Dat is normaliter toch niet zo ..quote:Op maandag 13 mei 2019 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Week in Sevilla geweest en een weekje in Nice maar overal hetzelfde weer als hierHooguit een paar graadjes warmer
quote:Op maandag 13 mei 2019 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat je de crematie-oven nog haalt, of hoop je dat er voor je gegraven wordt ?
Ik heb er even de tijd voor genomen.quote:
Met oog op mijn sig zou je verwachten dat ik begraven wil worden hè, maar nee hoor doe mij maar lekker warm in een oven.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat je de crematie-oven nog haalt, of hoop je dat er voor je gegraven wordt ?
Had ik het toch goedquote:Op maandag 13 mei 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met oog op mijn sig zou je verwachten dat ik begraven wil worden hè, maar nee hoor doe mij maar lekker warm in een oven.
Essent - Verbruiksmanager?quote:Op maandag 13 mei 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb die reclame in mn hoofd van die energie rekening en het solarium..
Ik kreeg afgelopen keer 800 euro terugquote:Op maandag 13 mei 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb die reclame in mn hoofd van die energie rekening en het solarium..
Zij is de Dees, het UV moet oppassen.quote:
Dan heeft ze maandelijks ook wel erg veel betaald als je zoveel terug krijgt.quote:
Natuurlijk! Ik zoek vaak de schaduw op en smeer me altijd goed in.quote:
Dan vind ik het nog veel. Ik betaal 100 euro per maand in de tijd dat ik zonder werk zat.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
minder thuis denk ik... en op tiet naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |