abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186811917

blablablabla
pi_186812001
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:23 schreef Elan het volgende: [..] [..] Zelfde met presteren in de competitie. Zou jij expliciet iets kunnen benoemen dat Gio had kunnen doen waar we substantieel hoger zouden zijn geëindigd?
Nee, we staan precies waar we horen. Ambitie niet halen kan altijd he, en dat hoeft ook niet direct te betekenen dat die ambitie verkeerd is. Liever wél inzetten op het hoogst, en achteraf concluderen waar het mis gaat, dan vooraf al genoegen nemen met iets. Van Hanegem zegt dat ook altijd volgens mij; altijd streven naar een kampioenschap als club, of het nou realistisch is of niet (voor een top3 club dan).
pi_186812110
12 miljoen voor Vilhena met 1 jarig contract? :') Als je 6 krijgt mag je in je handjes knijpen hoor
pi_186812376
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:33 schreef Mansjester het volgende:
12 miljoen voor Vilhena met 1 jarig contract? :') Als je 6 krijgt mag je in je handjes knijpen hoor
Ik zal het doorgeven aan Mart.
  maandag 13 mei 2019 @ 18:49:43 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186812506
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:33 schreef Mansjester het volgende:
Ok. Als jij het zegt, dan doen we 6 miljoen.
pi_186812515
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, we staan precies waar we horen. Ambitie niet halen kan altijd he , en dat hoeft ook niet direct te betekenen dat die ambitie verkeerd is. Liever wél inzetten op het hoogst, en achteraf concluderen waar het mis gaat, dan vooraf al genoegen nemen met iets. Van Hanegem zegt dat ook altijd volgens mij; altijd streven naar een kampioenschap als club, of het nou realistisch is of niet (voor een top3 club dan).
Dus je roept vooraf maar wat maar weigert er conclusies aan te verbinden.
Wat is dan waard? Niks.

Allemaal gelul in de ruimte. Net als roepen dat een club als Feyenoord zich altijd zou moeten kwalificeren voor de groepsfase. Op basis waar van precies? Reputatie? Begroting? Naam?

Ga eens kijken waar het in godsnaam elke keer zo enorm fout gaat. Met name die excessen in uitwedstrijden. Kan toch niet man :X .
blablablabla
pi_186812761
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Dus je roept vooraf maar wat maar weigert er conclusies aan te verbinden.
Ik weiger dat helemaal niet. Ik zeg letterlijk "dat hoeft niet direct te betekenen dat ..", het hele punt is dat je met een gestelde ambitie kan analyseren waarom het niet is gelukt. Jij wil (tenminste, zo vat ik het op) maar wat doen en kijken waar het eindigt.

quote:
Wat is dan waard? Niks.
Een seizoen zonder ambitie is inderdaad niets waard.

quote:
Allemaal gelul in de ruimte. Net als roepen dat een club als Feyenoord zich altijd zou moeten kwalificeren voor de groepsfase. Op basis waar van precies? Reputatie? Begroting? Naam?
Alle 3 die dingen ja, goed van je :).

quote:
Ga eens kijken waar het in godsnaam elke keer zo enorm fout gaat. Met name die excessen in uitwedstrijden. Kan toch niet man :X .
Het lijkt me nogal logisch dat je gaat kijken waar iets wat slecht gaat aan ligt, dat staat los van ambities hebben.
  maandag 13 mei 2019 @ 19:02:25 #8
268491 fetX
pi_186812829
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:49 schreef Elan het volgende:
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? En ja, natuurlijk behoort een club als Feyenoord poulefase EL te halen.
pi_186812846
Feyenoord moet gewoon een stuk of 3 spelers halen van rond de 15 miljoen per stuk en daarom heen de jeugd een kans geven.

Dan kan het best zo zijn dat het volgend seizoen mee kan doen om te titel...
  maandag 13 mei 2019 @ 19:04:19 #10
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186812879
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:02 schreef RedLabel het volgende:
Feyenoord moet gewoon een stuk of 3 spelers halen van rond de 15 miljoen per stuk en daarom heen de jeugd een kans geven.

Jij bent echt een alcoholist.
Oh.
pi_186812880
Maar goed, @Elan, jij denkt dat een ambitie vaststellen niet hoeft, ik denk van wel. We gaan het toch niet eens worden ;).
pi_186812931
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik weiger dat helemaal niet. Ik zeg letterlijk "dat hoeft niet direct te betekenen dat ..", het hele punt is dat je met een gestelde ambitie kan analyseren waarom het niet is gelukt. Jij wil (tenminste, zo vat ik het op) maar wat doen en kijken waar het eindigt.
[..]

Een seizoen zonder ambitie is inderdaad niets waard.
[..]

Alle 3 die dingen ja, goed van je :).
[..]

Het lijkt me nogal logisch dat je gaat kijken waar iets wat slecht gaat aan ligt, dat staat los van ambities hebben.
Allemaal theoretisch gelul dus.

Als je de zere vinger niet op het probleem kan liggen waardoor je zo extreem wisselvallig speelt kan je niets verwachten voor komend seizoen. Zelfs Gio die dagelijks met die gasten werkte heb ik er nog nooit iets zinnigs over horen zeggen als we er weer eens geheel kansloos vanaf gingen en niemand begreep waar we naar hadden zitten kijken.

Als het puur een kwaliteitsprobleem is moet je je ambities wellicht drastisch aanpassen. Niet roepen dat je doelstelling is dat je het gat met PSV wilt halveren. Waar is dat in godsnaam op gebaseerd? _O-
blablablabla
pi_186812962
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je de zere vinger niet op het probleem kan liggen waardoor je zo extreem wisselvallig speelt kan je niets verwachten voor komend seizoen. Zelfs Gio die dagelijks met die gasten werkte heb ik er nog nooit iets zinnigs over horen zeggen als we er weer eens geheel kansloos vanaf gingen en niemand begreep waar we naar hadden zitten kijken.

Als het puur een kwaliteitsprobleem is moet je je ambities wellicht drastisch aanpassen.
Zonder PSV en Ajax was Feyenoord gewoon kampioen geworden.....
pi_186812964
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hebt 100% gelijk Elan, einde 'discussie'! :)
pi_186812984
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Je hebt 100% gelijk Elan, einde 'discussie'! :)
Loop maar weer weg. Jood.
blablablabla
pi_186812995
quote:
16s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Loop maar weer weg. Jood.
Flikker op joh, tyfusdebiel.
pi_186813017
pi_186813048
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Flikker op joh, tyfusdebiel.
Gast

Ga gewoon geen discussie aan als je halverwege op stapt met een kutsmoes. Echt een mongool ben je ook af en toe.
blablablabla
pi_186813088
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Gast

Ga gewoon geen discussie aan als je halverwege op stapt met een kutsmoes. Echt een mongool ben je ook af en toe.
Ik ben het met je eens betreffende het originele discussieonderwerp, Elan.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_186813264
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Gast

Ik ga liever een discussie aan waarbij ik de indruk heb iemand te kunnen overtuigen van mijn punt. Ik weet dat ik bij mijn punt blijf, en ik heb zo'n idee dat jij dat ook zal doen.

Lijkt me nogal zinloos om daarin door te gaan toch?
pi_186813325
Maar oke, ik wil best nog 10 keer roepen dat ik vind dat een ambitie stellen handig is, en dat jij daar dan weer 10 keer op reageert dat dat onzin is.
  maandag 13 mei 2019 @ 19:29:54 #22
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_186813406
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:07 schreef RedLabel het volgende:

[..]

Zonder PSV en Ajax was Feyenoord gewoon kampioen geworden.....
@klaasweetalles
RED ONS HENNIEGOD
pi_186813760
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar oke, ik wil best nog 10 keer roepen dat ik vind dat een ambitie stellen handig is, en dat jij daar dan weer 10 keer op reageert dat dat onzin is.
Ik zeg helemaal nergens dat je als club geen ambitie moet hebben. Ik vraag me alleen af waar de grondslag ligt voor de gestelde doelen als de basis binnen je club kennelijk verrot is en niemand inclusief trainer en TD de vinger exact op de zere plek weet te leggen. En dat eigenlijk al jarenlang.

Als jij ergens aangeeft binnen 3 jaar directeur van Shell te willen zijn zou ik ook oprecht benieuwd zijn hoe je dat denkt te gaan realiseren. Snap je? Het is niet dat ik je dan meteen ergens van wil proberen te overtuigen.

Ik word moe van mensen binnen de club die constant open deuren intrappen zonder met een concreet conceptplan te komen of de structurele problemen zelfs maar onder ogen te lijken kunnen komen.

Nu ook weer: We willen het gat met PSV in elk geval halveren. Dat snap ik ja. Maar HOE DAN? Wat moet er concreet anders, wat heb je geleerd van de gemaakt fouten dit seizoen en vorig seizoen. Waar ging het precies mis, wat ik dat gezeik in uitwedstrijden elke keer en het compleet ontbreken van een spelsysteem (anders dan tik de bal rond en terug).

[ Bericht 4% gewijzigd door Elan op 13-05-2019 19:51:19 ]
blablablabla
pi_186813816
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:23 schreef Elan het volgende:

[..]

[..]

Zelfde met presteren in de competitie. Zou jij expliciet iets kunnen benoemen dat Gio had kunnen doen waar we substantieel hoger zouden zijn geëindigd?
Ik denk nog altijd dat er veel meer in deze selectie zat waar Gio meer uit had moeten kunnen halen, voorbeelden:
- duidelijkere speelstijl er in slijpen,
- meer naar voren durven voetballen en minder tikkie breed
- spelers motiveren tegen de kleinere tegenstanders
- jeugd meer minuten gunnen, die wel die 110% willen geven.
- eerder wisselen, en dan op basis van hoe je een wedstrijd beeld om kunt draaien ipv vooraf bedachte wissels.

Of je dan 1 of 2 had kunnen eindigen is in een glazen bol kijken, maar dit waren wel gebreken die ik Gio toeschrijf.

Ik vind dat de ambitie moet zijn om mee te doen om 't kampioenschap, en minimale doelstelling 3e worden, en groepsfase EL halen (logisch op basis van de begroting).

Alles daaronder moet consequenties hebben. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 13 mei 2019 @ 19:49:50 #25
279824 Mansjester
City>United
pi_186813866
Een discussie tussen Scrummie en Elan. Beter wordt het vandaag niet _O_
pi_186814081
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal nergens dat je als club geen ambitie moet hebben. Ik vraag me alleen af waar de grondslag ligt voor de gestelde doelen als de basis binnen je club kennelijk verrot is en niemand inclusief trainer en TD de vinger exact op de zere plek weet te leggen. En dat eigenlijk al jarenlang.

Als jij ergens aangeeft binnen 3 jaar directeur van Shell te willen zijn zou ik ook oprecht benieuwd zijn hoe je dat denkt te gaan realiseren. Snap je? Het is niet dat ik je dan meteen ergens van wil proberen te overtuigen.

Ik word moe van mensen binnen de club die constant open deuren intrappen zonder met een concreet conceptplan te komen of de structurele problemen zelfs maar onder ogen te lijken kunnen komen.

Nu ook weer: We willen het gat met PSV in elk geval halveren. Dat snap ik ja. Maar HOE DAN? Wat moet er concreet anders, wat heb je geleerd van de gemaakt fouten dit seizoen en vorig seizoen. Waar ging het precies mis, wat ik dat gezeik in uitwedstrijden elke keer en het compleet ontbreken van een spelsysteem (anders dan tik de bal rond en terug).
Duidelijk verhaal, dan zijn we het dus gewoon eens. Het zal vast aan mij hebben gelegen dat dat even duurde. ^O^
  maandag 13 mei 2019 @ 20:08:57 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186814371
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:49 schreef Mansjester het volgende:
Een discussie tussen Scrummie en Elan. Beter wordt het vandaag niet _O_
#bringbackklaasweetalles
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 mei 2019 @ 20:22:23 #28
268491 fetX
pi_186814757
Snel afgelopen -O-
  maandag 13 mei 2019 @ 20:30:04 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_186814983
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 20:22 schreef fetX het volgende:
Snel afgelopen -O-
dit seizoen :?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_186816461
quote:
In het voetbalpraatprogramma FC Rijnmond zijn Sinclair Bischop, Emile Schelvis, Bart Nolles en Jan Everse aangeschoven om te praten over het afgelopen voetbalweekeinde en de actualiteiten. Bij Feyenoord is tot op heden nog steeds geen nieuwe technisch directeur aangesteld en met nog één wedstrijd te spelen en het vertrek van Martin van Geel per 1 juli begint de tijd te dringen. De heren aan tafel bespreken echter een interessante optie. Hierbij zou een soort technisch hart worden opgericht bestaande uit prominente Feyenoorders.

"Er wordt gekeken of er een groepje geformeerd kan gaan worden die alle zaken kan gaan regelen. Dirk Kuyt gaat zich bemoeien met spelers die komen en gaan. Cor Adriaanse is verantwoordelijk voor de jeugdopleiding”, aldus Sinclair Bischop. Schelvis is het daar totaal niet mee eens: “Dirk Kuyt is bezig om zich te ontwikkelen als trainer.” Everse denkt dat het probleem dieper zit: “Niemand wil, je moet een goeie technisch directeur binnenhalen met een visie, want die is er nu niet. Hoe wil je gaan voetballen, wat is het idee waarmee je wil spelen. Dat is het grote verschil met Amsterdam, wat wil je nou als je de bal hebt?” Everse is gecharmeerd van de naam van Jordi Cruijff: “Met de naam Cruijff gaan er deuren open.”
Hou op hoor. Echt :')
  maandag 13 mei 2019 @ 21:24:20 #31
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186816937
Maak Dirk gewoon alles. Algemeen directeur, technisch directeur, assistent, spitsentrainer, commercieel directeur. Problemen opgelost.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 13 mei 2019 @ 21:29:00 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186817174
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hou op hoor. Echt :')
Vreemde tekst

Ik maak er niet echt uit op of het weer een hersenscheet is van Schelvis of een serieuze optie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186817258
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Vreemde tekst

Ik maak er niet echt uit op of het weer een hersenscheet is van Schelvis of een serieuze optie
Ja, dat is wat onduidelijk. "Er wordt gekeken" lijkt erop te wijzen dat het een serieuze optie zou zijn.

Jan Dirk Stouten had het laatst ook al over zo'n structuur/opzet, maar andere namen volgens mij.
pi_186817289
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Vreemde tekst

Dat eerste.
Ze zijn aan het speculeren over de opties.

Schelvis is trouwens tegen het plan om DK die rol te laten vervullen.
blablablabla
  maandag 13 mei 2019 @ 21:37:23 #35
268491 fetX
pi_186817556
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef PIETR het volgende:
Maak Dirk gewoon alles. Algemeen directeur, technisch directeur, assistent, spitsentrainer, commercieel directeur. Problemen opgelost.
:D _O-
  maandag 13 mei 2019 @ 21:37:50 #36
268491 fetX
pi_186817575
Verder geen serieuze optie natuurlijk, maar gewoon een hersenspinsel.
pi_186817670
Jullie snappen toch wel dat Schelvis goede vriendjes is met Dirkie.

Mensen denken dat je zomaar technische directeur van een club kan worden :) Lekker voetballertjes kopen en klaar is kees. De meeste weten niet dat je toch wel enige juridische kennis zou moeten hebben en in staat zijn om die kennis tot je te nemen wat betreft contracten en dergelijke. Zou Kuyt met zijn beperkte intellectuele vermogens die kennis tot zich kunnen nemen binnen afzienbare tijd?Ik denk van niet. Geldt ook voor een paar andere namen die ik lees. Bij Ajax zullen ze wel goede mensen hebben aangetrokken om Overmars te kunnen ondersteunen op dat vlak. Ik denk dat Feyenoord beter af is met een technische directeur die al een paar jaar bij een andere club op dat vlak bezig is. Iemand technische directeur maken die nul komma nul ervaring heeft op dat vakgebied lijkt me voor Feyenoord helemaal niet zo zinvol. Bovendien weet iedereen dat Feyenoord geen geld heeft. Iemand die technische directeur wordt bij Feyenoord moet zich afvragen wat hij nou daadwerkelijk gaat doen. Ik denk om de 3 maanden een jeugdspelertje een contract laten ondertekenen en dan een foto laten plaatsen op instagram. Net als Martin van Geel het afgelopen seizoen... :)
  maandag 13 mei 2019 @ 21:43:41 #38
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186817840
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef RedLabel het volgende:
Jullie snappen toch wel dat Schelvis goede vriendjes is met Dirkie.

Mensen denken dat je zomaar technische directeur van een club kan worden :) Lekker voetballertjes kopen en klaar is kees. De meeste weten niet dat je toch wel enige juridische kennis zou moeten hebben en in staat zijn om die kennis tot je te nemen wat betreft contracten en dergelijke. Zou Kuyt met zijn beperkte intellectuele vermogens die kennis tot zich kunnen nemen binnen afzienbare tijd?Ik denk van niet.
Natuurlijk is juridische kennis helemaal niet nodig. Dat checkt van Benthem allemaal.
  maandag 13 mei 2019 @ 21:45:17 #39
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186817901
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef RedLabel het volgende:
De meeste weten niet dat je toch wel enige juridische kennis zou moeten hebben en in staat zijn om die kennis tot je te nemen wat betreft contracten en dergelijke.
:D

Daar heeft een beetje voetbalclub gewoon juristen voor in dienst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 mei 2019 @ 21:46:38 #40
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186817953
"Joris, kan dit?" "Nee man, kuttekop."

Zo gaat dat.
pi_186817964
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef PIETR het volgende:

[..]

Natuurlijk is juridische kennis helemaal niet nodig. Dat checkt van Benthem allemaal.
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar heeft een beetje voetbalclub gewoon juristen voor in dienst.
Van een technische directeur van Feyenoord mag je verwachten dat hij daar ook enige kennis van heeft om te kunnen onderhandelen. Van Benthum wordt pas ingeschakeld in de laatste fase als het bijna rond is en het contract opgesteld kan worden. Die loop niet heel de dag naast van Geel.
  maandag 13 mei 2019 @ 21:57:08 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186818403
Oke Klaas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 13 mei 2019 @ 22:18:12 #43
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_186819349
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 19:02 schreef RedLabel het volgende:

Das een goed plan, dan lijkt het mij wel verstandig om Sven van Beek voor 70 miljoen te verkopen aan Barcelona om kapitaal te genereren
Makkelijk eerste
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 22:29:01 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186819760
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Caland het volgende:
Oke Klaas.
Hij valt nu wel duidelijk door de mand als klaas ja :D.
  maandag 13 mei 2019 @ 22:36:37 #45
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_186819991
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Das een goed plan, dan lijkt het mij wel verstandig om Sven van Beek voor 70 miljoen te verkopen aan Barcelona om kapitaal te genereren
Die kunnen wel een scorende verdediger gebruiken ja.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 13 mei 2019 @ 22:45:39 #46
268491 fetX
pi_186820268
Naar mijn weten wordt er bij Feyenoord gewoon een muntje op gegooid om te bepalen of het juridisch kan.
  maandag 13 mei 2019 @ 23:08:25 #47
474254 GurneyIsBestOke
pi_186820827
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij valt nu wel duidelijk door de mand als klaas ja :D.
O wacht het is inderdaad nog echt Klaas ook :D

Met Harvard-technieken zijn ban omzeild
Makkelijk eerste
pi_186823557
quote:
Maak Dirk gewoon alles. Algemeen directeur, technisch directeur, assistent, spitsentrainer, commercieel directeur...
stadion..
pi_186824720
quote:
Hij speelde in NL-elftal ook als verdediger, laat hem de verdedigers dan ook gelijk gaan trainen.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 09:20:46 #50
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_186825035
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 06:21 schreef Beathoven het volgende:

[..]

stadion..
:)
  dinsdag 14 mei 2019 @ 12:39:00 #51
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186828651
Elia is wel een zekerheidje voor komend seizoen. Check zijn Instagram.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:38:48 #52
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186829488
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:39 schreef PIETR het volgende:
Kan je het even hier posten? Z’n account staat op privé.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_186829923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 12:39 schreef PIETR het volgende:
Laten we het in hemelsnaam niet hopen.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:10:59 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186829953
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 14 mei 2019 @ 14:12:07 #55
35723 crew  GGMM
pi_186829975
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:10 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com(...)?igshid=7ktmowk0k7mq

Nou, wat een zekerheidje zeg.
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186829977
quote:

Is dat alles? _O-

Lol.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:12:27 #57
268491 fetX
pi_186829986
quote:

Die tekent morgen zo te zien.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:19:05 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186830118
https://www.instagram.com/p/BxPMr6tgVRX/?igshid=1h86kyo6khup1

Kalou heeft vorige week al getekend zelfs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:21:23 #59
2796 Rocket Ride
pi_186830150
quote:

Oh ja hij was een van die jongens met een omgekeerd shirt toen, had het bijna verdrongen. Wat heb ik mij daar toen aan geergerd.
pi_186830182
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:19 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/BxPMr6tgVRX/?igshid=1h86kyo6khup1

Kalou heeft vorige week al getekend zelfs.
Scouting is wel topnotch bij jullie he
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:36:08 #61
268491 fetX
pi_186830433
Maher schijnt ook een ‘welkom bij Feyenoord’ bericht geliked te hebben. Die tekent dus ook morgen.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:48:11 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186830682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:36 schreef fetX het volgende:
Maher schijnt ook een ‘welkom bij Feyenoord’ bericht geliked te hebben. Die tekent dus ook morgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186830684
quote:
De laatste weken van het seizoen staan voor Giovanni van Bronckhorst in het teken van afscheid. Van De Kuip, het legioen en het hoofdtrainerschap. ‘De laatste wedstrijdvoorbereiding is mede daardoor anders, maar we willen natuurlijk met een overwinning afsluiten’, zei hij dinsdagmiddag na zijn drukbezochte laatste training, die op een zonovergoten 1908 werd afgewerkt in aanloop naar het uitduel met Fortuna Sittard.

Feyenoord nam zondag al groots afscheid van Van Bronckhorst, die na de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen door een bomvolle Kuip werd uitgezwaaid. Tijdens de afscheidsceremonie waren er optredens en kreeg hij onder meer een tribune op het nieuwe trainingscomplex van Feyenoord Academy naar zich vernoemd.

''Zondag heb ik heel veel jaren mooi af kunnen ronden,'' blikte de hoofdcoach kort terug. ''Het mooie was dat ik dit in De Kuip kon doen, voor het eigen publiek en met familie om me heen. Dat past ook bij mij. Ik denk dat de club dat fantastisch heeft gedaan. Vandaag was het de laatste keer op het trainingsveld, binnenkort de laatste keer in mijn kantoor. Je weet dat dit soort dingen eraan zit te komen. Dat voelt niet raar, maar heel goed.''

Voor het eerst stond er voor Van Bronckhorst en Feyenoord niets meer op het spel aan het einde van het seizoen. Morgen in Sittard is dat weer het geval, omdat Feyenoord al verzekerd is van de derde plaats. ''Het is een einde geworden dat ik nog niet eerder heb meegemaakt. Andere jaren was het zo dat we of nog een bekerfinale speelden, of om het kampioenschap streden. Nu is dat niet het geval. Bij NAC stelden we de derde plaats al veilig, dus het is een heel raar slot geworden, mede door een lange periode zonder wedstrijden aan het eind.''
Maar Van Bronckhorst zou graag met een goed resultaat afsluiten. Na de 0-2 nederlaag tegen ADO Den Haag is daar nog één kans voor: morgenavond tegen Fortuna Sittard. ''We willen natuurlijk heel graag nog een overwinning’, aldus Van Bronckhorst. ‘In de voorbereiding op dit duel nemen we de eerdere wedstrijden tegen Fortuna (0-2 nederlaag in competitie, 4-1 zege in bekertoernooi, red.) natuurlijk mee, zoals altijd.''
De hoofdcoach kondigde wel al wijzigingen aan. Zo kan hij bijvoorbeeld niet beschikken over Sam Larsson, die afgelopen weekend geblesseerd uitviel. De Zweedse buitenspeler gaat binnenkort onder de scan, waarmee de ernst van de blessure aangetoond moet worden. Verder zijn Ridgeciano Haps, Yassin Ayoub (geblesseerd), Justin Bijlow (niet wedstrijdfit) en Luis Sinisterra (WK Onder 20) niet inzetbaar. Van Bronckhorst: ''Er zal dus een ander team spelen dan zondag.''
pi_186830714
Elia, Maher, Kalou dus tot dusver. Je moet toch wat zonder TD.

Stam krijgt een kampioen-waardige selectie!
  Moderator dinsdag 14 mei 2019 @ 14:53:39 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
  dinsdag 14 mei 2019 @ 14:56:13 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186830891
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:53 schreef Slobeend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is die schapengeluiden iig snel vergeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186830941
Willen we meer of minder middelmaat?
  dinsdag 14 mei 2019 @ 15:11:01 #68
268491 fetX
pi_186831156
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Willen we meer of minder middelmaat?
Mwah. Was in eerste instantie ook totaal niet enthousiast over Maher, maar schijnt het als controlerende middenvelder toch heel goed te doen bij AZ. Kan een prima vervanger zijn voor Clasie met El Bouchataoui (al speelt hij de laatste tijd meer aanvallend) in zijn kielzog. Is bovendien transfervrij, 25 jaar dus met een 4-jarig contract oid kun je hoe dan ook over 2 jaar wel (flink) aan hem verdienen.

Ik zou het alleen niet doen als ik Maher was. Als je al moeite hebt om bij een relatief rustige topclub als PSV te aarden en je niveau te halen, moet je het al helemaal niet bij wespennest Feyenoord proberen.

[ Bericht 3% gewijzigd door fetX op 14-05-2019 15:17:07 ]
pi_186831610
https://www.feyenoord.nl/(...)d-afsluiten---140519

Dat kan maar een ding betekenen dus :)
blablablabla
pi_186831837
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 15:32 schreef Elan het volgende:

Nog een nederlaag dus?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_186831877
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij is die schapengeluiden iig snel vergeten.
Joh, die gast droomt over schapen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 14 mei 2019 @ 15:57:26 #72
268491 fetX
pi_186832162
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 15:32 schreef Elan het volgende:

We kunnen geen prijs meer pakken dus een passend afscheid zal het niet worden.
pi_186832226
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 15:57 schreef fetX het volgende:

[..]

We kunnen geen prijs meer pakken dus een passend afscheid zal het niet worden.
Ik vind het eigenlijk wel tekenend dat Gio zegt dat hij afgelopen zondag 'heel veel jaren mooi heeft kunnen afronden' en het een mooi afscheid vond.

Zit dus totaal niet met die wanstaltige wedstrijd en dito resultaat lijkt het. Dat is toch geen mooi afscheid?
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:07:07 #74
2796 Rocket Ride
pi_186832328
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 15:11 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik zou het alleen niet doen als ik Maher was. Als je al moeite hebt om bij een relatief rustige topclub als PSV te aarden en je niveau te halen, moet je het al helemaal niet bij wespennest Feyenoord proberen.
Ach het is Theo Lucius destijds toch ook gelukt? ;)

Ik heb Maher overigens niet echt gevolgd bij AZ, moet maar op de berichtgeving afgaan dat hij het daar goed heeft gedaan. En inderdaad transfervrij, zou de gok wagen.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:28:16 #75
268491 fetX
pi_186832718
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel tekenend dat Gio zegt dat hij afgelopen zondag 'heel veel jaren mooi heeft kunnen afronden' en het een mooi afscheid vond.

Zit dus totaal niet met die wanstaltige wedstrijd en dito resultaat lijkt het. Dat is toch geen mooi afscheid?
Ik heb de teksten van Gio sowieso nooit echt serieus genomen. Hij zegt eigenlijk altijd niks.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:33:22 #76
474254 GurneyIsBestOke
pi_186832814
Volgens mij was Gio vooral heel blij dat ie nu weg kon, en dan ook nog eens door de voordeur.

Gio maakte dit seizoen echt een opgebrandde indruk.
Makkelijk eerste
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:38:19 #77
474254 GurneyIsBestOke
pi_186832907
quote:

Als ik nou deze week een Instagram post maak over Feyenoord, krijg ik dan ook een contract? :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 14:21 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Oh ja hij was een van die jongens met een omgekeerd shirt toen, had het bijna verdrongen. Wat heb ik mij daar toen aan geergerd.
Feyenoord was net kampioen geworden na 18 jaar en jij gaat je ergeren aan omgedraaide shirtjes _O-
Makkelijk eerste
  dinsdag 14 mei 2019 @ 16:39:37 #78
2796 Rocket Ride
pi_186832934
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Feyenoord was net kampioen geworden na 18 jaar en jij gaat je ergeren aan omgedraaide shirtjes _O-
Nou ja, misschien ook wat gechargeerd, maar vond het op zijn minst vreemd. :)
  dinsdag 14 mei 2019 @ 18:27:16 #79
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186835168
Ik doelde natuurlijk niet op die foto's, maar hierop:

dinsdag 14 mei 2019 @ 18:44:52 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_186835453
als die Maher nou een spits was zou ik de interesse begrijpen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_186835593
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 16:07 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

Ach het is Theo Lucius destijds toch ook gelukt? ;)

Ik heb Maher overigens niet echt gevolgd bij AZ, moet maar op de berichtgeving afgaan dat hij het daar goed heeft gedaan. En inderdaad transfervrij, zou de gok wagen.
Zou ik ook doen, hij kan echt wel wat. En kijken of je Kerk kan halen (het lijk een prutser, maar hij houdt drie man bezig, heeft een topinstelling en heeft 12 pk) (Obiku meets Van Gobbel)
  Moderator dinsdag 14 mei 2019 @ 21:42:02 #82
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186842122
Hansson was weer lekker bezig.
quote:
Emil Hansson keert deze zomer terug bij Feyenoord na een goed seizoen bij RKC Waalwijk. De 20-jarige middenvelder maakt veel indruk in de Keuken Kampioen Divisie met zijn spel. Analist Hans Kraaij jr is te spreken over zijn kwaliteiten. De Zweed heeft een goede aanname en houdt tijdens zijn dribbels altijd het overzicht.

''Hansson maakt sowieso een hele goede indruk. Je kunt mij niet wijsmaken, ondanks het feit dat dit heel weinig tegenstand is, dat hij met dit gevoel minder is dan Larsson. Hij is van Feyenoord, hij gaat terug. Ik zou Larsson proberen te verkopen,'' analyseert Kraaij jr de Feyenoord-huurling in de rust van RKC Waalwijk - NEC Nijmegen op FOX Sports.

Hansson heeft er dit jaar alles aan gedaan om zichzelf te ontwikkelen. Ook heeft hij twee keer in de week Nederlandse les gehad om zijn kans op slagen bij Feyenoord groter te maken. ''Ik heb mijn uiterste best gedaan op de trainingen. Ik heb er ook buiten het veld met mijn slaap- en eetpatroon voor geleefd om een betere voetballer te worden. Ik ga er keihard voor werken,'' vertelt Hansson in gesprek met het Algemeen Dagblad.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 21:49:11 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186842554
Hans is een drinker
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 14 mei 2019 @ 21:58:58 #84
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_186843202
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Hansson was weer lekker bezig.
[..]

Heeft in ieder geval de juiste instelling ^O^
pi_186851219
Iemand al ons nieuwe uittenue gezien? :')

Ik vind ze meestal wel okee, maar ik vind 'm dit keer echt gaar.
pi_186851357
pi_186851359
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand al ons nieuwe uittenue gezien? :')

Ik vind ze meestal wel okee, maar ik vind 'm dit keer echt gaar.
Smaken verschillen.

Ik dacht bij de eerste blik "WTF hebben ze nu weer gedaan" maar nu ik er 5 seconden naar heb gekeken vind ik het best aardig eigenlijk.

pi_186851363
Ja godverdorie, zit ik voor niets dat tyfusplaatje te zoeken.
  woensdag 15 mei 2019 @ 09:29:35 #89
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186851398

:r
  woensdag 15 mei 2019 @ 09:30:30 #90
269692 Divje
brr brr patapim
pi_186851409
Is ons nieuwe uit shirt al gepost?

oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 15 mei 2019 @ 09:35:03 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186851478
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:30 schreef Divje het volgende:
Is ons nieuwe uit shirt al gepost?

[ afbeelding ]
Is hetzelfde als die van Ajax, doen ze weer goed bij adidas
pi_186851555
quote:
Giovanni van Bronckhorst zit vanavond in de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard voor het laatst op de bank bij Feyenoord. De trainer neemt na vier seizoenen afscheid van de Rotterdamse club. De coach kende enkele hoogtepunten met Feyenoord, maar ook dieptepunten.

De thuiswedstrijd tegen dit seizoen Willem II was een dieptepunt. ''We verloren met 2-3. Hier heb ik het misschien wel het moeilijkst gehad in al die seizoenen. Ik zag het niet aankomen. Die avond zag ik dat we niet meer de dingen deden die we moesten doen. Ik vroeg me af wat ik nog moest doen. Ik zat maar te peinzen. Hoe wij die avond verdedigden, dat kon echt niet. Ik heb er nog meer energie ingestopt.''

''Ik wilde absoluut niet zo eindigen,'' vertelt Van Bronckhorst, die nooit aan eerder stoppen dacht, in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ik geef nooit op, dat is het Molukse in mij. Voor de camera's was ik weer rustig. Voor de camera's van FOX raakte ik in vier seizoenen volgens mij eenmaal geïrriteerd. Na AZ-uit. Dat ging over iets voetbalinhoudelijks, dat werd niet begrepen en dat leverde irritatie op aan mijn kant. Ik was soms echt boos, maar ik bleef fatsoenlijk.''

''Te netjes voor het voetbal? Ik weet niet of dat te netjes is. Het heeft gewoon met karakter te maken, met mensen in hun waarde laten. Netjes kan toch nooit abnormaal zijn? Ik kan echt harde beslissingen nemen. Maar menselijkheid staat voorop, altijd. Er is in die vier jaar heel veel gebeurd, maar de mensen weten dat niet. Neem Boëtius. Die hebben we naar FSV Mainz laten gaan. Die kon niet meer blijven. Later in het seizoen kwam hij ons opzoeken. Toen wilde hij weggaan, maar ik vond dat hij in de kleedkamer kon blijven. Ik zei: 'Jij bent ook Feyenoorder, blijf nog even bij ons'. Amrabat stuurt nog regelmatig appjes, terwijl we ook hem lieten gaan.''
pi_186851782
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wilde het net zeggen😂
pi_186851842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ja godverdorie, zit ik voor niets dat tyfusplaatje te zoeken.

Was niet zo snel inderdaad.
  woensdag 15 mei 2019 @ 09:55:07 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186851858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Gio > Dirk
pi_186852026
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lijkt qua kleurstelling wel een beetje op Ajax 2014-2015 shirt.
blablablabla
  woensdag 15 mei 2019 @ 10:29:28 #97
268491 fetX
pi_186852288
Moet altijd wennen aan zo’n nieuw shirt. Eerste indruk 9/10: tering wat lelijk.
pi_186852394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Lijkt qua kleurstelling wel een beetje op Ajax 2014-2015 shirt.
Mja, wel totaal andere kleur blauw en geen patroon. Wel het gele erbij.
  woensdag 15 mei 2019 @ 10:38:34 #99
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186852437
Wederom een afschuwelijk lelijk uittenue met die felle kleurtjes. Ziet er echt niet uit.
pi_186852444
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:38 schreef PIETR het volgende:
Wederom een afschuwelijk lelijk uittenue met die felle kleurtjes. Ziet er echt niet uit.
Pics?
pi_186852450
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:38 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Pics?
Kijk hierboven, blinde koe.
pi_186852460
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:38 schreef PIETR het volgende:
Het zal wel weer goed verkopen (net als dat blauw / oranje uittenue), dus wat dat betreft; goed gedaan Adidas / commerciële afdeling. ^O^
pi_186852462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Kijk hierboven, blinde koe.
:B
pi_186852814
Niet echt mijn stijl, maar commercieel gewoon goed tenue. Dit soort kleurstellingen doen het prima bij de jeugd.

En misschien helpen die felle kleuren nog in het voordeel dat ze elkaar nu wel weten te vinden in uitwedstrijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 15-05-2019 11:25:23 ]
#12 is not for sale!
  woensdag 15 mei 2019 @ 11:50:46 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186853622
Prima shirtje voor de jeugd inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:02:31 #106
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186853775
Ben trouwens wel heel benieuwd naar het nieuwe thuisshirt, goed dat ze die nog even geheim houden.
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:21:20 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186854049
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:02 schreef PIETR het volgende:
Ben trouwens wel heel benieuwd naar het nieuwe thuisshirt, goed dat ze die nog even geheim houden.
Dat ja

Zag al meerdere supporters die de shirts binnen hadden _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:22:07 #108
269692 Divje
brr brr patapim
pi_186854066
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 10:39 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

:B
_O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Forum Admin woensdag 15 mei 2019 @ 12:23:04 #109
35723 crew  GGMM
pi_186854085
quote:
Wow

Dit is niet mooi.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186854294
quote:
Matcht inderdaad mooi met een Gucci nektasje en Adidas slippers. En op je scooter val je inderdaad goed op met die gele strepen, dus dat is makkelijk. Dan hoef je ook geen helm te gebruiken en kun je je stone island petje ophouden.
pi_186854400
Mooie comment op FR12:

quote:
Enige oplossing is om die hele AZ opleiding weg te plukken qua beleidsbepalers. Robert Eenhoorn en Paul Brandenburg zo snel mogelijk vast leggen. Jordi Cruijff als TD en Jan de Jong moet zijn spullen pakken. In twee jaar heeft hij totaal niet ingegrepen. Weg ermee. Samen met Landzaat en van Gastel.

Algemeen directeur: Robert Eenhoorn
Technisch directeur: Jordi Cruijff
Hoofdtrainer: Jaap Stam
Hoofd jeugdopleiding: Stanley & Paul Brandenburg
Trainer o/19: Dirk Kuyt
Trainer o/17: Cor Adriaanse
Zeg het maar jongens.
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:42:40 #112
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186854403
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat ja

Zag al meerdere supporters die de shirts binnen hadden _O-
Heb mijne ook al binnen, maar de kleur van het kraagje klopte niet :'(

Tering Chinezen.
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:44:11 #113
268491 fetX
pi_186854418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
Mooie comment op FR12:
[..]

Zeg het maar jongens.
Lijkt mij prima, maar gaat niet gebeuren.
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:44:52 #114
268491 fetX
pi_186854427
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tering Chinezen.
Wat een hondslelijke kraag.
pi_186854441
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tering Chinezen.
Ik heb het idee dat de pasvorm ook niet 100% is. :D
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:49:58 #116
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186854502
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:44 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat een hondslelijke kraag.
Ja, zo gaatie er dus niet uitzien.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Klopt idd niet veel van.
  woensdag 15 mei 2019 @ 12:53:59 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186854597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tenzij PIETR 250 kilo weegt
Laffe huichelaar
pi_186855341
quote:
Peter Houtman is 61 jaar oud en inmiddels al 21 jaar stadionspeaker van Feyenoord. Zo maakte Houtman naast twee kampioenschappen en de winst van een UEFA Cup ook de nodige dieptepunten mee met de Rotterdammers. Aan het Algemeen Dagblad vertelt Houtman wat hij zoal meegemaakt heeft sinds 1998.

"Er was een wedstrijd – geen idee meer tegen wie of wanneer – toen bléven ze maar bezig met die spreekkoren, ondanks dat we al een paar keer gewaarschuwd hadden. De veiligheidscoördinator zei tegen me: Peet, gooi het er anders maar gewoon op z’n plat Rotterdams uit. Ik ben een Rotterdamse jongen, dus ik zeg zonder na te denken in die microfoon: godverdomme jongens, kap nou eens effe met dat gezeik joh! Duizenden koppies draaien opeens om: zei ‘ie dat nou echt? Nog weken daarna kreeg ik complimenten van de fans: wow, wat een move was dat!”
Meestal is de stijl van omroepen van Houtman ingetogen en vriendelijk. "Ik roep wel eens om dat ‘met een práchtige omhaal’ de 3-0 wordt gescoord, maar ik ga niet lopen gillen. Daar zijn Rotterdammers ook te nuchter voor denk ik.”

Vorig jaar, in februari, werd Houtman getroffen door een lichte hartaanval. Het zorgde er niet alleen voor dat hij een paar weken niet naar De Kuip kon en thuis onder de bloemen, kaarten en fruitmanden bedolven werd, maar ook voor een hartverwarmende terugkeer in het stadion na zijn herstel. "Toen ik weer het veld op liep, kreeg ik een groot applaus van het hele stadion. Fantastisch was dat. Eigenlijk vind ik dat je er als speaker moet zijn voor het publiek, maar in dit geval was het wel hartverwarmend dat het Legioen er ook voor mij was."
Petergod _O_
pi_186855586
Had Petergod zondag ook niet het afscheid aan elkaar kunnen praten in plaats van die Sander Kramer ofzo? Wat een schreeuwlelijk was dat :')
  woensdag 15 mei 2019 @ 14:06:57 #120
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186855641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 12:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tenzij PIETR 250 kilo weegt
1.82 90kg 12% bf armen 34.
pi_186856360
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:06 schreef PIETR het volgende:

[..]

Varken.

@onlogisch
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 14:44:26 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186856399
quote:

[..]

Beest.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 15 mei 2019 @ 14:55:33 #123
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186856634
quote:

[..]

Armen 34cm? :D

pi_186856673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Had Petergod zondag ook niet het afscheid aan elkaar kunnen praten in plaats van die Sander Kramer ofzo? Wat een schreeuwlelijk was dat :')
Bij die dingen doen ze het altijd samen toch?
  woensdag 15 mei 2019 @ 15:49:25 #125
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186857716
quote:

[..]

Viesdik dus. Je kan ook een keer een blaadje sla eten he
Laffe huichelaar
  woensdag 15 mei 2019 @ 15:49:55 #126
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186857723
Paprika is niet alleen een chipssmaak
Laffe huichelaar
  woensdag 15 mei 2019 @ 16:04:25 #127
268491 fetX
pi_186858038
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Armen 34cm? :D

[ afbeelding ]
  woensdag 15 mei 2019 @ 16:13:34 #128
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_186858272
quote:
PSV zet in op de komst van Stegen Berghuis mocht Steven Bergwijn vertrekken. Bergwijn staat in de belangstelling van Ajax. Dat meldt De Telegraaf.

De Amsterdammers willen na de miljoenen aan verkopen en Champions League premie inzetten op de komst van Bergwijn. PSV zou na de verkoop direct willen doorpakken en Steven Berghuis naar Eindhoven willen halen.

De Telegraaf stelt: ‘Feyenoord volgt met argusogen de ontwikkelingen op het transfergebied van Ajax en PSV. In het verleden heeft juist de clubleiding in Eindhoven niet geschroomd de beste spelers weg te halen uit Rotterdam.’

gewoon 40-45 miljoen voor vragen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_186858531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 15:49 schreef timmmmm het volgende:
Paprika is niet alleen een chipssmaak
_O-
  woensdag 15 mei 2019 @ 16:33:08 #130
268491 fetX
pi_186858817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Misschien even iemand aanstellen die dit soort zaken regelt.

GODVERDOMME wat duurt het allemaal lang. Amateuristische bende.
pi_186859412
quote:

[..]

Wat een flauwekul bericht _O-

PSV gaat Bergwijn gewoon niet verkopen aan Ajax, zo simpel is het. De Telegraaf verzint er vervolgens weer wat bij dat PSV dan maar bij Feyenoord gaat shoppen. Wat een kutkrant.
pi_186859596
Droom parken :')
pi_186859621
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:04 schreef PSVCL het volgende:
Droom parken :')
Energie Direct :')
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:05:57 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186859634
quote:

[..]

pot-ketel
pi_186859664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Energie Direct :')
Is na vandaag geen hoofdsponsor meer :)
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:25:43 #136
268491 fetX
pi_186859986
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Is na vandaag geen hoofdsponsor meer :)
Wie wordt nu jullie hoofdsponsor?
pi_186860011
Voor het geval hier iemand uit de omgeving Rotterdam plannen heeft om vanavond naar Sittard af te zakken met een kaartje voor de thuistribune:

https://www.fortunasittar(...)na-sittard-feyenoord

Zorg tevens dat je je identiteitsbewijs gereed houdt, want er vindt een één-op-één ID-controle plaats. Zo houden we de wachtrijen bij de ingangen zo kort mogelijk. Wil je de drukte voor zijn, kom dan op tijd!

LET OP: Als tijdens de ID-controle blijkt dat je uit de regio Rotterdam komt, dan zal je de toegang tot het stadion geweigerd worden. Het geld voor je ticket krijg je dan niet terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2019 17:27:58 ]
pi_186860144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:25 schreef fetX het volgende:

[..]

Wie wordt nu jullie hoofdsponsor?
Brainport Eindhoven _O_
pi_186860290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 16:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Misschien even iemand aanstellen die dit soort zaken regelt.

GODVERDOMME wat duurt het allemaal lang. Amateuristische bende.
Ferry de Haan is op vakantie want het verblijf op de camping kon niet meer geannuleerd worden. Geduld.
pi_186860449
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:27 schreef J.B. het volgende:

Zorg tevens dat je je identiteitsbewijs gereed houdt, want er vindt een één-op-één ID-controle plaats. Zo houden we de wachtrijen bij de ingangen zo kort mogelijk. Wil je de drukte voor zijn, kom dan op tijd!

LET OP: Als tijdens de ID-controle blijkt dat je uit de regio Rotterdam komt, dan zal je de toegang tot het stadion geweigerd worden. Het geld voor je ticket krijg je dan niet terug.
Dat dit allemaal kan blijf ik verbazingwekkend vinden.

Je zou maar Limburgse roots hebben maar zijn verhuisd en besluiten weer 'ns een wedstrijdje te bezoeken. Dan wordt je teruggestuurd. :')

Maar tegenwoordig sluiten ze op die manier ook hele steden af op wedstrijddagen. Arnhem was dat geloof ik? Helemaal debiel.
pi_186860505
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Brainfart Eindhoven _O_
Brainfart Eindhoven?
  Forum Admin woensdag 15 mei 2019 @ 17:48:39 #142
35723 crew  GGMM
pi_186860533
Ik kan me voorstellen dat PSV Bergwijn niet aan Ajax verkoopt, want directe concurrent.

Maar ik zie eigenlijk geen reden waarom Berghuis niet naar PSV zou kunnen.

Sterker nog, als ik Berghuis was zou ik direct een transfer forceren.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186860624
Gewoon verkopen voor 12/14 miljoen.
pi_186860635
Vanavond wat jeugd de kans geven of gewoon weer dezelfde meuk zonder RvP en Larson ?
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:52:55 #145
268491 fetX
pi_186860656
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Brainport Eindhoven _O_
Aha. Mooie lokale sponsor wel.
  woensdag 15 mei 2019 @ 17:57:06 #146
268491 fetX
pi_186860789
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:48 schreef GGMM het volgende:
Ik kan me voorstellen dat PSV Bergwijn niet aan Ajax verkoopt, want directe concurrent.

Maar ik zie eigenlijk geen reden waarom Berghuis niet naar PSV zou kunnen.

Sterker nog, als ik Berghuis was zou ik direct een transfer forceren.
Op dit moment misschien wel, ja. Al heeft PSV dit jaar een uitzonderlijk goed seizoen gedraaid gezien de selectie. Feyenoord juist onder de maat. Het verschil in punten was duidelijk, maar ik denk dat het gat tussen PSV en Feyenoord niet zo bijzonder groot is als het puntenverschil doet vermoeden. En zeker niet onoverbrugbaar.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:04:33 #147
474254 GurneyIsBestOke
pi_186860977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Op dit moment misschien wel, ja. Al heeft PSV dit jaar een uitzonderlijk goed seizoen gedraaid gezien de selectie. Feyenoord juist onder de maat. Het verschil in punten was duidelijk, maar ik denk dat het gat tussen PSV en Feyenoord niet zo bijzonder groot is als het puntenverschil doet vermoeden. En zeker niet onoverbrugbaar.
Dat je serieus op zijn post in gaat.
Makkelijk eerste
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:07:12 #148
268491 fetX
pi_186861030
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Bij GGMM weet je het nooit. Zoveel verstand van voetbal heeft hij niet. Van modereren daarentegen wel.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2019 @ 18:07:54 #149
35723 crew  GGMM
pi_186861047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hoe is PSV tov Feyenoord geen verbetering. Kijk voor de grap eens naar het "beleid" dat hier gevoerd wordt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:10:22 #150
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186861104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat denk ik wel eigenlijk, zeker de komende jaren. PSV krijgt natuurlijk ook een zak geld voor Lozano en Bergwijn, die ze meteen weer kunnen investeren. Daarnaast staan er een aantal prima jeugdige talenten klaar. Dat is bij Feyenoord toch een stuk minder. PSV gaat volgend jaar (veel) dichter bij Ajax dan bij Feyenoord staan.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:13:36 #151
268491 fetX
pi_186861185
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat denk ik wel eigenlijk, zeker de komende jaren. PSV krijgt natuurlijk ook een zak geld voor Lozano en Bergwijn, die ze meteen weer kunnen investeren. Daarnaast staan er een aantal prima jeugdige talenten klaar. Dat is bij Feyenoord toch een stuk minder. PSV gaat volgend jaar (veel) dichter bij Ajax dan bij Feyenoord staan.
Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat. Zeker als straks Bergwijn en Lozano vertrekken blijft er niet veel over. Altijd afwachten wat ze er mee doen natuurlijk. En die talenten van PSV, wat hebben die precies laten zien dat ze substantieel beter zijn dan de talenten die er bij Feyenoord aan zitten te komen?
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:14:35 #152
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186861210
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik denk dat je de selectie van PSV een beetje overschat. Zeker als straks Bergwijn en Lozano vertrekken blijft er niet veel over. Altijd afwachten wat ze er mee doen natuurlijk. En die talenten van PSV, wat hebben die precies laten zien dat ze substantieel beter zijn dan de talenten die er bij Feyenoord aan zitten te komen?
Ik hoop niet dat we spelers als Malen en Gakpo gaan vergelijken met Wouter Burger en co? Malen heeft bijvoorbeeld al 9 goals en 5 assists dit seizoen (bijna louter als invaller) en Gakpo had in de KK divisie ook het beste rendement qua minuten/goals. En dan vergeet ik nog o.a. Sadilek en Ihattaran, die ook al basisplaatsen hebben gehad.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2019 @ 18:15:35 #153
35723 crew  GGMM
pi_186861232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:13 schreef fetX het volgende:
En die talenten van PSV, wat hebben die precies laten zien dat ze substantieel beter zijn dan de talenten die er bij Feyenoord aan zitten te komen?
Bij PSV debuteerden dit seizoen meerdere talenten. Die ook gelijk vaak in de bais stonden.

Bij jullie, wat 1? :? voor 2 wedstrijden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186861234
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Lozano is niet volledig van PSV.

PSV zal daarvoor heel veel transferrechten moeten afstaan.

Volgens mij heeft PSV op die manier nog meer spelers weten aan te trekken, maar dat weet ik niet zeker.
pi_186861241
Feyenoord gaat "gewoon" weer 15-20 punten achter PSV eindigen om dan alsnog eenvoudig derde te worden _O_ .
Ben meer benieuwd naar de te varen koers, of er daadwerkelijk weer wat kapitaal in de vorm van talent op het veld komt te staan.

Van de top 4 is dit toch wel het minste aanwezig op dit moment en het grootste zorgenkind.
blablablabla
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:16:19 #156
268491 fetX
pi_186861258
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Bij PSV debuteerden dit seizoen meerdere talenten. Die ook gelijk vaak in de bais stonden.

Bij jullie, wat 1? :? voor 2 wedstrijden.
Dat is voornamelijk een keuze van de trainer. Dit is toch geen argument?
  Forum Admin woensdag 15 mei 2019 @ 18:17:06 #157
35723 crew  GGMM
pi_186861278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:16 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat is voornamelijk een keuze van de trainer. Dit is toch geen argument?
Tuurlijk wel. Dan zou ik als speler een stuk meer vertrouwen hebben in de toekomst van PSV dan die van Feyenoord.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:17:34 #158
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186861290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja dit roept iedereen altijd, maar ik heb daarvoor nog nooit een valide bron gevonden.
pi_186861291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lozano is niet volledig van PSV.

Volgens mij heeft PSV op die manier nog meer spelers weten aan te trekken, maar dat weet ik niet zeker.
Serieus??
Gelukkig hebben wij daar geen last van, weet je nog met de stomme talentpools? :D
blablablabla
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:19:27 #160
268491 fetX
pi_186861328
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat we spelers als Malen en Gakpo gaan vergelijken met Wouter Burger en co? Malen heeft bijvoorbeeld al 9 goals en 5 assists dit seizoen (bijna louter als invaller) en Gakpo had in de KK divisie ook het beste rendement qua minuten/goals. En dan vergeet ik nog o.a. Sadilek en Ihattaran, die ook al basisplaatsen hebben gehad.
Jij maakt van Burger bijna een karikatuur. Die schaar ik bovendien niet onder de grote talenten. Kokcu, Geertruida (die wellicht vertrekt helaas), El Bouchataoui, Hendriks en daar onder Azarkan, Summerville, Bannis zijn talenten waar ik veel meer in zie. Er staat genoeg klaar alleen buitenstaanders volgen de jeugd van Feyenoord (begrijpelijkerwijs) natuurlijk niet.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:20:44 #161
268491 fetX
pi_186861355
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Dan zou ik als speler een stuk meer vertrouwen hebben in de toekomst van PSV dan die van Feyenoord.
Klopt, gelukkig is die trainer weg. Maar dat er minder debuteren doet niet per definitie af aan de kwaliteiten van de jeugdspeler. Gio is gewoon niet zo’n jeugd fan. Beetje a la Advocaat.
pi_186861362

3-0
blablablabla
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:21:44 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186861381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Jij maakt van Burger bijna een karikatuur. Die schaar ik bovendien niet onder de grote talenten. Kokcu, Geertruida (die wellicht vertrekt helaas), El Bouchataoui, Hendriks en daar onder Azarkan, Summerville, Bannis zijn talenten waar ik veel meer in zie. Er staat genoeg klaar alleen buitenstaanders volgen de jeugd van Feyenoord (begrijpelijkerwijs) natuurlijk niet.
Dat was niet mijn bedoeling. Maar je snapt het punt toch wel. Jij noemt allemaal namen die ik inderdaad niet ken (behalve van de potten tegen Ajax) en bij PSV staan ze in de basis. (daarnaast werd Jong PSV ook 3e in de KK-divisie, daar zal ook wel wat talent inzitten zou ik dan denken)
pi_186861393
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, daar ga je de komende jaren echt de oorlog mee winnen.
Het zal best wel komen hoor, maar de komende paar jaren heeft Feyenoord nog even niet de financien of een elftal waar je echt op kan bouwen. Berghuis voetbalt ook geen tien jaar meer, dus als die nog eens kampioen wil worden is PSV wel een goede stap.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2019 @ 18:22:10 #165
35723 crew  GGMM
pi_186861394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:20 schreef fetX het volgende:

[..]

Klopt, gelukkig is die trainer weg. Maar dat er minder debuteren doet niet per definitie af aan de kwaliteiten van de jeugdspeler. Gio is gewoon niet zo’n jeugd fan. Beetje a la Advocaat.
Bijzonder, Gio is juist zo'n Feyenoorder.

Ben benieuwd, komt op mij over alsof ze gewoon niet goed genoeg zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:25:49 #166
268491 fetX
pi_186861469
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat was niet mijn bedoeling. Maar je snapt het punt toch wel. Jij noemt allemaal namen die ik inderdaad niet ken en bij PSV staan ze in de basis. (daarnaast werd Jong PSV ook 3e in de KK-divisie, daar zal ook wel wat talent inzitten zou ik dan denken)
Dat is ook een verwijt aan Gio geweest dat juist die talenten amper de kans krijgen al is dat misschien een bewuste keuze geweest. Geen idee.

Dan nog is het altijd afwachten met talenten. Hansson doet het ook behoorlijk goed bij RKC qua cijfers, maar ik vermoed niet dat die het gaat halen bij Feyenoord. Dus dat zegt ook niet bijzonder veel.

Ik voorzie Feyenoord de komende twee jaar ‘gewoon’ op de derde plek, maar het gat naar met name PSV is echt niet onoverbrugbaar. Die hebben dit jaar heel veel punten gehaald gezien de selectie en Feyenoord (veel) te weinig. Alleen al 9 totaal onnodige verliespunten thuis tegen ADO, Willem II en Fortuna.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:26:24 #167
268491 fetX
pi_186861482
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:22 schreef Adames het volgende:

[..]

Ja, daar ga je de komende jaren echt de oorlog mee winnen.
Het zal best wel komen hoor, maar de komende paar jaren heeft Feyenoord nog even niet de financien of een elftal waar je echt op kan bouwen. Berghuis voetbalt ook geen tien jaar meer, dus als die nog eens kampioen wil worden is PSV wel een goede stap.
Ik zeg ook nergens dat het gat volgend jaar al gedicht is volgens mij.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 18:37:01 #168
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:37:23 #169
268491 fetX
pi_186861708
Vente :')
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:53:50 #170
474254 GurneyIsBestOke
pi_186862107
Feyenoord speelt 4-4-2.
Makkelijk eerste
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:54:00 #171
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186862111
Feyenoord zag eerder de veertienjarige Rico Speksnijder de jeugdopleiding verlaten. De middenvelder heeft ervoor gekozen om de overstap te maken naar Ajax. Ook jeugdinternational Steven van der Sloot lijkt een overstap te maken naar de Amsterdammers.

Feyenoord vreest ook dat Shiloh 't Zand en Ilyas el Moussaoui de jeugdopleiding van de Rotterdammers gaan verlaten. Dit meldt het Algemeen Dagblad. De club hoopt de twee spelers, die actief zijn bij Oranje onder 15 jaar, te overtuigen voor een langer verblijf.

Feyenoord nam El Moussaoui begin dit seizoen over van NAC Breda. De Rotterdammers betaalden een bedrag van 21.000 euro voor de nu vijftienjarige spits. Linksbuiten 'T Zand speelt sinds 2010 in de jeugdopleiding van Feyenoord en kwam over van Maasstad Tediro.

Update 18:44 | Feyenoord komt dezelfde dag nog met goed nieuws. De Rotterdammers hebben een akkoord weten te bereiken over een contract tot 2022 met Shiloh 't Zand.

Goed nieuws. En het AD :')
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:55:11 #172
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186862151
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord speelt 4-4-2.
In je laatste wedstrijd voor het eerst je formatie aanpassen :') :')
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:55:27 #173
268491 fetX
pi_186862158
Dat is best wel goed nieuws, ja. :)
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 19:02:09 #174
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186862320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord speelt 4-4-2.
Zegt Gio dat?
pi_186862434
Thuis tegen Fortuna speelden we ook met Köckü en Vente dat moet Gio bevallen zijn, hij wil tenslotte het seizoen in stijl afsluiten!
blablablabla
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:12:26 #176
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186862616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:06 schreef Elan het volgende:
Thuis tegen Fortuna speelden we ook met Köckü en Vente dat moet Gio bevallen zijn, hij wil tenslotte het seizoen in stijl afsluiten!
Thuis van Fortuna verliezen :')
pi_186862698

Gudde met de schaal JAAAAAAAAAAAAAA *O* *O*
blablablabla
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:22:23 #178
268491 fetX
pi_186862858
Wel vreemd dat Vilhena zijn laatste pot niet speelt (al was hij laatste wedstrijden wel echt heel slecht).
pi_186862953
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Die ook gelijk vaak in de bais stonden.
bais

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2019 19:25:50 ]
pi_186862967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:22 schreef fetX het volgende:
Wel vreemd dat Vilhena zijn laatste pot niet speelt (al was hij laatste wedstrijden wel echt heel slecht).
Pijntjes dacht ik toch?
pi_186863005
Meer mensen problemen met de website van Fox? Krijg telkens een foutmelding :{
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:28:20 #182
268491 fetX
pi_186863035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Pijntjes dacht ik toch?
Ah, dat wist ik niet.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:28:32 #183
268491 fetX
pi_186863045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:27 schreef Maastoren het volgende:
Geen problemen hier (al dacht ik eerst van wel).
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 19:29:30 #184
42184 crew  DaMart
pi_186863064
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:27 schreef Maastoren het volgende:
Ja, op tv doet FoxSports 4 het ook niet hier....
pi_186863083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Op tv is Fox 4 t/m 6 buitenlands voetbal toch?
Wedstrijd is alleen online live te zien.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:31:16 #186
268491 fetX
pi_186863109
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Probeer online Fox7 eens.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 19:31:51 #187
42184 crew  DaMart
pi_186863126
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

4 is Fortuna - Feyenoord... Fox denkt zeker dat Limburg buiten Nederland ligt (waar ze uiteraard wel een beetje gelijk mee hebben O-) ).
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 19:34:25 #188
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186863211
Wat is dat shirt mensonterend lelijk.
4045
onlogisch
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:36:05 #189
268491 fetX
pi_186863251
Kokcu meteen met lekker balletje hoor.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:38:27 #190
268491 fetX
pi_186863316
Heerlijk zeg die Kokcu.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:38:40 #191
268491 fetX
pi_186863326
Gvd Fox online is aan het muiten.
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:46:12 #192
474254 GurneyIsBestOke
pi_186863536
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:38 schreef fetX het volgende:
Heerlijk zeg die Kokcu.
Kökcü had gewoon al vaste basis moeten zijn.
Makkelijk eerste
  woensdag 15 mei 2019 @ 19:47:36 #193
268491 fetX
pi_186863574
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Kökcü had gewoon al vaste basis moeten zijn.
Speelt echt heel lekker.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 19:57:51 #194
42184 crew  DaMart
pi_186863842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:31 schreef fetX het volgende:

[..]

Probeer online Fox7 eens.
Ja, dat werkt beter. Maar het blijft bijzonder dat Fox de wedstrijd volledig uitzendt, maar je via je tv-abonnement niet kunt kijken :').
pi_186863929
Ik ben niet blij dat ik nu wel kan kijken. Wat een armoede.
pi_186864253
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 19:30 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Nee.. bij T-Mobile staan alle kanalen open. Ik geniet dus live van dit spektakel.
pi_186864328
Die Novakovich werd toch ook aan Feyenoord gelinkt een tijdje geleden (door VI)?
pi_186864386
Ik ben blij dat ik hier naar aan het kijken ben en kan niet wachten op volgend seizoen.
pi_186864458
Wat is dit belachelijk slecht weer :')
Toornstra heeft denk ik heel de middag op het terras gezeten, die is heel de tijd te laat.
#12 is not for sale!
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:19:10 #200
268491 fetX
pi_186864487
Na de eerste 20 minuten is het weer het ouderwetse Gio voetbal.

Wat een genot dat dit zijn laatste pot is.

KokcuGod _O_
pi_186864589
Toch bijzonder dat we nooit in staat zijn gewoon fatsoenlijk te combineren.
#12 is not for sale!
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:23:28 #202
268491 fetX
pi_186864627
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:22 schreef Haringkop het volgende:
Toch bijzonder dat we nooit in staat zijn gewoon fatsoenlijk te combineren.
De eerste twintig minuten ging het prima. We laten het alleen veel te weinig zien.
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:23:53 #203
474254 GurneyIsBestOke
pi_186864637
Sommige spelers lijken niet echt hun best te doen.

Malacia, Kökcü en Vente horen ook tot de betere spelers.
Makkelijk eerste
pi_186864952
De Coolsingel bleef leeg
pi_186865040
Die Clasie heeft z’n carrière toch ook aardig weten te verneuken dit jaar, allemachtig.
#12 is not for sale!
pi_186865121
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:39 schreef Haringkop het volgende:
Die Clasie heeft z’n carrière toch ook aardig weten te verneuken dit jaar, allemachtig.
Niet alleen hij. Bijna niet 1 Feyenoorder die goed in de markt ligt. Jorgensen is ook diep weggezakt als je het vergelijkt met het kampioensjaar.
pi_186865170
Botteghin kan echt helemaal niks. Wat een waardeloze speler.
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:44:12 #208
268491 fetX
pi_186865178
Die Vente kan er echt geen klote van.
pi_186865185
Die Kokcu moet komend seizoen in ieder geval echt spelen _O_

Het zou jammer zijn als hij geen kans krijgt omdat Namli of Maher bijvoorbeeld zouden worden aangetrokken, of dat er nog een andere speler in onze selectie de voorkeur zou krijgen boven hem.
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:45:08 #210
268491 fetX
pi_186865205
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Kokcu moet komend seizoen in ieder geval echt spelen _O_

Het zou jammer zijn als hij geen kans krijgt omdat Namli of Maher bijvoorbeeld zouden worden aangetrokken, of dat er nog een andere speler in onze selectie de voorkeur zou krijgen boven hem.
Maher speelt tegenwoordig controlerend. Meer op de plek van Clasie dus. En doet dat prima. Zou ik wel halen transfervrij.
pi_186865214
Berghuis heeft er echt geen zin meer in bij Feyenoord. Zit met z'n hoofd bij PSV.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 20:47:07 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186865255
Is er al een TD?

#DTV
4045
onlogisch
pi_186865274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:47 schreef onlogisch het volgende:
Is er al een TD?

#DTV
Morgen nieuws. 8-)
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:47:51 #214
479054 Bugno2
Campeone del Mondo
pi_186865277
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:47 schreef onlogisch het volgende:
Is er al een TD?

#DTV
TM

- Krabby
  woensdag 15 mei 2019 @ 20:49:41 #215
268491 fetX
pi_186865330
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Morgen nieuws. 8-)
We wachten in spanning af hoe Ferry morgen wordt gepresenteerd.
pi_186865458
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef fetX het volgende:

[..]

We wachten in spanning af hoe Ferry morgen wordt gepresenteerd.
Van alle genoemde namen hoop ik inmiddels toch het meeste op Ted van Leeuwen of Jordi Cruijff.

Ik weet het verder ook niet meer. :P
pi_186865480
Goed gezien
pi_186865499
Was wel een goede redding.

Warner Hahn had 'm niet gehad hoor. (Die staat weer te blunderen bij Heerenveen vanavond).
pi_186865582
Godver, Berghuis. :')
pi_186865723
6de doelpunt van Jorgensen dit seizoen _O_

en een doelpunt en assist van Kökcu.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:05:07 #221
268491 fetX
pi_186865843
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Van alle genoemde namen hoop ik inmiddels toch het meeste op Ted van Leeuwen of Jordi Cruijff.

Hoop nog steeds op het Eenhoorn scenario, maar dat gaat vast niet gebeuren.
pi_186865936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:05 schreef fetX het volgende:

[..]

Hoop nog steeds op het Eenhoorn scenario, maar dat gaat vast niet gebeuren.
Ja maar Eenhoorn zou dan komen als Algemeen Directeur toch?

Al vind ik de hype gecreëerd rondom Eenhoorn maar overtrokken. Ik zie hem niet als de verlosser die in één keer alles goed gaat doen waar zijn voorgangers alles fout deden (bij wijze van spreken).
pi_186866004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 20:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zou voor de huidige TD van Norwich City gaan.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:13:00 #224
268491 fetX
pi_186866115
Goh. Geertruida krijgt wel zes hele minuten.
pi_186866368
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:13 schreef fetX het volgende:
Goh. Geertruida krijgt wel zes hele minuten.
Bespaar je die ergernis joh, het is bijna over. Op naar een nieuw hoofdstuk.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:21:26 #226
268491 fetX
pi_186866516
Mooi. Seizoen zit erop. Kokcu weer prima gespeeld.

Maar eerst een nieuwe td.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:26:38 #227
268491 fetX
pi_186866750
Toch blij dat Gio door de voordeur vertrekt. Geweldige vent. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186866826
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:26 schreef fetX het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben vooral heel erg benieuwd hoe hij het bij een volgende club gaat doen.
pi_186866829
Wie is die kale dikzak in pak nou :? Ik zie hem al jaren maar geen idee wat hij nou doet of toevoegt.
pi_186866848
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wie is die kale dikzak in pak nou :? Ik zie hem al jaren maar geen idee wat hij nou doet of toevoegt.
Team manager Bas van Noortwijk. Regelt hotels, stuurt de jongens een appje dat ze hun paspoort moeten meenemen als ze op trainingskamp gaan en meer van dat soort dingen.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:29:54 #231
268491 fetX
pi_186866879
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
:')
pi_186866898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:29 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Team manager Bas van Noortwijk. Regelt hotels, stuurt de jongens een appje dat ze hun paspoort moeten meenemen als ze op trainingskamp gaan en meer van dat soort dingen.
Ah oke _O- Ja ik zie die gozer altijd maar tot vandaag geen idee wie of wat het was :')
pi_186866962
Niemand gaat het de komende 3 jaar beter doen dan GIO. Ik hem over een x aantal jaar gewoon terug komen.
pi_186867023
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef RedLabel het volgende:
Niemand gaat het de komende 3 jaar beter doen dan GIO. Ik hem over een x aantal jaar gewoon terug komen.
Met alle respect voor Gio maar het kampioensjaar was tactisch nou ook niet echt heel sterk. Meer dat spelers als de Jorg en Toornstra Kuyt etc enorm boven zichzelf uitstegen.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:39:40 #235
268491 fetX
pi_186867319
quote:
Bedankt Klaas. Fijn dat je weer terug bent.
pi_186867363
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:26 schreef fetX het volgende:

SPOILER
Idem.

Heeft van de 3 seizoenen eigenlijk 2 ondermaats gepresteerd.

Al zal het qua prijzen niet meer geëvenaard gaan worden.
blablablabla
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:40:39 #237
438851 Oldground
El Poderoso
pi_186867365
quote:
Beetje een nutteloze voorspelling. Stam heeft lang niet de mogelijkheden die Gio had.

Selectie is helemaal uitgedund en er is geen geld.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:41:56 #238
268491 fetX
pi_186867419
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Idem.

Heeft van de 3 seizoenen eigenlijk 2 ondermaats gepresteerd.

Al zal het qua prijzen niet meer geëvenaard gaan worden.
Klopt. Blijft gek. Een vd meest succesvolle trainers bij Feyenoord, maar ben echt blij dat hij weggaat.
pi_186867554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:40 schreef Oldground het volgende:

[..]

Beetje een nutteloze voorspelling. Stam heeft lang niet de mogelijkheden die Gio had.

Selectie is helemaal uitgedund en er is geen geld.
IN die 18 jaar voordat Gio er was hebben we een hoop tactische wonder trainers gehad met betere selecties die het niet konden wat Gio gepresteerd heeft. Iedereen die het over tactiek heeft hier moet ik gewoon keihard om lachen.
pi_186867745
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:44 schreef RedLabel het volgende:

[..]

IN die 18 jaar voordat Gio er was hebben we een hoop tactische wonder trainers gehad met betere selecties die het niet konden wat Gio gepresteerd heeft. Iedereen die het over tactiek heeft hier moet ik gewoon keihard om lachen.
Noem er eens één :')
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_186867794
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Van Marwijk met Makaay, Hofland, Gio, etc.
pi_186867902
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Toen stortte het de 2e seizoenshelft in eens enorm in (bij de winterstop stonden ze nog 2e op 2 punten van de koploper PSV meen ik).
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:53:33 #243
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186867905
Over 3 maanden weer de eerste "AZ is ons in alle opzichten voorbij" posts. :{
pi_186867916
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Koeman, Marwijk, Rutte, Been enzovoorts,.Geloof mij nou maar over 3 jaar zal de roep om Gio groot zijn want ik verwacht helemaal niet dat Feyenoord de komende jaren Ajax en PSV zal kunnen bijhouden. Er moet echt een wonder gebeuren wil Feyenoord om de titel spelen de komende jaren.
pi_186867924
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Toen stortte het de 2e seizoenshelft in eens enorm in (bij de winterstop stonden ze nog 2e op 2 punten van de koploper PSV meen ik).
Klopt, maar het was wel waardeloos.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:54:07 #246
268491 fetX
pi_186867928
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Dat was wel echt genant dat we dat nog weggaven inderdaad.
pi_186867940
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef RedLabel het volgende:

[..]

Koeman, Marwijk, Rutte, Been enzovoorts,.Geloof mij nou maar over 3 jaar zal de roep om Gio groot zijn want ik verwacht helemaal niet dat Feyenoord de komende jaren Ajax en PSV zal kunnen bijhouden. Er moet echt een wonder gebeuren wil Feyenoord om de titel spelen de komende jaren.
Feyenoord kan alleen kampioen worden als Ajax én PSV een slecht seizoen hebben, de trainer die er zit heeft er niet zoveel invloed op.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:55:04 #248
268491 fetX
pi_186867960
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef KillemWieft het volgende:
Die posts blijven lachwekkend.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:56:40 #249
268491 fetX
pi_186868025
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Feyenoord kan alleen kampioen worden als Ajax én PSV een slecht seizoen hebben, de trainer die er zit heeft er niet zoveel invloed op.
Komende jaren geld genereren. Dat moet lukken met al het talent wat er aan komt. Alleen dan stap 2: verstandig uitgeven. Ferry de Haan moet aan de bak.
pi_186868074
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Met alle respect voor Gio maar het kampioensjaar was tactisch nou ook niet echt heel sterk. Meer dat spelers als de Jorg en Toornstra Kuyt etc enorm boven zichzelf uitstegen.
"Boven zichzelf uitstegen" impliceert dat ze eigenlijk allen van middelmatig niveau zijn en het niveau dat ze toen haalden eigenlijk niet aankunnen.

Ik vind eerder dat ze in het kampioensjaar een heel seizoen een constant hoog niveau wisten te halen, iedere wedstrijd opnieuw (op enkele wedstrijden uitgezonderd dan), en daarnaast het nodige geluk aan hun zijde hadden.

Dat ze dat niveau nog wel kunnen halen was afgelopen seizoen nog zichtbaar in de topwedstrijden tegen Ajax en PSV bijvoorbeeld.

Maar er zat onder Gio ook een structureel gebrek aan ontwikkeling, zowel bij spelers als in tactisch opzicht. Dat heeft Feyenoord ook parten gespeeld. Zo voorspelbaar was Feyenoord, en na het kampioensjaar was Feyenoord gewoon zeker 20% minder (spelers vertrokken en net even iets minder gebrand op het pakken van een prijs, en dat maakt het verschil tussen eindigen op 86 punten of wat 70 punten had moeten zijn, maar het werden er nog minder geloof ik).

Afijn, kort gezegd; ik vind niet dat alle spelers een heel seizoen "boven zichzelf uitstegen" in het kampioensjaar.
pi_186868130
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

"Boven zichzelf uitstegen" impliceert dat ze eigenlijk allen van middelmatig niveau zijn en het niveau dat ze toen haalden eigenlijk niet aankunnen.

Ik vind eerder dat ze in het kampioensjaar een heel seizoen een constant hoog niveau wisten te halen, iedere wedstrijd opnieuw (op enkele wedstrijden uitgezonderd dan), en daarnaast het nodige geluk aan hun zijde hadden.

Dat ze dat niveau nog wel kunnen halen was afgelopen seizoen nog zichtbaar in de topwedstrijden tegen Ajax en PSV bijvoorbeeld.

Maar er zat onder Gio ook een structureel gebrek aan ontwikkeling, zowel bij spelers als in tactisch opzicht. Dat heeft Feyenoord ook parten gespeeld. Zo voorspelbaar was Feyenoord, en na het kampioensjaar was Feyenoord gewoon zeker 20% minder (spelers vertrokken en net even iets minder gebrand op het pakken van een prijs, en dat maakt het verschil tussen eindigen op 86 punten of wat 70 punten had moeten zijn, maar het werden er nog minder geloof ik).

Afijn, kort gezegd; ik vind niet dat alle spelers een heel seizoen "boven zichzelf uitstegen" in het kampioensjaar.
Ja, dat is denk beter gezegd. Maar Toornstra gaat dat niveau denk niet meer halen. Jorg zie ik het nog wel halen.
  woensdag 15 mei 2019 @ 21:59:49 #252
268491 fetX
pi_186868140
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Eens.

Overigens niet alleen in de topwedstrijden. Ook in hele korte fases (soms) in matige wedstrijden hebben we laten zien echt prima te kunnen voetballen. Alleen duurde zoiets nooit langer dan 20 minuten en gaven het dan weg.
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:12:22 #253
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_186868708
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef KillemWieft het volgende:
Als de de K met de W omdraait krijg je WillemKieft. Een code snuivende out voetballer. Grappig he
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:14:13 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186868790
Gio, de enige trainer die een ploeg deze eeuw van speelronde 1 tot en met 34 op nummer 1 hield.

Dan ben je niets anders dan een held _O_

Echte clubhelden gaan nooit verloren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:14:51 #255
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186868831
quote:
11s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:12 schreef damsco het volgende:

[..]

Als de de K met de W omdraait krijg je WillemKieft. Een code snuivende out voetballer. Grappig he
Log uit.
pi_186868952
Zolang Feyenoord elke wedstrijd wint worden we kampioen. Daar op mikken volgend jaar.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 22:18:43 #257
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_186869018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zolang Feyenoord elke wedstrijd wint worden we kampioen. Daar op mikken volgend jaar.
Deze man _O_
4045
onlogisch
pi_186869078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Deze man _O_
Jaap Stam brengt ons naar hogere dimensies _O_
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:34:38 #259
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_186869603
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:14 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Log uit.
oke
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:44:45 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186869968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Is wel zo
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186870013
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:14 schreef Caland het volgende:
Gio, de enige trainer die een ploeg deze eeuw van speelronde 1 tot en met 34 op nummer 1 hield.

Dan ben je niets anders dan een held _O_

Echte clubhelden gaan nooit verloren.
Gaan we sentimenteel doen?
pi_186870033
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Is wel zo
Jep, vooral minder punten aan de kleintjes verspelen. De statistiek gezien van dit jaar? Ajax 2, psv 4 en wij 17! :')
pi_186870142
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:44 schreef RedLabel het volgende:

[..]

Zal prima zijn dat Gio PRIJZEN gewonnen heeft, maar dat incidentele succes daar koop je weinig voor. Het gaat vooral om spelers beter maken en die op zo hoog mogelijk niveau zichzelf laten zien zodat je ze voor de hoofdprijs kan verkopen. Daar is Gio niet in geslaagd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2019 22:51:01 ]
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:49:31 #264
268491 fetX
pi_186870155
Eerst Botteghin die het 'raar' noemde dat er nog geen td is en ook bij Berghuis 'denkt na' over de situatie dat er nog geen td is en dus nog niet echt bezig met volgend seizoen.

Gelijk hebben ze.
pi_186870220
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Jep, vooral minder punten aan de kleintjes verspelen. De statistiek gezien van dit jaar? Ajax 2, psv 4 en wij 17! :')
Klopt, maar de vergelijking tussen Ajax/PSV en Feyenoord moet je dan ook niet maken. Vergelijk Feyenoord met AZ ofzo.
pi_186870256
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Klopt, maar de vergelijking tussen Ajax/PSV en Feyenoord moet je dan ook niet maken. Vergelijk Feyenoord met AZ ofzo.
VBL / AFC AJAX #3295: Matchday #34 voor Appie
  woensdag 15 mei 2019 @ 22:52:33 #267
268491 fetX
pi_186870259
quote:

[..]

Wat een onz...oh wacht. Een Ajacied.
pi_186870397
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zal prima zijn dat Gio PRIJZEN gewonnen heeft, maar dat incidentele succes daar koop je weinig voor. Het gaat vooral om spelers beter maken en die op zo hoog mogelijk niveau zichzelf laten zien zodat je ze voor de hoofdprijs kan verkopen. Daar is Gio niet in geslaagd.
Het gaat niet om prijzen winnen maar om spelers zo duur mogelijk verkopen? Wat? Vijf prijzen een incidenteel succes noemen. Wanneer heb je dan structureel succes? Het zal allemaal wel.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 15 mei 2019 @ 23:01:19 #269
438851 Oldground
El Poderoso
pi_186870561
quote:

[..]

Ajacieden zijn hele leuke mensen.
Van alles is weer waardeloos.
  Moderator woensdag 15 mei 2019 @ 23:02:45 #270
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186870605
quote:

[..]

Misschien een topic openen net als met Twente destijds?
  woensdag 15 mei 2019 @ 23:58:18 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186872396

Wat is eigenlijk de laatste speler die en supporter was en zo plat praatte? _O-

Bijlow uitgezonderd
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186872443
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:02 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Misschien een topic openen net als met Twente destijds?
Dat topic had ik niet geopend en ik was die discussie destijds niet gestart. Maar in die tijd was Feyenoord gewoon op alle fronten minder dan Twente. Mijn voorspelling dat dat lang zo zou blijven was onjuist, mijn ongelijk heb ik naderhand ook meerdere keren toegegeven.
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:52 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat een onz...oh wacht. Een Ajacied.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:01 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ajacieden zijn hele leuke mensen.
Jammer dat deze reacties persoonlijk zijn en niet inhoudelijk. Dat komt de discussie niet ten goede. Laatste 15 kampioenschappen: PSV: 7, Ajax: 5, Feyenoord: 1, FC Twente: 1, AZ 1

Puntentotaal laatste 15 seizoenen:
PSV: 1141
Ajax: 1129 (-12)
Feyenoord: 939 (-202)
AZ: 904 (-237)

Conclusie: Feyenoord ligt gewoon veel dichter tegen niveau AZ dan tegen niveau Ajax en PSV.
  donderdag 16 mei 2019 @ 00:01:22 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186872457
Shreyasgod _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 mei 2019 @ 00:02:33 #274
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_186872480
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2019 23:58 schreef Caland het volgende:

Wat is eigenlijk de laatste speler die en supporter was en zo plat praatte? _O-

Bijlow uitgezonderd
Mario. :D
  donderdag 16 mei 2019 @ 00:12:06 #275
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_186872627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 22:49 schreef fetX het volgende:
Eerst Botteghin die het 'raar' noemde dat er nog geen td is en ook bij Berghuis 'denkt na' over de situatie dat er nog geen td is en dus nog niet echt bezig met volgend seizoen.

Gelijk hebben ze.
Het is ook echt belachelijk. Kan toch eigenlijk niet anders dat er meer speelt? Dat ze inderdaad willen herstructureren met Eenhoorn en wachtten totdat ook AZ klaar was ofzo?

Anders is De Jong een ontzettende lamlul. Als het aan hem had gelegen hadden Van Geel en Van Bronckhorst uberhaupt helemaal niet weg gehoeven. Want alle kritiek was onterecht. En nu duurt de zoektocht naar een nieuwe TD al weer bijna twee maanden. Toon eens wat daadkracht man. Wordt tijd dat hij aan gaat tonen wat hij als AD toevoegt aan Feyenoord.

Had ook wel verwacht dat de communicatie naar de achterban beter zou gaan met het aantrekken van iemand van de NOS. Maar het blijft angstvallig stil. Niemand weet wat er nu speelt. Zelfs de spelers niet.
pi_186872676
Blij dat dit seizoen er op zit, op alle fronten een raar seizoen en ook onwerkelijk dat Gio en RvP weg zijn. Op naar hete zomer :S
#12 is not for sale!
pi_186872759
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat een onzin. Feyenoord had twee jaar geleden gewoon 82 punten, dat had niet zoveel te maken met de vorm van Ajax en PSV.
Dan doe je gewoon altijd mee om de titel.
De jaren dat ‘jullie’ onder De Boer kampioen werden met 72 punten kan je beter betitelen als kampioen van de armoede.
#12 is not for sale!
pi_186873379
Seizoen zit er eindelijk op: Mooi! Tijd om vooruit te kijken. Vandaag eens even gezeten aan een transfer watchlist voor aankomende zomer. Welke nieuwe spelers kunnen en moeten gehaald worden? Puur gekeken wat echt interessant en (toekomstig) haalbaar is voor een nieuw en verfrissend Feyenoord, dan kom ik op onderstaande lijst uit. Huren, kopen en transfervrij op te halen.

https://www.transfermarkt(...)chlist/meintm/751935

Meest waarschijnlijke transfers voor aanstaande zomer zijn imo toch wel de onderstaande vier transfervrije jongens.
- Enes Ünal
- Leroy Fer
- Adam Maher
- Matt Miazga

Zonder een TD valt er alleen zo moeilijk iets over te zeggen. Wel moet er echt veel gebeuren. Jongens als Vilhena en Jørgensen kan je laten gaan, dat moet dan wel goed(koop) opgevangen worden. Feyenoord heeft immers gewoon geen geld.

Over de CV’s maak ik me misschien nog het meest zorgen. Ze kunnen alle drie niet meer: Botteghin, Jan Arie en Van Beek. Eric moet de eer aan zichzelf houden en een transfer naar zijn vaderland maken.

Ben benieuwd naar jullie meningen en of er nog namen aan zo’n lijst toegevoegd kunnen worden.
pi_186873545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 01:36 schreef rut010 het volgende:
Seizoen zit er eindelijk op: Mooi! Tijd om vooruit te kijken. Vandaag eens even gezeten aan een transfer watchlist voor aankomende zomer. Welke nieuwe spelers kunnen en moeten gehaald worden? Puur gekeken wat echt interessant en (toekomstig) haalbaar is voor een nieuw en verfrissend Feyenoord, dan kom ik op onderstaande lijst uit. Huren, kopen en transfervrij op te halen.

Meest waarschijnlijke transfers voor aanstaande zomer zijn imo toch wel de onderstaande vier transfervrije jongens.
- Enes Ünal
- Leroy Fer
- Adam Maher
- Matt Miazga

Zonder een TD valt er alleen zo moeilijk iets over te zeggen. Wel moet er echt veel gebeuren. Jongens als Vilhena en Jørgensen kan je laten gaan, dat moet dan wel goed(koop) opgevangen worden. Feyenoord heeft immers gewoon geen geld.

Over de CV’s maak ik me misschien nog het meest zorgen. Ze kunnen alle drie niet meer: Botteghin, Jan Arie en Van Beek. Eric moet de eer aan zichzelf houden en een transfer naar zijn vaderland maken.

Ben benieuwd naar jullie meningen en of er nog namen aan zo’n lijst toegevoegd kunnen worden.
Duan van FC Groningen zou ik graag bij ons willen zien komen, maar de haalbaarheid daarvan lijkt mij klein.
  donderdag 16 mei 2019 @ 07:59:16 #280
268491 fetX
pi_186874712
Geen Fer aub
pi_186874834
quote:
Steven Berghuis moet Hakim Ziyech deze zomer opvolgen wanneer hij vertrekt naar het buitenland, dat is de menig van Andy van der Meyde. De oud-voetballer is onder de indruk van de Feyenoorder en ziet in hem de ideale versterking voor de Amssterdammers.
''En als Ziyech weggaat zou ik Berghuis halen. Die vind ik hartstikke goed,'' vertelt Van der Meijde in gesprek met Voetbalprimeur.nl. ''Ik heb ook gehoord dat Ajax interesse in hem heeft. Dat zou niet zo heel raar zijn, want het is wel een Ajax-speler.''
''Berghuis is een Nederlander, kent de competitie. Ajax wil niet alleen maar buitenlandse spelers halen. Gevoelig? Waarom, omdat hij van Feyenoord komt? Cruijff ging ook naar Feyenoord. Daar moeten we niet te moeilijk over doen.''
_O-

Zie het Berghuis zonder twijfel doen overigens, als ie de kans krijgt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2019 08:13:02 ]
  donderdag 16 mei 2019 @ 08:12:55 #282
268491 fetX
pi_186874844
Andy vd Meyde ;(

Dommer vind je ze niet.
pi_186874868
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 00:21 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Wat een onzin. Feyenoord had twee jaar geleden gewoon 82 punten, dat had niet zoveel te maken met de vorm van Ajax en PSV.
Dan doe je gewoon altijd mee om de titel.
De jaren dat ‘jullie’ onder De Boer kampioen werden met 72 punten kan je beter betitelen als kampioen van de armoede.
Als Ajax en PSV beter in vorm waren zouden ze er boven staan.
pi_186876510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 08:14 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als Ajax en PSV beter in vorm waren zouden ze er boven staan.
:z _O-
#12 is not for sale!
pi_186876864
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 08:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

_O-

Ongetwijfeld, maar onzin natuurlijk aangezien hij het topniveau niet heeft.
  donderdag 16 mei 2019 @ 10:50:33 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_186876904
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 02:08 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Duan van FC Groningen zou ik graag bij ons willen zien komen, maar de haalbaarheid daarvan lijkt mij klein.
Wat moet je met Doan als we Kokcu hebben.

quote:

- Enes Ünal
- Leroy Fer
- Adam Maher
- Matt Miazga

Leuke lijst!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 16 mei 2019 @ 10:52:22 #287
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186876934
quote:

- Enes Ünal
- Leroy Fer
- Adam Maher
- Matt Miazga

Fer en vooral Unal lijken mij eigenlijk volstrekt onhaalbaar. Vooral die laatste krijgt een heel behoorlijk salaris en was dit seizoen basisspeler in La Liga. Maher zou ik transfervrij wel oppikken ja,heeft een prima seizoen.
pi_186877135
Andy zit gewoon keihard te trollen natuurlijk met zijn Berghuis naar Ajax natuurlijk.
blablablabla
pi_186877259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 08:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

_O-

laten we hopen dat ajax wel op wat beters mikt
  donderdag 16 mei 2019 @ 11:19:38 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186877335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 11:13 schreef Adames het volgende:

[..]

laten we hopen dat ajax wel op wat beters mikt
is wel de enige die in aanmerking zou komen
  donderdag 16 mei 2019 @ 11:29:50 #291
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_186877496
Interview gisteren met Berghuis:
'Zou je naar Ajax willen'
Berghuis: 'Daar geef ik geen antwoord op'

Die gaat dus naar Ajax.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 16 mei 2019 @ 11:31:04 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186877518
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 11:29 schreef satecl het volgende:

Die gaat dus naar Ajax.
denk het niet
  donderdag 16 mei 2019 @ 11:38:35 #293
2796 Rocket Ride
pi_186877636
Ik hoop natuurlijk van niet, maar met zijn spel zou hij daar eigenlijk best tot zijn recht komen. Maareh, doe maar niet.
pi_186877692
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 11:29 schreef satecl het volgende:

Die gaat dus naar Ajax.
Is dat interview ergens terug te zien?
blablablabla
pi_186877702
blablablabla
  donderdag 16 mei 2019 @ 11:47:28 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186877798
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 11:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Is dat interview ergens terug te zien?

Berghuis is wel de enige die wat durft te zeggen voor de camera over met name het veldspel. Heb het idee dat het daarom niet zo boterde tussen hem en Gio.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 16 mei 2019 @ 11:58:35 #297
268491 fetX
pi_186878024
Interviews van Berghuis zijn een verademing tov Gio. Is altijd (zelf)kritisch.
pi_186878082
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2019 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Berghuis is wel de enige die wat durft te zeggen voor de camera over met name het veldspel. Heb het idee dat het daarom niet zo boterde tussen hem en Gio.
Zou Willem toch gelijk kunnen hebben dat er intern sprake is van onrust binnen de spelersgroep of tussen de staf en bepaalde spelers.
blablablabla
  donderdag 16 mei 2019 @ 12:15:20 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186878279
nog even over het uitshirt, daar wordt je ook niet vrolijk van, zag er niet uit
pi_186878325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2019 12:15 schreef Tarado het volgende:
nog even over het uitshirt, daar wordt je ook niet vrolijk van, zag er niet uit
Tja. Smaak.
pi_186878326