Ik vind jou leuk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja jammer he, ik vond Liquidator altijd zo'n leuk deuntje
Ik ben een makkelijk slachtofferquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
Mijn complimenten voor TARDIS.. hij slaagt er andermaal in om een man te belagen
Hahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog hoop voor vanavond?
Wat vond je van mijn steunbetuiging, leefde helemaal met je meequote:Op woensdag 15 mei 2019 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja jammer he, ik vond Liquidator altijd zo'n leuk deuntje
Damnquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Jullie zijn zo traag als dikke stront door een trechter
Hahahaquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zul je net zien, heb je het over stront komt Ama aanwaaien hahah
Dat "maar even" slaat alleen nergens op dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tom wacht maar even
Haha snap je
Deze is wel echt heel slecht zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tom wacht maar even
Haha snap je
Zo van ik klik het nu niet aan, hij wacht maar evenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat "maar even" slaat alleen nergens op dan.
De eerste nuquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt nog niet gezien toch?
Your loss, is mooi nummer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo van ik klik het nu niet aan, hij wacht maar even
Snap je het nu wel?
Ik vind alle afleveringen leuk maar er zijn wel wat dingetjes die wat vaag zijn.quote:
Heb je een begrafenis?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
Manman, wat een drukke kutweek is dit weer. Nu even een paar uurtjes rust en vanavond weer verplicht sociaal doen
Vond deze gewoon prima, maar volgens mij wil iedereen nu constant vuurwerk zien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind alle afleveringen leuk maar er zijn wel wat dingetjes die wat vaag zijn.
Kutlevenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
Maandag en Dinsdag lekker om 11 uur 's avonds thuis. Zondag hele dag op de uni gezeten
Ja zoals ik al zei ik vind het ook nog steeds leuk hoor. Vermaak me iedere week er nog mee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond deze gewoon prima, maar volgens mij wil iedereen nu constant vuurwerk zien.
Je moet je wel al een beetje voor gaan bereiden op het einde he, kan je dat wel aan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei ik vind het ook nog steeds leuk hoor. Vermaak me iedere week er nog mee.
Ik ga zo snel mogelijk weg maar moet even met een specifiek persoon praten. En een nietszeggende speech van een half uur aanhoren over iets globalistischquote:
Heel veel succes gewenst.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga zo snel mogelijk weg maar moet even met een specifiek persoon praten. En een nietszeggende speech van een half uur aanhoren over iets globalistisch
Blijkbaar wel, zelf voel ik me vaak vrij kut, fake en ellendig, maar anderen hebben dat niet door. Ik heb wel vaak wat topics bedacht die ik aan kan snijden mocht men niets te melden hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan jij altijd sociaal zijn als dat nodig is?
Oh ik heb dat niet, heb ook een hekel aan dat fake geneuzelquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, zelf voel ik me vaak vrij kut, fake en ellendig, maar anderen hebben dat niet door. Ik heb wel vaak wat topics bedacht die ik aan kan snijden mocht men niets te melden hebben.
Weet niet wat voor werk jij hebt, maar ik kan het echt niet vermijden. Op werk gaat nog wel maar met studie/netwerken voor mijn volgende baan kan dat helaas nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ik heb dat niet, heb ook een hekel aan dat fake geneuzel
Jawel, het is na 8 seizoenen ook wel leuk geweest. Het moet niet te lang doorgaan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet je wel al een beetje voor gaan bereiden op het einde he, kan je dat wel aan?
Je ontkomt er ook niet aan hoor, maar ik trek het gewoon heel slecht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet wat voor werk jij hebt, maar ik kan het echt niet vermijden. Op werk gaat nog wel maar met studie/netwerken voor mijn volgende baan kan dat helaas niet
Wanneer gaan ze beginnenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
Hebben jullie ook al zin in de aankomende oorlog tegen Iran?
Dat komt omdat je er al 1 been in hebt. You see dead people.quote:
Ik ga niet eens kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog hoop voor vanavond?
Stoerquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
Maandag en Dinsdag lekker om 11 uur 's avonds thuis. Zondag hele dag op de uni gezeten
Ik had het eerder verwacht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
Hebben jullie ook al zin in de aankomende oorlog tegen Iran?
Lol.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet wat voor werk jij hebt, maar ik kan het echt niet vermijden. Op werk gaat nog wel maar met studie/netwerken voor mijn volgende baan kan dat helaas niet
Gedurfde uitspraak zegquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Part-time dozen vouwen kan ook heel vermoeiend zijn voor sommige mensen.
Hoop het niet vriendquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zal wel weer een ban opleveren wegens crewbash op Haags
quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er al 1 been in hebt. You see dead people.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |