Sure. Alleen beetje frappant dat we steeds exact dezelfde onschuldige tegen lijken te komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer best logisch eigenlijk om het vanuit het perspectief van onschuldigen te zien.
Oke, dus de keuze was wél rationeel volgens jou? (Want net zei je nog van niet?)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:19 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ze NIET.
Ze had die troon misschien 5 minuten gehad, want ze heeft geen volgers meer over en geen claim. Dus ze moest t met FEAR doen. Die keuze van haar voor angst wordt echt let-ter-lijk door haar verteld een scene daarvoor. Letterlijk.
De Iron Throne is symbolisch hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:19 schreef RickoKun het volgende:
Niemand kan meer de Iron Throne bestijgen. Die is inmiddels wel gesmolten denk ik
cersei mocht genieten van de vernietiging van haar stadquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:18 schreef so.original het volgende:
Het enige wat ik niet snap is dat ze niet als eerste de plek platbrandt waar Cersei is. Ze heeft nu geen enkel bewijs dat Cersei is omgekomen, iets wat ze gezien alles wel belangrijk zal vinden.
Tja dan herken je iemand toch iets meer dan telkens weer een nieuwe extra in beeld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure. Alleen beetje frappant dat we steeds exact dezelfde onschuldige tegen lijken te komen.
We zatene cht te kijken met "Och, daar is Nora weer!"
Dit draagt bij aan het knettergek worden van haar. Zij geloof nog steeds dat ze een rationele keuze maakt. Absoluut. Dat is t hele ding van een stoornis hequote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dus de keuze was wél rationeel volgens jou? (Want net zei je nog van niet?)
Mehquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
cersei mocht genieten van de vernietiging van haar stad
quote:
Ja ik snap wat je bedoelt. (maar ik vind het alsnog slecht gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit draagt bij aan het knettergek worden van haar. Zij geloof nog steeds dat ze een rationele keuze maakt. Absoluut. Dat is t hele ding van een stoornis heZe gelooft er heilig in dat fear de enige oplossing nog is. De stad platbranden. Zal ze leren me te vrezen!
Dat dat voor ONS niet rationeel lijkt, dat is een ander iets. Wij zijn niet gestoord.
Al betwijfel ik dat wel eens in dit topic.
Ik snap t serie-technisch wel. maar ik vond t vrij suf.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dan herken je iemand toch iets meer dan telkens weer een nieuwe extra in beeld.
Omdat hij de kingslayer is en het in het vorige seizoen leek dat hij Cersei eindelijk zag voor wie ze was: een nieuwe 'mad' queen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom zou hij Cersei vemoorden? Hij hield van haar. Mogelijk was dat wel zijn doel, maar is hij van mening veranderd toen hij eenmaal in KL was. Je moet niet vergeten dan mensen vaak helemaal niet rationaal denken.
Ja en ik vind dus dat ze die stoornis al seizoenen lang laten zien (al dan niet subtiel) en dat dit er slechts de climax van was. En die climax komt op een terecht punt (ware het niet dat dit seizoen keihard naar dit gevecht toerende ipv lopen). Ik snap de opbouw, ik snap ook het moment. Misschien had t moment iets op zich kunne laten wachten. Maar ik had al veel langer het vermoeden dat dit de verkeerde kant op ging. Dat ze van saviour of mankind ging naar een stampvoetend kind "ik wil waar ik recht op heb!". En dan blijkt ze er ook nog eens geen recht op te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. (maar ik vind het alsnog slecht gedaan) Veel te gehaast. Zonde, want juist zo'n stoornis langzaam brengen en mensen om haar heen laten twijfelen waardoor haar achterdocht groter wordt had echt een mooie verhaallijn kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://georgerrmartin.com(...)ocy-on-the-internet/
GRRM is ZIEDEND.
quote:They make millions and millions of dollars every time a new Ice & Fire book comes out, as do I.
GRRM is ZIEDEND.
quote:I will, however, say for the record — no, THE WINDS OF WINTER and A DREAM OF SPRING are not finished. DREAM is not even begun;
"It boggles me that anyone would believe this story"quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
GRRM is ZIEDEND.
10 seconden werk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:32 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
"It boggles me that anyone would believe this story"
Maak je niet dik ouwe, ik geloof het heus niet. Aangezien ik niet geloof dat je het überhaupt gaat afmaken
Te laat.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:32 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
"It boggles me that anyone would believe this story"
Maak je niet dik ouwe,
Ik idd ook nietquote:Aangezien ik niet geloof dat je het überhaupt gaat afmaken
Ik heb meer een "meh okay" op de doden omdat je toch weet dat t volgende week eindigt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:34 schreef RickoKun het volgende:
Heb bij alle doden dit seizoen (op de NK na) zoiets gehad van: “”meh okay”
Het gaat allemaal zo snel
Om dan weer de discussie te krijgen van "IN DE SERIE GING HET HEEL ANDERS, DIT KAN HELEMAAL NIET!1!!!11"quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Verder lees ik de boeken niet.
Of eigenlijk NOG niet. Lijkt me wel leuk ana te beginnen, maar dan alleen als de reeks ook echt afgerond wordt.
Leuke theorie maar ik moet ook wel lachen als ik zie dat mensen nog steeds erg diepgaande verklaringen zoeken terwijl dit de afgelopen twee seizoenen bijna nooit is uitgekomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:56 schreef yvonne het volgende:
Is dit stuk over het paard al langsgekomen?
http://time.com/5588151/game-of-thrones-white-horse-meaning/?#
Omdat hij te perfectionistisch is om genoegen te nemen met iets beneden zijn standaard. Ook kan je nog zo gemotiveerd zijn maar als je geen inspiratie hebt of een goed idee krijgt lukt het nog niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik idd ook niet
En dat ie dan schrijft dat niemand liever dan hij de boeken 5 jaar geleden had afgerond. Uh. Ja. Waarom is dat dan nog steeds niet? Als je zo gemotiveerd bent
Verder lees ik de boeken niet.
Of eigenlijk NOG niet. Lijkt me wel leuk ana te beginnen, maar dan alleen als de reeks ook echt afgerond wordt.
Of het is wel gewoon prima zo als het geld met bakken binnenkomt. Dat motiveert ook niet echt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij te perfectionistisch is om genoegen te nemen met iets beneden zijn standaard. Ook kan je nog zo gemotiveerd zijn maar als je geen inspiratie hebt of een goed idee krijgt lukt het nog niet.
Ik denk dat het vooral een leuke visual is en als enige reden dat ze weg kan rijden van KL (althans eventjes neem ik aan).quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:40 schreef Kyran het volgende:
Leuke theorie maar ik moet ook wel lachen als ik zie dat mensen nog steeds erg diepgaande verklaringen zoeken terwijl dit de afgelopen twee seizoenen bijna nooit is uitgekomen.
Niet met mijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om dan weer de discussie te krijgen van "IN DE SERIE GING HET HEEL ANDERS, DIT KAN HELEMAAL NIET!1!!!11"![]()
Daarom. Ze komen met belachelijke theorieën en zijn straks weer boos op D&D dat het niet uitkomt. Nu is er genoeg te zeggen over D&D, maar sommigen doen het ook wel een beetje zelf.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:58 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een leuke visual is en als enige reden dat ze weg kan rijden van KL (althans eventjes neem ik aan).
Er zijn talloze epistels geschreven over de brandende kleine Umber met die spiraal. En wat blijkt: geen spoor in de afleveringen daarna. Eurons verbaasde look was geen Rhaegal maar gewoon Drogon. Ik zou geen diepere betekenissen zoeken in het geheel van seizoen 8. Het is allemaal getoond en dat is wat het ook is, niets meer.
Ja dat was zo'n beetje letterlijk wat ik al zei iddquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:48 schreef Kyran het volgende:
Ik snap niet zo dat mensen vallen over Dany die al die mensen vermoord. Het wordt letterlijk paar minuten van te voren nog uitgelegd.
Zij weet dat mensen niet van haar houden of zullen gaan houden, dus enige manier om te regeren is met angst. Daarnaast is iedereen waar zij om gaf dood (Jorah en Miss), heeft Varys haar verraden, reageert Jon niet op haar liefde en Tyrion heeft ook duidelijk vraagtekens.
Dit zie je al afleveringen lang aankomen en zelfs in de vorige delen ging ze al over lijken.
Dat lijkt me ook eerder een reden en wat dat betreft snap ik de reacties van fans ook wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of het is wel gewoon prima zo als het geld met bakken binnenkomt. Dat motiveert ook niet echt.
Denk dat dat het gross van de jankerds ook is. Torenhoge verwachtingen over hun 'speciale' serie. En dan als het niet waar gemaakt kan worden (want duh) dan is het allemaal maar kommer en kwel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom. Ze komen met belachelijke theorieën en zijn straks weer boos op D&D dat het niet uitkomt. Nu is er genoeg te zeggen over D&D, maar sommigen doen het ook wel een beetje zelf.
Klopt, dat is het. Er is helemaal geen verschrikkelijk slecht schrijfwerk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat dat het gross van de jankerds ook is. Torenhoge verwachtingen over hun 'speciale' serie. En dan als het niet waar gemaakt kan worden (want duh) dan is het allemaal maar kommer en kwel.
GRRM is ZIEDEND.
Alle boekfans kunnen gaan huilen.quote:no, THE WINDS OF WINTER and A DREAM OF SPRING are not finished. DREAM is not even begun; I am not going to start writing volume seven until I finish volume six
Dat snap ik, maar er lopen wel wat andere fanatici rondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet met mij
Zie het gewoon als 2 versies van een soortgelijk verhaal.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er lopen wel wat andere fanatici rond
Nee precies. Best vermakelijk allemaal ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat is het. Er is helemaal geen verschrikkelijk slecht schrijfwerk.
Hij liep ook door vuur heen. Dus hoezo is dat ver van de radar?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:09 schreef zipcon het volgende:
Er is zeker kritiek te geven, zeer veel zelfs maar de theorie dat de Night King een Targaryen moest zijn met brandende Umber en de draak, dat was toch wel erg ver van de radar...
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
het was me ontgaan dat varys dany probeerde te vergiftigen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Holy shit ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jezus, hoe kun je dat nou vergeten?
Stelt ie echt letterlijk voor een afl eerder!het is dat iemand hierboven het opperde en ik zojuist dit plaatje tegenkwam, dat uiteindelijk het kwartje vielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Oh shit dat had ik ook niet meegekregen ik dacht dat hij bezorgd was om haar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dus ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik ook niet meegekregen ik dacht dat hij bezorgd was om haar.
Nu weet ik waar ik het van herken, Band of Brothers zit exact zo'n scene met een kapot geschoten stad en een wit paard.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen dat paard verscheen.
Het is best vermakelijk als je het alleen nog kijkt voor de memes.
ik zat meer van dat varys empathisch bezig was om haar te laten eten. damn wat naiefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Kyran het volgende:
Dat "we will try again at supper" maakte het wel duidelijk
Ben wel benieuwd of we nog gaan zien waar hij de berichten naar heeft gestuurd.
Het was Shadowfax die even kwam buurten uit Middle-Earth. Met de groetjes van Gandalf.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nu weet ik waar ik het van herken, Band of Brothers zit exact zo'n scene met een kapot geschoten stad en een wit paard.
De meeste Targaryens gaan in de vlammen op (ook Jon), enkel Dany niet. Dus dat is meer te wijten aan zijn "ijs" kant dan als vermeend familielid. En die kerel is ver voor de aankomst van de Targaryens gemaakt dus zou wel gek zijn dat ze daar ineens iemand voor namen omdat hij later zo kan sterven als Targaryen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Hij liep ook door vuur heen. Dus hoezo is dat ver van de radar?
Klopt, aflevering in Carentan. Messenger die een paard geleend heeft voor zijn boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nu weet ik waar ik het van herken, Band of Brothers zit exact zo'n scene met een kapot geschoten stad en een wit paard.
Nee, want ik vind t vetgedrukte wel een redelijk punt dat t onderuit haaltquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:24 schreef zipcon het volgende:
[..]
De meeste Targaryens gaan in de vlammen op (ook Jon), enkel Dany niet. Dus dat is meer te wijten aan zijn "ijs" kant dan als vermeend familielid. En die kerel is ver voor de aankomst van de Targaryens gemaakt dus zou wel gek zijn dat ze daar ineens iemand voor namen omdat hij later zo kan sterven als Targaryen.
Maar goed, de theorie blijft toch leven zie ik
Werkte Varys niet nog steeds samen met die magister uit Pentos, Illario nogwat (grappige rol van Inspector Morse acteur Roger Allam)quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zat meer van dat varys empathisch bezig was om haar te laten eten. damn wat naief![]()
terwijl hij de vorige ep en ook aan het begin van deze ep dany aan het backstabben was met woorden aan jon en de brieven over dat jon the rightfull heir is, dus gif is idd aannemelijke manier om het te eindigen.
*drie lucky shotsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Overigens wel een beetje een dingetje, het pure gemak waarmee Dany gewoon tientallen van die Scorpions om zeep helpt. De meeste deden niet eens een poging om te schietenHet was bedoeld als het grote geheime wapen van Cersei maar bleek niet meer dan wat speelgoed en één lucky shot.
Mij ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat maakt mijn punt misschien nog wel veel erger. Vanaf een bewegend schip kunnen ze 3 keer raak schieten, maar vanaf een vaste positie nietquote:
Ja eens. Ook dat was niet zo goed geschreven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat maakt mijn punt misschien nog wel veel erger. Vanaf een bewegend schip kunnen ze 3 keer raak schieten, maar vanaf een vaste positie niet
Nah:quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Overigens wel een beetje een dingetje, het pure gemak waarmee Dany gewoon tientallen van die Scorpions om zeep helpt. De meeste deden niet eens een poging om te schietenHet was bedoeld als het grote geheime wapen van Cersei maar bleek niet meer dan wat speelgoed en één lucky shot.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef Sabata het volgende:
Werkte Varys niet nog steeds samen met die magister uit Pentos
Hoe Varys om zeep geholpen is vind ik wel heel triest. Zelfs twee keer is hij vermoord, eerst door de schrijvers en toen door de draak.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het verraad van Varys hadden ze vooral beter kunnen uitwerken.
Nu had hij twee seizoenen geen functie, en daarna in anderhalve aflevering dat hij weer wat praat gaat hij meteen dood omdat hij niet bepaald subtiel is in zijn plots
Drogon is een afstammeling van Michael Bay mss?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef EasyLife het volgende:
Spuwt die draak trouwens bommen? Of ontploffen alle stenen gebouwen altijd als je er veel vuur op spuit?
Dat was echt lachwekkend ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef EasyLife het volgende:
Spuwt die draak trouwens bommen? Of ontploffen alle stenen gebouwen altijd als je er veel vuur op spuit?
Of vlugge Japiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:50 schreef zipcon het volgende:
[..]
Drogon is een afstammeling van Michael Bay mss?
Ja? Ontploffende shit omdat een VLIEGENDE DRAAK(!!!!) er vuur op spuwde? Dat was lachwekkend?quote:
Dit argument is nog lachwekkender en snijdt geen hout, dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Ontploffende shit omdat een VLIEGENDE DRAAK(!!!!) er vuur op spuwde? Dat was lachwekkend?
Nee, als stenen vochtig zijn kunnen ze bij verhitten ontploffen. Als je bij een kampvuur een steen uit een rivier gebruikt is geen goed plan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef EasyLife het volgende:
Ja en dat ie oneindig kon spuwen natuurlijk ook, wij kunnen toch ook niet eeuwig spugen. Hij moet toch ergens fuel vandaan halenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Ontploffende shit omdat een VLIEGENDE DRAAK(!!!!) er vuur op spuwde? Dat was lachwekkend?
We zien al een aantal seizoenen dat het vuur van de draken een behoorlijke kracht met zich mee brengt. Of dat strookt met de werkelijkheid is nogal lastig te zeggen aangezien vuurspuwende draken niet bestaan, maar het is in ieder geval niet iets wat in deze aflevering 'zomaar' uit het niets komt vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef EasyLife het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe Varys om zeep geholpen is vind ik wel heel triest. Zelfs twee keer is hij vermoord, eerst door de schrijvers en toen door de draak.
Nja je hebt nog steeds te maken met een egokwestie natuurlijk, het is wel zijn levenswerk. Hij wil een legacy (Tywin Lannister approves) voor als hij zo dood is en hij toch niks meer aan het geld heeft (want geen kinderen).quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of het is wel gewoon prima zo als het geld met bakken binnenkomt. Dat motiveert ook niet echt.
Dat was echt een domme theorie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:09 schreef zipcon het volgende:
Er is zeker kritiek te geven, zeer veel zelfs maar de theorie dat de Night King een Targaryen moest zijn met brandende Umber en de draak, dat was toch wel erg ver van de radar...
Dat lag er vrij dik bovenopquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij daarna nooit meer in de serie zat, al kon die acteur niet in seizoen 5. Al maakt hun plot toch niet echt sense zonder fAegon.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
In seizoen 5 zitten hij en Tyrion in zijn paleis.
Daarna hebben we niets gehoord of gezien waaruit we kunnen aannemen dat hun samenwerking beëindigt is.
In seizoen 1 was het wel vermakelijk om te zien hoe die Illyrio het hoofd van Viserys vulde met allemaal zweverig gezever.
"Oh your grace, in secret, the common folk in Westeros sing songs of your return"
Tyrion zou weer terug moeten naar de hoeren, sinds hij ze heeft afgezworen is hij een totaaldebiel.quote:
De verwachtingen zijn tot een dieptepunt gedaald. De afgelopen aflevering vond ik wel vermakelijk, de hoop op een goed verhaal en logica had ik toch al opgegeven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:22 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
slechte TT manhoe kun je dit nou nog goed vinden? ongelofelijk. wat een afgang dit seizoen.
Hoezo? Mijn beredenering is dat het gaat om een fantasy wezen, die draak dan, dus de regels die jij en ik aannemen gelden daar niet voor. Oneindig vuur, loeiheet vuur, whatever. Dus prima aannemelijk dat die shit die hij spuwt niet de uitwerking heeft die vuur heeft zoals jij en ik dat kennen op stenen huisjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit argument is nog lachwekkender en snijdt geen hout, dat weet je zelf ook wel.
Ja, of hij is gewoon oud. en vind het wel best zo. Kan ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je hebt nog steeds te maken met een egokwestie natuurlijk, het is wel zijn levenswerk. Hij wil een legacy (Tywin Lannister approves) voor als hij zo dood is en hij toch niks meer aan het geld heeft (want geen kinderen).
Het strookte alleen niet met wat we eerder van de draken zagen. In de laatste aflevering was het opeens een onoverwinnelijke Godendraak geworden. Er was totaal geen strijd meer en geen spanning. Die draak overklaste alles en iedereen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn beredenering is dat het gaat om een fantasy wezen, die draak dan, dus de regels die jij en ik aannemen gelden daar niet voor. Oneindig vuur, loeiheet vuur, whatever. Dus prima aannemelijk dat die shit die hij spuwt niet de uitwerking heeft die vuur heeft zoals jij en ik dat kennen op stenen huisjes.
Is nooit anders geweest, totdat die scorpions in beeld kwamen. En die had de draak vernietigd. Dan is het toch klaar? Snap het geneuzel niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het strookte alleen niet met wat we eerder van de draken zagen. In de laatste aflevering was het opeens een onoverwinnelijke Godendraak geworden. Er was totaal geen strijd meer en geen spanning. Die draak overklaste alles en iedereen.
Ja, ook zoiets, die scorpions die opeens waardeloos waren. Ik vind het allemaal gewoon niet heel sterk, maar daar verschillen we dan van mening over.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is nooit anders geweest, totdat die scorpions in beeld kwamen. En die had de draak vernietigd. Dan is het toch klaar? Snap het geneuzel niet.
ik denk dat het enige wat ik nog meer haat dan hoe slecht GoT geworden is, de mensen zijn die het krampachtig blijven verdedigen, +hoe totaal blind ze zijn voor de minpuntenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn tot een dieptepunt gedaald. De afgelopen aflevering vond ik wel vermakelijk, de hoop op een goed verhaal en logica had ik toch al opgegeven.
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn tot een dieptepunt gedaald. De afgelopen aflevering vond ik wel vermakelijk, de hoop op een goed verhaal en logica had ik toch al opgegeven.
Hij heeft vooral teveel afleidingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, of hij is gewoon oud. en vind het wel best zo. Kan ook.
ik wil eigenlijk nog wel een visual van arya's sideboobquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ja.
Dan maar genieten van de muziek en sommige visuals.
Burlington BarGenotquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:33 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
ik denk dat het enige wat ik nog meer haat dan hoe slecht GoT geworden is, de mensen zijn die het krampachtig blijven verdedigen, +hoe totaal blind ze zijn voor de minpunten
Tja, vorige keren waren die scorpions niet echt verwacht, nu wel, dus kon daar rekening mee gehouden worden. Vind het gewoon allemaal een beetje nitpicky.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets, die scorpions die opeens waardeloos waren. Ik vind het allemaal gewoon niet heel sterk, maar daar verschillen we dan van mening over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |