Ik zag ze wel met hun voeten in een bak met iets stappen. Maar idd super dom dit.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Nee, je mag geen stal in zonder beschermende kleding. Dat hebben hier 125 personen gedaan. Het uitzoeken of die ziektekiemen aan de schoen hebben door bezoek aan andere varkensstallen is duur en veel werk.
Daarnaast zijn deze beesten zo getraumatiseerd dat ze gedrag gaan vertonen wat deze club gaan op film wil hebben.
Edit: houtenbeen was me voortwitter:Boxtel twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:58:25De burgemeester van Boxtel vindt het onacceptabel dat mensen binnendringen bij onze inwoners en hun bedrijf bezet houden. In overleg met OM en politie wordt de bezetting nu beëindigd. reageer retweet
Goedzo burgemeester.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Boxtel twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:58:25De burgemeester van Boxtel vindt het onacceptabel dat mensen binnendringen bij onze inwoners en hun bedrijf bezet houden. In overleg met OM en politie wordt de bezetting nu beëindigd. reageer retweet
![]()
Ik mag hopen met knuppels. Dat verdienen ze. Niet oke, dan gaan we er toch maar uit. Rammen op die tering honden en tevens massa moordenaars van varkens.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Boxtel twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:58:25De burgemeester van Boxtel vindt het onacceptabel dat mensen binnendringen bij onze inwoners en hun bedrijf bezet houden. In overleg met OM en politie wordt de bezetting nu beëindigd. reageer retweet
![]()
Vooral punt 1 kan nog wel een probleempje zijn. Welk slachthuis gaat het risico nemen om varkens van een bedrijf te slachten waar achteraf overduidelijk aan te tonen is dat alle regels zijn ovetreden m.b.t. ontsmettingen. Zullen ook genoeg josti's tussenzitten die meerdere bedrijven hebben bezocht voordat ze besloten om deze te pakken dus met de 48 uurs regel zullen ze het ook niet al te nauw hebben genomen.quote:
hebben ze zitten slapen?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:02 schreef archito het volgende:
Had ie eerder moeten beslissen maar beter laat dan nooit!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
dit!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:30 schreef PzKpfw het volgende:
Is het zo moeilijk om de ME even op te roepen om dat werkschuwe tuig van dat erf te halen?
Wat een kaknaam heb jequote:Op maandag 13 mei 2019 22:04 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Man man man, wat een stelletje linkse gekkies. Eigen terrein van een boer betredenAfvoeren in de boeien die gasten en de schade met rente verhalen!
Dan zou je zeggen dat ie weer terug bij af is. Laat ik er maar 180 van maken dan.. Maar waar t mij om gaat is dat je vanuit emotie dingen kunt roepen die niet altijd uitkomst bieden of gepast zijn. Ik snap wel dat mensen dat doen maar zulke extreme maatregelen zijn in de praktijk haast nimmer een goede oplossing.quote:
Dit, die beesten worden ws geruimd.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vooral punt 1 kan nog wel een probleempje zijn. Welk slachthuis gaat het risico nemen om varkens van een bedrijf te slachten waar achteraf overduidelijk aan te tonen is dat alle regels zijn ovetreden m.b.t. ontsmettingen. Zullen ook genoeg josti's tussenzitten die meerdere bedrijven hebben bezocht voordat ze besloten om deze te pakken dus met de 48 uurs regel zullen ze het ook niet al te nauw hebben genomen.
Ze gaan nu beginnen met knuppelen! Net op tijd dus!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:05 schreef K21 het volgende:
Oh shit, kom nu net thuis. Ben ik te laat voor de actie?
Nee, we beginnen net.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:05 schreef K21 het volgende:
Nee, ze hebben speciaal even op je gewachtquote:Op maandag 13 mei 2019 22:05 schreef K21 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:05 schreef K21 het volgende:
twitter:lientje1967 twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:07:14Het is geen grap. Auto's van dierenactivisten worden omgegooid! #Boxtel https://t.co/JtO3p4e3lw reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |