Misschien een keer naar die wijze man luisterenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt nu exact als mijn vader.
Hij kan wel wat hebben hoorquote:
Houden zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat houd je altijd, die jonge kindjes proberen het alleen wat minder te laten opvallen
Oh je moest zeker gewoon weer commentaar op mij hebben hahaquote:
Was wel gewoon terechtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh je moest zeker gewoon weer commentaar op mij hebben haha
Hij vind het altijd wel grappig als ik met een of andere gruwelijke stoot binnen kom vallen, zie het ook aan zijn ogenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien een keer naar die wijze man luisteren
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.quote:
Moet jij crono niet lastig gaan vallen?quote:
Wel lief van hem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.
Zie jij haar hier dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet jij crono niet lastig gaan vallen?
Is ook best cute, goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er kwam laatst een oud-leerling langs om me te vertellen dat ik gelijk had en dat hij gaat stoppen met zn opleiding omdat hij (zoals ik had voorspeld) het leger in gaat. Vond echt cute dat hij speciaal voor mij langs kwam.
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikkenquote:
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikken
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijk
Goede teksten ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
App haar dan zodat je haar een keer kunt uitlikken
Ja kan bestquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Klinkt als het gemiddelde plot van een filmpje dat ik wel eens kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |