quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoopte op een recept van een lekkere chipsdip.
Las t ja. Echt triest.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Abortuswet in Alabama is er ook doorheen
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Rauwe bloemkool met dip is dan weer wel
Wat een kansloos land is het tochquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja daar komt een hoop ellende van denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meer kinderen is sowieso meer ellende.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar komt een hoop ellende van denk ik
Je kan zelfs vervolgd worden als je t in een staat laat doen waar het wel legaal is geloof ik.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar komt een hoop ellende van denk ik
Yep. En mensen die je helpen zijn ook de Sjaak.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan zelfs vervolgd worden als je t in een staat laat doen waar het wel legaal is geloof ik.
Maar is het op dat punt al een iemand?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:13 schreef Lokasenna het volgende:
Is het vrijheidsbeperking om iets te verbieden wat je ziet als iemands leven nemen?
Dat is nogal arbitrairquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar is het op dat punt al een iemand?
De vrouw die een abortus ondergaat is niet strafbaar volgens de nieuwsberichten, alleen de artsen die het uitvoeren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan zelfs vervolgd worden als je t in een staat laat doen waar het wel legaal is geloof ik.
Saai.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:25 schreef MissMSX het volgende:
En gewoon je benen bij elkaar houden, vuile hoer.
Hogere doel van die mensen is ook om hogere wetten aan te gaan passen. Hooggerechtshof is na de laatste benoeming van Trump extra conservatief.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De vrouw die een abortus ondergaat is niet strafbaar volgens de nieuwsberichten, alleen de artsen die het uitvoeren.
Zal wel zorgen voor een hoop vervalste medische papieren of viir vrouwen die op reis gaan om het elders te latenndoen.
En dat allemaal vanwege wat geloofsfanatici die een paar honderd jaar achterlopen
Bijna alles in huis voor de eerstequote:Op woensdag 15 mei 2019 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
En over een chipsdip (speciaal voor @:CherryLips ): flink wat mayo, knoflookpoeder, een mep kerrie, beetje komijnzaadpoeder, en paar druppels balsamicoazijn.
Of oldskool: 1 deel ketchup, 2 delen mayo, 5 druppels worcestersaus, beetje knoflookpoeder en indien gewenst een tabascolike saus totdat het niet meer leuk wordt.
Ja 22 of 24 weken vind ik ook wel weer veel te lang. Dat zou dan alleen mogen bij medische problemenquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het eigenlijk best heftig dat het hier met >20 weken nog mag. Dan ziet het er echt al wel uit als een mensje.
Is ook wel gek ja. Dan noemen ze het abortus. Als je ze 22 weken later uit het raam gooit ben je vuile baby moordenaar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het eigenlijk best heftig dat het hier met >20 weken nog mag. Dan ziet het er echt al wel uit als een mensje.
Zulke abortussen zijn toch vaak bij foetussen waarbij al ernstige afwijkingen zijn geconstateerd? Waarbij dan al is vastgesteld dat er 99% kans is op een Nouri, als ze al levend ter wereld zullen komen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon ketchup, mayo en ketjap.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
En over een chipsdip (speciaal voor @:CherryLips ): flink wat mayo, knoflookpoeder, een mep kerrie, beetje komijnzaadpoeder, en paar druppels balsamicoazijn.
Of oldskool: 1 deel ketchup, 2 delen mayo, 5 druppels worcestersaus, beetje knoflookpoeder en indien gewenst een tabascolike saus totdat het niet meer leuk wordt.
Hmmm, chips! Lekker zoutig, of liefst wat pittig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:10 schreef Allures het volgende:
Hou eens op over chipsik moet zo nog gezond eten gaan halen en chipjes echt mijn achilleshiel
Waar kopen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze.
Nee maar echt.
DEZE!
Zo jammer dat die alleen in kleine zakjes zijn
In die gevallen mag zelfs na 24 weken nog abortus plaatsvinden wegens de medische indicatie, maar tot 24 weken heeft iedere vrouw het recht (in de praktijk houden ze 22 aan wegens de nauwkeurigheid wat betreft leeftijd).quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Zulke abortussen zijn toch vaak bij foetussen waarbij al ernstige afwijkingen zijn geconstateerd? Waarbij dan al is vastgesteld dat er 99% kans is op een Nouri, als ze al levend ter wereld zullen komen.
De Jumbo heeft ze.quote:
Mijne ook. Een tijdje chipsloos door het leven gaan zou echt weer een paar kg schelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:10 schreef Allures het volgende:
Hou eens op over chipsik moet zo nog gezond eten gaan halen en chipjes echt mijn achilleshiel
Ik eet eigenlijk alleen in Engeland chipsquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijne ook. Een tijdje chipsloos door het leven gaan zou echt weer een paar kg schelen.
You make it sound so sexyquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I want those in or around my mouth.
I like 'em thiccquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Deze waren trouwens ook behoorlijk apart
Ja welkom in mijn leven momenteel. Best kut hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijne ook. Een tijdje chipsloos door het leven gaan zou echt weer een paar kg schelen.
Ik deed een tijdje dat ik maar 2x in de maand chips mochtquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:13 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja welkom in mijn leven momenteel. Best kut hoor.
Ja Maar chips is mijn chocola zeg maarquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
2x per maand chips klinkt best oke. Ik heb denk ik ook nog nooit voor mezelf chips gekocht, ik koop het alleen voor visite. Maar eet het natuurlijk wel op als het ergens op tafel staat
Me too!quote:
2x per maand ok?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
2x per maand chips klinkt best oke. Ik heb denk ik ook nog nooit voor mezelf chips gekocht, ik koop het alleen voor visite. Maar eet het natuurlijk wel op als het ergens op tafel staat
Mijne ook. Koop zel-den chocolade.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja Maar chips is mijn chocola zeg maar
Dat eet ik helemaal nooit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja Maar chips is mijn chocola zeg maar
Cut = Kut!quote:
Nu wil ik dus wel chips. Gelukkig zijn er nog wat thuis geloof ik.quote:
Ik heb nog 1 zakje van die jalapeno dille thuis.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu wil ik dus wel chips. Gelukkig zijn er nog wat thuis geloof ik.
Ik voel mee met je.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:31 schreef Ang3l het volgende:
STOP HET IN MEEEEEEEEEEEEE!!!
[ afbeelding ]
Pudding?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Chips is het enige wat ik kan eten, want dan hoef ik mijn mond maar een beetje open te doen, en kan ik het er zo tussen schuiven. Zonder chips was ik nu inmiddels al dood.
Nooit naar de supermarkty met honger!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:36 schreef Allures het volgende:
Echt jongens hou op...
Ik sneuvel zo in de supermarkt
Mijn avondeten wordt 3 soorten chips zo
Waarheid. Even halen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon chips kopen, je hebt toch al een vriend.
Ik weet nooit wanneer ik dat moet eten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:36 schreef Allures het volgende:
Nachoschotel
Soort van avondeten, soort van chips
Om 5 uur, je bent toch Nederlander.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nooit wanneer ik dat moet eten.
Dan eet ik al een reep chocola zodat ik geen avondeten meer hoef.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om 5 uur, je bent toch Nederlander.
Ja maar er is geen eten dus ik zal zo onderweg naar huis toch even moetenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit naar de supermarkty met honger!
Scheelt 583,- EUR!
Net zei je nog dat je geen chips kon eten. Ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Chips is het enige wat ik kan eten, want dan hoef ik mijn mond maar een beetje open te doen, en kan ik het er zo tussen schuiven. Zonder chips was ik nu inmiddels al dood.
Ik ben toch geen cowboy, op een berg. Met een andere man. Die pudding eet. Kom op.quote:
Ja. Ik loog. Op het internet. Voor aandacht. Stel je voor.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je geen chips kon eten. Ik snap het niet meer.
Ja godver, al mijn vertrouwen in de mensheid geschaad.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Ik loog. Op het internet. Voor aandacht. Stel je voor.
Maar ik schuif af en toe een chipje in mijn bek, dat noem ik niet echt eten.
Puddingquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben toch geen cowboy, op een berg. Met een andere man. Die pudding eet. Kom op.
Prima avond eten tochquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nooit wanneer ik dat moet eten.
Is dat t criterium?quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon chips kopen, je hebt toch al een vriend.
Ach joh. 1 weekje bareback mountain, kan jou t schelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben toch geen cowboy, op een berg. Met een andere man. Die pudding eet. Kom op.
Meh.quote:
Op sommige vlakken wel ja.quote:
Lekker sabbelenquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Ik loog. Op het internet. Voor aandacht. Stel je voor.
Maar ik schuif af en toe een chipje in mijn bek, dat noem ik niet echt eten.
Gewoon zo monchou naar binnen laten druppelen. Hopsa.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:55 schreef Allures het volgende:
Van die banketbakkersroom is wel super lekker
Is soort van pudding
Van die chocoladeletters waar banketbakkersroom door de chocolade is gemengd.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:55 schreef Allures het volgende:
Van die banketbakkersroom is wel super lekker
Hou op jijquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Van die chocoladeletters waar banketbakkersroom door de chocolade is gemengd.![]()
Ik heb niks. Maar wel granola koekjes in de auto en een gesmolten reep chocolade in mijn dashboardkastje.quote:
Boefjequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz op vakantie, mooie tijd om een beetje te rellen in het datingtopic.
Je moeder kookt wel wat je lekker vindt zie ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:17 schreef O_o_ het volgende:
Hier strakjes swarma met paprika, uitjes, champignons en allerlei andere groente erdoorheen, zilvervliesrijst dit dat, pintje erbij, helemaal leuk helemaal leuk.
Will suck for foodquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog eten over van gisteren:
• Nasi Lemak (Singapore coconut rice)
• Zelfgemaakte kipnuggets met chili en kokos
• Stomme groenten (mais, linzen, weet ik t, er moest iets bij en ik was inspirateloos)
quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:35 schreef Allures het volgende:
Maar jongens is nasi van de Chinees een slechte optie?
Licht eraan of je moslim bent, zit vaak varkensvlees doorquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:35 schreef Allures het volgende:
Neuken word ik niet dik van. Dus beste optie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij meer van lekker vreten dan van een goede neukbeurt
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:35 schreef Allures het volgende:
Zware midweekse leefquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Neuken word ik niet dik van. Dus beste optie.
Ja mijn onderbuik zegt ook van wel maar ik kan niet goed bedenken waarom dan. Want het is maar rijst met een handje groentenquote:
Chinezen bakken alles in liters olie/vet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja mijn onderbuik zegt ook van wel maar ik kan niet goed bedenken waarom dan. Want het is maar rijst met een handje groenten
Was je dronken gisteren?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chinezen bakken alles in liters olie/vet.
Je kunt in de keukens ook schaatsen op de vloer.
En dat los je op door wat dreigementen te sturen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee had last van jouw mongolen gedrag.
Wat ik niet tollereer.
Nou nou taaltje niet?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee had last van jouw mongolen gedrag.
Wat ik niet tollereer.
Ja maar op 1 bak rijst zal dat toch niet zo aanzienlijk zijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Chinezen bakken alles in liters olie/vet.
Je kunt in de keukens ook schaatsen op de vloer.
Waar ben je nou weer onzeker vanquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar op 1 bak rijst zal dat toch niet zo aanzienlijk zijn
Wat boeit het, al die rommel wat onze gele vrienden maken is ongezond en krijg je diarree vanquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Jouw vermogen om terug te kunnen lezen
En over. Ik ben er onzeker over
Ik zei dat je einde hier was ingeslagen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
En dat los je op door wat dreigementen te sturen?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zei dat je einde hier was ingeslagen.
Nu is het klaar en ga je er uit.
diarree is goed. Weeg je lekker weinig van de volgende dagquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat boeit het, al die rommel wat onze gele vrienden maken is ongezond en krijg je diarree van
moest hardop lachenquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen dreigement maar een belofte.![]()
Huh ben je mod dan? En wat had ie nu weer gedaan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen dreigement maar een belofte.![]()
Spellen interesseert me geen reet. Maar dat wisten jullie al.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij was je wel echt boos en neemt je vermogen om dan correct te spellen aardig af
Het was een gezapig gesprek en "out of The blue"zonder enige aanleiding roept ie: flikker eens op hier mongool.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Huh ben je mod dan? En wat had ie nu weer gedaan?
Ben je bekend in Gent/Brugge? Van plan met mijn vrienden een weekend weg te gaan en zoeken nog leuke stad om wat te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
Het wordt eindelijk een beetje fijn weer, de belegen vrouwtjes op het werk gaan zich ook wat vormender kleden
oh en hoe deed je dat dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het verleden vaak zat met dit soort volk afgerekend.
Brugge!quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je bekend in Gent/Brugge? Van plan met mijn vrienden een weekend weg te gaan en zoeken nog leuke stad om wat te doen.
Dan heb je verkeerd gelezenquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het was een gezapig gesprek en "out of The blue"zonder enige aanleiding roept ie: flikker eens op hier mongool.
Het is gewoon een vervelende narcistische rooie.
In het verleden vaak zat met dit soort volk afgerekend.
In beide steden kun je bier drinken maar niet topbier ofzo en in Brugge struikel je over de toeristen en bejaarden dus dan maar Gent als dit de enige opties zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je bekend in Gent/Brugge? Van plan met mijn vrienden een weekend weg te gaan en zoeken nog leuke stad om wat te doen.
pfoe nee dat is het einde hoor. Vergeleken bij eerder gedrag gaat dit ver over de grensquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan heb je verkeerd gelezen
R&P / [Relaties SC #7234] Iedereen is een beetje bi
Nu doet ie het bij de verkeerde.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:54 schreef Allures het volgende:
[..]
pfoe nee dat is het einde hoor. Vergeleken bij eerder gedrag gaat dit ver over de grens
Alles is nog open; dus andere steden overweeg ik ook wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:52 schreef MCH het volgende:
[..]
In beide steden kun je bier drinken maar niet topbier ofzo en in Brugge struikel je over de toeristen en bejaarden dus dan maar Gent als dit de enige opties zijn.
Ieper (wel wat leuks te zien) en dan overdag op pad naar Vleteren en Struise Brouwers?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles is nog open; dus andere steden overweeg ik ook wel.
Zolang we maar wat bier kunnen drinken; misschien beetje op stap gaan.
Degene die vorig jaar ons weekend weg hebben georganiseerd gingen nogal overboord met het budgetquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ieper (wel wat leuks te zien) en dan overdag op pad naar Vleteren en Struise Brouwers?
Hamburg (goedkoop vliegen vanaf EIN)
Lille vond ik nog best leuk maar is misschien meer voor iets romantisch met je meidje
Kopenhagen als je dikke pegels wilt uitgeven aan heel veel goed bier (Warpigs, Mikkeler, To Ol![]()
![]()
)
En Brussel en dan slapen in Leuven heeft best veel
Als laatste optie nog Manchester, daar gebeuren ook wel leuke dingen en niet duur vind ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Degene die vorig jaar ons weekend weg hebben georganiseerd gingen nogal overboord met het budgetdit jaar waar iets beschaafder. Ik ga eens kijken naar Ieper. We gaan altijd een weekend in Oktober en qua vluchten is het dan niet zo gunstig tot nu toe.
Best eng, etenquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Die Netflix waarschuwingendocumentaire over streetfood “may cause fear and anxiety”
Als je smetvrees hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Die Netflix waarschuwingendocumentaire over streetfood “may cause fear and anxiety”
Gewoon eten op plekken waar veel mensen komenquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien was er een aflevering in India, dan snap ik het wel.
Jij krijgt al fear and anxiety als ik over m'n bonen spaghetti begin!quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:17 schreef ElDinosaur het volgende:
En een waar knalfestijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij krijgt al fear and anxiety als ik over m'n bonen spaghetti begin!
Laat je mannetje het regelenquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:27 schreef Allures het volgende:
Burritos met groenten hier.
Als ijk ooit de energie krijg om er aan te beginnen. Kom net pas thuis
Wij zijn samen 1quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat "overwerken" zoals Air ook doet?
Ik las vandaag een bericht over een hoogleraar die de bijnaam 'een 8 voor een nacht' had. Wat een baas.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat "overwerken" zoals Air ook doet?
Totdat je dit bij een feminist doet en je carriere voorgoed besmeurd is, welke carriere btw?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las vandaag een bericht over een hoogleraar die de bijnaam 'een 8 voor een nacht' had. Wat een baas.Ooit hoop ik ook zo'n geuzennaam te krijgen.
Linksquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik las vandaag een bericht over een hoogleraar die de bijnaam 'een 8 voor een nacht' had. Wat een baas.Ooit hoop ik ook zo'n geuzennaam te krijgen.
Vet cashenquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou lachen als je bij moet betalen
Edit: linkje werkt nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou lachen als je bij moet betalen
Zo'n vieze Duitse pornoacteurquote:
Ligtpuntje in je levenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vet cashen
* MissMSX schenkt champagne in
Hij weet zijn echte naam nog behoorlijk goed uit de media te houdenquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
99 probs but tha cash ain't onequote:
Dan lees je niet goed genoegquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij weet zijn echte naam nog behoorlijk goed uit de media te houden
Heeft 'ie gepikt van JayZ.quote:
Ja, dat is wel jammer ja.quote:
Laster!quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:09 schreef Chia het volgende:
You guys are idiots... Jay Z got his hook from this song, not the other way around. Ice T made this song in 1993, Jay Z made his song in 2003... That's 10 years later for those of you that can't add/subtract. Pure ignorance in this feed.
Vandaar ook de PI, maar dank dat je het nog ff uitlegtquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:09 schreef Chia het volgende:
You guys are idiots... Jay Z got his hook from this song, not the other way around. Ice T made this song in 1993, Jay Z made his song in 2003... That's 10 years later for those of you that can't add/subtract. Pure ignorance in this feed.
Nee ik copypaste gewoon een YT reactiequote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar ook de PI, maar dank dat je het nog ff uitlegt
Waar is Hosti?quote:
Playerquote:
Doe eens normaalquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Janmer, waren we bijna verlost van Peter Rrrr.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-verzinsel~aec42962/
Nee het is: Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik zeg maar niks. Heb ik toch wat gezegd.
Halve finale esf?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ja dat vindt die hoogleraar ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelt toch ook heerlijk om mensen te triggeren.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Bitchquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voelt toch ook heerlijk om mensen te triggeren.
Da's mijn FOK!-buddyquote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al jaren niet meer aan popolon gedacht
Beter heb ik hier in huis al iemand met een even lange dry spell, anders moet ik verhaal gaan halen.quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:33 schreef Allures het volgende:
Godsamme ik zou echt nu al naar bed kunnen
Dat het belachelijk is en de hondquote:
Zit Ado in de wegenbouw? Dat ie zo laat is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Dat het belachelijk is en de hond
Die was al veel alleen vandaag en dan is ze weer alleen want man is nog steeds niet thuis
dat kun je beter even aan JB vragen hequote:Op woensdag 15 mei 2019 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit Ado in de wegenbouw? Dat ie zo laat is.
Ie bunt een best deerkn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat Loka een vrouw is. Maar nee hoor.
Oh ja, haal jullie steeds door elkaar. Sorry.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
dat kun je beter even aan JB vragen he
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit Ado in de wegenbouw? Dat ie zo laat is.
Extra vroeg weekendquote:Op donderdag 16 mei 2019 07:35 schreef TaMieke het volgende:
Raar gedroomd.
Account van mn vervangster werkt nog voor geen meter. Dus nu zit zij op mijn account en ik kan helemaal niets
Mailtje naar risk&compliance gestuurd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:35 schreef TaMieke het volgende:
Raar gedroomd.
Account van mn vervangster werkt nog voor geen meter. Dus nu zit zij op mijn account en ik kan helemaal niets
Naar de wattes?quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mailtje naar risk&compliance gestuurd.
Zijn jij en je nieuwe laptop al samengekomenquote:Op donderdag 16 mei 2019 07:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mailtje naar risk&compliance gestuurd.
Weer ingeleverd, problemen met de image die ze gebruikt hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn jij en je nieuwe laptop al samengekomen
quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weer ingeleverd, problemen met de image die ze gebruikt hebben.
Lekker, naar de stacaravan in Appelscha?quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vandaag in huis bezig, morgen diertjes en dan weekend weg
Had ik die maar, maar nee eerst een BBQ in Utrecht en daarna naar het strandquote:Op donderdag 16 mei 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker, naar de stacaravan in Appelscha?
Klinkt leukquote:Op donderdag 16 mei 2019 07:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had ik die maar, maar nee eerst een BBQ in Utrecht en daarna naar het strand
Er bestaan een hoop debieltjes.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:04 schreef MCH het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die op Frans Timmermans stemmen?
Ik zie zijn verkiezingsposter, hij staat daar als een pastoor naast een meid van 12. Rare poster.quote:
Voetbalseizoen is voorbijquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:11 schreef Fascination het volgende:
We gaan gewoon echt winnen zaterdag.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:11 schreef Fascination het volgende:
Ja?quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:11 schreef Fascination het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Bierfestivalletje zaterdag, verder eindelijk eens een weekend niks. Na vandaag weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |