Oh jij bent al van dave.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder het domein van @:dave
Ik heb gehoord dat @ijs_beer officieel Cute is, dus ik zeg niet bij voorbaat nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder het domein van @:dave
Tortels en duifjesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, @:kreator is van @:dave
Ik ben van @:aoibhin
@grazz @DJMO @Paulquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn mentions geweest, ga uit van wel, tenzij DJMO en Paul totaal langs elkaar heen hebben gewerkt...
Ze moeten eerst de finale halen. Dus morgen kunnen de odds heel anders bij liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:19 schreef Dave het volgende:
Wat stijgt Australië hard, derde inmiddels.
Laatste keer dat ik checkte 6e.
Australië haalt de finale op haar sloffen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ze moeten eerst de finale halen. Dus morgen kunnen de odds heel anders bij liggen
is er al een voorprogramma?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:42 schreef Greys het volgende:
Waar is iedereen in het live topic.Kijken jullie het voorprogramma niet?
Ik zit het nu te kijken. Waarbij ik alleen maar meer betwijfel of België de finale gaat halen. Denk dat het heel erg weg gaat vallen tegen andere nummers.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik kijk wel, maar probeer zo min mogelijk hier mee te typen tijdens het kijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:42 schreef Greys het volgende:
Ja een hele blik C-BN'ers zonder kennis die denken dat ze alles weten over het ESF, maar ze weten niksquote:
Live topic is echt rustig. Dus mocht je gaan meetypen alsnog kan dat echt gerust daar ipv in de SC.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk wel, maar probeer zo min mogelijk hier mee te typen tijdens het kijken
Zo, nu klopt iequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Australië haalt de finale op haar sloffen. Stokken
Dat laatste zeker. Al vind ik het niveau dit jaar minder laag dan voorheen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja een hele blik C-BN'ers zonder kennis die denken dat ze alles weten over het ESF, maar ze weten niks
Ik vind het elk jaar weer een heerlijk halfuurtje leuke ergernis
Ik wel. Maar nog even kijken in welk topic ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Wie gaat er allemaal meeFOK!ken en wie niet?
Ik wel iig.
De site stond hier al meerdere keren + Naatje vroeg of er een weblog van gemaakt kon worden + op haar site staat haar foto + het moest snel = ik dacht het kan wel zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
@:grazz @:DJMO @:Paul
Even zo allen ineen want moet ff snel want tv begint nu. Er is absoluut geen ramp, maar Cee wist dus van niks.
Je kunt beter niet iemand met foto en eigen naam zomaar op de FP gooien zonder even te vragen of diegene het goed vindt. Maar tis heel lief bedoeld en fijn dat de foto heel snel weg was!
Dus alsnog dankjewel uiteraard maar volgende keer ajb echt ff een dmetje naar Cee zelf.![]()
En nu op naar de eerste halve finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |