quote:Op maandag 13 mei 2019 21:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ze mogen twee activisten kiezen die vrijuit gaan, de rest mag neergeknuppeld worden door de ME
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ze mogen twee activisten kiezen die vrijuit gaan, de rest mag neergeknuppeld worden door de ME
Dat staat er niet. De activisten zijn van mening dat de leefomstandigheden van het vee onvoldoende is, en dus in feite dat de wetgeving onvoldoende is. Zegt dus niks over de boer.quote:
Ah, je speculeert dus maar wat.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
geen eten, liggen in de stront ondertussen, stress en ziektekiemen van die idioten. Die dieren in de stal zijn ten dode opgeschreven. Varkens vergeten niet, dat vergeet men even.
Dit zijn fokzeugen en biggen, ze staan in een kraamstal notabene.
Ja, maar als je helder nadenkt zul je inzien dat je oplossingsgerichte denken wat betreft inbrekers minder oplossend is dan dat je hoopt. Ik geef als voorbeeld mijn allervriendelijkste buurman die hier afgelopen jaar dronken na de kermis plotseling onder aan de trap stond te rommelen.... Had ik hem moeten afschieten? Een ander persoonlijk voorbeeld' mijm broertje, een schat van een jong maar door zijn onzekerheid en een bepaalde groepsdruk meegesleurt met een groep jongens een huis in waar hij opgepakt is voor inbraak. Die heeft echt weken lang lopen janken en heeft vanaf dat moment zn leven 360 graden verbetert.... Hadden ze hem ook moeten afschieten???quote:Op maandag 13 mei 2019 21:50 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, inbrekers verdienen dat. Maakt niet uit waar ze inbreken. Er zijn maar weinig dingen erger dan inbreken (ja verkrachting en doden van onschuldigen ja)
Beetje op z'n Russisch.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
Jammer dat het vol zit met dieren. Anders hadden ze wat traangas naar binnen kunnen schieten.
Dat noemen we bang zijn voor de burger.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef trein2000 het volgende:
Wacht even? Die lui zitten daar al de hele dag en zijn er nog niet uitgehaald door de politie? Wat is dit voor grap?
Belachelijk inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef trein2000 het volgende:
Wacht even? Die lui zitten daar al de hele dag en zijn er nog niet uitgehaald door de politie? Wat is dit voor grap?
Er was vandaag net weer een zitting over de MKZ in KWB, uitspraak wordt deze zomer verwacht.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:17 schreef Evertjan het volgende:
ik krijg ineens flashbacks naar de MKZ rellen in Kootwijkerbroek in 2001.
Nee, bij mij ookquote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Ligt het aan mij of is die stream echt fucking slecht?
Of mosterdgasquote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
Jammer dat het vol zit met dieren. Anders hadden ze wat traangas naar binnen kunnen schieten.
Jamming...politie legt alle GSM en andere verkeer plat om in te kunnen grijpen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Ligt het aan mij of is die stream echt fucking slecht?
Ik snap ook niet wat er uberhaupt te "onderhandelen" is. Je hebt ingebroken en daar niets te zoeken, en dus ook niets te eisen. Eruit en weg ermee, en anders kwaadschiks.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef trein2000 het volgende:
360 graden ja?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja, maar als je helder nadenkt zul je inzien dat je oplossingsgerichte denken wat betreft inbrekers minder oplossend is dan dat je hoopt. Ik geef als voorbeeld mijn allervriendelijkste buurman die hier afgelopen jaar dronken na de kermis plotseling onder aan de trap stond te rommelen.... Had ik hem moeten afschieten? Een ander persoonlijk voorbeeld' mijm broertje, een schat van een jong maar door zijn onzekerheid en een bepaalde groepsdruk meegesleurt met een groep jongens een huis in waar hij opgepakt is voor inbraak. Die heeft echt weken lang lopen janken en heeft vanaf dat moment zn leven 360 graden verbetert.... Hadden ze hem ook moeten afschieten???
Hopelijk snap je ergens waarom je woorden "inbrekers verdienen het afgeschoten te worden" mij hebben geraakt. Ik snap vanuit jouw positie en emotie dat je deze taal gebruikt maar soms moeten we weten wat we zeggen vanuit een breder perspectief. Hopelijk snap je me.
quote:
Nee, je mag geen stal in zonder beschermende kleding. Dat hebben hier 125 personen gedaan. Het uitzoeken of die ziektekiemen aan de schoen hebben door bezoek aan andere varkensstallen is duur en veel werk.quote:
Ja echt he, hadden ze uren geleden al moeten doen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:56 schreef trein2000 het volgende:
twitter:Boxtel twitterde op maandag 13-05-2019 om 21:58:25De burgemeester van Boxtel vindt het onacceptabel dat mensen binnendringen bij onze inwoners en hun bedrijf bezet houden. In overleg met OM en politie wordt de bezetting nu beëindigd. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |