jij bent vast goed in Sinterklaasgedichten gok ik zo.....quote:Op maandag 13 mei 2019 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De luie prinses op de krent,
Maakt niet uit alles went.![]()
Petzi mag het afmaken.
of de Postbode die besloot dat er stroom in de schuur moest komen en je halve pad eruit trekt en huis tuin en keuken snoer door je tuin verstoptquote:Op maandag 13 mei 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan hopen dat aardstralenzwagert ze niet rechtop zet, omdat dat beter zou zijn voor de korstmossies.
Ik kom nooit verder dan de tweede regel.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
jij bent vast goed in Sinterklaasgedichten gok ik zo.....
Je bent er toch ook zelf bij met dit soort gedoequote:Op maandag 13 mei 2019 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]
of de Postbode die besloot dat er stroom in de schuur moest komen en je halve pad eruit trekt en huis tuin en keuken snoer door je tuin verstopt
Ik moest juist méér zout zei de dokter... ik had een natrium tekortquote:Op maandag 13 mei 2019 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk zout te eten, in brood doe ik wel wat minder, maar helemaal niks is niet lekker. Bij het koken probeer het dus zoveel mogelijk te beperken.
Met knoflook, paprikapoeder, kerrie, bieslook en peper kom je een heel eind, maar ik gebruik ook veel basilicum, oregano en thijm bijvoorbeeld
Dat klinkt als een handige Harrie. Fijn thuiskomen wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]
of de Postbode die besloot dat er stroom in de schuur moest komen en je halve pad eruit trekt en huis tuin en keuken snoer door je tuin verstopt
quote:Op maandag 13 mei 2019 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest juist méér zout zei de dokter... ik had een natrium tekort
quote:Op maandag 13 mei 2019 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent er toch ook zelf bij met dit soort gedoe
Ok niet dusquote:
Vandaar dat je zo flauwtjes bent.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest juist méér zout zei de dokter... ik had een natrium tekort
ja misschien welquote:Op maandag 13 mei 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo flauwtjes bent.
lekker scheppen op 220quote:Op maandag 13 mei 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt als een handige Harrie. Fijn thuiskomen wel.
Heb je hem wel goed verstaan?quote:
Het klinkt verschrikkelijk vies.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ooit oliebollen gebakken zonder zout, die waren echt niet te vreten
Met een korreltje zout, dat helptquote:Op maandag 13 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FANNt
blij dat je er bent
Zo dan, alsjeblieft.
Denk direct onder de tegels.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook maar 20 cm diep.
Het mag geen eens, het moet een geaarde leiding zijn met stalen mantel.quote:
Durf u eigenlijk niet zo goed meer te quoten sinds ik uw stem hoorde, maar ja, kan niet aan het uitstellen blijven.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook maar 20 cm diep.
het was al ik het ziekenhuis al zo... toen mocht ik niet zoveel water drinken, had ik enquote:
Nah... dank je welquote:Op maandag 13 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FANNt
blij dat je er bent
Zo dan, alsjeblieft.
gòhquote:Op maandag 13 mei 2019 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het mag geen eens, het moet een geaarde leiding zijn met stalen mantel.
Zoutquote:
Op een hart afdeling komt er geen zout in.quote:
Aan de andere kant is het weer zo dat als je flink zweet, je zoveel zout kan verliezen dat je jezelf beroerd kan gaan voelen. Vaker van je flots afkomen dus.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja sindsdien neem ik alles een korreltje zout, ook de dokters
Jawel hoor .....quote:Op maandag 13 mei 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een hart afdeling komt er geen zout in.
Succes en later, Scrut.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet maar eens gaan bewegen. Sinassnippers eraf trainen![]()
Later
Blijkbaarquote:Op maandag 13 mei 2019 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor .....![]()
dat is bij iedereen weer anders....
Ik heb weer als een idioot lopen schoonmaken vannacht... ik kon niet slapenquote:Op maandag 13 mei 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het weer zo dat als je flink zweet, je zoveel zout kan verliezen dat je jezelf beroerd kan gaan voelen. Vaker van je flots afkomen dus.
Laters! Vreetzakquote:Op maandag 13 mei 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet maar eens gaan bewegen. Sinassnippers eraf trainen![]()
Later
Te laatquote:
Ja, je bent wel erg veel met schoonmaak bezig. Jammer dat je niet in de buurt woont.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb weer als een idioot lopen schoonmaken vannacht... ik kon niet slapen
Dat zou tijd worden, het is ook erg matjes allemaal daar in het zuiden geweestquote:Op maandag 13 mei 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
Oops.... hittegolf Spanje ESF komt er aan. Bijna 40 graden
[ afbeelding ]
Het is gewoon extreem, van koud en warm door elkaarquote:Op maandag 13 mei 2019 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou tijd worden, het is ook erg matjes allemaal daar in het zuiden geweest
Heerlijk!quote:Op maandag 13 mei 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
Oops.... hittegolf Spanje ESF komt er aan. Bijna 40 graden
[ afbeelding ]
Week in Sevilla geweest en een weekje in Nice maar overal hetzelfde weer als hierquote:Op maandag 13 mei 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is gewoon extreem, van koud en warm door elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |