Ongelovelijk. Echt.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:00 schreef Ole het volgende:
Vanavond iemand met een eetstoornis. Echt slim om dan zo drastisch op dieet te gaan..
Gaat die ook een typisch obese-traject volgen dan? Dus 1x praten bij de psycholoog en voor de rest kun je gewoon afgebeuld worden met een crashdieet en sporten?quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:00 schreef Ole het volgende:
Vanavond iemand met een eetstoornis. Echt slim om dan zo drastisch op dieet te gaan..
Lijkt me wel als ze meedoet aan dit programma.quote:Op woensdag 3 juli 2019 12:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Gaat die ook een typisch obese-traject volgen dan? Dus 1x praten bij de psycholoog en voor de rest kun je gewoon afgebeuld worden met een crashdieet en sporten?
Eetstoornis zit tussen je oren, gewoon even overheen zetten hoorquote:Op woensdag 3 juli 2019 12:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Gaat die ook een typisch obese-traject volgen dan? Dus 1x praten bij de psycholoog en voor de rest kun je gewoon afgebeuld worden met een crashdieet en sporten?
2000 kcal extra per dag verbranden met 2 uur sporten = niet haalbaar hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:21 schreef marzman het volgende:
2 uur sporten per dag kun je tot 2000 kcal extra mee verbranden.
1000 per uur, dan zit je toch op 2000? Ik zeg ook tot 2000 omdat je wel flink je best moet doen en het maakt ook nog veel verschil welke sport of training je doet.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
2000 kcal extra per dag verbranden met 2 uur sporten = niet haalbaar hoor.
2 uur op flinke snelheid roeien (500 meter < 1:50) verbrand zo'n 1000 kcal per uur.
2 uur op sub 1:50 roeien is voor bijna niemand haalbaar hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:39 schreef marzman het volgende:
[..]
1000 per uur, dan zit je toch op 2000? Ik zeg ook tot 2000 omdat je wel flink je best moet doen en het maakt ook nog veel verschil welke sport of training je doet.
ik ken een aantal invalide, die echt te zwaar zijn, maar de eetstoornis zie ik niet. wel een bewegingsstoornis.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:21 schreef marzman het volgende:
Iedereen die obese is heeft toch een eetstoornis? Ik heb toch het gevoel dat ze stiekem at tijdens het programma. 1500 kcal in rust is best te doen. 3 maaltijden van 500 kcal, of wat kleiner met tussendoortjes. 2 uur sporten per dag kun je tot 2000 kcal extra mee verbranden. Dan hoef je echt niet alleen maar sla en komkommer te eten. Misschien dat iemand anders 1700 kcal in rust verbruikt (ze is maar klein), groter zijn die verschillen echt niets. Ik vind het ook verdacht dat ze niet klaagde over honger of het dieet. Als je 2,5 KG per week af moet vallen heb je namelijk echt wel honger.
Misschien moet ze eens meedoen met secret eaters, maar beter is een psychologisch oplossing te zoeken voor het probleem. The Beck Diet Solution bijvoorbeeld.
Ja, lieverd, zie jij olympisch roeiers te dik zijn? Nee dus. Snap je?quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:43 schreef Lonaa het volgende:
2 uur op sub 1:50 roeien is voor bijna niemand haalbaar hoor.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, lieverd, zie jij olympisch roeiers te dik zijn? Nee dus. Snap je?
Dus al die dikkerdjes moeten gewoon olympisch roeiers worden! Probleem opgelost
In theorie is eigenlijk alles simpel. Israëliërs en Palastijnen moeten ook gewwon #liefdoen tegen elkaar. Probleem opgelost. Het is allemaal niet zo moeilijk in de wereld.quote:
Fysio adviseert ook rustdagen in te lassen met sporten. Je hebt ook hersteltijd nodig. Van niks naar 2 keer per dag is bizar.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:15 schreef Cue_ het volgende:
Zit nu de aflevering van senna te kijken.
Ze storten altijd in, omdat ze teveel sporten en te weinig eten.
Zeker omdat er nog stress en andere werkzaamheden bij komen kijken.
Ik kan hier geen speld tussen krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, lieverd, zie jij olympisch roeiers te dik zijn? Nee dus. Snap je?
Dus al die dikkerdjes moeten gewoon olympisch roeiers worden! Probleem opgelost
Idd ja.quote:Op donderdag 4 juli 2019 18:19 schreef Ole het volgende:
Fysio adviseert ook rustdagen in te lassen met sporten. Je hebt ook hersteltijd nodig. Van niks naar 2 keer per dag is bizar.
Had het niet helemaal meegekregenquote:Op donderdag 4 juli 2019 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze had een lage BMR, dat was alles.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |