Nee, we staan precies waar we horen. Ambitie niet halen kan altijd he, en dat hoeft ook niet direct te betekenen dat die ambitie verkeerd is. Liever wél inzetten op het hoogst, en achteraf concluderen waar het mis gaat, dan vooraf al genoegen nemen met iets. Van Hanegem zegt dat ook altijd volgens mij; altijd streven naar een kampioenschap als club, of het nou realistisch is of niet (voor een top3 club dan).quote:Op maandag 13 mei 2019 18:23 schreef Elan het volgende: [..] [..] Zelfde met presteren in de competitie. Zou jij expliciet iets kunnen benoemen dat Gio had kunnen doen waar we substantieel hoger zouden zijn geëindigd?
Ik zal het doorgeven aan Mart.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:33 schreef Mansjester het volgende:
12 miljoen voor Vilhena met 1 jarig contract?Als je 6 krijgt mag je in je handjes knijpen hoor
Ok. Als jij het zegt, dan doen we 6 miljoen.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:33 schreef Mansjester het volgende:
12 miljoen voor Vilhena met 1 jarig contract?Als je 6 krijgt mag je in je handjes knijpen hoor
Dus je roept vooraf maar wat maar weigert er conclusies aan te verbinden.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, we staan precies waar we horen. Ambitie niet halen kan altijd he , en dat hoeft ook niet direct te betekenen dat die ambitie verkeerd is. Liever wél inzetten op het hoogst, en achteraf concluderen waar het mis gaat, dan vooraf al genoegen nemen met iets. Van Hanegem zegt dat ook altijd volgens mij; altijd streven naar een kampioenschap als club, of het nou realistisch is of niet (voor een top3 club dan).
Ik weiger dat helemaal niet. Ik zeg letterlijk "dat hoeft niet direct te betekenen dat ..", het hele punt is dat je met een gestelde ambitie kan analyseren waarom het niet is gelukt. Jij wil (tenminste, zo vat ik het op) maar wat doen en kijken waar het eindigt.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus je roept vooraf maar wat maar weigert er conclusies aan te verbinden.
Een seizoen zonder ambitie is inderdaad niets waard.quote:Wat is dan waard? Niks.
Alle 3 die dingen ja, goed van jequote:Allemaal gelul in de ruimte. Net als roepen dat een club als Feyenoord zich altijd zou moeten kwalificeren voor de groepsfase. Op basis waar van precies? Reputatie? Begroting? Naam?
Het lijkt me nogal logisch dat je gaat kijken waar iets wat slecht gaat aan ligt, dat staat los van ambities hebben.quote:Ga eens kijken waar het in godsnaam elke keer zo enorm fout gaat. Met name die excessen in uitwedstrijden. Kan toch niet man.
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? En ja, natuurlijk behoort een club als Feyenoord poulefase EL te halen.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:49 schreef Elan het volgende:
Ga eens kijken waar het in godsnaam elke keer zo enorm fout gaat. Met name die excessen in uitwedstrijden. Kan toch niet man.
Jij bent echt een alcoholist.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:02 schreef RedLabel het volgende:
Feyenoord moet gewoon een stuk of 3 spelers halen van rond de 15 miljoen per stuk en daarom heen de jeugd een kans geven.
Dan kan het best zo zijn dat het volgend seizoen mee kan doen om te titel...
Allemaal theoretisch gelul dus.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik weiger dat helemaal niet. Ik zeg letterlijk "dat hoeft niet direct te betekenen dat ..", het hele punt is dat je met een gestelde ambitie kan analyseren waarom het niet is gelukt. Jij wil (tenminste, zo vat ik het op) maar wat doen en kijken waar het eindigt.
[..]
Een seizoen zonder ambitie is inderdaad niets waard.
[..]
Alle 3 die dingen ja, goed van je.
[..]
Het lijkt me nogal logisch dat je gaat kijken waar iets wat slecht gaat aan ligt, dat staat los van ambities hebben.
Zonder PSV en Ajax was Feyenoord gewoon kampioen geworden.....quote:Op maandag 13 mei 2019 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Allemaal theoretisch gelul dus.
Als je de zere vinger niet op het probleem kan liggen waardoor je zo extreem wisselvallig speelt kan je niets verwachten voor komend seizoen. Zelfs Gio die dagelijks met die gasten werkte heb ik er nog nooit iets zinnigs over horen zeggen als we er weer eens geheel kansloos vanaf gingen en niemand begreep waar we naar hadden zitten kijken.
Als het puur een kwaliteitsprobleem is moet je je ambities wellicht drastisch aanpassen.
Loop maar weer weg. Jood.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je hebt 100% gelijk Elan, einde 'discussie'!
Gastquote:
Ik ben het met je eens betreffende het originele discussieonderwerp, Elan.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast
Ga gewoon geen discussie aan als je halverwege op stapt met een kutsmoes. Echt een mongool ben je ook af en toe.
Ik ga liever een discussie aan waarbij ik de indruk heb iemand te kunnen overtuigen van mijn punt. Ik weet dat ik bij mijn punt blijf, en ik heb zo'n idee dat jij dat ook zal doen.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast
Ga gewoon geen discussie aan als je halverwege op stapt met een kutsmoes. Echt een mongool ben je ook af en toe.
@klaasweetallesquote:Op maandag 13 mei 2019 19:07 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Zonder PSV en Ajax was Feyenoord gewoon kampioen geworden.....
Ik zeg helemaal nergens dat je als club geen ambitie moet hebben. Ik vraag me alleen af waar de grondslag ligt voor de gestelde doelen als de basis binnen je club kennelijk verrot is en niemand inclusief trainer en TD de vinger exact op de zere plek weet te leggen. En dat eigenlijk al jarenlang.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar oke, ik wil best nog 10 keer roepen dat ik vind dat een ambitie stellen handig is, en dat jij daar dan weer 10 keer op reageert dat dat onzin is.
Ik denk nog altijd dat er veel meer in deze selectie zat waar Gio meer uit had moeten kunnen halen, voorbeelden:quote:Op maandag 13 mei 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Zelfde met presteren in de competitie. Zou jij expliciet iets kunnen benoemen dat Gio had kunnen doen waar we substantieel hoger zouden zijn geëindigd?
Duidelijk verhaal, dan zijn we het dus gewoon eens. Het zal vast aan mij hebben gelegen dat dat even duurde.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat je als club geen ambitie moet hebben. Ik vraag me alleen af waar de grondslag ligt voor de gestelde doelen als de basis binnen je club kennelijk verrot is en niemand inclusief trainer en TD de vinger exact op de zere plek weet te leggen. En dat eigenlijk al jarenlang.
Als jij ergens aangeeft binnen 3 jaar directeur van Shell te willen zijn zou ik ook oprecht benieuwd zijn hoe je dat denkt te gaan realiseren. Snap je? Het is niet dat ik je dan meteen ergens van wil proberen te overtuigen.
Ik word moe van mensen binnen de club die constant open deuren intrappen zonder met een concreet conceptplan te komen of de structurele problemen zelfs maar onder ogen te lijken kunnen komen.
Nu ook weer: We willen het gat met PSV in elk geval halveren. Dat snap ik ja. Maar HOE DAN? Wat moet er concreet anders, wat heb je geleerd van de gemaakt fouten dit seizoen en vorig seizoen. Waar ging het precies mis, wat ik dat gezeik in uitwedstrijden elke keer en het compleet ontbreken van een spelsysteem (anders dan tik de bal rond en terug).
#bringbackklaasweetallesquote:Op maandag 13 mei 2019 19:49 schreef Mansjester het volgende:
Een discussie tussen Scrummie en Elan. Beter wordt het vandaag niet
dit seizoenquote:
Hou op hoor. Echtquote:In het voetbalpraatprogramma FC Rijnmond zijn Sinclair Bischop, Emile Schelvis, Bart Nolles en Jan Everse aangeschoven om te praten over het afgelopen voetbalweekeinde en de actualiteiten. Bij Feyenoord is tot op heden nog steeds geen nieuwe technisch directeur aangesteld en met nog één wedstrijd te spelen en het vertrek van Martin van Geel per 1 juli begint de tijd te dringen. De heren aan tafel bespreken echter een interessante optie. Hierbij zou een soort technisch hart worden opgericht bestaande uit prominente Feyenoorders.
"Er wordt gekeken of er een groepje geformeerd kan gaan worden die alle zaken kan gaan regelen. Dirk Kuyt gaat zich bemoeien met spelers die komen en gaan. Cor Adriaanse is verantwoordelijk voor de jeugdopleiding”, aldus Sinclair Bischop. Schelvis is het daar totaal niet mee eens: “Dirk Kuyt is bezig om zich te ontwikkelen als trainer.” Everse denkt dat het probleem dieper zit: “Niemand wil, je moet een goeie technisch directeur binnenhalen met een visie, want die is er nu niet. Hoe wil je gaan voetballen, wat is het idee waarmee je wil spelen. Dat is het grote verschil met Amsterdam, wat wil je nou als je de bal hebt?” Everse is gecharmeerd van de naam van Jordi Cruijff: “Met de naam Cruijff gaan er deuren open.”
Vreemde tekstquote:
Ja, dat is wat onduidelijk. "Er wordt gekeken" lijkt erop te wijzen dat het een serieuze optie zou zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemde tekst
Ik maak er niet echt uit op of het weer een hersenscheet is van Schelvis of een serieuze optie
Dat eerste.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemde tekst
Ik maak er niet echt uit op of het weer een hersenscheet is van Schelvis of een serieuze optie
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef PIETR het volgende:
Maak Dirk gewoon alles. Algemeen directeur, technisch directeur, assistent, spitsentrainer, commercieel directeur. Problemen opgelost.
Natuurlijk is juridische kennis helemaal niet nodig. Dat checkt van Benthem allemaal.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef RedLabel het volgende:
Jullie snappen toch wel dat Schelvis goede vriendjes is met Dirkie.
Mensen denken dat je zomaar technische directeur van een club kan wordenLekker voetballertjes kopen en klaar is kees. De meeste weten niet dat je toch wel enige juridische kennis zou moeten hebben en in staat zijn om die kennis tot je te nemen wat betreft contracten en dergelijke. Zou Kuyt met zijn beperkte intellectuele vermogens die kennis tot zich kunnen nemen binnen afzienbare tijd?Ik denk van niet.
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:39 schreef RedLabel het volgende:
De meeste weten niet dat je toch wel enige juridische kennis zou moeten hebben en in staat zijn om die kennis tot je te nemen wat betreft contracten en dergelijke.
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Natuurlijk is juridische kennis helemaal niet nodig. Dat checkt van Benthem allemaal.
Van een technische directeur van Feyenoord mag je verwachten dat hij daar ook enige kennis van heeft om te kunnen onderhandelen. Van Benthum wordt pas ingeschakeld in de laatste fase als het bijna rond is en het contract opgesteld kan worden. Die loop niet heel de dag naast van Geel.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heeft een beetje voetbalclub gewoon juristen voor in dienst.
Das een goed plan, dan lijkt het mij wel verstandig om Sven van Beek voor 70 miljoen te verkopen aan Barcelona om kapitaal te genererenquote:Op maandag 13 mei 2019 19:02 schreef RedLabel het volgende:
Feyenoord moet gewoon een stuk of 3 spelers halen van rond de 15 miljoen per stuk en daarom heen de jeugd een kans geven.
Dan kan het best zo zijn dat het volgend seizoen mee kan doen om te titel...
Die kunnen wel een scorende verdediger gebruiken ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das een goed plan, dan lijkt het mij wel verstandig om Sven van Beek voor 70 miljoen te verkopen aan Barcelona om kapitaal te genereren
O wacht het is inderdaad nog echt Klaas ookquote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij valt nu wel duidelijk door de mand als klaas ja.
stadion..quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef PIETR het volgende:
Maak Dirk gewoon alles. Algemeen directeur, technisch directeur, assistent, spitsentrainer, commercieel directeur...
Hij speelde in NL-elftal ook als verdediger, laat hem de verdedigers dan ook gelijk gaan trainen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:24 schreef PIETR het volgende:
Maak Dirk gewoon alles. Algemeen directeur, technisch directeur, assistent, spitsentrainer, commercieel directeur. Problemen opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |