SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Vjenne12345 op 14-05-2019 10:16:04 ]![]()
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vertrek van Bergwijn naar Ajax ‘onbespreekbaar’ voor PSV
Dinsdag, 14 mei 2019 om 09:15
De Telegraaf wist in de nacht van maandag op dinsdag te melden dat Ajax vol inzet op de komst van Steven Bergwijn. De vleugelaanvaller van PSV zou ‘niet afwijzend’ staan tegenover een terugkeer naar Amsterdam. Voor de Eindhovenaren is een vertrek van Bergwijn naar Ajax echter onbespreekbaar, zo laat men in een reactie weten aan Voetbal International en het Eindhovens Dagblad.
Voorlopig hebben de Amsterdammers nog geen officieel bod neergelegd bij PSV voor Bergwijn. Indien Marc Overmars, directeur voetbalzaken, zich op korte termijn toch in Eindhoven meldt voor de vleugelaanvaller, zal hij een duidelijke 'nee' te horen krijgen. PSV is geenszins van plan om Bergwijn naar Amsterdam te laten vertrekken en lijkt met deze reactie een duidelijke signaal af te geven richting Ajax, dat qua financiën de beste spelers bij de concurrentie kan wegkapen. "Wij hebben niets gehoord van Ajax of de zaakwaarnemer hierover. Een transfer naar Ajax is voor ons onbespreekbaar", zo laat een zegsman van PSV weten aan het Eindhovens Dagblad.
In een eerder stadium werd al gemeld dat PSV niet onwelwillend staat tegenover een vertrek van Bergwijn, die minimaal veertig miljoen euro moet opbrengen. Het is dus echter wel de bedoeling dat de aanvaller naar het buitenland trekt, waar Internazionale, Manchester United, Bayern München, Borussia Dortmund en TSG 1899 Hoffenheim hem nadrukkelijk volgen. Het contract van Bergwijn in Eindhoven loopt nog tot medio 2022.
Bergwijn speelde tot 2011 in de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij Amsterdam verruilde voor PSV. Daar heeft hij inmiddels 119 wedstrijden in de hoofdmacht achter de rug, waarin hij goed was voor 25 doelpunten en 28 assists. Zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen liet eerder aan De Telegraaf en Voetbal International weten dat de naam van Bergwijn 'serieus ter sprake is gekomen' in gesprekken met Overmars.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
PSV gaat keihard nee zeggen tegen NettoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Donny zie ik wel blijven ja, ziyech gaat denk ik alleen als er echt een topclub komtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat Donny nog een jaartje blijft.. En ik sluit ook niet helemaal uit dat Ziyech ook gewoon blijft...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Mijn eerste reactie was ook: die gaat dus naar Ajax.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.![]()
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:02 schreef AmaninFull het volgende:
Waarom gaat Ajax niet vol voor Sam Lammers? Lammers heeft bij Heerenveen een prima seizoen gedraaid—15 doelpunten gemaakt, en niet de minste doelpunten—en is gemaakt voor het Ajax-spelletje: hij is technisch vaardig, kan met links en rechts schieten, kan goed combineren, enz. En PSV heeft met Malen en De Jong al twee spitsen klaarstaan, terwijl wij alleen een 35-jarige Huntelaar hebben of noodgedwongen Tadic als uitzakkende spits inzetten. Met 15 miljoen moet je hem wel kunnen losweken. [Edit: Dolberg wil ik het niet eens over hebben]
Bergwijn is een snelle, dribbelvaardige speler die ook nog eens in het Nederlands elftal is opgenomen, wat voor mij een meerwaarde betekent. Het probleem is dat PSV zeker >30 miljoen wil hebben voor hem of hem helemaal niet wil verkopen.
15-20 miljoen zou voor Ajax de bovengrens moeten zijn waar het gaat om transfers. Voor dat geld moet je in Zuid-Amerika een speler van hetzelfde kaliber kunnen halen.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was ook: die gaat dus naar Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In de belangrijkste jaren zat hij niet in de jeugdopleiding, maar is gewoon eigen jeugd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugd
Groot fan van User Wotte![]()
Odegaard zie ik ook graag komen. Afhankelijk van wie vertrekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.![]()
Voor minimaal 40 miljoen mag hij daar lekker blijven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is hetzelfde als wanneer de club zegt vol achter de trainer te staan. Alles is bespreekbaar. Bergwijn ziet het wel zitten heb ik het idee.![]()
oh ja zeker. Bijna vergeten....quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En in de spits hebben we met Dolberg (die heeft er toch ook genoeg gemaakt dit seizoen ondanks het gezeik), Traore en Brobbey genoeg alternatieven voor Tadic/Huntelaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sam Lammers is meer een gok dan Berwijn imo.
en wat betreft Zuid Amerika, is leuk maar 11 samba spelers in je team is niet echt waar Ajax voor staat. Bergwijn is Nederlands en in principe gewoon eigen jeugdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Lozanoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
psv moet nog maar zien wat ze met dat geld doen hoor. Terwijl Bergwijn toch wel een redelijke zekerheid is. Ik juich dit toe en zie eigenlijk geen spelers verder nog in de Eredivise die Ajax Zou moeten halen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als Neres weg gaat is bergwijn wat mij betreft een makkelijke keuze voor Overmars, kan hij zich weer meteen richten op de buitenkansjes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
neequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:.quote:
Geintje jongens, die wil ik niet eens in een Ajax-shirt zienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dolberg zou ik op z'n minst verhuren eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En in de spits hebben we met Dolberg (die heeft er toch ook genoeg gemaakt dit seizoen ondanks het gezeik), Traore en Brobbey genoeg alternatieven voor Tadic/Huntelaar![]()
Dolberg nu afschrijven zou een hele domme keuze zijn. Kan komend seizoen alleen maar beter gaan spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja eens. Gewoon weer vertrouwen geven van spelen. Die gozer kan 't prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
Dolberg nu afschrijven zou een hele domme keuze zijn. Kan komend seizoen alleen maar beter gaan spelen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
gozer heeft gewoon last gehad van het hele team wat verschrikkelijk goed speelt en een paar pijntjes waar hij tijd voor nodig had en nu gewoon niet de ruimte krijgt om vertrouwen te tanken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eens. Gewoon weer vertrouwen geven van spelen. Die gozer kan 't prima.
een goede voorbereiding zou hem kunnen helpen. Ik zou het nog 1 jaar de kans geven, en inderdaad desnoods verhuren.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We zitten niet op de kleuterschool Mokkiewok. Het is profvoetbal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gozer heeft gewoon last gehad van het hele team wat verschrikkelijk goed speelt en een paar pijntjes waar hij tijd voor nodig had en nu gewoon niet de ruimte krijgt om vertrouwen te tanken.
een goede voorbereiding zou hem kunnen helpen. Ik zou het nog 1 jaar de kans geven, en inderdaad desnoods verhuren.![]()
iemands naam aanpassen voor vermakelijke woordgrapjes is wel kleuterschool niveau.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We zitten niet op de kleuterschool Mokkiewok. Het is profvoetbal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
allemaal leuk dit hoor, en ik snap PSV hier ook wel in.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vertrek van Bergwijn naar Ajax ‘onbespreekbaar’ voor PSV
Dinsdag, 14 mei 2019 om 09:15
De Telegraaf wist in de nacht van maandag op dinsdag te melden dat Ajax vol inzet op de komst van Steven Bergwijn. De vleugelaanvaller van PSV zou ‘niet afwijzend’ staan tegenover een terugkeer naar Amsterdam. Voor de Eindhovenaren is een vertrek van Bergwijn naar Ajax echter onbespreekbaar, zo laat men in een reactie weten aan Voetbal International en het Eindhovens Dagblad.
Voorlopig hebben de Amsterdammers nog geen officieel bod neergelegd bij PSV voor Bergwijn. Indien Marc Overmars, directeur voetbalzaken, zich op korte termijn toch in Eindhoven meldt voor de vleugelaanvaller, zal hij een duidelijke 'nee' te horen krijgen. PSV is geenszins van plan om Bergwijn naar Amsterdam te laten vertrekken en lijkt met deze reactie een duidelijke signaal af te geven richting Ajax, dat qua financiën de beste spelers bij de concurrentie kan wegkapen. "Wij hebben niets gehoord van Ajax of de zaakwaarnemer hierover. Een transfer naar Ajax is voor ons onbespreekbaar", zo laat een zegsman van PSV weten aan het Eindhovens Dagblad.
In een eerder stadium werd al gemeld dat PSV niet onwelwillend staat tegenover een vertrek van Bergwijn, die minimaal veertig miljoen euro moet opbrengen. Het is dus echter wel de bedoeling dat de aanvaller naar het buitenland trekt, waar Internazionale, Manchester United, Bayern München, Borussia Dortmund en TSG 1899 Hoffenheim hem nadrukkelijk volgen. Het contract van Bergwijn in Eindhoven loopt nog tot medio 2022.
Bergwijn speelde tot 2011 in de jeugdopleiding van Ajax, waarna hij Amsterdam verruilde voor PSV. Daar heeft hij inmiddels 119 wedstrijden in de hoofdmacht achter de rug, waarin hij goed was voor 25 doelpunten en 28 assists. Zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen liet eerder aan De Telegraaf en Voetbal International weten dat de naam van Bergwijn 'serieus ter sprake is gekomen' in gesprekken met Overmars.
maar het moment dat Bergwijn aanklopt op t kantoor een zegt, ik wil naar Ajax is een statement als deze heel weinig nog waard.
feit dat Bergwijn het overweegt (ergo het wel ziet zitten) is wel een hele harde klap voor PSVFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alleen zijn zaakwaarnemer zegt dat hij er niet onwelwillend tegenover staat. Bergwijn zelf heeft nog niks gezegd en heeft zich in het verleden alleen maar negatief uitgelaten over zijn tijd bij Ajax dus dat zou ik maar even afwachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
allemaal leuk dit hoor, en ik snap PSV hier ook wel in.
maar het moment dat Bergwijn aanklopt op t kantoor een zegt, ik wil naar Ajax is een statement als deze heel weinig nog waard.
feit dat Bergwijn het overweegt (ergo het wel ziet zitten) is wel een hele harde klap voor PSV![]()
uhm ja, bedankt Hans. we zullen het afwachten.... alsof we iets anders kunnen doen, ik heb niet het privénummer van meneer Bergwijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen zijn zaakwaarnemer zegt dat hij er niet onwelwillend tegenover staat. Bergwijn zelf heeft nog niks gezegd en heeft zich in het verleden alleen maar negatief uitgelaten over zijn tijd bij Ajax dus dat zou ik maar even afwachten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je weet dat als je bij psv komt je van de communicatieafdeling een boekwerk krijgt van alle negatieve dingen die je over ajax moet zeggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen zijn zaakwaarnemer zegt dat hij er niet onwelwillend tegenover staat. Bergwijn zelf heeft nog niks gezegd en heeft zich in het verleden alleen maar negatief uitgelaten over zijn tijd bij Ajax dus dat zou ik maar even afwachten.![]()
Haha ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je weet dat als je bij psv komt je van de communicatieafdeling een boekwerk krijgt van alle negatieve dingen die je over ajax moet zeggen?![]()
Niet echt, als PSV 40 miljoen voor Bergwijn zou krijgen van Ajax zijn ze wat mij betreft spekkoper. (of in dit geval, spekverkoper)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
feit dat Bergwijn het overweegt (ergo het wel ziet zitten) is wel een hele harde klap voor PSV![]()
moet nog maar zien wat ze er voor terug (kunnen) halenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt, als PSV 40 miljoen voor Bergwijn zou krijgen van Ajax zijn ze wat mij betreft spekkoper. (of in dit geval, spekverkoper)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
stoom uit de orenquote:
Volgens mij hebben ze al een aantal prima aanvallende talenten dus dan kunnen ze zich versterken op andere posities. Maar dit past meer in het PSV topic.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moet nog maar zien wat ze er voor terug (kunnen) halen![]()
misschien kan Ajax beter die spelers halen dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al een aantal prima aanvallende talenten dus dan kunnen ze zich versterken op andere posities. Maar dit past meer in het PSV topic.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, dat zeg ik. Volgens mij begreep ik je verkeerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien kan Ajax beter die spelers halen dan.![]()
moet dan toch wel koop zijn hoor.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat weet ik niet hoor. maar vergelijkbaar in waarde zie ik nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zou een topaankoop zijn. Kan nog beter dan Ziyech worden op termijn, denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij is pas 20 he. Kan nog flink groeien en vind hem nu al geweldig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor. maar vergelijkbaar in waarde zie ik nog wel gebeuren.![]()
Wat betreft Ziyech, kale en kokkie hadden daar gisterenw el een goede opmerking over.
Noem eens een club waar ziyech een basisplaats krijgt en het beste tot zijn recht komt. Dan staat Ajax toch bovenaan dat lijstje lijkt mij?
hij is volgens mij niet iemand die het voor het geld doetFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb echt nog de hoop dat Ziyech misschien toch nog een jaartje gaat blijven. Je kunt ook voorstellen dat hij volgend jaar voor 15-20 miljoen mag gaan, hij heeft dan ook nog maar 1 jaar een contract. Nog 1 jaartje vlammen in Ajax, nog wat miljoenen tekengeld erbij en daarna voor een zacht prijsje laten gaan. Mja zal wel ijdele hoop zijn.![]()
hazard heeft een 1 jarige contract en gaat voor 100 miljoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:05 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb echt nog de hoop dat Ziyech misschien toch nog een jaartje gaat blijven. Je kunt ook voorstellen dat hij volgend jaar voor 15-20 miljoen mag gaan, hij heeft dan ook nog maar 1 jaar een contract. Nog 1 jaartje vlammen in Ajax, nog wat miljoenen tekengeld erbij en daarna voor een zacht prijsje laten gaan. Mja zal wel ijdele hoop zijn.
volgens mij kijken clubs niet meer zozeer naar hoeveel jaar de spoeler nog vast ligt, want ze zijn bang dat het jaar er op een andere club er mee vandoor gaat.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
Wat betreft Ziyech, kale en kokkie hadden daar gisterenw el een goede opmerking over.
Noem eens een club waar ziyech een basisplaats krijgt en het beste tot zijn recht komt. Dan staat Ajax toch bovenaan dat lijstje lijkt mij?
hij is volgens mij niet iemand die het voor het geld doet
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
ik denk oprecht niet dat als Ziyech tussen twee clubs moet kiezen dat geld dan een doorslag geeft. Zal eerder een basisplaats zijn bijvoorbeeld.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of een zelfde deal maken met Ziyech zoals met Tagliafico, dat hij volgend jaar deelt in een percentage van de transfersom.![]()
Hij zal denk ik zelfs een beetje uitzicht willen hebben op een functie in een elftal waarin hij belangrijk wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk oprecht niet dat als Ziyech tussen twee clubs moet kiezen dat geld dan een doorslag geeft. Zal eerder een basisplaats zijn bijvoorbeeld.-nee-![]()
we moeten ook niet iedereen willen behouden. nu denk ik niet dat een probleem zoals bij feyenoord zich zal voordoen dat je TE lang met dezelfde groep speelt. Maar het probleem is alles behouden zit hem meer in wat JR eerder al zei, dat krijg je ditzelfde probleem volgend jaar waarbij alle 11 mogelijk weg gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het liefst wil je door selecteren, probleem is alleen dat de generatie jong Ajax momenteel niet goed genoeg is. Onder 17 is veelbelovend, maar dat duurt gewoon nog minimaal 2 jaar voordat je daar spelers uit kunt gaan gebruiken. Als we dan nog een jaar kunnen overbruggen met nagenoeg dezelfde selectie dan is dat allemaal prima toch.![]()
ik gooi hem er nog eens inFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
een halve frenkie denk ikquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech is al een seizoen langer gebleven dan oorspronkelijk het plan was, heeft ook al bijgetekend. Waarom zou hij nu dan nóg een seizoen blijven? Ook daar in meenemende dat dit voor hem hét moment is om een transfer te maken na zo'n Europese campagne.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:12 schreef Simmertje het volgende:
Of een zelfde deal maken met Ziyech zoals met Tagliafico, dat hij volgend jaar deelt in een percentage van de transfersom.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2019 12:01:35 ]![]()
moet er wel een club komen dat ook werkelijk een stap hogerop is voor hem.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ziyech is al een seizoen langer gebleven dan oorspronkelijk het plan was, heeft ook al bijgetekend. Waarom zou hij nu dan nóg een seizoen blijven? Ook daar in meenemende dat dit voor hét moment is om een transfer te maken na zo'n Europese campagne.
en dan bedoel ik niet financieel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
meeste topclubs gaan hem niet de ruimte geven voor het risico wat hij in zijn spel heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef Dejannn het volgende:
Die zullen dan na dit seizoen ook zeker wel komen lijkt me.
Dat weet Ziyech ook lijkt mij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk niet dat die trek heeft in VVV-uit en Emmen thuis. Doel van Memphis was altijd een absolute topclub, en nee in die categorie zit Ajax nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bakt er daar niet veel van dit seizoen.
Zou toch wel een poging wagen tho![]()
![]()
Bij Depay heb ik dan weer meer het idee dat die wel over te halen is met een zak geldquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die trek heeft in VVV-uit en Emmen thuis. Doel van Memphis was altijd een absolute topclub, en nee in die categorie zit Ajax nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Alles voor de eer en respect, cq de meest belachelijke dingen toestaan omdat hij anders op zijn pikkie is getraptquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bij Depay heb ik dan weer meer het idee dat die wel over te halen is met een zak geld![]()
Trainers als Pep zijn fan van hem, zeker met zijn spel afgelopen jaar. Kneiterhard meters maken over het hele veld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
meeste topclubs gaan hem niet de ruimte geven voor het risico wat hij in zijn spel heeft.
Dat weet Ziyech ook lijkt mij.![]()
Stelling: Liever Depay dan Bergwijn?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja want hij wordt wel vrolijk van Amiens-uit en Caen-thuis.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die trek heeft in VVV-uit en Emmen thuis. Doel van Memphis was altijd een absolute topclub, en nee in die categorie zit Ajax niet
Wat een onzinargument dit ook altijd, Tadic en Blind kwamen toch ook gewoon terug. En toen hoorde je ook deze do-re-mi-fa-sol-argumenten
Oh.![]()
Ik denk niet dat de situatie Memphis te vergelijken is met die van Tadic en Blindquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want hij wordt wel vrolijk van Amiens-uit en Caen-thuis.
Wat een onzinargument dit ook altijd, Tadic en Blind kwamen toch ook gewoon terug. En toen hoorde je ook deze do-re-mi-fa-sol-argumenten. Bovendien is Memphis pakweg vijf jaar jonger.
![]()
Net onder de top bij de grote 4.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:04 schreef mokkiemok het volgende:
hij is volgens mij niet iemand die het voor het geld doet
Ziyech bouw je een elftal omheen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Die Depay hoef ik er niet bij hoor, die gaat nog idiotere secundaire voorwaarden eisen dan El Hamdaoui.
Niet dat Depay ook maar een seconde Ajax zou overwegen
-nee-![]()
Steven Bergwijn staat in de belangstelling van Ajax. De aanvaller van PSV zou zelf wel oren hebben naar een transfer naar Amsterdam, maar de Eindhovense club ziet een overstap absoluut niet zitten en noemt het ‘onbespreekbaar’. Mike Verweij, Ajax-watcher van De Telegraaf, stelt dat Bergwijn een transfer naar de Amsterdammers ziet als ‘een stap hogerop’.
ZIEDENDE psv-ers incoming.![]()
ja dat gaat dus geen enkele club behalve Ajax doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Net onder de top bij de grote 4.
Ziyech bouw je een elftal omheenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
sowquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Steven Bergwijn staat in de belangstelling van Ajax. De aanvaller van PSV zou zelf wel oren hebben naar een transfer naar Amsterdam, maar de Eindhovense club ziet een overstap absoluut niet zitten en noemt het ‘onbespreekbaar’. Mike Verweij, Ajax-watcher van De Telegraaf, stelt dat Bergwijn een transfer naar de Amsterdammers ziet als ‘een stap hogerop’.
ZIEDENDE psv-ers incoming.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook al komt hij niet, benieuwd hoe ze op hem reageren morgen in het Philips Stadion.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
ZIEDENDE psv-ers incoming.Oh.![]()
Hij was wel positief over Ajax in de CL de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:57 schreef Marsenal het volgende:
Die Depay hoef ik er niet bij hoor, die gaat nog idiotere secundaire voorwaarden eisen dan El Hamdaoui.
Niet dat Depay ook maar een seconde Ajax zou overwegen
En toen Ajax die El Hamdaoui wilde contracteren zaten we er iets krapper bij, toen was het al lastig om de vijf miljoen transfersom af te tikken.Oh.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
ZIEDENDE psv-ers incoming.dit gelooft echt niemand
Dit, dus.![]()
Jij denkt dat een roddeltje van de Telegraaf ervoor gaat zorgen dat de aanhang van PSV de eigen spelers gaat uitfluiten ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook al komt hij niet, benieuwd hoe ze op hem reageren morgen in het Philips Stadion.Dit, dus.![]()
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat een roddeltje van de Telegraaf ervoor gaat zorgen dat de aanhang van PSV de eigen spelers gaat uitfluiten ja?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, dat maakt het compleet idioot om met Depay in conclaaf te gaan, die maakt er nog een grotere clusterfuck van dan Mounir. Die gaat rustig een compensatie vragen voor de instagrammers uit Rotterdam die hij mis gaat lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was wel positief over Ajax in de CL de afgelopen maanden
En toen Ajax die El Hamdaoui wilde contracteren zaten we er iets krapper bij, toen was het al lastig om de vijf miljoen transfersom af te tikken.
Dat hij positief was over Ajax zal allemaal wel, dat waren Suarez en Zlatan ook, maar die gaan we ook niet halen.-nee-![]()
Het is Mike Verweij, de grootste debiele voetbaljournalist..quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook al komt hij niet, benieuwd hoe ze op hem reageren morgen in het Philips Stadion.![]()
VI heeft het ook bevestigd hè.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij denkt dat een roddeltje van de Telegraaf ervoor gaat zorgen dat de aanhang van PSV de eigen spelers gaat uitfluiten ja?Oh.![]()
heeft het met transfers wel heel vaak goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is Mike Verweij, de grootste debiele voetbaljournalist..
en VI heeft het ook vermeld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tja net als Bergwijn natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Precies, dat maakt het compleet idioot om met Depay in conclaaf te gaan, die maakt er nog een grotere clusterfuck van dan Mounir. Die gaat rustig een compensatie vragen voor de instagrammers uit Rotterdam die hij mis gaat lopen.
Dat hij positief was over Ajax zal allemaal wel, dat waren Suarez en Zlatan ook, maar die gaan we ook niet halen.
Voor Memphis staan de grote clubs nu ook niet meer in de rij lijkt me.Oh.![]()
Suffe vraag wellicht: maar is die man nou echt zo goed dan ? Die Bergwijn ?
In jaren tachtig en begin 90 deed PSV trouwens in Nederland dit soort grapjes uithalen. Spelers kopen van Ajax enzo. Niet echt een fijn concept.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
zou voor Depay objectief gezien nog een goed idee zijn ook imo. De Babel route zeg maar een beetje.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja net als Bergwijn natuurlijk
Voor Memphis staan de grote clubs nu ook niet meer in de rij lijkt me.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe was dat mogelijk in die tijd dan? Ajax werkte er vrolijk aan mee? Waren ook niet echt kleine namen ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:10 schreef manny het volgende:
Suffe vraag wellicht: maar is die man nou echt zo goed dan ? Die Bergwijn ?
In jaren tachtig en begin 90 deed PSV trouwens in Nederland dit soort grapjes uithalen. Spelers kopen van Ajax enzo. Niet echt een fijn concept.![]()
Toen kon je spelers nog overhalen met een stereo-installatie (lol)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe was dat mogelijk in die tijd dan? Ajax werkte er vrolijk aan mee? Waren ook niet echt kleine namen ofzoOh.![]()
1 keer per jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan kom je niet zo vaak in het Philips stadion.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan had hij die bal afgegeven in de Arena, tegen 10 man.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:10 schreef manny het volgende:
Suffe vraag wellicht: maar is die man nou echt zo goed dan ? Die Bergwijn ?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |