SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Vjenne12345 op 14-05-2019 10:16:04 ]![]()
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vertrek van Bergwijn naar Ajax ‘onbespreekbaar’ voor PSV
Dinsdag, 14 mei 2019 om 09:15
De Telegraaf wist in de nacht van maandag op dinsdag te melden dat Ajax vol inzet op de komst van Steven Bergwijn. De vleugelaanvaller van PSV zou ‘niet afwijzend’ staan tegenover een terugkeer naar Amsterdam. Voor de Eindhovenaren is een vertrek van Bergwijn naar Ajax echter onbespreekbaar, zo laat men in een reactie weten aan Voetbal International en het Eindhovens Dagblad.
Voorlopig hebben de Amsterdammers nog geen officieel bod neergelegd bij PSV voor Bergwijn. Indien Marc Overmars, directeur voetbalzaken, zich op korte termijn toch in Eindhoven meldt voor de vleugelaanvaller, zal hij een duidelijke 'nee' te horen krijgen. PSV is geenszins van plan om Bergwijn naar Amsterdam te laten vertrekken en lijkt met deze reactie een duidelijke signaal af te geven richting Ajax, dat qua financiën de beste spelers bij de concurrentie kan wegkapen. "Wij hebben niets gehoord van Ajax of de zaakwaarnemer hierover. Een transfer naar Ajax is voor ons onbespreekbaar", zo laat een zegsman van PSV weten aan het Eindhovens Dagblad.
In een eerder stadium werd al gemeld dat PSV niet onwelwillend staat tegenover een vertrek van Bergwijn, die minimaal veertig miljoen euro moet opbrengen. Het is dus echter wel de bedoeling dat de aanvaller naar het buitenland trekt, waar Internazionale, Manchester United, Bayern München, Borussia Dortmund en TSG 1899 Hoffenheim hem nadrukkelijk volgen. Het contract van Bergwijn in Eindhoven loopt nog tot medio 2022.
Bergwijn speelde tot 2011 in de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij Amsterdam verruilde voor PSV. Daar heeft hij inmiddels 119 wedstrijden in de hoofdmacht achter de rug, waarin hij goed was voor 25 doelpunten en 28 assists. Zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen liet eerder aan De Telegraaf en Voetbal International weten dat de naam van Bergwijn 'serieus ter sprake is gekomen' in gesprekken met Overmars.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
PSV gaat keihard nee zeggen tegen NettoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Donny zie ik wel blijven ja, ziyech gaat denk ik alleen als er echt een topclub komtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Donny nog een jaartje blijft.. En ik sluit ook niet helemaal uit dat Ziyech ook gewoon blijft...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mijn eerste reactie was ook: die gaat dus naar Ajax.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.![]()
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:02 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom gaat Ajax niet vol voor Sam Lammers? Lammers heeft bij Heerenveen een prima seizoen gedraaid—15 doelpunten gemaakt, en niet de minste doelpunten—en is gemaakt voor het Ajax-spelletje: hij is technisch vaardig, kan met links en rechts schieten, kan goed combineren, enz. En PSV heeft met Malen en De Jong al twee spitsen klaarstaan, terwijl wij alleen een 35-jarige Huntelaar hebben of noodgedwongen Tadic als uitzakkende spits inzetten. Met 15 miljoen moet je hem wel kunnen losweken. [Edit: Dolberg wil ik het niet eens over hebben]
Bergwijn is een snelle, dribbelvaardige speler die ook nog eens in het Nederlands elftal is opgenomen, wat voor mij een meerwaarde betekent. Het probleem is dat PSV zeker >30 miljoen wil hebben voor hem of hem helemaal niet wil verkopen.
15-20 miljoen zou voor Ajax de bovengrens moeten zijn waar het gaat om transfers. Voor dat geld moet je in Zuid-Amerika een speler van hetzelfde kaliber kunnen halen.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was ook: die gaat dus naar Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In de belangrijkste jaren zat hij niet in de jeugdopleiding, maar is gewoon eigen jeugd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugd
Groot fan van User Wotte![]()
Odegaard zie ik ook graag komen. Afhankelijk van wie vertrekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.![]()
Voor minimaal 40 miljoen mag hij daar lekker blijven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.![]()
oh ja zeker. Bijna vergeten....quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En in de spits hebben we met Dolberg (die heeft er toch ook genoeg gemaakt dit seizoen ondanks het gezeik), Traore en Brobbey genoeg alternatieven voor Tadic/Huntelaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lozanoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als Neres weg gaat is bergwijn wat mij betreft een makkelijke keuze voor Overmars, kan hij zich weer meteen richten op de buitenkansjes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
neequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:.quote:
Geintje jongens, die wil ik niet eens in een Ajax-shirt zienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dolberg zou ik op z'n minst verhuren eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En in de spits hebben we met Dolberg (die heeft er toch ook genoeg gemaakt dit seizoen ondanks het gezeik), Traore en Brobbey genoeg alternatieven voor Tadic/Huntelaar![]()
Dolberg nu afschrijven zou een hele domme keuze zijn. Kan komend seizoen alleen maar beter gaan spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja eens. Gewoon weer vertrouwen geven van spelen. Die gozer kan 't prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
Dolberg nu afschrijven zou een hele domme keuze zijn. Kan komend seizoen alleen maar beter gaan spelen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
gozer heeft gewoon last gehad van het hele team wat verschrikkelijk goed speelt en een paar pijntjes waar hij tijd voor nodig had en nu gewoon niet de ruimte krijgt om vertrouwen te tanken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eens. Gewoon weer vertrouwen geven van spelen. Die gozer kan 't prima.
een goede voorbereiding zou hem kunnen helpen. Ik zou het nog 1 jaar de kans geven, en inderdaad desnoods verhuren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We zitten niet op de kleuterschool Mokkiewok. Het is profvoetbal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gozer heeft gewoon last gehad van het hele team wat verschrikkelijk goed speelt en een paar pijntjes waar hij tijd voor nodig had en nu gewoon niet de ruimte krijgt om vertrouwen te tanken.
een goede voorbereiding zou hem kunnen helpen. Ik zou het nog 1 jaar de kans geven, en inderdaad desnoods verhuren.![]()
iemands naam aanpassen voor vermakelijke woordgrapjes is wel kleuterschool niveau.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We zitten niet op de kleuterschool Mokkiewok. Het is profvoetbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
allemaal leuk dit hoor, en ik snap PSV hier ook wel in.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vertrek van Bergwijn naar Ajax ‘onbespreekbaar’ voor PSV
Dinsdag, 14 mei 2019 om 09:15
De Telegraaf wist in de nacht van maandag op dinsdag te melden dat Ajax vol inzet op de komst van Steven Bergwijn. De vleugelaanvaller van PSV zou ‘niet afwijzend’ staan tegenover een terugkeer naar Amsterdam. Voor de Eindhovenaren is een vertrek van Bergwijn naar Ajax echter onbespreekbaar, zo laat men in een reactie weten aan Voetbal International en het Eindhovens Dagblad.
Voorlopig hebben de Amsterdammers nog geen officieel bod neergelegd bij PSV voor Bergwijn. Indien Marc Overmars, directeur voetbalzaken, zich op korte termijn toch in Eindhoven meldt voor de vleugelaanvaller, zal hij een duidelijke 'nee' te horen krijgen. PSV is geenszins van plan om Bergwijn naar Amsterdam te laten vertrekken en lijkt met deze reactie een duidelijke signaal af te geven richting Ajax, dat qua financiën de beste spelers bij de concurrentie kan wegkapen. "Wij hebben niets gehoord van Ajax of de zaakwaarnemer hierover. Een transfer naar Ajax is voor ons onbespreekbaar", zo laat een zegsman van PSV weten aan het Eindhovens Dagblad.
In een eerder stadium werd al gemeld dat PSV niet onwelwillend staat tegenover een vertrek van Bergwijn, die minimaal veertig miljoen euro moet opbrengen. Het is dus echter wel de bedoeling dat de aanvaller naar het buitenland trekt, waar Internazionale, Manchester United, Bayern München, Borussia Dortmund en TSG 1899 Hoffenheim hem nadrukkelijk volgen. Het contract van Bergwijn in Eindhoven loopt nog tot medio 2022.
Bergwijn speelde tot 2011 in de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij Amsterdam verruilde voor PSV. Daar heeft hij inmiddels 119 wedstrijden in de hoofdmacht achter de rug, waarin hij goed was voor 25 doelpunten en 28 assists. Zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen liet eerder aan De Telegraaf en Voetbal International weten dat de naam van Bergwijn 'serieus ter sprake is gekomen' in gesprekken met Overmars.
maar het moment dat Bergwijn aanklopt op t kantoor een zegt, ik wil naar Ajax is een statement als deze heel weinig nog waard.
feit dat Bergwijn het overweegt (ergo het wel ziet zitten) is wel een hele harde klap voor PSVFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alleen zijn zaakwaarnemer zegt dat hij er niet onwelwillend tegenover staat. Bergwijn zelf heeft nog niks gezegd en heeft zich in het verleden alleen maar negatief uitgelaten over zijn tijd bij Ajax dus dat zou ik maar even afwachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal leuk dit hoor, en ik snap PSV hier ook wel in.
maar het moment dat Bergwijn aanklopt op t kantoor een zegt, ik wil naar Ajax is een statement als deze heel weinig nog waard.
feit dat Bergwijn het overweegt (ergo het wel ziet zitten) is wel een hele harde klap voor PSV![]()
uhm ja, bedankt Hans. we zullen het afwachten.... alsof we iets anders kunnen doen, ik heb niet het privénummer van meneer Bergwijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen zijn zaakwaarnemer zegt dat hij er niet onwelwillend tegenover staat. Bergwijn zelf heeft nog niks gezegd en heeft zich in het verleden alleen maar negatief uitgelaten over zijn tijd bij Ajax dus dat zou ik maar even afwachten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je weet dat als je bij psv komt je van de communicatieafdeling een boekwerk krijgt van alle negatieve dingen die je over ajax moet zeggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen zijn zaakwaarnemer zegt dat hij er niet onwelwillend tegenover staat. Bergwijn zelf heeft nog niks gezegd en heeft zich in het verleden alleen maar negatief uitgelaten over zijn tijd bij Ajax dus dat zou ik maar even afwachten.![]()
Haha ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat als je bij psv komt je van de communicatieafdeling een boekwerk krijgt van alle negatieve dingen die je over ajax moet zeggen?![]()
Niet echt, als PSV 40 miljoen voor Bergwijn zou krijgen van Ajax zijn ze wat mij betreft spekkoper. (of in dit geval, spekverkoper)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
feit dat Bergwijn het overweegt (ergo het wel ziet zitten) is wel een hele harde klap voor PSV![]()
moet nog maar zien wat ze er voor terug (kunnen) halenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt, als PSV 40 miljoen voor Bergwijn zou krijgen van Ajax zijn ze wat mij betreft spekkoper. (of in dit geval, spekverkoper)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
stoom uit de orenquote:
Volgens mij hebben ze al een aantal prima aanvallende talenten dus dan kunnen ze zich versterken op andere posities. Maar dit past meer in het PSV topic.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moet nog maar zien wat ze er voor terug (kunnen) halen![]()
misschien kan Ajax beter die spelers halen dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al een aantal prima aanvallende talenten dus dan kunnen ze zich versterken op andere posities. Maar dit past meer in het PSV topic.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, dat zeg ik. Volgens mij begreep ik je verkeerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien kan Ajax beter die spelers halen dan.![]()
moet dan toch wel koop zijn hoor.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat weet ik niet hoor. maar vergelijkbaar in waarde zie ik nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zou een topaankoop zijn. Kan nog beter dan Ziyech worden op termijn, denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is pas 20 he. Kan nog flink groeien en vind hem nu al geweldig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor. maar vergelijkbaar in waarde zie ik nog wel gebeuren.![]()
Wat betreft Ziyech, kale en kokkie hadden daar gisterenw el een goede opmerking over.
Noem eens een club waar ziyech een basisplaats krijgt en het beste tot zijn recht komt. Dan staat Ajax toch bovenaan dat lijstje lijkt mij?
hij is volgens mij niet iemand die het voor het geld doetFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb echt nog de hoop dat Ziyech misschien toch nog een jaartje gaat blijven. Je kunt ook voorstellen dat hij volgend jaar voor 15-20 miljoen mag gaan, hij heeft dan ook nog maar 1 jaar een contract. Nog 1 jaartje vlammen in Ajax, nog wat miljoenen tekengeld erbij en daarna voor een zacht prijsje laten gaan. Mja zal wel ijdele hoop zijn.![]()
hazard heeft een 1 jarige contract en gaat voor 100 miljoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb echt nog de hoop dat Ziyech misschien toch nog een jaartje gaat blijven. Je kunt ook voorstellen dat hij volgend jaar voor 15-20 miljoen mag gaan, hij heeft dan ook nog maar 1 jaar een contract. Nog 1 jaartje vlammen in Ajax, nog wat miljoenen tekengeld erbij en daarna voor een zacht prijsje laten gaan. Mja zal wel ijdele hoop zijn.
volgens mij kijken clubs niet meer zozeer naar hoeveel jaar de spoeler nog vast ligt, want ze zijn bang dat het jaar er op een andere club er mee vandoor gaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
Wat betreft Ziyech, kale en kokkie hadden daar gisterenw el een goede opmerking over.
Noem eens een club waar ziyech een basisplaats krijgt en het beste tot zijn recht komt. Dan staat Ajax toch bovenaan dat lijstje lijkt mij?
hij is volgens mij niet iemand die het voor het geld doet
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
ik denk oprecht niet dat als Ziyech tussen twee clubs moet kiezen dat geld dan een doorslag geeft. Zal eerder een basisplaats zijn bijvoorbeeld.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of een zelfde deal maken met Ziyech zoals met Tagliafico, dat hij volgend jaar deelt in een percentage van de transfersom.![]()
Hij zal denk ik zelfs een beetje uitzicht willen hebben op een functie in een elftal waarin hij belangrijk wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk oprecht niet dat als Ziyech tussen twee clubs moet kiezen dat geld dan een doorslag geeft. Zal eerder een basisplaats zijn bijvoorbeeld.-nee-![]()
we moeten ook niet iedereen willen behouden. nu denk ik niet dat een probleem zoals bij feyenoord zich zal voordoen dat je TE lang met dezelfde groep speelt. Maar het probleem is alles behouden zit hem meer in wat JR eerder al zei, dat krijg je ditzelfde probleem volgend jaar waarbij alle 11 mogelijk weg gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het liefst wil je door selecteren, probleem is alleen dat de generatie jong Ajax momenteel niet goed genoeg is. Onder 17 is veelbelovend, maar dat duurt gewoon nog minimaal 2 jaar voordat je daar spelers uit kunt gaan gebruiken. Als we dan nog een jaar kunnen overbruggen met nagenoeg dezelfde selectie dan is dat allemaal prima toch.![]()
ik gooi hem er nog eens inFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
een halve frenkie denk ikquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech is al een seizoen langer gebleven dan oorspronkelijk het plan was, heeft ook al bijgetekend. Waarom zou hij nu dan nóg een seizoen blijven? Ook daar in meenemende dat dit voor hem hét moment is om een transfer te maken na zo'n Europese campagne.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:12 schreef Simmertje het volgende:
Of een zelfde deal maken met Ziyech zoals met Tagliafico, dat hij volgend jaar deelt in een percentage van de transfersom.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2019 12:01:35 ]![]()
moet er wel een club komen dat ook werkelijk een stap hogerop is voor hem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ziyech is al een seizoen langer gebleven dan oorspronkelijk het plan was, heeft ook al bijgetekend. Waarom zou hij nu dan nóg een seizoen blijven? Ook daar in meenemende dat dit voor hét moment is om een transfer te maken na zo'n Europese campagne.
en dan bedoel ik niet financieel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
meeste topclubs gaan hem niet de ruimte geven voor het risico wat hij in zijn spel heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Dejannn het volgende:
Die zullen dan na dit seizoen ook zeker wel komen lijkt me.
Dat weet Ziyech ook lijkt mij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk niet dat die trek heeft in VVV-uit en Emmen thuis. Doel van Memphis was altijd een absolute topclub, en nee in die categorie zit Ajax nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bakt er daar niet veel van dit seizoen.
Zou toch wel een poging wagen tho![]()
![]()
Bij Depay heb ik dan weer meer het idee dat die wel over te halen is met een zak geldquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die trek heeft in VVV-uit en Emmen thuis. Doel van Memphis was altijd een absolute topclub, en nee in die categorie zit Ajax nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alles voor de eer en respect, cq de meest belachelijke dingen toestaan omdat hij anders op zijn pikkie is getraptquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bij Depay heb ik dan weer meer het idee dat die wel over te halen is met een zak geld![]()
Trainers als Pep zijn fan van hem, zeker met zijn spel afgelopen jaar. Kneiterhard meters maken over het hele veld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
meeste topclubs gaan hem niet de ruimte geven voor het risico wat hij in zijn spel heeft.
Dat weet Ziyech ook lijkt mij.![]()
Stelling: Liever Depay dan Bergwijn?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja want hij wordt wel vrolijk van Amiens-uit en Caen-thuis.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die trek heeft in VVV-uit en Emmen thuis. Doel van Memphis was altijd een absolute topclub, en nee in die categorie zit Ajax niet
Wat een onzinargument dit ook altijd, Tadic en Blind kwamen toch ook gewoon terug. En toen hoorde je ook deze do-re-mi-fa-sol-argumenten
Oh.![]()
Ik denk niet dat de situatie Memphis te vergelijken is met die van Tadic en Blindquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want hij wordt wel vrolijk van Amiens-uit en Caen-thuis.
Wat een onzinargument dit ook altijd, Tadic en Blind kwamen toch ook gewoon terug. En toen hoorde je ook deze do-re-mi-fa-sol-argumenten. Bovendien is Memphis pakweg vijf jaar jonger.
![]()
Net onder de top bij de grote 4.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
hij is volgens mij niet iemand die het voor het geld doet
Ziyech bouw je een elftal omheen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Die Depay hoef ik er niet bij hoor, die gaat nog idiotere secundaire voorwaarden eisen dan El Hamdaoui.
Niet dat Depay ook maar een seconde Ajax zou overwegen
-nee-![]()
Steven Bergwijn staat in de belangstelling van Ajax. De aanvaller van PSV zou zelf wel oren hebben naar een transfer naar Amsterdam, maar de Eindhovense club ziet een overstap absoluut niet zitten en noemt het ‘onbespreekbaar’. Mike Verweij, Ajax-watcher van De Telegraaf, stelt dat Bergwijn een transfer naar de Amsterdammers ziet als ‘een stap hogerop’.
ZIEDENDE psv-ers incoming.![]()
ja dat gaat dus geen enkele club behalve Ajax doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Net onder de top bij de grote 4.
Ziyech bouw je een elftal omheenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
sowquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Steven Bergwijn staat in de belangstelling van Ajax. De aanvaller van PSV zou zelf wel oren hebben naar een transfer naar Amsterdam, maar de Eindhovense club ziet een overstap absoluut niet zitten en noemt het ‘onbespreekbaar’. Mike Verweij, Ajax-watcher van De Telegraaf, stelt dat Bergwijn een transfer naar de Amsterdammers ziet als ‘een stap hogerop’.
ZIEDENDE psv-ers incoming.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook al komt hij niet, benieuwd hoe ze op hem reageren morgen in het Philips Stadion.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
ZIEDENDE psv-ers incoming.Oh.![]()
Hij was wel positief over Ajax in de CL de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:57 schreef Marsenal het volgende:
Die Depay hoef ik er niet bij hoor, die gaat nog idiotere secundaire voorwaarden eisen dan El Hamdaoui.
Niet dat Depay ook maar een seconde Ajax zou overwegen
En toen Ajax die El Hamdaoui wilde contracteren zaten we er iets krapper bij, toen was het al lastig om de vijf miljoen transfersom af te tikken.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
ZIEDENDE psv-ers incoming.dit gelooft echt niemand
Dit, dus.![]()
Jij denkt dat een roddeltje van de Telegraaf ervoor gaat zorgen dat de aanhang van PSV de eigen spelers gaat uitfluiten ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook al komt hij niet, benieuwd hoe ze op hem reageren morgen in het Philips Stadion.Dit, dus.![]()
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat een roddeltje van de Telegraaf ervoor gaat zorgen dat de aanhang van PSV de eigen spelers gaat uitfluiten ja?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, dat maakt het compleet idioot om met Depay in conclaaf te gaan, die maakt er nog een grotere clusterfuck van dan Mounir. Die gaat rustig een compensatie vragen voor de instagrammers uit Rotterdam die hij mis gaat lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was wel positief over Ajax in de CL de afgelopen maanden
En toen Ajax die El Hamdaoui wilde contracteren zaten we er iets krapper bij, toen was het al lastig om de vijf miljoen transfersom af te tikken.
Dat hij positief was over Ajax zal allemaal wel, dat waren Suarez en Zlatan ook, maar die gaan we ook niet halen.-nee-![]()
Het is Mike Verweij, de grootste debiele voetbaljournalist..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook al komt hij niet, benieuwd hoe ze op hem reageren morgen in het Philips Stadion.![]()
VI heeft het ook bevestigd hè.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat een roddeltje van de Telegraaf ervoor gaat zorgen dat de aanhang van PSV de eigen spelers gaat uitfluiten ja?Oh.![]()
heeft het met transfers wel heel vaak goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is Mike Verweij, de grootste debiele voetbaljournalist..
en VI heeft het ook vermeld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja net als Bergwijn natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Precies, dat maakt het compleet idioot om met Depay in conclaaf te gaan, die maakt er nog een grotere clusterfuck van dan Mounir. Die gaat rustig een compensatie vragen voor de instagrammers uit Rotterdam die hij mis gaat lopen.
Dat hij positief was over Ajax zal allemaal wel, dat waren Suarez en Zlatan ook, maar die gaan we ook niet halen.
Voor Memphis staan de grote clubs nu ook niet meer in de rij lijkt me.Oh.![]()
Suffe vraag wellicht: maar is die man nou echt zo goed dan ? Die Bergwijn ?
In jaren tachtig en begin 90 deed PSV trouwens in Nederland dit soort grapjes uithalen. Spelers kopen van Ajax enzo. Niet echt een fijn concept.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
zou voor Depay objectief gezien nog een goed idee zijn ook imo. De Babel route zeg maar een beetje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja net als Bergwijn natuurlijk
Voor Memphis staan de grote clubs nu ook niet meer in de rij lijkt me.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe was dat mogelijk in die tijd dan? Ajax werkte er vrolijk aan mee? Waren ook niet echt kleine namen ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:10 schreef manny het volgende:
In jaren tachtig en begin 90 deed PSV trouwens in Nederland dit soort grapjes uithalen. Spelers kopen van Ajax enzo. Niet echt een fijn concept.![]()
Toen kon je spelers nog overhalen met een stereo-installatie (lol)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe was dat mogelijk in die tijd dan? Ajax werkte er vrolijk aan mee? Waren ook niet echt kleine namen ofzoOh.![]()
1 keer per jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan kom je niet zo vaak in het Philips stadion.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan had hij die bal afgegeven in de Arena, tegen 10 man.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:10 schreef manny het volgende:
Suffe vraag wellicht: maar is die man nou echt zo goed dan ? Die Bergwijn ?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
philips pompte er wel wat guldens in en PSV had op zich goed gezien dat wegkopen jezelf versterkt en de tegenstand minder sterk maakt. bovendien: 3 buitenlanders regel, dus alle transfers waren veel meer op Nederland gericht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen kon je spelers nog overhalen met een stereo-installatie (lol)proberen is de eerste stap naar falen
Er zit geen publiek om hem uit te fluiten bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan kom je niet zo vaak in het Philips stadion.![]()
hier gaat wat mis.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk interesse heeft, wat zijn management bevestigt, dan zal dat wel zo zijnDit, dus.![]()
zowiezo na de hype van de eerste maanden toch niet zoveel van gezien. en niet dat ie bijvoorbeeld tegen AZ nog even de boel op sleeptouw neemt met was beslissende acties.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan had hij die bal afgegeven in de Arena, tegen 10 man.proberen is de eerste stap naar falen
Ruzie met Lozanoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:17 schreef manny het volgende:
[..]
zowiezo na de hype van de eerste maanden toch niet zoveel van gezien. en niet dat ie bijvoorbeeld tegen AZ nog even de boel op sleeptouw neemt met was beslissende acties.![]()
Daarom jongens, dus waarom de grootste concurrent spekken met munten. Lekker buiten Nederland het geld uitgeven.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
die munten krijgen ze toch wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:18 schreef Houniet het volgende:
Daarom jongens, dus waarom de grootste concurrent spekken met munten. Lekker buiten Nederland het geld uitgeven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeg het maar? Salaris?quote:
Hoe dan ook is het stukje over de stap hogerop niet uit zijn koker. Ik snap zo’n journalist wel, maar dat zegt Bergwijn natuurlijk niet zelf.Dit, dus.![]()
Moet ik nog maar zien, zelfde geldt voor Lozano. Ook geen pepernoot geraakt en alleen maar negatief in het nieuws met zijn geduikel. Europees compleet gefaald, dus welke idioot gaat er nu miljoenen betalen voor die kleine blinde.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Napoli had interesse in hem volgens mij, nog steeds een hype.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet ik nog maar zien, zelfde geldt voor Lozano. Ook geen pepernoot geraakt en alleen maar negatief in het nieuws met zijn geduikel. Europees compleet gefaald, dus welke idioot gaat er nu miljoenen betalen voor die kleine blinde.Oh.![]()
psg bijvoorbeeld zie ik dat wel doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet ik nog maar zien, zelfde geldt voor Lozano. Ook geen pepernoot geraakt en alleen maar negatief in het nieuws met zijn geduikel. Europees compleet gefaald, dus welke idioot gaat er nu miljoenen betalen voor die kleine blinde.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maxwell is niet achterlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psg bijvoorbeeld zie ik dat wel doen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
bron?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:27 schreef franske19 het volgende:
Ajax gaat niet meer dan 25 miljoen euro uitgeven aan één speler dus Bergwijn gaat echt niet komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax was straatarm...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe was dat mogelijk in die tijd dan? Ajax werkte er vrolijk aan mee? Waren ook niet echt kleine namen ofzoBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
het zou dus gaan tussen Bergwijn en Pavon.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ongefundeerde onderbuik bullshit dus.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lijkt mij dus dat Neres definitief vertrekt, denk dat deze afspraak ook is gemaakt van de winter. Hopelijk ontvangen we een mooi bedrag, rond de 50 miljoen zou wel echt top zijn.![]()
als dat rond de 50 gaat worden kan je best Bergwijn voor 35 ophalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:34 schreef Simmertje het volgende:
Lijkt mij dus dat Neres definitief vertrekt, denk dat deze afspraak ook is gemaakt van de winter. Hopelijk ontvangen we een mooi bedrag, rond de 50 miljoen zou wel echt top zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als de prijs iets zegt over de kwaliteit ga je er dus 30% op achteruit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als dat rond de 50 gaat worden kan je best Bergwijn voor 35 ophalen.proberen is de eerste stap naar falen
dat zegt helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:40 schreef manny het volgende:
[..]
als de prijs iets zegt over de kwaliteit ga je er dus 30% op achteruit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dolberg is afgeschreven. Huntelaar is over een jaar met pensioen. En wat Traore en Danilo betreft, mensen weten niet eens wie dat zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sam Lammers willen als we al Hunter, Tadic, Dolberg, Traore, Danilo hebben...![]()
Volgens Marca is De Ligt naar Barca voor 70 miljoen zo goed als rond.
Ik had toch op wel wat meer gehoopt![]()
![]()
70 exclusief bonus? Als het 70 totaal is, heel erg weinig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:45 schreef BobW het volgende:
Ik had toch op wel wat meer gehooptAFCA!![]()
Je betaalt de opleidingsvergoeding aan jezelf, dus er vloeit ook weer wat terug. Niet dat Ajax het moet doen. Denk eerder dat het onderdeel is van onderhandelingen met een andere speler. 'We hebben ook andere alternatieven.’quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:40 schreef manny het volgende:
[..]
als de prijs iets zegt over de kwaliteit ga je er dus 30% op achteruit.Life is what you make it.![]()
Te weinig. Minimaal 120 miljoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:45 schreef BobW het volgende:
Ik lees nu al wekenlang bij de Marca dat de transfer rond is..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:45 schreef BobW het volgende:
Ik geloof ook wel dat het akkoord tussen de Ligt en Barca er al een tijdje was.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:50 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik lees nu al wekenlang bij de Marca dat de transfer rond is..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als hij echt zulke warme gevoelens heeft voor Ajax mag hij best vertrekken, wel verdraaid mooi toneel gespeeld de afgelopen jaren, dus als het in het voetbal niet mocht lukken.....![]()
Aan het begin van het seizoen kreeg Koeman nog kritiek omdat het supertalent Bergwijn niet in het Nederlands elftal stond. Het idee dat Ajax de veel betere selectie heeft is ook maar iets van de laatste maanden, in de eerste seizoenshelft waren het de toptalenten van PSV die wellicht voor een perfecte score, alles winnen, zouden gaan zorgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:10 schreef manny het volgende:
Kortzichtigheid troef natuurlijk, zoals altijd bij de Nederlandse voetbalverslaggeving, maar het zegt vooral heel veel over wat voor ontwikkeling een team en de spelers zowel gezamenlijk als individueel in een seizoen kunnen doormaken.Klopt, uitiendelijk ook niet goed voor Ajax. Ik zie de Europese toekomst van Ajax zonnig in maar de eredivisie mag daarvoor niet al te topzwaar worden. Dat is ook voor Bayern niet goed. Neres is wel een goede speler maar ook weer niet heel uitzonderlijk, daar kun je best in het buitenland een vervanger voor vinden.quote:In jaren tachtig en begin 90 deed PSV trouwens in Nederland dit soort grapjes uithalen. Spelers kopen van Ajax enzo. Niet echt een fijn concept.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ajax was heel erg gierig en PSV was net als Red Bull Salzburg vroeger : een reclame vehikel voor het bedrijf en dat bedrijf wilde wel betalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe was dat mogelijk in die tijd dan? Ajax werkte er vrolijk aan mee? Waren ook niet echt kleine namen ofzoRED ONS HENNIEGOD![]()
Heerlijk dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:57 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Donny stookt het vuurtje nog even op![]()
Al is het alleen maar om die boeren op de kast te krijgen.![]()
nou dat is wel gelukt hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heerlijk dit.![]()
Al is het alleen maar om die boeren op de kast te krijgen.
Sowieso wel even lekker dit, vond het land veel te positief over Ajax laatste tijd. We hebben iig onze slechte naam weer terug![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:57 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Donny stookt het vuurtje nog even op
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Denk niet dat maar ook iemand van PSV het erg vindt dat hij voor +40 miljoen richting Ajax gaat hoor, komen hem zelfs persoonlijk brengenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heerlijk dit.![]()
Al is het alleen maar om die boeren op de kast te krijgen.![]()
als ze Depay halen, dan wel een media/spreek verbod opnemen in zijn contract.
alleen onder begeleiding van de bus naar het stadion en terug.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
een goed jaartje voor hem bij Ajax en hij is 60 waard.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk niet dat maar ook iemand van PSV het erg vindt dat hij voor +40 miljoen richting Ajax gaat hoor, komen hem zelfs persoonlijk brengen
maar ik denk dat 30/35 echt de max voor Overmars gaat zijn.
of misschien weten ze in Engeland toch meer en heeft hij een 20 mil in zijn contract staanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
weer?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:11 schreef Doublepain het volgende:
Ondertussen staan er weer toppers klaar
PSV jeugdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
was meer als vraag, ik volg psv niet zo, maar hebben die zulke goede jeugdproducten dan?quote:
ik dacht dat het meer een cinco de mayo was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit seizoen zijn ze 3e in de KKD geworden met goden als de Rom, de Gak, De Pir, en Ihagodquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was meer als vraag, ik volg psv niet zo, maar hebben die zulke goede jeugdproducten dan?
ik dacht dat het meer een cinco de mayo was.![]()
ok, dat zegt vrij weinig imo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn ze 3e in de KKD geworden met goden als de Rom, de Gak, De Pir, en IhagodFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vorig jaar is jong Ajax kampioen geworden in de KKD, geen enkele speelt nu in Ajax 1.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn ze 3e in de KKD geworden met goden als de Rom, de Gak, De Pir, en Ihagod![]()
Jullie missen een type Bommel daarinquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vorig jaar is jong Ajax kampioen geworden in de KKD, geen enkele speelt nu in Ajax 1.![]()
jullie missen een type Ziyechquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie missen een type Bommel daarinFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nog wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iemand die 9/10 ballen mist? Die hebben we al en die heet BergwijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gakpo en Malenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:11 schreef Doublepain het volgende:
Ondertussen staan er weer toppers klaar
PSV jeugdarmoe
![]()
Jij lijkt er een wat gekleurde mening op na te houden.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn ze 3e in de KKD geworden met goden als de Rom, de Gak, De Pir, en Ihagod![]()
We zijn immers in het Ajax topic. Jij vindt dit ook toppers dan? Leuke dravers in categorie Ebecilio wat mij betreft.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:46 schreef 7Eleven het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2019 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij lijkt er een wat gekleurde mening op na te houden.
[/quote]
Gaat lekker dit.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
zal best talent zijn maar is wel inleveren tov Lozano en Bergwijn neem ik aanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij lijkt er een wat gekleurde mening op na te houden.![]()
Gaat lekker dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We zijn immers in het Ajax topic. Jij vindt dit ook toppers dan? Leuke dravers in categorie Ebecilio wat mij betreft.
[/quote]
We zijn immers in het Ajax topic. Jij vindt dit ook toppers dan? Leuke dravers in categorie Ebecilio wat mij betreft.
Zo even opnieuw![]()
![]()
ze kunnen dus mee met het niveau twente / spartaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn ze 3e in de KKD geworden met goden als de Rom, de Gak, De Pir, en Ihagod
geweldig!![]()
Zowat elke top3/4 club in het buitenland dusquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moet er wel een club komen dat ook werkelijk een stap hogerop is voor hem.
en dan bedoel ik niet financieel.![]()
Niet gaan zweven na een halve finale CL.
Ajax speelt nog steeds in de eredivisie.![]()
Eerst was Bergwijn de topper die wel even 40 mio zou opleveren, nu kan hij er niks van lol
Gakpo en Malen zou ik mn hond nog vanaf trappen joh![]()
‘Bergwijn wil naar Ajax, hij heeft appcontact gehad met de Ajax-spelers’
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351777![]()
dat doe ik helemaal niet, maar een topclub gaat hem niet de ruimte geven voor het risico wat hij wel krijgt bij Ajax, dus dan moet er een team om ziyech heen komen. ben benieuwd welke topclub dat gaat doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zowat elke top3/4 club in het buitenland dus![]()
Niet gaan zweven na een halve finale CL.
Ajax speelt nog steeds in de eredivisie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bedankt Hansquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351777FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moeilijk om potentie in te schatten. Malen heeft wat mij betreft laten zien er klaar voor te zijn. Gakpo is een prachtige speler. Soms nog wat flegmatiek, maar prima techniek, acceleratie, lengte en rechter. Aboukhlal, Piroe en Ihattaren komen er ook aan. Hebben dit jaar vaak leuke dingen in de kkd laten zien. Maar nogmaals, iemand beoordelen op basis van potentie is niet te doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal best talent zijn maar is wel inleveren tov Lozano en Bergwijn neem ik aan
PSV heeft best wel ingezet op jeugd en dat lijkt zijn vruchten af te gaan werken. Nu nog fatsoenlijk voetbal op de mat leggen en ik ben tevreden.
VBL / De stylist
dan moet er een andere trainer komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moeilijk om potentie in te schatten. Malen heeft wat mij betreft laten zien er klaar voor te zijn. Gakpo is een prachtige speler. Soms nog wat flegmatiek, maar prima techniek, acceleratie, lengte en rechter. Aboukhlal, Piroe en Ihattaren komen er ook aan. Hebben dit jaar vaak leuke dingen in de kkd laten zien. Maar nogmaals, iemand beoordelen op basis van potentie is niet te doen.
PSV heeft best wel ingezet op jeugd en dat lijkt zijn vruchten af te gaan werken. Nu nog fatsoenlijk voetbal op de mat leggen en ik ben tevreden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan moet er een andere trainer komen.
VBL / De stylist
ik heb het al eens eerder gemeld maar het lijkt inderdaad dat er bij PSV op dit moment meer klaar staat vanuit de jeugd dan bij Ajaxquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moeilijk om potentie in te schatten. Malen heeft wat mij betreft laten zien er klaar voor te zijn. Gakpo is een prachtige speler. Soms nog wat flegmatiek, maar prima techniek, acceleratie, lengte en rechter. Aboukhlal, Piroe en Ihattaren komen er ook aan. Hebben dit jaar vaak leuke dingen in de kkd laten zien. Maar nogmaals, iemand beoordelen op basis van potentie is niet te doen.
PSV heeft best wel ingezet op jeugd en dat lijkt zijn vruchten af te gaan werken. Nu nog fatsoenlijk voetbal op de mat leggen en ik ben tevreden.![]()
Nee niet echt. Unuvar, Gravenberch, Brobbey, Timber, Dest komen er op korte termijn wel aan (1-2 jaar). En dan vergeet ik nog dat ventje die die goal maakte bij NL -17.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder gemeld maar het lijkt inderdaad dat er bij PSV op dit moment meer klaar staat vanuit de jeugd dan bij Ajax![]()
onze jeugd staat er al in, je kan niet elk jaar jeugd hebben als een de ligt bijvoorbeeld al op 12 jarige leeftijd in het eerste staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder gemeld maar het lijkt inderdaad dat er bij PSV op dit moment meer klaar staat vanuit de jeugd dan bij AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik heb het over nu, dat gaat altijd in golfbewegingen, is ook verder niks mis meequote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee niet echt. Unuvar, Gravenberch, Brobbey, Timber, Dest komen er op korte termijn wel aan (1-2 jaar). En dan vergeet ik nog dat ventje die die goal maakte bij NL -17.![]()
Bij ons komen er wel hele grote talenten aan met die name hierboven sow koekoekquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onze jeugd staat er al in, je kan niet elk jaar jeugd hebben als een de ligt bijvoorbeeld al op 12 jarige leeftijd in het eerste staat.![]()
Staan er toch in? De Ligt, Op de beek etc.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het over nu, dat gaat altijd in golfbewegingen, is ook verder niks mis mee![]()
Hij is toch sowieso gewoon vrienden met Donny? En er zal ook wel een Nederlands Elftal groepschat zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351777Oh.![]()
Wel heel toevallig dat Op de beek gisteren al schreef; Altijd welkom ofzoiets. En dat was voordat dat bericht naar buiten kwamquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is toch sowieso gewoon vrienden met Donny? En er zal ook wel een Nederlands Elftal groepschat zijn.![]()
![]()
Ben ik met je eens. Maar vanuit de o17 komt er bij Ajax wel weer wat aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder gemeld maar het lijkt inderdaad dat er bij PSV op dit moment meer klaar staat vanuit de jeugd dan bij AjaxWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Salah-EddineGod.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee niet echt. Unuvar, Gravenberch, Brobbey, Timber, Dest komen er op korte termijn wel aan (1-2 jaar). En dan vergeet ik nog dat ventje die die goal maakte bij NL -17.
De opvolger van Taklaficio.Oh.![]()
Dan nu maar wat meer kopen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het over nu, dat gaat altijd in golfbewegingen, is ook verder niks mis meeOh.![]()
Talenten van PSV ben ik nog niet echt van onder de indruk, jij wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar vanuit de o17 komt er bij Ajax wel weer wat aan.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Staan er toch in? De Ligt, Op de beek etc.De Ligt is niet normaal, op die leeftijd al dit laten zien
![]()
Tantoebreed gek. Die man is breder dan die grote neger van Blacked de fuckquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]De Ligt is niet normaal, op die leeftijd al dit laten zien
![]()
wordt hier nogal kriegelig op gereageerd maar het is niet meer dan normaal dat er niet ieder jaar een buslading met talent klaar staatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar vanuit de o17 komt er bij Ajax wel weer wat aan.![]()
Overigens was het al jaren bekend dat er een hele goede lichting aan zat te komen voordat de Ligt überhaupt zijn debuut had gemaakt. Speelde menig tegenstander helemaal zoek in de youth league. Dus je kunt echt wel al beetje verwachting scheppen op wat er aan zit te komen.![]()
Bergwijntje komt dalijk lekker voor 25 miljoen en koopt zijn contractje af, niks mis mee. Doen wel meer spelers.![]()
spelers van Ajax gaan allemaal wat inleggenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
Bergwijntje komt dalijk lekker voor 25 miljoen en koopt zijn contractje af, niks mis mee. Doen wel meer spelers.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overmars zal wel 5 euro inleggen. Moet toch beetje op die geld letten bruur.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
spelers van Ajax gaan allemaal wat inleggen![]()
Je kan natuurlijk wel een matige lichting aanvullen met buitenlandse toptalenten zodat de doorstroom regelmatig blijft van onderaf.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt hier nogal kriegelig op gereageerd maar het is niet meer dan normaal dat er niet ieder jaar een buslading met talent klaar staatOh.![]()
Ik zag vandaag dat Ünüvar blijkbaar een broertje bij Ajax heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:04 schreef Simmertje het volgende:
Overigens was het al jaren bekend dat er een hele goede lichting aan zat te komen voordat de Ligt überhaupt zijn debuut had gemaakt. Speelde menig tegenstander helemaal zoek in de youth league. Dus je kunt echt wel al beetje verwachting scheppen op wat er aan zit te komen.Oh.![]()
Zoals ik hierboven ook al schreef is dat moeilijk in te schatten. Ik was een paar jaar geleden bijvoorbeeld enorm onder de indruk van Rigo en Obispo. Niets van terecht gekomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Talenten van PSV ben ik nog niet echt van onder de indruk, jij wel?
Ihattaren is een groot talent maar ik vind dat Van Bommel hem op de verkeerde momenten heeft gebruikt. Gakpo vind ik een hele mooie speler. Aboukhlal en Piroe zijn zeker talentvol. Sadilek lijkt al beter dan Hendriks en Rosario.
Maar in de A zitten maar 4, hooguit 5 spelers met wat potentie. Vertessen, Madueke, Sambo, DeLanghe en Sidibe. Daverveld is doorgeschoven naar Jong maar kan er niet veel van. In de B zit nog minder.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Probleem is de speelstijl van PSV. Snap ook niet dat ze hem coach hebben gemaakt hoor. Exact dezelfde trainer als zn schoonvader. Controleurs opstellen genot.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven ook al schreef is dat moeilijk in te schatten. Ik was een paar jaar geleden bijvoorbeeld enorm onder de indruk van Rigo en Obispo. Niets van terecht gekomen.
Ihattaren is een groot talent maar ik vind dat Van Bommel hem op de verkeerde momenten heeft gebruikt. Gakpo vind ik een hele mooie speler. Aboukhlal en Piroe zijn zeker talentvol. Sadilek lijkt al beter dan Hendriks en Rosario.
Maar in de A zitten maar 4, hooguit 5 spelers met wat potentie. Vertessen, Madueke, Sambo, DeLanghe en Sidibe. Daverveld is doorgeschoven naar Jong maar kan er niet veel van. In de B zit nog minder.![]()
ze zullen op dat vlak ook nog wel wat gaan doen neem ik aan want het blijft natuurlijk lullig dat je in een halve finale CL concessies moet doen aan je speelplan omdat je maar 1 diepgaande buitenspeler hebtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk wel een matige lichting aanvullen met buitenlandse toptalenten zodat de doorstroom regelmatig blijft van onderaf.![]()
Lekker professioneel van de PSV-Twitter.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:56 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-niet-gebeuren-.html
nu hoop ik wel dat het gaat gebeuren.![]()
In hoeverre kan PSV een transfer tegenhouden van Bergwijn puur omdat het naar de concurrent is? Kan dat juridisch eigenlijk wel?![]()
Neequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef Simmertje het volgende:
In hoeverre kan PSV een transfer tegenhouden van Bergwijn puur omdat het naar de concurrent is? Kan dat juridisch eigenlijk wel?![]()
Vaak wat verblindt door clubliefde, maar verstand komt met de jaren he.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt hier nogal kriegelig op gereageerd maar het is niet meer dan normaal dat er niet ieder jaar een buslading met talent klaar staatRelativeringsvermogen overigens ook.
VBL / De stylist
neequote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef Simmertje het volgende:
In hoeverre kan PSV een transfer tegenhouden van Bergwijn puur omdat het naar de concurrent is? Kan dat juridisch eigenlijk wel?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja, toch liet hij in de A vaak leuk voetbal zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem is de speelstijl van PSV. Snap ook niet dat ze hem coach hebben gemaakt hoor. Exact dezelfde trainer als zn schoonvader. Controleurs opstellen genot.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Overigens zegt het genoeg dat PSV op de dag zelf al meteen paniekerig een twitter bericht naar buiten brengt. Die zijn als de dood, als het onzin zou zijn dan zouden ze niet eens reageren.![]()
Tuurlijk niet. Maar ze mogen wel vragen wat ze willen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef Simmertje het volgende:
In hoeverre kan PSV een transfer tegenhouden van Bergwijn puur omdat het naar de concurrent is? Kan dat juridisch eigenlijk wel?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Groningen kon de transfer toentertijd toch ook niet tegenhouden van Suarez nadat Ajax een marktconform bod had gedaan?![]()
ook leuk als je trainer al zegt dat je niet naar die club mag, stel bergwijn wil dat heel graag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik las eerder in dit topic nog iemand die zei dat we genoeg buitenspelers hebben (lol)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen op dat vlak ook nog wel wat gaan doen neem ik aan want het blijft natuurlijk lullig dat je in een halve finale CL concessies moet doen aan je speelplan omdat je maar 1 diepgaande buitenspeler hebt
Daar hebben we juist problemen mee, vaak zat geen buitenspeler op de bank gehad ook.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar ze mogen wel vragen wat ze willen.![]()
![]()
ik denk zelfs dat psv niet zomaar alles mag vragen omdat het Ajax is hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las eerder in dit topic nog iemand die zei dat we genoeg buitenspelers hebben (lol)
Daar hebben we juist problemen mee, vaak zat geen buitenspeler op de bank gehad ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het juist een verademing dat die social media accounts gewoon ingaan op de actualiteit en niet alles heel saai houden tot het officieel is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Lekker professioneel van de PSV-Twitter.Oh.![]()
Je moet die mensjes aan het werk houden natuurlijk van de social media a 5 euro per uur genot.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een verademing dat die social media accounts gewoon ingaan op de actualiteit en niet alles heel saai houden tot het officieel is.![]()
het zegt wel iets over de waarheid van een "gerucht" natuurlijk. Anders hadden ze er echt wel even mee gewacht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een verademing dat die social media accounts gewoon ingaan op de actualiteit en niet alles heel saai houden tot het officieel is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die arbitragezaak verloor Suárez gewoon omdat er geen concurrentieverbetering was blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:15 schreef Simmertje het volgende:
Groningen kon de transfer toentertijd toch ook niet tegenhouden van Suarez nadat Ajax een marktconform bod had gedaan?
Maar de situatie tussen speler en club was toen onhoudbaar zodat ze alsnog akkoord gingen later.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Lekker professioneel van de PSV-Twitter.
Sinds wanneer moet Twitter professioneel zijn. Mooi juist dat ze gewoon open en eerlijk zijn.![]()
quote:quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naast dat denk ik dat dit toch een beetje gestook is. Voorlopig zijn Neres en Ziyech nog niet weg en is urgentie voor een vleugelspeler niet zo extreem hoog. Hassane Bande hebben we ook nog.Lekker toch, beetje gifjes posten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet die mensjes aan het werk houden natuurlijk van de social media a 5 euro per uur genot.Nja ze moeten wel even een stevig standpunt innemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het zegt wel iets over de waarheid van een "gerucht" natuurlijk. Anders hadden ze er echt wel even mee gewacht.
Heeft Ten Hag er nog iets over gezegd trouwens?Oh.![]()
ONDERDEEL VAN HET PROCESquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lekker toch, beetje gifjes posten.
[..]
Nja ze moeten wel even een stevig standpunt innemen natuurlijk.
Heeft Ten Hag er nog iets over gezegd trouwens?![]()
iF yOu cAnT bEaT tHeM jOiN tHeMtwitter:PSV twitterde op woensdag 02-05-2018 om 17:30:01If you can’t beat them, join them! 😉#WelkomNick https://t.co/5kKu1B9IpV reageer retweet
Nota bene nog met Bergwijn zelf in dat filmpje
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heerlijk bijbaantje man. Vroeger ook bij een niet nader te noemen ‘dik’ bedrijf gedaan. Genotquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet die mensjes aan het werk houden natuurlijk van de social media a 5 euro per uur genot.![]()
![]()
Bergwijn is coming hometwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 14:55:33Technisch manager John de Jong van PSV is zonneklaar. "Wij verkopen Steven Bergwijn NIET aan Ajax." Niet voor 30 miljoen, niet voor 40, niet voor 50, 60, 70 miljoen of nog meer. Het antwoord blijft: NEE. reageer retweet
Gebeurd al jaren. Iedere eredivisieclub vraagt meer aan Ajax of PSV dan aan een buitenlandse club.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
ik denk zelfs dat psv niet zomaar alles mag vragen omdat het Ajax is hoor.
Stel dat PSV rond komt met een buitenlandse club en Ajax meldt zich met hetzelfde bedrag, dan zou de speler aan kunnen geven dat hij liever naar Ajax gaat. Dan lijkt een arbitrage zaak onvermijdelijk en lijkt me dat die in het voordeel van de speler uitvalt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Daarom is het toch gewoon onzin, zo'n stunt kan alleen als er een transferclausule is of iemand transfervrij komt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
Bergwijn is coming hometwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 14:55:33Technisch manager John de Jong van PSV is zonneklaar. "Wij verkopen Steven Bergwijn NIET aan Ajax." Niet voor 30 miljoen, niet voor 40, niet voor 50, 60, 70 miljoen of nog meer. Het antwoord blijft: NEE. reageer retweet
Deed Bayern ook zo met Götze en Lewandowski.Oh.![]()
ja met een marge moet het wel redelijk marktcomfort zijn geloof ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gebeurd al jaren. Iedere eredivisieclub vraagt meer aan Ajax of PSV dan aan een buitenlandse club.
Stel dat PSV rond komt met een buitenlandse club en Ajax meldt zich met hetzelfde bedrag, dan zou de speler aan kunnen geven dat hij liever naar Ajax gaat. Dan lijkt een arbitrage zaak onvermijdelijk en lijkt me dat die in het voordeel van de speler uitvalt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax Cape Town dan maar 20 miljoen bieden op Bergwijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gebeurd al jaren. Iedere eredivisieclub vraagt meer aan Ajax of PSV dan aan een buitenlandse club.
Stel dat PSV rond komt met een buitenlandse club en Ajax meldt zich met hetzelfde bedrag, dan zou de speler aan kunnen geven dat hij liever naar Ajax gaat. Dan lijkt een arbitrage zaak onvermijdelijk en lijkt me dat die in het voordeel van de speler uitvalt.
Oh.![]()
Hij kan gewoon komen, zie zaak Suarez. Dan komt er arbitrage > speler ontevreden en dan komen ze alsnog :")quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is het toch gewoon onzin, zo'n stunt kan alleen als er een transferclausule is of iemand transfervrij komt.
Deed Bayern ook zo met Götze en Lewandowski.![]()
Engelse media zijn er van onvertuigd dat er 20 miljoen in zijn contract staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom is het toch gewoon onzin, zo'n stunt kan alleen als er een transferclausule is of iemand transfervrij komt.
Deed Bayern ook zo met Götze en Lewandowski.
maar dan zal wel niet, want dan had psv niet zo gereageerd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch een totaal andere situatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij kan gewoon komen, zie zaak Suarez. Dan komt er arbitrage > speler ontevreden en dan komen ze alsnog :")
Arbitragezaak gaat sowieso het verschil niet maken en PSV kan Bergwijn gewoon aan zijn contract houden of een bod van Man Utd of Inter accepteren. Dan kiest hij eieren voor zijn geld hoor.Oh.![]()
Dealtje met Barca sluiten. Voor 25 kopen ze Bergwijn en vervolgens 50 miljoen + Bergwijn voor De Ligtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax Cape Town dan maar 20 miljoen bieden op Bergwijn
Eindhoven wordt gek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar als psv er zo heilig van is dat het niet gaat gebeuren, waarom reageren ze dan zo fel en in veelvoud.
Waarom zouden Engelse media de contractdetails van Bergwijn weten?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Engelse media zijn er van onvertuigd dat er 20 miljoen in zijn contract staat.
maar dan zal wel niet, want dan had psv niet zo gereageerd.
Die zuigen alles uit hun duim joh.Oh.![]()
Ja dat wilde Groningen ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een totaal andere situatie.
Arbitragezaak gaat sowieso het verschil niet maken en PSV kan Bergwijn gewoon aan zijn contract houden of een bod van Man Utd of Inter accepteren. Dan kiest hij eieren voor zijn geld hoor.Dan gaat een speler op gesprek bij een andere club en komt terug: Ja we kwamen er niet uit
![]()
![]()
WikiLeaks allenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden Engelse media de contractdetails van Bergwijn weten?
Die zuigen alles uit hun duim joh.![]()
![]()
Dan moet Ajax gewoon afhaken, prima als Bergwijn wil komen voor 30 miljoen max maar als het via een arbitrage moet, liever niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij kan gewoon komen, zie zaak Suarez. Dan komt er arbitrage > speler ontevreden en dan komen ze alsnog :")![]()
alsof PSV nee gaat zeggen als Ajax 70 miljoen bied....wanbeleid ten top.
Daar twijfel ik heel hard aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ja met een marge moet het wel redelijk marktcomfort zijn geloof ik.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Haha maakt niet eens uit of Ajax er vol voor wil gaan. De intentie alleen al is genoeg om PSV tot het bot te vernederen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zou wel genot zijn als Overmars belt en zegt: 70 miljoen bij deze. TD PSV wil reageren en Overmars speelt de song TROLOLOLOL afquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:27 schreef mokkiemok het volgende:
alsof PSV nee gaat zeggen als Ajax 70 miljoen bied....wanbeleid ten top.
![]()
![]()
Gefeliciteerd lads, prima aanwinst om de selectie op CL niveau te houden. Nu nog Jantje ter vervanging van De Ligt en dan de rest bij elkaar houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
![]()
Hahaha ja!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou wel genot zijn als Overmars belt en zegt: 70 miljoen bij deze. TD PSV wil reageren en Overmars speelt de song TROLOLOLOL af![]()
Martinez komt al. Een vd grootste verdedigende talenten van de wereld, zie FM genot.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lads, prima aanwinst om de selectie op CL niveau te houden. Nu nog Jantje ter vervanging van De Ligt en dan de rest bij elkaar houden.![]()
![]()
Dan blijft hij want hij heeft nog drie jaar contract.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat wilde Groningen ookDan gaat een speler op gesprek bij een andere club en komt terug: Ja we kwamen er niet uit
Als hij nou nog één jaar had was het een ander verhaal geweest.Oh.![]()
ik kon persco amper horen zoals gewoonlijk, maar zag op een bepaald moment dit heel vak langskomen, alsof dit vermeld werd door TH ofzo.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja dan blijft hij toch nog een jaar en komt die daarna alsnog, oftewel PSV heeft geen kut te vertellen allenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft hij want hij heeft nog drie jaar contract.
Als hij nou nog één jaar had was het een ander verhaal geweest.![]()
GENOTquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Martinez komt al. Een vd grootste verdedigende talenten van de wereld, zie FM genot.![]()
Hij heeft ook al meerdere keren geroepen dat hij bij Barcelona wil afsluiten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die komt ook terug. Roept die meerdere keren, alleen nu nog niet.Oh.![]()
Tadic -- Suarez -- Neresquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik kon persco amper horen zoals gewoonlijk, maar zag op een bepaald moment dit heel vak langskomen, alsof dit vermeld werd door TH ofzo.
Broekkie uit.![]()
Nooit gehoord. Maar die komt sowieso nu nog niet. Schiet er elke week paar balletjes in, werelds.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft ook al meerdere keren geroepen dat hij bij Barcelona wil afsluiten.![]()
Tadic - BROBBEY - Neres/Kuhnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tadic -- Suarez -- Neres
Broekkie uit.
SOWWWW STUCADOREN GENOTTTTT![]()
Zag een filmpje van hem met een aantal mooie passes van achteruit, genot.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
7 miljoen he. Geen geld pik, lekker man.
Geen idee of hij kan verdedigen verder.Oh.![]()
Kijk eens in FM. Zijn potentie is niet normaal, koekoekquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag een filmpje van hem met een aantal mooie passes van achteruit, genot.
Geen idee of hij kan verdedigen verder.![]()
![]()
Tadic moet je centraal houden, dus op 10 of in de spits.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tadic -- Suarez -- Neres
Broekkie uit.Oh.![]()
7 miljoen is echt lucky hoor. Had wel 20-30 verwacht voor hem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag een filmpje van hem met een aantal mooie passes van achteruit, genot.
Geen idee of hij kan verdedigen verder.![]()
Zou het wel leuk vinden als hij volgend jaar Huntelaar komt aflossen als de ervaren spits in de selectie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit gehoord. Maar die komt sowieso nu nog niet. Schiet er elke week paar balletjes in, werelds.Oh.![]()
Volgend jaar ook nog niet denk ik. Is in de vorm van zn leven. Nee strakjes lekker Brobbey en Danilo gebruiken joh, niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als hij volgend jaar Huntelaar komt aflossen als de ervaren spits in de selectie.![]()
Ook al gaat dit allemaal niet door, ik vind wel enorm genieten richting het kampioenschap hoor. Die ziedende blik van van Bommel![]()
![]()
En dan morgen uit het niets ineens 20 miljoen op Malen bieden. Dan ga ik stukquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:34 schreef Simmertje het volgende:
Ook al gaat dit allemaal niet door, ik vind wel enorm genieten richting het kampioenschap hoor. Die ziedende blik van van Bommel![]()
![]()
Hoe zou Feyenoord zich nu voelen? Geen enkele club heeft interesse in hun spelers. Altijd tegen mij, maggewoonniegebeure![]()
![]()
dat is veel te veel man.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan morgen uit het niets ineens 20 miljoen op Malen bieden. Dan ga ik stukFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan morgen uit het niets ineens 20 miljoen op Malen bieden. Dan ga ik stuk
Geld weggooien genot.Oh.![]()
Ho ho ik las van de week dat ze 6 miljoen gaan vangen voor hun cashcow Vilhena!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe zou Feyenoord zich nu voelen? Geen enkele club heeft interesse in hun spelers. Altijd tegen mij, maggewoonniegebeureOh.![]()
Overmorgen bodje op Ihhataren genot. We maken ze helemaal gek.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geld weggooien genot.![]()
Gewoon officieel bod uit brengen op de club Feyenoord.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe zou Feyenoord zich nu voelen? Geen enkele club heeft interesse in hun spelers. Altijd tegen mij, maggewoonniegebeure![]()
Dat vind ik wel een interessante speler ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overmorgen bodje op Ihhataren genot. We maken ze helemaal gek.Oh.![]()
Heerlijk dit gestook
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Sow koekoek. WAT EEN BEDRAGEN DAMES EN HEREN.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ho ho ik las van de week dat ze 6 miljoen gaan vangen voor hun cashcow Vilhena!
Die club heeft ook al 20 jaar geen geld heBijzonder
![]()
![]()
Die kosten minder dan Bergwijn in elk geval.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon officieel bod uit brengen op de club Feyenoord.Oh.![]()
Als die niet voldoet, kan die nog altijd in de tuin staanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spelers die Cuckcu heten neem ik niet zo serieus![]()
zo zeggen ze nog jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon officieel bod uit brengen op de club Feyenoord.![]()
Feyenoord wil Maher.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een interessante speler ja.
1 minuut stilte aub![]()
Dat vind ik niet zo gekquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord wil Maher.
1 minuut stilte aub![]()
Dat hadden ze twee jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sow koekoek. WAT EEN BEDRAGEN DAMES EN HEREN.
Toen kochten ze Haps, Larsson en Amrabat. En de mensjes daar waren nog positief over dat beleid ook.
Oh.![]()
Hohoho, hebben toch al zes spelers voor tussen de 11 en 18 miljoen weten te verkopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die semi boze tweets ook van die PSV watcher, je ziet hem al boos rammen achter zijn toetsenbord, het antwoord is en blijft NEE!![]()
vorig seizoen meer geïnvesteerd in spelers dan Ajax dacht ikquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
![]()
Toen hadden ze 20 miljoen te besteden ofzo, eenmaligquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hadden ze twee jaar geleden.
Toen kochten ze Haps, Larsson en Amrabat. En de mensjes daar waren nog positief over dat beleid ook.![]()
![]()
Die doet het erg goed als controlerende middenvelder.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord wil Maher.
1 minuut stilte aub![]()
Mot hij weten. Die steelt je horloge.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die doet het erg goed als controlerende middenvelder.![]()
Waarom zou Maher daarheen willen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Feyenoord wil Maher.
1 minuut stilte aubOh.![]()
Van Bommel ziet ‘hele goede speler’ vertrekken: ‘Dat moet je respecteren’
WELKOM BERGWIJN
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351785![]()
Wel een opleidingscomplex straks dat meekan met de Euopese topquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck kan het dat die club NOOIT geld heeft? Word daar geld achterover gedrukt ofzo![]()
(alleen krijgen de talenten nooit de kans)
![]()
Twee jaar terug 30 miljoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
vorig seizoen meer geïnvesteerd in spelers dan Ajax dacht ik
Vorig jaar gaf Feyenoord alleen 3 miljoen uit aan die Sinisterra en verder niks.Oh.![]()
Die is transfervrijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus ook bieden om Maher gaat de prijs omhoog. Lekker man.![]()
![]()
Bordje met de extra tijd omhoog houdenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Als die niet voldoet, kan die nog altijd in de tuin staan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit gaat over Schwaab achterlijk varkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
Van Bommel ziet ‘hele goede speler’ vertrekken: ‘Dat moet je respecteren’
WELKOM BERGWIJN
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351785![]()
alweer 2 jaar geleden, okquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee jaar terug 30 miljoen.
Vorig jaar gaf Feyenoord alleen 3 miljoen uit aan die Sinisterra en verder niks.![]()
![]()
Martin van GeelGod.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen hadden ze 20 miljoen te besteden ofzo, eenmaligOh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |