21:00quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:25 schreef Allures het volgende:
Hoe laat is het esf?
Ik moet mezelf echt even van de bank hijsen en de vaatwasser doen en die stomme jurk passen... ugh
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:20 schreef Californium het volgende: Kijkduin! ja goede locatie ja. Expats willen daar inderdaad niet wonen...Andere mensen ook niet
![]()
2 halve finales, nu en donderdag. Dan zaterdag de finale.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:27 schreef Faxie het volgende:
Da's weer de zoveelste voorronde ofzo? Of hoe werkt dat tegenwoordig?
2 halve finales en daarna finalequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:27 schreef Faxie het volgende:
Da's weer de zoveelste voorronde ofzo? Of hoe werkt dat tegenwoordig?
Als ik zeg dat ik een vriendin heb die kinky is, dan krijg ik standaard ook die vraag.quote:
Veel zeg pffquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 halve finales, nu en donderdag. Dan zaterdag de finale.
Redelijke buurt aldaar. Ruim van opzet, wel behoorlijk wat portiekflats. Ik vond het appartement nog vrij aan de prijs met het oog op de m2.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt is?
Euh... ik gok omdat het wellicht GEEN goede buurt is...?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt is?
MVV-tri... Oh, laat maar....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik een vriendin heb die kinky is, dan krijg ik standaard ook die vraag.
Erg vermoeiend.
Pa-dum-tssssquote:
Dank u zeerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijke buurt aldaar. Ruim van opzet, wel behoorlijk wat portiekflats. Ik vond het appartement nog vrij aan de prijs met het oog op de m2.
Geen Duindorp-taferelen daar. Veel ouderen en/of lager opgeleide mensen. Geen achterstandswijk of potentiële probleemwijk. Meer een volksbuurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:45 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Dank u zeer. Ik heb het eea aan gegevens opgezocht maar weet niet helemaal welke conclusies daaruit getrokken moeten worden. Het percentage autochtonen is relatief hoog voor een stad als Den Haag en waar dat doorgaans veelal als positief gezien word vraag ik me af met wat voor autochtonen je in Waldeck precies van doen hebt gezien het gemiddelde inkomen in de buurt ¤24.700 is. Op pro-IS demonstraties zit niemand te wachten maar op Duindorp-taferelen evenmin.
Maar hij is geen investeerderquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik lees dat je pas al een huis hebt gekocht en dan nu weer een?
Heeft er al iemand om pics gevraagd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
gossiemikkie mijn nieuwe jurk is echt een compleet andere stijl dan ik gewend ben maar ik ben helemaal verliefd
En hij pastweer een maat kleiner
Ja, dat dus.quote:
Ik lig in bad dus te laatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft er al iemand om pics gevraagd?
Pics van jou in bad dan maarquote:
Top, dank je wel. Vooral het doorlopen van de buurt is wel een goede tip inderdaad. Zodra ik tijd heb ga ik dat zeker doen daar en in andere buurten die tot de mogelijkheden behoren. Zelfs Voorburg is waarschijnlijk gewoon prima want je woont op papier dan wel niet in Den Haag maar de meest relevante locaties zijn dan dichterbij dan ze zouden zijn als ik naar bepaalde buurten in Den Haag zou gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Duindorp-taferelen daar. Veel ouderen en/of lager opgeleide mensen. Geen achterstandswijk of potentiële probleemwijk. Meer een volksbuurt.
Loop een keer op zaterdag door winkelcentrum Waldeck en dan krijg je een prijs beeld van je mogelijk toekomstige buren.
Vandaag niet zo veel, overdekt shoppingcenter. En veel lekker etenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samzz![]()
Wat heb je allemaal gedaan en waar blijft de foto van je eten.
quote:😗😘🔞 Hallo allemaal. als je mee wilt doen met de Whatsapp-groep die ik heb gemaakt, zullen er veel sexy vrouwen in deze groep zijn die seks nodig hebben. Voer dit adres in om lid te worden van een groep. alles is gratis, zonder geld uit te geven. 🔞😍😘👇👇
🔞 😍💖👉👉 https://bit.ly/hotmilfcandys-chatroom
en ik garandeer je dat je er geen spijt van zult hebben. voer gewoon je e-mailadres in, je kunt direct chatten met veel sexy vrouwen in de groep.
Je kan zo makerlaar wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Duindorp-taferelen daar. Veel ouderen en/of lager opgeleide mensen. Geen achterstandswijk of potentiële probleemwijk. Meer een volksbuurt.
Loop een keer op zaterdag door winkelcentrum Waldeck en dan krijg je een prijs beeld van je mogelijk toekomstige buren.
De andere woning is geen huis maar een studio-appartement.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik lees dat je pas al een huis hebt gekocht en dan nu weer een?
Voorburg heeft als bijkomend voordeel dat je veel dichter bij de snelweg zit. Daar moet je bij Loosduinen toch rekening houden met 15-20 minuten reistijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:08 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Top, dank je wel. Vooral het doorlopen van de buurt is wel een goede tip inderdaad. Zodra ik tijd heb ga ik dat zeker doen daar en in andere buurten die tot de mogelijkheden behoren. Zelfs Voorburg is waarschijnlijk gewoon prima want je woont op papier dan wel niet in Den Haag maar de meest relevante locaties zijn dan dichterbij dan ze zouden zijn als ik naar bepaalde buurten in Den Haag zou gaan.
popje ik wil je hart niet breken maar ik denk zo dat je daar ook niet de enige man van gaat zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na de tegenslag in de liefde komt dit nu ineens op mijn pad bij iemand die vrienden wil zijn op Facebook. #geluksmomentje
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na de tegenslag in de liefde komt dit nu ineens op mijn pad bij iemand die vrienden wil zijn op Facebook. #geluksmomentje
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
[..]
popje ik wil je hart niet breken maar ik denk zo dat je daar ook niet de enige man van gaat zijn...
Is een vermoeden. Hopelijk heb ik het fout
Dit is legit. Ik ben 1 van die sexy vrouwenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woning dan. Same shit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
De andere woning is geen huis maar een studio-appartement.
Meestal alleen de kelderquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van alle markten thuis. Ook genoeg slaapkamers huizen van binnen gezien
dan heb ik niks gezegd. Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is legit. Ik ben 1 van die sexy vrouwen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is legit. Ik ben 1 van die sexy vrouwen
Je hebt mijn bericht gekregenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cevapciciquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag niet zo veel, overdekt shoppingcenter. En veel lekker eten.
De chocomelk is hier zo dik dat je m op moet lepelen, en het vlees zo vers dat je nog net t levende beest niet ziet. En de mensen zo aardig. Vanavond live muziek aan ons tafeltje, zo leuk!
Ik heb in CUL een paar foto's staan.
Ben je overgelopen naar team gay?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
We zijn begonnen met Cyprus. @:MCH zit je er ook klaar voor met je vriendin?
Lees de TT.quote:
Ik heb ook mijn dik gedeeld iddquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb een WA-groepje waar we dikpiks delen. Helemaal gratis.
Ga je zaterdag iets doen dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet zaterdag mee kunnen praten over mijn favoriete landen.
Geen idee wat het is, maar als het van jou is moet het welquote:
Als jouw lid wanneer je een geile boi ziet.quote:
Mooi meegenomen maar voor mezelf niet heel relevant aangezien de sprinter binnen 7 minuten op Den Haag Centraal staatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorburg heeft als bijkomend voordeel dat je veel dichter bij de snelweg zit. Daar moet je bij Loosduinen toch rekening houden met 15-20 minuten reistijd.
En Dikkiepics?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Gisteren gehad. Echt zooo lekkerquote:
Is vrij normaal toch? Het is volgens mij niet verstandig om alles op één paard te wedden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Woning dan. Same shit.
En je hebt al een bod gedaan, maar je gaat nu ook in andere wijken nog kijken?
Volgens mij niet. Volgens mij doe je een bod op een huis dat je echt wil hebben. Niet op een huis wat je daarna gaat onderzoeken op een forumquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Is vrij normaal toch? Het is volgens mij niet verstandig om alles op één paard te wedden.
Etenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren gehad. Echt zooo lekker. En die hamburger vanmiddag was ook goddelijk.
En de walnoottaart/cake van zojuist onder t genot van Ederlezi ook.
Die doen het goed in de wandelgangen. Gewild ruilmateriaal.quote:
Vroeger bij de commando's wel, niet homo achtig natuurlijk maar alleen bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jouw lid wanneer je een geile boi ziet.
Ik wil 't ook echt hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij doe je een bod op een huis dat je echt wil hebben. Niet op een huis wat je daarna gaat onderzoeken op een forum
Huehue blownquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is niet een beetje bi, dit is gewoon full-blown ang3l.
Hoiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Jij deelt die van jou op heel internet helemaal gratis. Daar hoef je niet voor in een WA groepje toch?quote:
Sylvana zit ook in die groepquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet meer op internet, en ben ik gelijk premiumquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij deelt die van jou op heel internet helemaal gratis. Daar hoef je niet voor in een WA groepje toch?
En dan niet zelf kunnen bedenken dat het slim is om een keer door de wijk te lopen. Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Is vrij normaal toch? Het is volgens mij niet verstandig om alles op één paard te wedden.
Welke buurt/prijsrange?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb nog wel een appartement te koop in Den Haag.
van knaapjes van 21 zeker of zijn jij en air de enige leden van de groep?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Heb je 't tegen mij? Ik snap je vraag niet helemaal maar ik heb Israël wel eens bezocht maar niet Ascalon, hoezo?quote:
Heb je het tegen mij? Ik snap niet waarom je dat vraagt terwijl ik je gequote heb, Arische Ash.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:01 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Heb je 't tegen mij? Ik snap je vraag niet helemaal maar ik heb Israël wel eens bezocht maar niet Ascalon, hoezo?
Je hebt niet met hem geknikkerd. Het is gewoon Dino voor jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:02 schreef MCH het volgende:
Gelijk even Funda leeggetrokken in Bezuidenhout, Dien wat heb je een lelijke inrichting.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik snap niet waarom je dat vraagt terwijl ik je gequote heb, Arische Ash.
Snap wel waarom je hem gebruiktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt niet met hem geknikkerd. Het is gewoon Dino voor jou.
Je hebt het nu over Benoordenhout gok ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:07 schreef MCH het volgende:
Ik vind Bezuidenhout wel een mooie wijk overigens maar vraag me af of er wel echt mensen wonen in die quasi sjieke huizen, je ziet er nooit een hond op straat
Zal wel voor alle nette wijken in DH gelden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Benoordenhout gok ik.
Arische Alex? De poepgat fetisjist?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik snap niet waarom je dat vraagt terwijl ik je gequote heb, Arische Ash.
Ja die betacuck.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arische Alex? De poepgat fetisjist?
Omdat ik je vraag en de relevantie ervan niet helemaal begrijp. Nu begin je weer over Ariërs. Is dit codetaal voor antisemieten ofzo?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Die tweede vorderingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
WGR / Incassobureau verzekeraar terug na bijna 8 jaar (cat; strafrecht)
Is dit nu een betacuck?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:16 schreef MCH het volgende:
WGR / Incassobureau verzekeraar terug na bijna 8 jaar (cat; strafrecht)
Volgens mij kunnen die bijna niet niet verzekerd zijn. Je eigen aansprakelijkheidsverzekering is volgens mij altijd inclusief je kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo dan, daarom altijd een aansprakelijkheidsverzekering afsluiten voor je koters.
Denk dat 2021 voor jou het jaar gaat worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:28 schreef MCH het volgende:
Weer een reden om niet aan die onzin te beginnen
Voor jou ook vriend, maak je je moeder blij meequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat 2021 voor jou het jaar gaat worden.
Rustig vriend, ga lekker naast het vrouwke liggen en prik je stijfje even tegen haar rug hopende dat je in het weekend misschien weer eens magquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet zo'n vette bek, achterlijke Assenaar.
Ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Rustig vriend, ga lekker naast het vrouwke liggen en prik je stijfje even tegen haar rug hopende dat je in het weekend misschien weer eens mag
Ja gedraag je nou maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga eens vakantie vieren, beetje uitgaan op die boten langs de rivier
Gelukkig heeft mijn broertje al verantwoordelijkheid genomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor jou ook vriend, maak je je moeder blij mee
Ja, ik heb dit soort problemen ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
App die ik gebruikte om mijn crypto centjes op te zetten vind dat ze “very soon” ermee stoppen. Moet ik gaan kijken hoe ik die weer ergens anders kan parkeren. Gedoe.
Dat zou eigenlijk 'RIP aan de nabestaanden' moeten zijn. Dat wil ik wel als tag als ik dood ben hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:26 schreef MCH het volgende:
Jeetje, er zijn nu ook al I.M. tags voor (overleden) users.
"Q leefde zoals hij postte, zelfverzekerd en eigenzinnig. Nu heeft hij een permanente post."quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk 'RIP aan de nabestaanden' moeten zijn. Dat wil ik wel als tag als ik dood ben hoor.
Of gewoon "Dood". Ook mooi. *stil*quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Q leefde zoals hij postte, zelfverzekerd en eigenzinnig. Nu heeft hij een permanente post."
"Q. Uit."quote:
Gemiste kans jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk 'RIP aan de nabestaanden' moeten zijn. Dat wil ik wel als tag als ik dood ben hoor.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 00:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb dit soort problemen ook.
Heel vaak zit ik mijn geld te tellen, en dan denk ik, waar ik moet het nu weer in godsnaam laten?!
Alle gaten in de begroting dichtenquote:
Mijn bonus is ook al veiliggesteld doordat contract met een van onze grootste klanten verlengd gaat wordenquote:
Ik ben zo statisch dat ik haast een standbeeld ben.quote:
>>> KPD Fuckbuddyzoektopic?quote:
huehuequote:Op woensdag 15 mei 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
Serieus als ik loop knetter ik
Wat doe je daar tegen? Panty nat maken of zo?
Kutscheetjes door de yoga?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
Haarlak op je panty?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
Ik dacht eigenlijk aan een ander soort knetteren en dacht, ha, een lotgenoot.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
Goeie vraag. Haarspray over jezelf heen spuiten?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:51 schreef Allures het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan een ander soort knetteren en dacht, ha, een lotgenoot.
huh wat voor soort?quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan een ander soort knetteren en dacht, ha, een lotgenoot.
Scheetjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:08 schreef Allures het volgende:
[..]
huh wat voor soort?
Haarlak heb ik niet bij maar goeie tip voor als ik deze outfit nog een keer draag
quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:10 schreef Allures het volgende:
Jurk is trouwens 4 maten kleiner dan wat ik 10 maanden geleden droeg
Complimenten en applaus mag u sturen naar Postbus 1000tnx
Nee ik denk niet dat het alleen door mij komt
Er zal ook wel wat mis zijn met de maatvoering
Hier hebben we niks aan, harde cijfers tellen meerquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:10 schreef Allures het volgende:
Nee ik denk niet dat het alleen door mij komt
Er zal ook wel wat mis zijn met de maatvoering
4 is een hard cijferquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier hebben we niks aan, harde cijfers tellen meer
neequote:Op woensdag 15 mei 2019 10:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan ik nog een paar speciale sours van je kopen?
omdat met een buitenlander traden veel meer geld op levertquote:
We kunnen wel bij Van Moll afspreken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:39 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat met een buitenlander traden veel meer geld op levert
En ik ga jou mijn adres natuurlijk niet geven, duh
............. Ok, eenrichtingsverkeer!quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij steekt hem af en toe nog in een warme zompige grot?
Ik dacht dat jij vollschwul wasquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
............. Ok, eenrichtingsverkeer!
En hoezo "nog"?
99%quote:
Aha. Ik heb er geen ervaring mee dus jij zal het wel weten.quote:
Ik vind jou wel een extreempjequote:Op woensdag 15 mei 2019 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aha. Ik heb er geen ervaring mee dus jij zal het wel weten.
Wanneerisdadan?quote:
Anaal is extreem?quote:
Eind augustus bij het Evoluonquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneerisdadan?
Ik was naar van Moll movie night vorige week.
O ja, dat.quote:
Doequote:Op woensdag 15 mei 2019 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, dat.
Misschien wel leuk om heen te gaan
Ik ga beide dagenquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doezeggen we allemaal dat we dezelfde dag als MCH gaan maar dan gaan we de andere
Maar als ik ervaring heb met anaal weet ik toch nog niet hoe het voelt voor de geverquote:
Hahaha. Haha. Dus. Echt, trauma's nog ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik je negeerde
quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha. Haha. Dus. Echt, trauma's nog ja.
O gelukkigquote:
Heb de poster ff in de app gegooid.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Doezeggen we allemaal dat we dezelfde dag als MCH gaan maar dan gaan we de andere
En doe je anaal?quote:
quote:
ik wilde wel maar nu niet meerquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:57 schreef Allures het volgende:
[..]
[..]
ik wilde wel maar nu niet meer
Nee geen idee nog. Ik denk het niet. Er zijn nogal wat bierfestivals in augustus natuurlijk en ik zie niets heel spannends staan
Misschien. Eind augustus is vaak nogal druk hier
Ja pohjala is bijvoorbeeld wel leuk maar dat stond vorig jaar overal al johquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Mollfest heeft juist de beste line up van NL tot nu toe, die halen echt knappe dingen binnen
Bruery en Central Waters zie je niet zo vaak hier.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja pohjala is bijvoorbeeld wel leuk maar dat stond vorig jaar overal al joh
Nou dan heb ik dus weer een gezellig meet met debbster alleenquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ben ik op vakantie tijdens van Moll fest
Ja godverquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ben ik op vakantie tijdens van Moll fest
Ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel nog bier in de koelkast.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel nog bier in de koelkast.
En ik zag Rocket Raccoon!quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel een mooie poster, alsof je naar Lowlands gaat
Wacht. Zijn er dingen als een line-up bij een bierfestival?quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:58 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Mollfest heeft juist de beste line up van NL tot nu toe, die halen echt knappe dingen binnen
Wacht, er zijn meets?quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou dan heb ik dus weer een gezellig meet met debbster alleen
Nee joh, vorig jaar was hij ook te bang om hoi tegen me te zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht, er zijn meets?
I'm out!
Ik haat meets.
Die zijn eng.
Ik weet niet eens of ik je daar echt heb gezienquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, vorig jaar was hij ook te bang om hoi tegen me te zeggen
Snap ik wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh, vorig jaar was hij ook te bang om hoi tegen me te zeggen
Vandaag mijn kapper ook maar even vragen of die dat voor mij kan regelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Ben zaterdag naar de kapper geweest. Merk dat ik nu een beetje een bikerlook heb ofzo, want mensen kijken een stuk sneller weg dan voorheen.
Uhu, krabbel maar terug.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik je daar echt heb gezien
Zou ook niet met je durven praten hoor.quote:
Vandaar dat je toen zo stil was met de meet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou ook niet met je durven praten hoor.
Ja joh. Verlegen mannetje enzo. Durf sowieso niet met vreemde mensen te praten, eng enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vandaar dat je toen zo stil was met de meet.
Wat goed van je! Er zijn zoveel verleidingen en het is zo makkelijk om daaraan toe te geven. En jij hebt ze kennelijk vaak genoeg weerstaan om dit resultaat te kunnen bereiken. Heel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:10 schreef Allures het volgende:
Tnx. Maar ik snoep nog steeds hoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat goed van je! Er zijn zoveel verleidingen en het is zo makkelijk om daaraan toe te geven. En jij hebt ze kennelijk vaak genoeg weerstaan om dit resultaat te kunnen bereiken. Heel goed.
Je mag ook leven hequote:Op woensdag 15 mei 2019 11:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Tnx. Maar ik snoep nog steeds hoorik kan niet zo goed met complimentjes
nu voel ik me schuldig omdat ik wel nog toe geef aan verleidingen
![]()
Ik vind het knap dat je je helemaal te schompes sport. In het weekend. 's Ochtends.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:54 schreef Allures het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:55 schreef Allures het volgende:
Ugh zo'n Nederlandse reactie is datcomplimentje relativeren
Sorry
Juist het feit dat je nog steeds af en toe snoept en desondanks bent afgevallen, bewijst toch gewoon dat je goed bezig bent? Kennelijk heb jij jouw eetgewoonten en/of leefstijl aangepast. Zo nu en dan snoepen, is gewoon fijn, lekker en goed. Dan houd je het ook veel beter vol. Als jezelf alles zou ontzeggen is de kans dat je na het beëindigen van een dieet terugkeert naar je oude gewicht (of daarboven) groter. Dus neem dat compliment nou maar gewoon aan, want je hebt alle reden om trots te zijn op jouw prestatie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:54 schreef Allures het volgende:
[..]
![]()
tnxquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:11 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Juist het feit dat je nog steeds af en toe snoept en desondanks bent afgevallen, bewijst toch gewoon dat je goed bezig bent? Kennelijk heb jij jouw eetgewoonten en/of leefstijl aangepast. Zo nu en dan snoepen, is gewoon fijn, lekker en goed. Dan houd je het ook veel beter vol. Als jezelf alles zou ontzeggen is de kans dat je na het beëindigen van een dieet terugkeert naar je oude gewicht (of daarboven) groter. Dus neem dat compliment nou maar gewoon aan, want je hebt alle reden om trots te zijn op jouw prestatie.
Heeeeh???quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:59 schreef gcjoel het volgende:
Nijmegen line up wordt vandaag bekend gemaakt![]()
Bier drinken in de zon
Anders leren eten is ook de sleutel tot succes op dit gebied. Dieten is tijdelijk, verandering van levensstijl is blijvend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:17 schreef Allures het volgende:
[..]
tnx
Ja Ik ben ook niet echt op dieet. We eten gewoon anders
Een dieet hou ik nirt goed vol. En doordeweeks ben ik wel strenger dan in het weekend
Maar vooral het sporten helpt. Als ik mezelf eerst uit de naad heb gewerkt vind ik het daarna zonde om voor iets wat maar 'meh' is weg te gooien
Dat laatste blijf ik lastig vinden. Soms heb ik gewoon zin om een hele zak chips op te vretenquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Anders leren eten is ook de sleutel tot succes op dit gebied. Dieten is tijdelijk, verandering van levensstijl is blijvend.
Die ruimte heb je ook gewoon als je verder een goede levensstijl hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste blijf ik lastig vinden. Soms heb ik gewoon zin om een hele zak chips op te vreten
Dat kan ook prima. Als je maar genoeg beweegt en het niet dagelijks doet. Ik probeer snoepen meestal te beperken tot het weekend. Pas op vrijdag wat in huis halen ook en op is opquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste blijf ik lastig vinden. Soms heb ik gewoon zin om een hele zak chips op te vreten
Ik ook. Dus dat doe ik ook. In het weekend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je niet geïnspireerd geraakt door alle viesdikke Britten?quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je je helemaal te schompes sport. In het weekend. 's Ochtends.
oh die had ik niet gezien tot ie gequote werdquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je je helemaal te schompes sport. In het weekend. 's Ochtends.
Nee toen voelde ik me dun.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je niet geïnspireerd geraakt door alle viesdikke Britten?
Lekker shoppen bij Target en Walmart.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:02 schreef Allures het volgende:
Gewoon verhuizen. Is ook mijn plan. Ik ga naar Amerika
Ohio denk ik als ik op dr Now af ga
Dan moet je naar Houston toch.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:02 schreef Allures het volgende:
Gewoon verhuizen. Is ook mijn plan. Ik ga naar Amerika
Ohio denk ik als ik op dr Now af ga
En dan als het allemaal niet meer lukt op een scootmobieltje door de Target. Met een zo'n vuilnisknijper.quote:
Lijkt me heerlijk. Gewoon niet hoeven bewegenquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan als het allemaal niet meer lukt op een scootmobieltje door de Target. Met een zo'n vuilnisknijper.
Door jou heb ik nu zin gekregen in bieren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Gewoon niet hoeven bewegen
Ja daar zit hij, maar een aanzienlijk deel van de fatties die ik voorbij zie komen kwamen uit ohio geloof ikquote:
En dan in het weekend ALLE chipsquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Laatste tijd ben ik wel weer aanmerkelijk gezonder aan het eten doordeweeksminder voor mijn werk onderweg zijn scheelt echt een hoop; maar als ik onderweg ben dan ga ik tegenwoordig ook voor de iets gezondere opties.
Zaterdagavond gaat dat vast weer. Kom je ook?quote:
Naturel ribbel. Of Buggles met van die kaasquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ok
Welke chips moet ik in huis halen?
Dan wel met dipsaus voor de naturel ribbelquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naturel ribbel. Of Buggles met van die kaas
Ik hou niet zo van sausquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan wel met dipsaus voor de naturel ribbel
Die donkerblauwequote:Op woensdag 15 mei 2019 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
100 uur en 2 minuten gespeeld![]()
En ik wil wel doritos als we t over chips hebben
Naturel ribbel gaat dat over de chips of wat anders?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naturel ribbel. Of Buggles met van die kaas
Met chips dan.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Naturel ribbel gaat dat over de chips of wat anders?
Zal wel wat in huis halen
Oh ja die is ook lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die of die Nacho cheese of hoe heet t. Allebei lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |