21:00quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:25 schreef Allures het volgende:
Hoe laat is het esf?
Ik moet mezelf echt even van de bank hijsen en de vaatwasser doen en die stomme jurk passen... ugh
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:20 schreef Californium het volgende: Kijkduin! ja goede locatie ja. Expats willen daar inderdaad niet wonen...Andere mensen ook niet
![]()
2 halve finales, nu en donderdag. Dan zaterdag de finale.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:27 schreef Faxie het volgende:
Da's weer de zoveelste voorronde ofzo? Of hoe werkt dat tegenwoordig?
2 halve finales en daarna finalequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:27 schreef Faxie het volgende:
Da's weer de zoveelste voorronde ofzo? Of hoe werkt dat tegenwoordig?
Als ik zeg dat ik een vriendin heb die kinky is, dan krijg ik standaard ook die vraag.quote:
Veel zeg pffquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 halve finales, nu en donderdag. Dan zaterdag de finale.
Redelijke buurt aldaar. Ruim van opzet, wel behoorlijk wat portiekflats. Ik vond het appartement nog vrij aan de prijs met het oog op de m2.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt is?
Euh... ik gok omdat het wellicht GEEN goede buurt is...?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:28 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Huh, waarom wil niemand daar wonen als 't een goede buurt is?
MVV-tri... Oh, laat maar....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik een vriendin heb die kinky is, dan krijg ik standaard ook die vraag.
Erg vermoeiend.
Pa-dum-tssssquote:
Dank u zeerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijke buurt aldaar. Ruim van opzet, wel behoorlijk wat portiekflats. Ik vond het appartement nog vrij aan de prijs met het oog op de m2.
Geen Duindorp-taferelen daar. Veel ouderen en/of lager opgeleide mensen. Geen achterstandswijk of potentiële probleemwijk. Meer een volksbuurt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:45 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Dank u zeer. Ik heb het eea aan gegevens opgezocht maar weet niet helemaal welke conclusies daaruit getrokken moeten worden. Het percentage autochtonen is relatief hoog voor een stad als Den Haag en waar dat doorgaans veelal als positief gezien word vraag ik me af met wat voor autochtonen je in Waldeck precies van doen hebt gezien het gemiddelde inkomen in de buurt ¤24.700 is. Op pro-IS demonstraties zit niemand te wachten maar op Duindorp-taferelen evenmin.
Maar hij is geen investeerderquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik lees dat je pas al een huis hebt gekocht en dan nu weer een?
Heeft er al iemand om pics gevraagd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef Allures het volgende:
gossiemikkie mijn nieuwe jurk is echt een compleet andere stijl dan ik gewend ben maar ik ben helemaal verliefd
En hij pastweer een maat kleiner
Ja, dat dus.quote:
Ik lig in bad dus te laatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft er al iemand om pics gevraagd?
Pics van jou in bad dan maarquote:
Top, dank je wel. Vooral het doorlopen van de buurt is wel een goede tip inderdaad. Zodra ik tijd heb ga ik dat zeker doen daar en in andere buurten die tot de mogelijkheden behoren. Zelfs Voorburg is waarschijnlijk gewoon prima want je woont op papier dan wel niet in Den Haag maar de meest relevante locaties zijn dan dichterbij dan ze zouden zijn als ik naar bepaalde buurten in Den Haag zou gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Duindorp-taferelen daar. Veel ouderen en/of lager opgeleide mensen. Geen achterstandswijk of potentiële probleemwijk. Meer een volksbuurt.
Loop een keer op zaterdag door winkelcentrum Waldeck en dan krijg je een prijs beeld van je mogelijk toekomstige buren.
Vandaag niet zo veel, overdekt shoppingcenter. En veel lekker etenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samzz![]()
Wat heb je allemaal gedaan en waar blijft de foto van je eten.
quote:😗😘🔞 Hallo allemaal. als je mee wilt doen met de Whatsapp-groep die ik heb gemaakt, zullen er veel sexy vrouwen in deze groep zijn die seks nodig hebben. Voer dit adres in om lid te worden van een groep. alles is gratis, zonder geld uit te geven. 🔞😍😘👇👇
🔞 😍💖👉👉 https://bit.ly/hotmilfcandys-chatroom
en ik garandeer je dat je er geen spijt van zult hebben. voer gewoon je e-mailadres in, je kunt direct chatten met veel sexy vrouwen in de groep.
Je kan zo makerlaar wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen Duindorp-taferelen daar. Veel ouderen en/of lager opgeleide mensen. Geen achterstandswijk of potentiële probleemwijk. Meer een volksbuurt.
Loop een keer op zaterdag door winkelcentrum Waldeck en dan krijg je een prijs beeld van je mogelijk toekomstige buren.
De andere woning is geen huis maar een studio-appartement.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik lees dat je pas al een huis hebt gekocht en dan nu weer een?
Voorburg heeft als bijkomend voordeel dat je veel dichter bij de snelweg zit. Daar moet je bij Loosduinen toch rekening houden met 15-20 minuten reistijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:08 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Top, dank je wel. Vooral het doorlopen van de buurt is wel een goede tip inderdaad. Zodra ik tijd heb ga ik dat zeker doen daar en in andere buurten die tot de mogelijkheden behoren. Zelfs Voorburg is waarschijnlijk gewoon prima want je woont op papier dan wel niet in Den Haag maar de meest relevante locaties zijn dan dichterbij dan ze zouden zijn als ik naar bepaalde buurten in Den Haag zou gaan.
popje ik wil je hart niet breken maar ik denk zo dat je daar ook niet de enige man van gaat zijn...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na de tegenslag in de liefde komt dit nu ineens op mijn pad bij iemand die vrienden wil zijn op Facebook. #geluksmomentje
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na de tegenslag in de liefde komt dit nu ineens op mijn pad bij iemand die vrienden wil zijn op Facebook. #geluksmomentje
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef Allures het volgende:
[..]
popje ik wil je hart niet breken maar ik denk zo dat je daar ook niet de enige man van gaat zijn...
Is een vermoeden. Hopelijk heb ik het fout
Dit is legit. Ik ben 1 van die sexy vrouwenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woning dan. Same shit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
De andere woning is geen huis maar een studio-appartement.
Meestal alleen de kelderquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van alle markten thuis. Ook genoeg slaapkamers huizen van binnen gezien
dan heb ik niks gezegd. Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is legit. Ik ben 1 van die sexy vrouwen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit is legit. Ik ben 1 van die sexy vrouwen
Je hebt mijn bericht gekregenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cevapciciquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag niet zo veel, overdekt shoppingcenter. En veel lekker eten.
De chocomelk is hier zo dik dat je m op moet lepelen, en het vlees zo vers dat je nog net t levende beest niet ziet. En de mensen zo aardig. Vanavond live muziek aan ons tafeltje, zo leuk!
Ik heb in CUL een paar foto's staan.
Ben je overgelopen naar team gay?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
We zijn begonnen met Cyprus. @:MCH zit je er ook klaar voor met je vriendin?
Lees de TT.quote:
Ik heb ook mijn dik gedeeld iddquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb een WA-groepje waar we dikpiks delen. Helemaal gratis.
Ga je zaterdag iets doen dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet zaterdag mee kunnen praten over mijn favoriete landen.
Geen idee wat het is, maar als het van jou is moet het welquote:
Als jouw lid wanneer je een geile boi ziet.quote:
Mooi meegenomen maar voor mezelf niet heel relevant aangezien de sprinter binnen 7 minuten op Den Haag Centraal staatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorburg heeft als bijkomend voordeel dat je veel dichter bij de snelweg zit. Daar moet je bij Loosduinen toch rekening houden met 15-20 minuten reistijd.
En Dikkiepics?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Gisteren gehad. Echt zooo lekkerquote:
Is vrij normaal toch? Het is volgens mij niet verstandig om alles op één paard te wedden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Woning dan. Same shit.
En je hebt al een bod gedaan, maar je gaat nu ook in andere wijken nog kijken?
Volgens mij niet. Volgens mij doe je een bod op een huis dat je echt wil hebben. Niet op een huis wat je daarna gaat onderzoeken op een forumquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Is vrij normaal toch? Het is volgens mij niet verstandig om alles op één paard te wedden.
Etenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren gehad. Echt zooo lekker. En die hamburger vanmiddag was ook goddelijk.
En de walnoottaart/cake van zojuist onder t genot van Ederlezi ook.
Die doen het goed in de wandelgangen. Gewild ruilmateriaal.quote:
Vroeger bij de commando's wel, niet homo achtig natuurlijk maar alleen bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jouw lid wanneer je een geile boi ziet.
Ik wil 't ook echt hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Volgens mij doe je een bod op een huis dat je echt wil hebben. Niet op een huis wat je daarna gaat onderzoeken op een forum
Huehue blownquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dit is niet een beetje bi, dit is gewoon full-blown ang3l.
Hoiquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Jij deelt die van jou op heel internet helemaal gratis. Daar hoef je niet voor in een WA groepje toch?quote:
Sylvana zit ook in die groepquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet meer op internet, en ben ik gelijk premiumquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij deelt die van jou op heel internet helemaal gratis. Daar hoef je niet voor in een WA groepje toch?
En dan niet zelf kunnen bedenken dat het slim is om een keer door de wijk te lopen. Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:25 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Is vrij normaal toch? Het is volgens mij niet verstandig om alles op één paard te wedden.
Welke buurt/prijsrange?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb nog wel een appartement te koop in Den Haag.
van knaapjes van 21 zeker of zijn jij en air de enige leden van de groep?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Heb je 't tegen mij? Ik snap je vraag niet helemaal maar ik heb Israël wel eens bezocht maar niet Ascalon, hoezo?quote:
Heb je het tegen mij? Ik snap niet waarom je dat vraagt terwijl ik je gequote heb, Arische Ash.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:01 schreef Always.Awesome.Alex het volgende:
[..]
Heb je 't tegen mij? Ik snap je vraag niet helemaal maar ik heb Israël wel eens bezocht maar niet Ascalon, hoezo?
Je hebt niet met hem geknikkerd. Het is gewoon Dino voor jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:02 schreef MCH het volgende:
Gelijk even Funda leeggetrokken in Bezuidenhout, Dien wat heb je een lelijke inrichting.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik snap niet waarom je dat vraagt terwijl ik je gequote heb, Arische Ash.
Snap wel waarom je hem gebruiktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt niet met hem geknikkerd. Het is gewoon Dino voor jou.
Je hebt het nu over Benoordenhout gok ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:07 schreef MCH het volgende:
Ik vind Bezuidenhout wel een mooie wijk overigens maar vraag me af of er wel echt mensen wonen in die quasi sjieke huizen, je ziet er nooit een hond op straat
Zal wel voor alle nette wijken in DH gelden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Benoordenhout gok ik.
Arische Alex? De poepgat fetisjist?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik snap niet waarom je dat vraagt terwijl ik je gequote heb, Arische Ash.
Ja die betacuck.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Arische Alex? De poepgat fetisjist?
Omdat ik je vraag en de relevantie ervan niet helemaal begrijp. Nu begin je weer over Ariërs. Is dit codetaal voor antisemieten ofzo?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |