Dven denkt hier hetzelfde over.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou. Ik vroeg het aan Dven.
Doet niets af aan mijn scherpe constatering.quote:
Zou niet weten wat Feyenoord met Vlap moet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Vlap is overigens geen PSV materiaal. Die kan beter naar Feyenoord. Of AZ
Betere uitvoering van Toornstra.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou niet weten wat Feyenoord met Vlap moet.
Mwah, vraag ik me af. Denk dat het niet veel verschilt. Bovendien kost Vlap teveel geld voor wat je ervoor krijgt (vind ik) en gaat alleen maar Kokcu in de weg lopen.quote:
Ik denk dat hij wel meer potentie heeft, maar het klopt dat die veel geld moet kosten. En Kokcu vind ik wel een talentje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah, vraag ik me af. Denk dat het niet veel verschilt. Bovendien kost Vlap teveel geld voor wat je ervoor krijgt (vind ik) en gaat alleen maar Kokcu in de weg lopen.
Dit is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:28 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt heeft pas geleden een huis gekocht in Eindhoven. Waar rook is, is vuur.
Niemand wil in Amsterdam wonen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:28 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt heeft pas geleden een huis gekocht in Eindhoven. Waar rook is, is vuur.
Wow, filosofisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar.
Als je een burnout met je wagen maakt komt er rook van je banden af, maar is er zeker geen vuur. Dus bij dezen ontkracht!
Bron? Dit is het? Meer is niet mogelijk?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we komend seizoen maar eens gaan voor de KNVB beker...
Of is er nog een ontsnappingsroute na verlies in deze tweede voorronde om alsnog Europees voetbal te halen?
Afgelopen seizoen ging PSV vol voor de beker. Mark durfde het aan om jonge talenten een kans te geven, tja, dat kan een keer verkeerd vallen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:16 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we komend seizoen maar eens gaan voor de KNVB beker...
Of is er nog een ontsnappingsroute na verlies in deze tweede voorronde om alsnog Europees voetbal te halen?
Dank, dat scheelt toch nog wel een beetje.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Europa League als vangnet
Mocht PSV al in de tweede voorronde van de Champions League uitgeschakeld worden, dan maakt het nog altijd kans op Europees voetbal. Verliezers stromen namelijk in de derde voorronde van de Europa League in. Mocht PSV de derde voorronde bereiken, dan is het hoe dan ook verzekerd van Europees voetbal. Bij uitschakeling op weg naar de Champions League is een plekje in de groepsfase van de Europa League een feit. Dat geldt overigens niet voor Ajax. Clubs uit de kampioenenroute die verliezen in de derde voorronde van de Champions League, komen terecht in de play-offs voor de Europa League. Clubs die uitgeschakeld worden in de play-offs voor de Champions League, plaatsen zich automatisch voor de groepsfase van de Europa League.
Uit het ED. Staat overigens verder geen uitleg bij hoe dit nu al zo duidelijk kan zijn, maar blijkbaar is dit het inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bron? Dit is het? Meer is niet mogelijk?
Dat sowieso. Chelsea is een kutclub.quote:
voor Ajax is het beter als Chelsea wint, die komen dan in pot 2 als de groepsfase CL wordt bereikt, dus ook hier al een ander belangquote:
Arseanal ook. Ik hoop dat ze degraderen!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:33 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dat sowieso. Chelsea is een kutclub.
Waarom? Die gasten zijn tenminste niet helemáál verziekt door het grote geld.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Arseanal ook. Ik hoop dat ze degraderen!
dat is gewoon omdat ze het niet hebben maar ik heb ook meer sympathie voor hun dan Chelski maar wat ik hier boven al stelde, het is voor Ajax beter als Chelsea wintquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:35 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waarom? Die gasten zijn tenminste niet helemáál verziekt door het grote geld.
Wat heeft Ajax daar mee van doen dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is gewoon omdat ze het niet hebben maar ik heb ook meer sympathie voor hun dan Chelski maar wat ik hier boven al stelde, het is voor Ajax beter als Chelsea wint
Oh kut, dat is serieus wel een dilemma...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is gewoon omdat ze het niet hebben maar ik heb ook meer sympathie voor hun dan Chelski maar wat ik hier boven al stelde, het is voor Ajax beter als Chelsea wint
ditquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax daar mee van doen dan?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor Ajax is het beter als Chelsea wint, die komen dan in pot 2 als de groepsfase CL wordt bereikt, dus ook hier al een ander belang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |