Of het is wel gewoon prima zo als het geld met bakken binnenkomt. Dat motiveert ook niet echt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij te perfectionistisch is om genoegen te nemen met iets beneden zijn standaard. Ook kan je nog zo gemotiveerd zijn maar als je geen inspiratie hebt of een goed idee krijgt lukt het nog niet.
Ik denk dat het vooral een leuke visual is en als enige reden dat ze weg kan rijden van KL (althans eventjes neem ik aan).quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:40 schreef Kyran het volgende:
Leuke theorie maar ik moet ook wel lachen als ik zie dat mensen nog steeds erg diepgaande verklaringen zoeken terwijl dit de afgelopen twee seizoenen bijna nooit is uitgekomen.
Niet met mijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om dan weer de discussie te krijgen van "IN DE SERIE GING HET HEEL ANDERS, DIT KAN HELEMAAL NIET!1!!!11"![]()
Daarom. Ze komen met belachelijke theorieën en zijn straks weer boos op D&D dat het niet uitkomt. Nu is er genoeg te zeggen over D&D, maar sommigen doen het ook wel een beetje zelf.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:58 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral een leuke visual is en als enige reden dat ze weg kan rijden van KL (althans eventjes neem ik aan).
Er zijn talloze epistels geschreven over de brandende kleine Umber met die spiraal. En wat blijkt: geen spoor in de afleveringen daarna. Eurons verbaasde look was geen Rhaegal maar gewoon Drogon. Ik zou geen diepere betekenissen zoeken in het geheel van seizoen 8. Het is allemaal getoond en dat is wat het ook is, niets meer.
Ja dat was zo'n beetje letterlijk wat ik al zei iddquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:48 schreef Kyran het volgende:
Ik snap niet zo dat mensen vallen over Dany die al die mensen vermoord. Het wordt letterlijk paar minuten van te voren nog uitgelegd.
Zij weet dat mensen niet van haar houden of zullen gaan houden, dus enige manier om te regeren is met angst. Daarnaast is iedereen waar zij om gaf dood (Jorah en Miss), heeft Varys haar verraden, reageert Jon niet op haar liefde en Tyrion heeft ook duidelijk vraagtekens.
Dit zie je al afleveringen lang aankomen en zelfs in de vorige delen ging ze al over lijken.
Dat lijkt me ook eerder een reden en wat dat betreft snap ik de reacties van fans ook wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of het is wel gewoon prima zo als het geld met bakken binnenkomt. Dat motiveert ook niet echt.
Denk dat dat het gross van de jankerds ook is. Torenhoge verwachtingen over hun 'speciale' serie. En dan als het niet waar gemaakt kan worden (want duh) dan is het allemaal maar kommer en kwel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom. Ze komen met belachelijke theorieën en zijn straks weer boos op D&D dat het niet uitkomt. Nu is er genoeg te zeggen over D&D, maar sommigen doen het ook wel een beetje zelf.
Klopt, dat is het. Er is helemaal geen verschrikkelijk slecht schrijfwerk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat dat het gross van de jankerds ook is. Torenhoge verwachtingen over hun 'speciale' serie. En dan als het niet waar gemaakt kan worden (want duh) dan is het allemaal maar kommer en kwel.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://georgerrmartin.com(...)ocy-on-the-internet/
GRRM is ZIEDEND.
Alle boekfans kunnen gaan huilen.quote:no, THE WINDS OF WINTER and A DREAM OF SPRING are not finished. DREAM is not even begun; I am not going to start writing volume seven until I finish volume six
Dat snap ik, maar er lopen wel wat andere fanatici rondquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet met mij
Zie het gewoon als 2 versies van een soortgelijk verhaal.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er lopen wel wat andere fanatici rond
Nee precies. Best vermakelijk allemaal ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, dat is het. Er is helemaal geen verschrikkelijk slecht schrijfwerk.
Hij liep ook door vuur heen. Dus hoezo is dat ver van de radar?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:09 schreef zipcon het volgende:
Er is zeker kritiek te geven, zeer veel zelfs maar de theorie dat de Night King een Targaryen moest zijn met brandende Umber en de draak, dat was toch wel erg ver van de radar...
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
het was me ontgaan dat varys dany probeerde te vergiftigen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Holy shit ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jezus, hoe kun je dat nou vergeten?
Stelt ie echt letterlijk voor een afl eerder!het is dat iemand hierboven het opperde en ik zojuist dit plaatje tegenkwam, dat uiteindelijk het kwartje vielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Oh shit dat had ik ook niet meegekregen ik dacht dat hij bezorgd was om haar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dus ookquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik ook niet meegekregen ik dacht dat hij bezorgd was om haar.
Nu weet ik waar ik het van herken, Band of Brothers zit exact zo'n scene met een kapot geschoten stad en een wit paard.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hardop gelachen toen dat paard verscheen.
Het is best vermakelijk als je het alleen nog kijkt voor de memes.
ik zat meer van dat varys empathisch bezig was om haar te laten eten. damn wat naiefquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:17 schreef Kyran het volgende:
Dat "we will try again at supper" maakte het wel duidelijk
Ben wel benieuwd of we nog gaan zien waar hij de berichten naar heeft gestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |