd dat Bergwijn uitgefloten is gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |