Ik vind dat idd om te lachen hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je hier om moet lachen is het wel treurig
Eigenlijk wel hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:23 schreef HPLC het volgende:
hahaaha gelukkig is de hele tijd @:McGrath mentionen een teken van hoogstaande humor hahaa
Vind het wel heel erg leuk. Alles wat je bedenkt kun je maken. Ga nu van oud kunststof dat je anders wegpleurt (bbq bestek enzo. Versnipperen, terug samen smelten) een loodraam maken en ik vind dat best wel cool.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe je het alleen om dat laatste of ook omdat het leuk is?
Even?quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:07 schreef McGrath het volgende:
Jeetje wat zijn jullie vervelend als ik even weg ben
Echt hè die man is al bijna 50 en dan nog zo kinderachtigquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:07 schreef McGrath het volgende:
Jeetje wat zijn jullie vervelend als ik even weg ben
Hoor je dat @ChevyCapricequote:Op woensdag 15 mei 2019 08:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè die man is al bijna 50 en dan nog zo kinderachtig
Ik luister wel de muziek van iemand die bijna 50 is. Maar verder. (lol)quote:
Goede opvoeding genoten. Dat zie je meteen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik luister wel de muziek van iemand die bijna 50 is. Maar verder. (lol)
Blij dat jij dat inziet vriend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goede opvoeding genoten. Dat zie je meteen.
Echt hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd kerel @:McGrath
Hey vriend, fijn om je te zienquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey vriend en tevens BESTE mod van FOK!.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey vriend en tevens BESTE mod van FOK!.
Iedereen die jij een priem in hun hart guntquote:
Een goede moderator kan de sfeer verbeteren door verbaal, of via moderating, op te tredenquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iedereen die jij een priem in hun hart gunt
Tevens gun ik dat niemand.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iedereen die jij een priem in hun hart gunt
Dus nu heb je as op je tong?quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moeder ook gisteravond, maar dat duurde niet lang.
TRquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb dr niet in de fik gestoken nee.
Ja jammer he, ik vond Liquidator altijd zo'n leuk deuntjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Een club met dezelfde tune als Chelsea kan de tyfus krijgen @:McGrath
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |