Van de zotte dat de burgemeester moet optreden. Het OM moet dit gewoon doen en alle 125 aanhouden terzake erfvredebreuk.quote:
180 graden maakt ook niet bijster veel verschil. Ik stop met het toepassen van gradenvergelijkingen op mensen.quote:
Wat een stumper ben je toch, Daar kick je echt op he, dat soort geweld?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze gaan nu beginnen met knuppelen! Net op tijd dus!![]()
![]()
Al 8 uur geleden, maar dat volk zit er nog steeds.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:06 schreef TLC het volgende:
Daar is de politie toch voor om die hippies van je terrein te jagen ??
En ik iedere vier jaar maar stemmen voor onder andere de Tweede Kamer.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Bij de dierenactivisten is het frustratie dat [...] het ministerie geen strengere wetgeving invoert tbv dierenwelzijn.
Oepsquote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Eix het volgende:
[..]
En ik iedere vier jaar maar stemmen voor onder andere de Tweede Kamer.
Blijkt het ministerie ineens de wetgevende macht te zijn.![]()
ja dierenmishandelaars mogen wel een knuppeltje in de nek!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Wat een stumper ben je toch, Daar kick je echt op he, dat soort geweld?
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Wat een stumper ben je toch, Daar kick je echt op he, dat soort geweld?
Ja vast. Succes morgen wanneer je moeder een vlieg dood slaat.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja dierenmishandelaars mogen wel een knuppeltje in de nek!
Zo pro-actief ook!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
Prachtig toch om te zien hoe de arm der wet aan het optreden is tegen criminelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |