Nee, als stenen vochtig zijn kunnen ze bij verhitten ontploffen. Als je bij een kampvuur een steen uit een rivier gebruikt is geen goed plan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef EasyLife het volgende:
Spuwt die draak trouwens bommen? Of ontploffen alle stenen gebouwen altijd als je er veel vuur op spuit?
Ja en dat ie oneindig kon spuwen natuurlijk ook, wij kunnen toch ook niet eeuwig spugen. Hij moet toch ergens fuel vandaan halenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Ontploffende shit omdat een VLIEGENDE DRAAK(!!!!) er vuur op spuwde? Dat was lachwekkend?
We zien al een aantal seizoenen dat het vuur van de draken een behoorlijke kracht met zich mee brengt. Of dat strookt met de werkelijkheid is nogal lastig te zeggen aangezien vuurspuwende draken niet bestaan, maar het is in ieder geval niet iets wat in deze aflevering 'zomaar' uit het niets komt vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:49 schreef EasyLife het volgende:
Spuwt die draak trouwens bommen? Of ontploffen alle stenen gebouwen altijd als je er veel vuur op spuit?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Ontploffende shit omdat een VLIEGENDE DRAAK(!!!!) er vuur op spuwde? Dat was lachwekkend?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe Varys om zeep geholpen is vind ik wel heel triest. Zelfs twee keer is hij vermoord, eerst door de schrijvers en toen door de draak.
Nja je hebt nog steeds te maken met een egokwestie natuurlijk, het is wel zijn levenswerk. Hij wil een legacy (Tywin Lannister approves) voor als hij zo dood is en hij toch niks meer aan het geld heeft (want geen kinderen).quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of het is wel gewoon prima zo als het geld met bakken binnenkomt. Dat motiveert ook niet echt.
Dat was echt een domme theorie.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:09 schreef zipcon het volgende:
Er is zeker kritiek te geven, zeer veel zelfs maar de theorie dat de Night King een Targaryen moest zijn met brandende Umber en de draak, dat was toch wel erg ver van de radar...
Dat lag er vrij dik bovenopquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:12 schreef Slayage het volgende:
het was me ontgaan dat varys dany probeerde te vergiftigen![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat hij daarna nooit meer in de serie zat, al kon die acteur niet in seizoen 5. Al maakt hun plot toch niet echt sense zonder fAegon.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
In seizoen 5 zitten hij en Tyrion in zijn paleis.
Daarna hebben we niets gehoord of gezien waaruit we kunnen aannemen dat hun samenwerking beëindigt is.
In seizoen 1 was het wel vermakelijk om te zien hoe die Illyrio het hoofd van Viserys vulde met allemaal zweverig gezever.
"Oh your grace, in secret, the common folk in Westeros sing songs of your return"
Tyrion zou weer terug moeten naar de hoeren, sinds hij ze heeft afgezworen is hij een totaaldebiel.quote:
De verwachtingen zijn tot een dieptepunt gedaald. De afgelopen aflevering vond ik wel vermakelijk, de hoop op een goed verhaal en logica had ik toch al opgegeven.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:22 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
slechte TT manhoe kun je dit nou nog goed vinden? ongelofelijk. wat een afgang dit seizoen.
Hoezo? Mijn beredenering is dat het gaat om een fantasy wezen, die draak dan, dus de regels die jij en ik aannemen gelden daar niet voor. Oneindig vuur, loeiheet vuur, whatever. Dus prima aannemelijk dat die shit die hij spuwt niet de uitwerking heeft die vuur heeft zoals jij en ik dat kennen op stenen huisjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit argument is nog lachwekkender en snijdt geen hout, dat weet je zelf ook wel.
Ja, of hij is gewoon oud. en vind het wel best zo. Kan ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja je hebt nog steeds te maken met een egokwestie natuurlijk, het is wel zijn levenswerk. Hij wil een legacy (Tywin Lannister approves) voor als hij zo dood is en hij toch niks meer aan het geld heeft (want geen kinderen).
Het strookte alleen niet met wat we eerder van de draken zagen. In de laatste aflevering was het opeens een onoverwinnelijke Godendraak geworden. Er was totaal geen strijd meer en geen spanning. Die draak overklaste alles en iedereen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn beredenering is dat het gaat om een fantasy wezen, die draak dan, dus de regels die jij en ik aannemen gelden daar niet voor. Oneindig vuur, loeiheet vuur, whatever. Dus prima aannemelijk dat die shit die hij spuwt niet de uitwerking heeft die vuur heeft zoals jij en ik dat kennen op stenen huisjes.
Is nooit anders geweest, totdat die scorpions in beeld kwamen. En die had de draak vernietigd. Dan is het toch klaar? Snap het geneuzel niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het strookte alleen niet met wat we eerder van de draken zagen. In de laatste aflevering was het opeens een onoverwinnelijke Godendraak geworden. Er was totaal geen strijd meer en geen spanning. Die draak overklaste alles en iedereen.
Ja, ook zoiets, die scorpions die opeens waardeloos waren. Ik vind het allemaal gewoon niet heel sterk, maar daar verschillen we dan van mening over.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is nooit anders geweest, totdat die scorpions in beeld kwamen. En die had de draak vernietigd. Dan is het toch klaar? Snap het geneuzel niet.
ik denk dat het enige wat ik nog meer haat dan hoe slecht GoT geworden is, de mensen zijn die het krampachtig blijven verdedigen, +hoe totaal blind ze zijn voor de minpuntenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn tot een dieptepunt gedaald. De afgelopen aflevering vond ik wel vermakelijk, de hoop op een goed verhaal en logica had ik toch al opgegeven.
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De verwachtingen zijn tot een dieptepunt gedaald. De afgelopen aflevering vond ik wel vermakelijk, de hoop op een goed verhaal en logica had ik toch al opgegeven.
Hij heeft vooral teveel afleidingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, of hij is gewoon oud. en vind het wel best zo. Kan ook.
ik wil eigenlijk nog wel een visual van arya's sideboobquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit ja.
Dan maar genieten van de muziek en sommige visuals.
Burlington BarGenotquote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:33 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
ik denk dat het enige wat ik nog meer haat dan hoe slecht GoT geworden is, de mensen zijn die het krampachtig blijven verdedigen, +hoe totaal blind ze zijn voor de minpunten
Tja, vorige keren waren die scorpions niet echt verwacht, nu wel, dus kon daar rekening mee gehouden worden. Vind het gewoon allemaal een beetje nitpicky.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets, die scorpions die opeens waardeloos waren. Ik vind het allemaal gewoon niet heel sterk, maar daar verschillen we dan van mening over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |