SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Olá.quote:
Sleutel van de uitgangquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:39 schreef Redefine het volgende:
Heeft hij de sleutel tot succes om zijn nek hangen?
Hongarije erbij. Oostblokfeestje weer hoor.quote:
Hebben we er al 3.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hongarije erbij. Oostblokfeestje weer hoor.
echt?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef ato het volgende:
Hongarije is prima, toch vind ik zijn eerste nummer mooier.
Op 1 of ander manier pakt het nummer mij niet. Toch 1 van de beteren vanavond.
De vorige vond ik ook nog beter.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef ato het volgende:
Hongarije is prima, toch vind ik zijn eerste nummer mooier.
Op 1 of ander manier pakt het nummer mij niet. Toch 1 van de beteren vanavond.
Ik vind met een d het vooral knap dat je dit op je 16e durft enzo, maar geweldig vind met een d ik het nietquote:
Hoppa, over the top ermee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Redefine het volgende:
Wit-Rusland dacht, laten we gewoon alles gebruiken wat er mogelijk is. Vuur, props, visuals etc.
En daarmee creëer je dus een dure act, die het toch net niet is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Redefine het volgende:
Wit-Rusland dacht, laten we gewoon alles gebruiken wat er mogelijk is. Vuur, props, visuals etc.
Ja kak!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind met een d het vooral knap dat je dit op je 16e durft enzo, maar geweldig vind met een d ik het niet
En op zich doen zij dat niet slecht. Zang is natuurlijk ondermaats, maar zo slecht was haar optreden niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Redefine het volgende:
Ja, want een finale zie ik echt niet gebeuren. Er is heel weinig mis mee, maar het heeft ook niks wat voor zich spreekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En daarmee creëer je dus een dure act, die het toch net niet is.
Zo slecht zong ze niet eens. Niet loepzuiver, maar ook niet retevals.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:46 schreef ato het volgende:
[..]
En op zich doen zij dat niet slecht. Zang is natuurlijk ondermaats, maar zo slecht was haar optreden niet.
Ja dit was allemaal behoorlijk kut tot nu toe hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoor alles overigens voor het eerst, op Duncan na donderdag, ik hoop nog wel dat het niveau wat omhoog gaat
Achtergrondzangeressen pakten wel heel veel over, maar idd, wel aardig gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo slecht zong ze niet eens. Niet loepzuiver, maar ook niet retevals.
Dit jaar is het niveau over het algemeen erg laag. Misschien wel een van de zwakste jaren ooit. Helaas.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoor alles overigens voor het eerst, op Duncan na donderdag, ik hoop nog wel dat het niveau wat omhoog gaat
Ook in de stukken die ze alleen zong, deed ze heel behoorlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Achtergrondzangeressen pakten wel heel veel over, maar idd, wel aardig gedaan
Eens hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook in de stukken die ze alleen zong, deed ze heel behoorlijk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:
Commentaar over de telefoon. Wat een uitkomst, dat kan maximaal met een man, anders praten ze dus door elkaar. Dus geen Jan, ja onze gebeden zijn verhoord
Heaven!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:
Commentaar over de telefoon. Wat een uitkomst, dat kan maximaal met een man, anders praten ze dus door elkaar. Dus geen Jan, ja onze gebeden zijn verhoord
Kunnen ze voortaan niet bij alle shows de stekker uit dat hok trekken, en dat de telefoon aan Cornald geven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:50 schreef Redefine het volgende:
Ja toch en een liga.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Ach gossie, hij verdient ook wel een aai over de bol
Whehehe.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:52 schreef Redefine het volgende:
Mag je in België tegenwoordig alleen maar meedoen als je totaal geen uitstraling naar de camera hebt? Is nu al drie jaar op rij.
En daarna: 'komt wel goed schatje' van zijn moeder.quote:
Ja maar slecht gezongen nu zei Jan erna.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
Hij is Otomatisch song festival deelnemer geworden
Je solliciteert naar de post van presentator volgend jaar in Nederland?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
Hij is Otomatisch song festival deelnemer geworden
Dat is wel het niveau grappen inderdaad. Nou nog een slecht Engels accent aanlerenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je solliciteert naar de post van presentator volgend jaar in Nederland?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:56 schreef Knutknuttsson het volgende:
Snap er niks van, maar ik geloof hém wel
Elk land is beledigd als Jan wat over je zegt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hier moeten Georgiërs trots van worden?
Ik versta er niks van, maar toch heb ik het gevoel dat ik als Georgiër beledigd zou zijn.
Ik vrees wel een hele hoge score ja. Zeker omdat Australië altijd bizar veel jurypunten krijgt.quote:
Visueel heel erg sterk ja. Erg goed gezongen. Jammer dat het een onvoorstelbaar schijtnummer is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zag het een paar dagen terug nog niet gebeuren met die stokken, maar ze hebben er zowaar nog wat van weten te maken. Zag er niet slecht uit.
Help het me hopen Atoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef ato het volgende:
Australië is echt geen winnaar hoor, ja deze semi misschien.
Wat de iets hardere Eurovisie-nummers betreft komt het niet in de buurt van Lordi neequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:06 schreef Redefine het volgende:
Ik vind m nu wel beter dan de clipversie die ik steeds gehoord heb. Maar ik vind het nog steeds een gevalletje net niet.
Moet het van de televote hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:06 schreef Redefine het volgende:
Ik vind m nu wel beter dan de clipversie die ik steeds gehoord heb. Maar ik vind het nog steeds een gevalletje net niet.
Zo hard was Lordi niet eens. Viszlat Nyar was een stuk harder. En vooral veel beter.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat de iets hardere Eurovisie-nummers betreft komt het niet in de buurt van Lordi nee
De jury gaat dit onterecht heel weinig punten geven ja. Die vinden dit natuurlijk massaal herriequote:
Die vond ik ook wel tof, maar toch wel wat minder dan Lordi.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo hard was Lordi niet eens. Viszlat Nyar was een stuk harder. En vooral veel beter.
Ik vond het nu iets beter, maar ik vind het geen geweldig nummer.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waar ik AWS vorig jaar steeds meer ging waarderen, gaat dit nummer van IJsland me juist elke keer iets meer tegenstaan.
Nee. Dat doet de regisseur echt niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:09 schreef yvonne het volgende:
Komen we in de finale net voor of net na Australië.
Wedden?
Nu nog even op zingen gaan.quote:
Op koor.quote:
Nee, bij Lidl krijg je kwaliteit.quote:
Nee inderdaad niet. Dit is echt onvoorstelbaar slecht.quote:
Straks gaat zijn masker af en blijkt het Salvador Sobral te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dit is een typetje uit een sketchshow in Portugal, we worden gewoon in de maling genomen
dat proberen we te negeren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
Jullie ook opgevallen dat er best veel wide shots zijn?
Nee je bent de eerstequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
Jullie ook opgevallen dat er best veel wide shots zijn?
Dat zei Cornald al, dat mensen het waarschijnlijk niet goed zouden begrijpen. We zijn dus allemaal domquote:
Wel mooi om te zien dat het ook bij Portugal goed kwamquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:14 schreef Redefine het volgende:
De act is gek,maar nog best geinig. De visuals zijn tof. Jammer dat die zo'n kutliedje zingt.
Dat kan altijd wel gezegd worden als je met een draak van een nummer komt. Dat mensen het niet begrepen hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zei Cornald al, dat mensen het waarschijnlijk niet goed zouden begrijpen. We zijn dus allemaal dom
Oh gelukkig. Ik hoor ergens bij.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zei Cornald al, dat mensen het waarschijnlijk niet goed zouden begrijpen. We zijn dus allemaal dom
Is toch wel een stuk goedkoper, als we de props delen.quote:
Had er meer van verwacht, jammer.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:18 schreef Redefine het volgende:
Ze zingt wel heel erg geforceerd. Weer een concurrent minder.
Dit is mooi? Ze zingt ontzettend vals.quote:
quote:
Dit ja.....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:22 schreef MaGNeT het volgende:
Kunnen er ook minder door gaan naar de finale? 🙈
Dan ligt het aan de korte broekjes van de dansersquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:22 schreef Redefine het volgende:
San Marino had met dit liedje en deze positie zo de finale in kunnen wandelen. Maar nu ga ik twijfelen of ze dat wel gaan redden
Je gaat bijna denken dat het geluid gewoon niet zo heel goed is. Als zelfs zoveel prima zangers al zo matig klinken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Nou mensen ik vond eigenlijk nagenoeg alles heel slecht.
Ben benieuwd hoe Duncan het gaat doen donderdag, het lijkt erop of niks uit de verf komt vocaal
Gewoon loten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tjonge, dit was wel een hele matige semi zeg. Kies er tien en het maakt niet uit.
Servië, Hongarije, Slovenië, Australië, Georgië vond ik wel goed hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Nou mensen ik vond eigenlijk nagenoeg alles heel slecht.
Ben benieuwd hoe Duncan het gaat doen donderdag, het lijkt erop of niks uit de verf komt vocaal
Hij was weer aan de beurtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:25 schreef Aadrianus het volgende:
Eh...... Wat bezielt zo’n selectiecommissie van San Marino om een man te vragen die niet eens kan zingen.....?
Een beetje zoals vorig jaar, waar de eerste semi heel erg veel beter was dan de tweede. Al was dat jaar sowieso sterker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:25 schreef Dave het volgende:
En dan na gaan dat er donderdag acts gaan afvallen die beter zijn dan dit
Dit maakt jou nog meer held dan een held kan zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik heb dit allemaal al minimaal 5x gehoord..
Hahaha, ik leef zo met je mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik heb dit allemaal al minimaal 5x gehoord..
Een van de betere ja, ondanks het suffe liedje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:29 schreef Dave het volgende:
Serviè was ook redelijk ondanks dat t Mn ding niet is
Overtypen zal jequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan weet ik niet hoe ik deze post had moeten quoten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef TLC het volgende:
*gooit met virtuele rotte eieren en tomaten naar t podium*
Dat kan, maar dan gaan míjn antwoorden ook anderhalf uur duren.quote:
Gelukkig is het niet de USAquote:
Serhat onderschattenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:34 schreef Em31 het volgende:
Het lijkt me niet dat de winnaar in deze semi zat
Australie of Ijsland, maar de rest komt niet in de buurtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:34 schreef Em31 het volgende:
Het lijkt me niet dat de winnaar in deze semi zat
Sowieso, oprotten met kiss cams en dat soort meuk.quote:
Het hele concept van die kiss cam is verschrikkelijk ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso, oprotten met kiss cams en dat soort meuk.
Kan er ook nog wel bij.quote:
Vroeg het ook voor jouquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Voor jou niet. Hij kwam door Dana uit de kast.
Ik vind haar pruik prachtig, misschien mag ik het eerdaags lenenquote:
Laatste paar had ik ook moeite meequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Nexum het volgende:
Ik kan niet 10 qualifiers bedenken. Vond er maar 8 goed
Ook als ze er andere dingen van maken, zoals bij het tennis of zwemmen ofzo. Hele WK zwemmen in Barcelona met geknepen billen gezeten door die onzin. Gelukkig niet in beeld geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het hele concept van die kiss cam is verschrikkelijk ja.
Zat je toen naast die vent die de hele tijd heel langzaam een zwemmer aanmoedigde?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook als ze er andere dingen van maken, zoals bij het tennis of zwemmen ofzo. Hele WK zwemmen in Barcelona met geknepen billen gezeten door die onzin. Gelukkig niet in beeld geweest.
Voor ons een goed teken, want Portugal had ook technische problemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:38 schreef Aadrianus het volgende:
Ik las ergens een commentaar van een Portugees die helemaal gelukkig was omdat het camerawerk van hun inzending nu helemaal goed was en de finale in zicht was....
Alsof het dat camerawerk dat wrak van een lied kan redden..... Laat staan de staging.....
Ja, de hele week. Elke dag. Ochtend en middag. Fe-de-ri-ca, fe-de-ri-ca, fe-de-ri-ca. En daarna Gregorio Pal-tri-ni-ri, repeat. Met z'n tig keer tegen me aan praten terwijl hij geen Engels sprak (behalve "Mattia Pesce...Pesce is fish hahaha") en ik duidelijk geen Italiaans spreek. Engerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zat je toen naast die vent die de hele tijd heel langzaam een zwemmer aanmoedigde?
Juist positief toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef Dave het volgende:
Ik ben na het zien van de beelden vanavond wel weer enigszins nerveus voor donderdag
Waar?quote:
Oh ja Gre-go-ri-o Pal-tri-ne-ri dat was hetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de hele week. Elke dag. Ochtend en middag. Fe-de-ri-ca, fe-de-ri-ca, fe-de-ri-ca. En daarna Gregorio Pal-tri-ni-ri, repeat. Met z'n tig keer tegen me aan praten terwijl hij geen Engels sprak (behalve "Mattia Pesce...Pesce is fish hahaha") en ik duidelijk geen Italiaans spreek. Engerd.
Je zag hem aan het begin een berg oplopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waar?
Zat net ff niet op te letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |