quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's raar.
Als ik er nu zo over nadenk, vermoed ik dat de sensor die zegt dat zwart nog halfvol zit kapot is of vies. En dat de cartridge dus wel leeg is.
Je kan proberen om de cartridge eruit te halen, voorzichtig (en boven de wasbak!) een beetje schudden, voorzichtig (en boven de wasbak) met een niet-pluizend doekje het ding schoon te maken en dan weer terug te plaatsen.
meel ?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Weet iemand ook een truc om deeg snel van je handen te krijgen?
Staalborstel en hogedrukspuit zijn geen optie
Wrijven met een kapotte panty?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Hans Klok weet er vast wel éénquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.quote:
Niet alleen in de markt.. ook in de pantyquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet alleen in de markt.. ook in de panty
quote:
Ze zijn wel handig wanneer je je schoenen moet poetsen...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat DDM een gat in de markt heeft ontdekt. Ze gaat kapotte panty's verkopen als duizend-dingen-doekjes.
Wassen i.p.v. posten op FOK!.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:16 schreef brother52 het volgende:
Ik wil niet weten hoe jij aan een kapotte panty komt..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:22 schreef brother52 het volgende:
Ze zijn wel handig wanneer je je schoenen moet poetsen...
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij aan een kapotte panty komt..
Nou... ik welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Laat Zweden eigenlijk ook maar zitten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind dat ze morgenavond ook liedjes over moeten slaan.
Gewoon alleen Zweden en Nederland laten zien en een overzichtje van de rest. En dan stemmen en de uitslag. Stuk efficiënter.
Een stijfje als hij er een aanheeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon alleen Zweden en Nederland laten zien en een overzichtje van de rest. En dan stemmen en de uitslag. Stuk efficiënter.
Een soort talentenjacht waarbij het publiek liedjes kan wegdrukkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Weten we ook meteen waar het gat zitquote:
Ik ben bang dat er dan geen enkel liedje wintquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een soort talentenjacht waarbij het publiek liedjes kan wegdrukken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weten we ook meteen waar het gat zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |