Die kon ik net zo goed niet krijgen hoor hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen dat flam op anoniem staat haha
Je mag wel een potje kopen zodat je dat over je nieuwe chick kunt gieten en het van haar lijf kunt likkenquote:
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je zo negatief over mij
Hoezo nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die kon ik net zo goed niet krijgen hoor haha
Zo dan, thanks hequote:
Vind droge vrouwen zonder al die onzin zoveel aantrekkelijkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag wel een potje kopen zodat je dat over je nieuwe chick kunt gieten en het van haar lijf kunt likken
Gratis tip
Haha ja nee, eerst kklullig doen en dan zeggen dat ik me niet aan moet stellen. Zo werkt dat nietquote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan Crono? Heb geen idee hoe ze eruit ziet
Het gaat makkelijker als ze beetje nat is hoor, haha.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind droge vrouwen zonder al die onzin zoveel aantrekkelijker
Gaat vanzelf als ze in mijn ogen kijkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat makkelijker als ze beetje nat is hoor, haha.
Tweede gratis tip
Mijn innerlijk wel idd, thxquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja.
Jouw innerlijk is prachtig.
Jij goede vrouw krijgen.
Maar jij bent degene die de hele tijd lullig doet vanavondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja nee, eerst kklullig doen en dan zeggen dat ik me niet aan moet stellen. Zo werkt dat niet
Tranen tellen nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat vanzelf als ze in mijn ogen kijkt.
Geef eens een voorbeeld danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar jij bent degene die de hele tijd lullig doet vanavond
Aanklacht geseponeerdquote:
Ja ergens wel hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn dat ik daaraan kan bijdragen
Lastig want zijn heel veel nummers die ik mooi vind, springt er niet echt een tussenuit. Jouwe?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chloro, wat vind je de mooiste plaat ooit?
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikken
Ligt aan de stemming en aan net dat ene moment in het leven, deze komt vaak terug merk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lastig want zijn heel veel nummers die ik mooi vind, springt er niet echt een tussenuit. Jouwe?
Niet mijn smaakquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan de stemming en aan net dat ene moment in het leven, deze komt vaak terug merk ik.
Met wat, je gezonde levensstijl?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:05 schreef Cronometer het volgende:
Kitkat en lion op.
Goddamned. T ging zo goed.
Verrassendquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
het mag dan ouder klinken, maar ik blijf me gedragen als een 13-jarige
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station vond mijn twaalfde bezoek deze week ook verrassend
Ik klik niet hoor hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:05 schreef Cronometer het volgende:
Kitkat en lion op.
Goddamned. T ging zo goed.
Oefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station vond mijn twaalfde bezoek deze week ook verrassend
Johquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
het mag dan ouder klinken, maar ik blijf me gedragen als een 13-jarige
Iedereen denkt dat we een stelletje zijn omdat we elkaar quoten dus zullen we maar gewoon gaan neukenquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Niet verwacht dat jij het twaalf keer in de week in je hebt
Dat is zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar goed, de bal blijft rond en het is 11 tegen 11
Hij zou een week niet hier komen bij verliesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ben bang dat we de rest van het jaar met een zure McGrath gaan zitten, maar dat is normaal ook
1 persoon = iedereen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat we een stelletje zijn omdat we elkaar quoten dus zullen we maar gewoon gaan neuken
Ja al zet hij het vaak wel wat te dik aan, dan zie je dat het nep isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ben bang dat we de rest van het jaar met een zure McGrath gaan zitten, maar dat is normaal ook
oeiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij zou een week niet hier komen bij verlies
Nee, beter niet bby.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat we een stelletje zijn omdat we elkaar quoten dus zullen we maar gewoon gaan neuken
Mijn mening is gewoon heel belangrijkquote:
Zekerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoop je dit ook van mij
Oh meestal ben ik er wel haha
Ik vind mijn mening ook altijd zo gruwelijk belangrijk en qua sociaal, zakelijk, familiaar, qua liefde kom ik ermee weg maar hier niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn mening is gewoon heel belangrijk
Hier krijg je eindelijk de behandeling die je verdientquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind mijn mening ook altijd zo gruwelijk belangrijk en qua sociaal, zakelijk, familiaar, qua liefde kom ik ermee weg maar hier niet.
Oefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Je hebt niks te zoeken in de Premier League @:McGrath
Hier voel ik me mens.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hier krijg je eindelijk de behandeling die je verdient
Ik heb het na 15 minuten al afgezetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil het bijna afzetten, wat een foutenfestijn
Welke vrouwen??quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:27 schreef UitStraling het volgende:
Jullie hebben wel door dat vrouwen die mannen die van voetbal houden even saai vinden als inlegzooltjes?
Terecht ook dat je er hier niet mee wegkomtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind mijn mening ook altijd zo gruwelijk belangrijk en qua sociaal, zakelijk, familiaar, qua liefde kom ik ermee weg maar hier niet.
Haha klopt, maar gaat erom dat hij weet dat ik met hem meeleef @McGrathquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
na afloop van de wedstrijd heeft ie 20 mentions
als ik dat ga doen dan komt ie weer zeggen dat het niet gemeend isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha klopt, maar gaat erom dat hij weet dat ik met hem meeleef @:McGrath
Maar dat is volgens mij ook zo he hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik dat ga doen dan komt ie weer zeggen dat het niet gemeend is
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:48 schreef HPLC het volgende:
Cambuur is ook door naar de volgende ronde @:WilfredGenee
Gefeliciteerd met je TBS @UitStralingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Hoop dat jullie ook ooit zo'n warme empathie tonen als mij iets belangrijks en groots te gebeuren staat.
Lol, gaan ze nu verlengen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je mazzel dat uitdoelpunten niet dubbel tellen anders was het klaar geweest @:McGrath
Denk het welquote:
Nou ja zeg seksistquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh lol een vrouwelijke grensrechter blijkbaar, weet je gelijk waarom het tegenzit
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:01 schreef HPLC het volgende:
Tenzij de voorhoede steeds mist omdat ze naar de bouncende tetten van haar zitten te kijken
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:01 schreef HPLC het volgende:
Tenzij de voorhoede steeds mist omdat ze naar de bouncende tetten van haar zitten te kijken
Ik vind dat idd om te lachen hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je hier om moet lachen is het wel treurig
Eigenlijk wel hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:23 schreef HPLC het volgende:
hahaaha gelukkig is de hele tijd @:McGrath mentionen een teken van hoogstaande humor hahaa
Vind het wel heel erg leuk. Alles wat je bedenkt kun je maken. Ga nu van oud kunststof dat je anders wegpleurt (bbq bestek enzo. Versnipperen, terug samen smelten) een loodraam maken en ik vind dat best wel cool.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe je het alleen om dat laatste of ook omdat het leuk is?
Even?quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:07 schreef McGrath het volgende:
Jeetje wat zijn jullie vervelend als ik even weg ben
Echt hè die man is al bijna 50 en dan nog zo kinderachtigquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:07 schreef McGrath het volgende:
Jeetje wat zijn jullie vervelend als ik even weg ben
Hoor je dat @ChevyCapricequote:Op woensdag 15 mei 2019 08:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè die man is al bijna 50 en dan nog zo kinderachtig
Ik luister wel de muziek van iemand die bijna 50 is. Maar verder. (lol)quote:
Goede opvoeding genoten. Dat zie je meteen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik luister wel de muziek van iemand die bijna 50 is. Maar verder. (lol)
Blij dat jij dat inziet vriend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goede opvoeding genoten. Dat zie je meteen.
Echt hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd kerel @:McGrath
Hey vriend, fijn om je te zienquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey vriend en tevens BESTE mod van FOK!.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey vriend en tevens BESTE mod van FOK!.
Iedereen die jij een priem in hun hart guntquote:
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te tredenquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iedereen die jij een priem in hun hart gunt
Tevens gun ik dat niemand.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iedereen die jij een priem in hun hart gunt
Dus nu heb je as op je tong?quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder ook gisteravond, maar dat duurde niet lang.
TRquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dr niet in de fik gestoken nee.
Ja jammer he, ik vond Liquidator altijd zo'n leuk deuntjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Een club met dezelfde tune als Chelsea kan de tyfus krijgen @:McGrath
Ik vind jou leuk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja jammer he, ik vond Liquidator altijd zo'n leuk deuntje
Ik ben een makkelijk slachtofferquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
Mijn complimenten voor TARDIS.. hij slaagt er andermaal in om een man te belagen
Hahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog hoop voor vanavond?
Wat vond je van mijn steunbetuiging, leefde helemaal met je meequote:Op woensdag 15 mei 2019 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja jammer he, ik vond Liquidator altijd zo'n leuk deuntje
Damnquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie zijn zo traag als dikke stront door een trechter
Hahahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zul je net zien, heb je het over stront komt Ama aanwaaien hahah
Dat "maar even" slaat alleen nergens op dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tom wacht maar even
Haha snap je
Deze is wel echt heel slecht zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tom wacht maar even
Haha snap je
Zo van ik klik het nu niet aan, hij wacht maar evenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat "maar even" slaat alleen nergens op dan.
De eerste nuquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt nog niet gezien toch?
Your loss, is mooi nummer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo van ik klik het nu niet aan, hij wacht maar even
Snap je het nu wel?
Ik vind alle afleveringen leuk maar er zijn wel wat dingetjes die wat vaag zijn.quote:
Heb je een begrafenis?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
Manman, wat een drukke kutweek is dit weer. Nu even een paar uurtjes rust en vanavond weer verplicht sociaal doen
Vond deze gewoon prima, maar volgens mij wil iedereen nu constant vuurwerk zien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind alle afleveringen leuk maar er zijn wel wat dingetjes die wat vaag zijn.
Kutlevenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
Maandag en Dinsdag lekker om 11 uur 's avonds thuis. Zondag hele dag op de uni gezeten
Ja zoals ik al zei ik vind het ook nog steeds leuk hoor. Vermaak me iedere week er nog mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond deze gewoon prima, maar volgens mij wil iedereen nu constant vuurwerk zien.
Je moet je wel al een beetje voor gaan bereiden op het einde he, kan je dat wel aan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei ik vind het ook nog steeds leuk hoor. Vermaak me iedere week er nog mee.
Ik ga zo snel mogelijk weg maar moet even met een specifiek persoon praten. En een nietszeggende speech van een half uur aanhoren over iets globalistischquote:
Heel veel succes gewenst.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga zo snel mogelijk weg maar moet even met een specifiek persoon praten. En een nietszeggende speech van een half uur aanhoren over iets globalistisch
Blijkbaar wel, zelf voel ik me vaak vrij kut, fake en ellendig, maar anderen hebben dat niet door. Ik heb wel vaak wat topics bedacht die ik aan kan snijden mocht men niets te melden hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan jij altijd sociaal zijn als dat nodig is?
Oh ik heb dat niet, heb ook een hekel aan dat fake geneuzelquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, zelf voel ik me vaak vrij kut, fake en ellendig, maar anderen hebben dat niet door. Ik heb wel vaak wat topics bedacht die ik aan kan snijden mocht men niets te melden hebben.
Weet niet wat voor werk jij hebt, maar ik kan het echt niet vermijden. Op werk gaat nog wel maar met studie/netwerken voor mijn volgende baan kan dat helaas nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ik heb dat niet, heb ook een hekel aan dat fake geneuzel
Jawel, het is na 8 seizoenen ook wel leuk geweest. Het moet niet te lang doorgaan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet je wel al een beetje voor gaan bereiden op het einde he, kan je dat wel aan?
Je ontkomt er ook niet aan hoor, maar ik trek het gewoon heel slecht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet wat voor werk jij hebt, maar ik kan het echt niet vermijden. Op werk gaat nog wel maar met studie/netwerken voor mijn volgende baan kan dat helaas niet
Wanneer gaan ze beginnenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
Hebben jullie ook al zin in de aankomende oorlog tegen Iran?
Dat komt omdat je er al 1 been in hebt. You see dead people.quote:
Ik ga niet eens kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog hoop voor vanavond?
Stoerquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
Maandag en Dinsdag lekker om 11 uur 's avonds thuis. Zondag hele dag op de uni gezeten
Ik had het eerder verwacht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
Lol.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet wat voor werk jij hebt, maar ik kan het echt niet vermijden. Op werk gaat nog wel maar met studie/netwerken voor mijn volgende baan kan dat helaas niet
Gedurfde uitspraak zegquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Part-time dozen vouwen kan ook heel vermoeiend zijn voor sommige mensen.
Hoop het niet vriendquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel weer een ban opleveren wegens crewbash op Haags
quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er al 1 been in hebt. You see dead people.
Ah gezelligquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Morgen, alle troepen en personeel wordt vandaag geëvacueerd uit Irak
Absoluut. Popcorn staat al klaar!quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
?quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Lelijk zo'n schaal, armoedig @:HPLC
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
De senaat van de Amerikaanse staat Alabama heeft dinsdag een wet aangenomen die vrijwel alle abortussen verbiedt. Zelfs het afbreken van een zwangerschap na verkrachting of incest is verboden. Alleen als de gezondheid van de vrouw in het geding is, is een abortus toegestaan
Vind je hier nou van @:jimmydean
Gewoon een lelijk dingquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, zo'n eredivisieschaal. Vind het zo pover ogen.
Hahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij zal wel de bokkenpruik ophebben nu Ajax hem vanavond pakt ofniet haha
Oh oke, meestal moet je lachen als je een emogif postquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dat wel
Mijn reactie was op het feit dat ze dat hebben gedaan
Nee hoor. Het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij zal wel de bokkenpruik ophebben nu Ajax hem vanavond pakt ofniet haha
quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is maar een spelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |